نقد وبررسی " روز شكوه (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه اردیبهشت5 ماه سال 1387
"ادعا واعتراف شده که در قسمت دوم پرده ی نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصابی هشتم مردم همچون 24 اسفند حماسه سازی خواهند کرد"
سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس پرونده و سناریو ساز دیگر هیچگونه محدودیت و رودروایسی ندارد تا که رقیب دوم را عامل وهمراه وهمرد یف با دشمنان نظام معرفی کند. البتهروش تبلغی ادامه ی همان سناریوی طراحی و تزریق شده به ولی فقیه ولوطی جماران است که از سوی برنامه ریزان پشت پرده سفارش شده بود که در سخنرانی دشمن شناسی و تأکید کردن بر فاصله کردن از دشمن ومرز ها و مخدوش نکردن است که خطاب به رقیب دوم خردادی ها می بایست توبه کنند واز همکاری کردن با دشمن ابراز ندامت کنند . سپس با همین اتهام جراحی و سلاخی رد صلاحیت فله ای – گله ای شدند که اکنون که در آستانه ی نمایش خیمه شب بازی مرحله ی دوم مجلس انتصابی می باشد سرباز جو یادداشت روز نویس مدعی شده است در 24 اسفند دور اول نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم . مردم ايران در آن روز نشان دادند به خوبي آموخته اند كه چگونه در اوج اميدواري دشمنان را نااميد كنند . آنگاه بدون آنکه مدعی سناریو ساز و پاسدار بازج وی یادداشت روز نویس شده برروی نامبارک خود بی آورد که 4 سال پیش در آستانه ی تبلیغات مجلس هفتم این ستون یادداشت روز نویسان و این روزنامه چه می گفتد ومی توشتند و تبلیغ می کرد ند و قول آن را می دادند ویا چگونه به مجلس ششم ودولت مدعی اصلاح طلبان قلابی سید خندان خاتمی از موضع بالا وتند وتیز انتقاد می کردند و از و ضعیت ناهنجار اقتصادی گفته می شد که چگونه فدای اهداف حزب بازی و توسعه سیاسی شد و تأکید می شد که این جماعت حاکم تشیفتگان قدرت می باشند و برآورده کردن مطالبات مردم را فراموش کردند و بی خیال شدند که مردم چگونه زندگی طاقت فرسا دارند و یا اینکه چگونه شکاف طبقاتی در جامعه رشد کرده و بر خیل ارتش بیکاران و فقر و بیکاری افزوده شده است؟ همنیناز بی برنامگی اقتصادی رقیب دوم خردادی گفته می شد و در مقابل از اصول گرایان متشکل و همآهنگ باز سازی شده در اتاق فکر و دارای برنامه ی اقتصادی وحل مشکلات موجود با افتخار خبر داده می شد و با تأکید برعاشق خدمت گزار مردم ایران بودن اینان خبرهای خوش پیروزی داده می شد . ولی جالب است که حال بدون آنکه سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس کوچکترین توضیح یا اشاره ای کند که چه شد یا که چه اتفاق افتاد که نه آن قول های داده شده اتفاق نیفتاد، بلکه معکوس آن اقدام شد و اوضاع خیلی بدتر از زمان اصلاح طلبان شده است.؟ زیرا که اعتراف به تورم وگرانی و ناراضی بودن مردم شده است . همینطور مشخص نیست که چگونه است همچنان خط زنجیره ای معجزه پیروزی ها و حضور مشارکت حد اکثری مردم برای خلق نمودن حماسه سازی در نمایش خیمه شب بازی های انتصاباتی شرکت می کنند وحضور شان ادامه دارد . بهرحال در دنباله ی یادداشت روز به گزینه های فراوان که برا یعدم حضور مردم تبلیغ می کردند گفته است. و نتیجه گرفته که بر خلاف انتظار دشمنان وتشویق عدم حضور از سوی رقیب د.وم خردادی ها تا مردم در این خیمه شب بازی حضور نیابند، ولی مردم شرکت کردند و دشمنان را مأیوس کردئ . یادداشت روز نویس در ادامه به سخنرانی بوش اشاره کرده وگفته چون نام بردن بوش از اصلاح طلبان قبلاز نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم در داخل ایران نمی دانست که این سخنرانی چه بر سر این حامیان خود می آورده ؟ منظور همان اتهامات وارده و رد صلاحیت شدن فله ای – گله ای نامزدان دوم خردادی ها می باشد . تا اینکه در نهایت با نقل قول کردن از گزارشگران وخبرنگاران در 24 اسفند در ایران اینگونه صحنه ی نمایش خیمه شب بازی دوره اول مجلس هشتم و نحوه بر گزاری انتخابت – انتصابات پارلمانی در ایران را تر سیم کرد :
خبرنگار خبرگزاري فرانسه پيش تر رفت و به مقايسه انتخابات ايران با روش هاي مرسوم در كشورهاي متحدامريكا پرداخت: « پارلمان ايران در خاورميانه بي نظير و واقعي ترين است». يك روزنامه عرب زبان از قول يك راي دهنده ايراني در شمال شهر تهران نوشت كه او مي گويد به اصولگرايان راي خواهد داد و علت جالبي هم براي اين كار دارد:«آنها در مقابل آمريكا ايستاده اند و به آمريكا اعتنا نمي كنند. من مي خواهم آمريكا بداند كه ما در ايران، فريب تبليغات منفي را نخواهيم خورد».
البته پاسدار بازجو وسناریو بدون آنگه بگوید که اگرشرایط برگزاری نمایش خیمه شب باز پرده ی قسمت اول شوی مجلس انتصابی هشتم آنگونه بود که به تصویر کشانده شده است . پس برای چه کشورهای اتحادیه ی اروپا بیانیه صادر کردند که این نمایش نه آزاد ونه عادلانه بود؟ بهر حال پاسدار یادداشت روز نویس مشابه ی همین نمایش 24 اسفند را برای قسمت دوم پرده ی نمایسش خیمه شب بازی مجلس هشتم در فردا چنین آرزو وپیش بینی کرده است:
فردا روزي است كه بايد تصويري را كه در 24 اسفند درباره ماهيت نظام سياسي ايران و الگوهاي حاكم بر انتخاب مردم آن در ذهن جهانيان نقش بست كامل كرد. اگرچه ملت رشيد ايران كار خود را تا همين جا هم با كفايت و رشادت تمام به انجام رسانده، روز 6 ارديبهشت مي تواند آن تصوير را براي هميشه تثبيت كند و چشم هاي فتنه را براي هميشه از چشم خانه درآورد.
در خاتمه برای اینکه برای مچ سربازجو پاسدار یادداشت روزنویس سناریو و پرونده ساز دروغگو وووارونه گو گرفته شود که این بهانه نخ نما شده ی ادعای مبارزه با آمریکا دیگر کاربرد ندارد . زیرا که این شیوه ی معرکه گری و پرده بازی مبارزه با آمریکا فقط روپوشی برای شکست وناکامی ها و حذف کردن های رقیب و خفه کردن صداهای اعتراضی وبه خاموش کشاندن آنانست که تجربه و عملکرد مشابه در 3 دهه گذشته داشته است. زیرا که مگر آمریکا چه می خواسته است در منطقه که به آن نرسیده است؟ مگر در اشغال افغانستان وعراق این دو متخاصم در کنار هم برای اشفغال نظامی این دو کشور نبودند؟ مگر رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران خطاب به بوش اعتراف نکرد و گزارش نداد که بوش می داند اگر کمک رژیم در کنار نظامیان آمریکا نبود هنوز در افغانستان طالبان بر سر قدرت بود؟ از سوی دیگرهوشنگ امیر احمدی دلال و جاسوس دو جانبه کیست؟ داستان عفو ملوکانه به وی دادن ودعوت به ایران کردن ودیدار با مقامات حکومتی از جمله سخنگوی دولت داشتن بری چه بود و چه ارتباطی با ادعای مبارزه با مریکا کردن دارد که تازه نظر مردم هم چاشنی شده است که این شمال تهران نشین به خاطر این رأی داد . ونکه حکومت و نمایندگان در برابر آمریکا یستاده اند ! بالاخره اینکه این چگونه ادعای مردمی کردنست که وزیر علوم در دانشگاه تهران به جای پاسخگو به سئوالات و مطالبات دانشجویان بودن فرار بر قرا ر را ترجیح داد و در رفته است؟! د نهایت اینکه آنچه مهم است و قابل پیش بینی می باشد فردا مشص خواهد شد . این است که با عدم حضور مردم در این قسمت پرده ی دوم و صحنه ی نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصابی هشتم، بیش از مرحله اول تق نامشروع بودن رژیم تروریستی آخوندی در خواهدآمد و مجلس پاسداریزه شدن هشتم قبل از افتتاح شدن پیشاپیش نازا و بی اعتبار شده است.
هوشنگ- بهداد
پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه سال 1386