نقد وبررسی " اين فيلم را حتما ببينيد"روزنامه ی جمهوری اسلامی شنبه 17 فروردین ماه سال 1387
"بهانه و دستآویز جدید فییلم 15 دقیقه ای غتنه یک نماینده ی افراطی پارلمان هلند برای توجیه 3 دهه ی جنایات رژیم تروریستی آخوندی"
لزوم ندارد که یک عضو افراطی هلند فیلم فتنه بسازد تا که مشخص کند افراطیون و سو ء استفادگران به نام اسلام ودین ومذهب اعمال خشونت آمیز انجام می دهند تا اینکه اکنون ملای قلم بر دست روزنامه ی جمهوری هم فرصت یابد تا به این بهانه مانور ضد آمریکائی و سهیویستی بدهد. همچنین و با کتمان کردن حقایق در ایران و با وارونه گوئی پیرامون این فیلم فتنه ی 15 دقیقه ای بر سر منبر برو د و روضه ی مبسوط فتنه انگیز خودش بخواند . زیراکه چرا باید جای دور رفت . مطرح کردن چندین پرسش می تواند پاسخگوی خیلی از سئوالات باشد . از جمله. مگر در 3 دهه ی گذشته آنچه در ایران اتفاق افتاده است به نام اسلام وعوامفریبی و شیادی و سو استفده از مذهب و اسلام نبوده است؟ مگر خمینی 7 سال جنگ ضد ملی و ضد میهنی که موجب کشته ومجروح و آواره و بی خانمان شدن میلیون ها نفر ایران و عراقی شد . همینطور با ویرانه شدن هر دو کشور ایران و عراق منتهی شد با نام اسلام ودفاع از میهن اسلامی نبود که بر آن نام نعمت الهی نهاده شد؟ مگر بیش از 120 هزار زنادنی سیاسی به اتهام ملحد ومنافق و مرتد و ضد انقلاب شکنجه و اعدام وتیرباران نشدند؟ مگر حتی به دختران باکره قبل از تیرباران به اتهام اینکه به بهشت نروند مورد تجاوز اجباری پاسداران وبازجویان وشکنجه گران واقع نشدند؟ مگر زنان بار دار تیر باران نشدند؟ مگر اعضای خانواده ها در کنار هم ودر چلوی چشمان هم دیگر مورد شکنجه و اذیت و آزار روحی و جسمی و روانی واقع نشدند؟ مگر احکام خون کشی و چشم از حدقه در آوردن زندانیان سیاسی قبل از اعدام وتیرباران صادر و انجام نشد؟ مگر از 3 دهه ی گذشته تا حال احکام شلاق و دار زدن و سنگسار کردن و قطع اندام را قوه ی قضائیه دنبال و اجرا نکرده است؟
مگر 19 زنان نگون بخت خیابانی در مشهد از طریق یک بسیجی به نام سعید حنائی و کمک وهمیاری د ستگاه قضائی استان و نیروی انتظامی با روی سری های خودشان در وضعیت اسفناکی خفه وکشته نشدند؟ مگر مسئولی تا کنون به ریشه پدیده ی زنان خیابانی و رشد زان تن فروش و دختران فراری از خانه ها و تجارت سکس به شیخ نشینان اشاره ای کرده است وگفت که عامل اصلی چیست ؟ از اردیبهشت ماه سال 86 تا حال نیروی انتظامی با طرح امنیت اجتماعی با بهانه ی مبارزه با فساد اخلاقی و فرهنگی و عدم رعایت حجاب با جوانان ناراضی اراذل و اوباش خوانده شده و مبارزه با بی حجابی چگونه بر خورد شده است و چه تعداد دستگیر ومتهم وزندانی و حتی بر دار کشیده شده است یا اینکه با جوانان و دخترانی که در خیابان ها مورد ضرب و شتم واقع شدند چگونه بر خورده شده است؟ مگر برای تحقیر کردن جوانان اقدام نشد و مگر صورت آنان را سیاه نشد وبر تن وانان لباس زنانه پوشانده نشد ووارونه سوار الاغ نشدند ودر خیابان وپارک های شهر گردانده نشدند وچوب بر توی آستین اینان فرو برده نشد ؟ برای چه این اقدامات انجام گرفتهشد و دلیل و بهانه ی آن چه بود؟ عامل و ریشه ی فقر گسترده ونهادینه شده و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه چیست که جامعه را به دو قطب 80% اکثریت محروم جامعه تقسیم کرده که گفته می شود بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و 20 % اقلیت که صاحب سرمایه و در آمد 80% ناخالص سرانه ساله می باشند این اختلاف ناشی از چیست؟ مگر ر ایران حکومت مذهبی بر سر کار نمی باشد؟ مگر زنده یاد آیت الله طالقانی نگفته بود که حکومت دینی بدترین نوع حکومت دیکتاتوری در جهان می باشد؟ خوب ملای سر مقاله نویس برای چه این 3 دهه عملکرد سران رژیم تروریستی در آخوندی را به حساب نماینده ی افرای پارلمان هلند گذاشته است و چه توجیه و پاسخی غیر از این آویزان شدن به فیلم 15 دقیقه ای نماینده ی افراطی پارلمان هلند دارد؟ این بشی از واقعیت بیان شده که فیلم سینمائی و تبلیغاتی نمی باشد تا که یک نماینده ی افراطی پارلمان هلند ساخته باشد که وی می بایست پاسخگو باشد؟
زیراکه مگر خمینی پس از اینکه مجبور به سر کشی جام زهر شکست 7 سال جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق شد و آن سر کشید و قطعنامه ی آتش بس سازمان ملل را پذیرفت . البته برای توجیه کردن وفرار از پاسخگوئی به مردم وبه خصوص خانواده های داغدار جنگ آویزان به کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی شد و فتوای مرگ برایش صادر کرد ودر ادامه چند نفر مترجم در کشورهای دیگر هچون ژاپن و سوئد ونروژ مورد تهاجم قرار گرفتند ومجروح و ترور و کشته شدند. آیا این فتوا ی آدمکشی هم نماینده ی افراطی پارلمان هلند صادر کرده بود و قصر فیلم سینمائی 15 دقیقه ای فتنه ی ایشان بود که عامل هیونیست خوانده شدند؟
پس از شغال عراق چه جنایاتی در این کشور رخ داده است؟ نقش رهبران وسپاه پاسداران ولوطی رهبر جماران در آدم ربائی ها و مثله کردن وکشتن زنان در عراق چیست؟ الگوی عملیات گردن زدن ها در جلوی دوربین در عراق از کجا گرفته شده بود؟ اکنون کدام کشور در افغانستان وعراق و کشورهای دیگر در کنار اعضای القاعده قرار گرفته است ودر گذشته در عربستان ومادرید ولندن عملیات مشترک در کنار هم دیگر بودند؟ چرا قبل از اشغال نظامی عراق در این کشور اینگونه جنایات رخ نمی داد؟ لوله های آب شهر اشرف و 20 هزار اهالی روستای شهر اشرف که از این طریق به آنان خدمات آبرسانی می شد کدام عوامل تروریست دست به این اقدام تروریستی و ضد انسانی زدند؟ نکند که اینهم نماینده ی افراطی پارلمان هلند مرتکب شده بود؟
دخالت گری در فلسطین چه؟ کدام کشور با کدام ابزار و اهرام حماس و ساف را به جان همدیگر انداخت؟ و به جنگ و کشتار هم دیدگر وادار شان کرد و به آن دامن زد و هنوز هم به آن دامن می زند؟ نکند که این عمل هم زیر سر فیلم ساخته ی شده ی فتنه ی نماینده ی افراطی پارلمان هلندی می باشد؟ در لبنان چه؟ برای چه این کشور به خاطر بحران هسته ای از طریق سپاه پاسداران وحزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل راه اندازی شد و با افتخار ادعای پیروزی حزب الله لبنان شد یعنی چه؟ در صورتیکه ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست مترقی لبنان ونماینده ی پارلمان این کشور گفت برای عبور از بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی لبنان تبدیل به سر زمین سوخته شد. خوب ملای سر مقاله نویس در این موارد چه می گوید؟ آیا بازهم مدعیست که مسبب آن نماینده ی افراطی پارلمان هلند می باشد . مهمتر اینکه نکند تهدید به نابودی کردن اسرائیل با ادعای مضحک دفاع از فلسطین هم زیر سر خط دیکته شده ی نماینده ی پارلمان هلند به پاسدار احمدی نژاد بوده است . زیرا که اخیر اً احمد توکلی نماینده ی مجلس هفتم و هشتم افشا کرده است که عملکرد خودسرانه ی پاسدار احمدی نژاد در زمینه ی واردات و رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها مشابه عملکرد شاه در سال 52 و 53 می باشد که به دلیل جنگ اعراب و اسرائیل موجب شده بود نفت از بشکه ای دلار به 8 برسد برسد که نمی دانست با افزایش دلار های درآمد نفتی چه کند جز اینکه دست به افزایش واردات گندم و برنج و تخمرغ تا مرغ زد وزیرآب تولیدات داخلی وخود کفا بودن کشاورزی را زد.
در خاتمه اینکه گفته می شود برای ویران ونابود کردن یک اندیشه وتفکر ومکتب یاز نیست بطور مستقیم به آن حمله شود ، بلکه بد از آن تبلیغ گردد. یعنی اقدامی که بطور ریشه ای در 3 دهه ی گذشته رهبران ومسئولان رژیم تروریست آخوندی در این بستر انجام داده و حرکت کرده اند.
هوشنگ – بهداد
شنبه 17 فروردین ماه سال 1387