بررسی و نگاهی به 3 گزیده ی خبر مرتبط به برگزاری جشن هسته ای در نطنز
سه گزارش خبری ضمیمه شده که برگرفته از روزنامه ی جمهوری اسلامی می باشد مر تبط بهم به دیگر می باشد زیرا که ینان همگی مرتبط با بحران هسته ای می باشد . چون برنامه های تدارک دیده شده معکوس عمل کرد . بنابراین نتیجهی ار هم وارونه شد. برای این که قرار بود پس از ارائه ی گزارش هسته ای محمد البرادعی تبدیل به برگزاری جشن پیروزی هسته ای می شد . زیرا که به اتکای نفوذ اعزام لابی ها به آمریکا که به عنوان منابع مورد گفتگو و ارزیابی واقع شدند ودر ارزیابی و گزارش هسته ای از سوی 16 نهاد و سازمان های اطلاعاتی آمریکا مورد استفاده واقع شده بودند که در نهایت در گزارش آمده بود که رژیم به دنبال دسترسی سلاح هسته ای نمی باشد.
پس از انتشار این گزارش ابتدا ز سوی سئولان رژیم ترریستی آخوندی با یک بازی موش و گربه بازی مواجه شد . زیرا این گزارش هم تأئید و هم تکذیب و انکار می شد. و لی عاقبت وقتی که گزارش 16 نهاد اطلاعاتی آمریکائی بازتاب جهانی یافت و اوضاع به نفع اهداف هسته ای رژیم تروریستی آخوندی تمام شد و تصور شد که شرایط فرصت طلبی و بهره وری و موج سواری و میوه چینی مهیا شده است و می شود پیرامون آن وارد صحنه شد ودست به مانور مذاکره ومماشات زد. آنگاه این گزارش دربست مورد تأئید واقع شد و به اتکای آن شروع به طبلکاری شد . سپس لابی ها وعوامل و پادو های تبلیغاتی استعماری و ارتجاعی برون مرزی رژیم شروع به مانور دادن گسترده تبلیغاتی کردند ومدعی شدند که بلی از اول هم مشخص بود که اهداف هسته ای صلح آمیز می باشد. ولی این آمریکا و اسرائیل و صهیویست جهانی و مجاهدین جنگ طلب بودند که اطلاعات دروغین خودشان را به مجاهدین می دادند تا اینان در کنفرانس های مطبوعاتی بیان کنندو اینان بودند که با ارائه ی طلاعات غلط اینگونه وانمود می کردند که نخیر این پروژه مسالمت آمیز نیست و اهداف نظامی را دنبال می کند .
بهر حال در فضای سیاه و وشن های این گزارش مسئولین هسته ای رژیم تروریستی آخوندی تا توانستد یکه تازی کردند وتبلیغات به نفع خودشان کردند و تلاش کردند که تصویب قطعنامه در شورای امنیت را به تعویق اندازند تا بلکه با زد و بند هائی که می توانند با محمد البرادعی و آژانس اتمی جهانی انجا دهندد بطور کلی پرونده ی هسته ای را از شورای امنیت به شورای حکام باز گردانند . بنابراین در داخل برای اینکه زیرآب سیاست مذاکره با ارووپا زده شود و دست عوامل رقیب دوم خردادی در دسترسی به اطلاعات پروژه ی هسته ای از هر نظر قطع و کوتاه گردد . ابتدا در سال گذشته همین مو قع حسین موسویان بازداشت شد . پس از دو هفته اعلام شد که وی خائن و جاسوس هسته ای می باشد . سپس با دستپاچه شدن رفسنجانی و حسن روحانی و حتی خاتمی تلاش کردند تا که با قرار وثیقه بطور موقت وی آزاد شود. اما امسال در همان تاریخ مشابه سال قبل در ایام تعطیلات نوروزی محاکمه و به زندان محکوم شد .
نا گفته نماند که بخش تبلیغات سیاسی این موضوع مرتبط به رقابت ونمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم و فضا سازی از قبل علیه ی دوم خردادی ها بود . در ادامه ی طرح ناگهان قبل ً از ورود پوتین و رؤسای جمهور کشورهای حاشیه ی دریای خزر به تهران و دیدار پوتین با ولی فقیه یا لوطی جماران در تهران، شایع شد که اسدار علی لاریانی استعفا داده است. پس از انتقال پیام هسته ای پوتین به ولی فقیه و سایر دیدار های رؤسای جمهوراشیه ی دریای خزر که برای اجلاس تهران آمده بودند و تصاویر یادگاری با اسدار احدی نژاد رفتند. نه رفسنجانی ونه پاسدار علی لاریجانی هیچکدام به بازی گرفته نشدند . یعنی اینکه خیلی ساده پاسدار علی لاریجانی جراحی و خراطی و کنار گماشته شد و به جای وی یک پاسدار موجی و ترکشی بی بو وبی خاصیت که فقط نقش فلش را اجرا می کند به نام سعید جلیلی گمارده شد و از آن پس به بعد زد وبند ها با البرادعی و آژانس در پشت پرده شروع شد تا اینکه این بازی موجب شد البرادعی در تهران با ولی فقیه دیدار داشته باشد و لوطی جماران از وی به خواهد که پرونده ی هسته ای می بایست به شورای حکام باز گردد ودر شرای امنیت بودنش غیر قانونی باشد.
خلاصه این بازی با آژانس آنقدر کشدر شد که موجب شد چندین بار گزارش نهائی البرادعی به تأخیر بی افتد . مسئولان هسته ای رژیم تروریستی آخوندی به خصوص پاسدار احمدی نژاد آنقدر اطمینان به گزارش لبرادعی داشتند که قبل از عریان و انتشار آن همه جا صحبت از پیروزی و بر گزاری جشن سته ای می کردند . حتی دو روز قبل از انتشار گزارش البرادعی پاسدار احمدی نژاد به استان هرمزگان وبندر عباس سفر کرد ودر بندر عباس خطاب به غرب گفت که می بایست نتیجه ی گزارش البرادعی هر ه که باشد پذیرفته شود واگر چنانچه نپذیرفتید همین جمعیت تظاهرت کننده ی در بندر عباس برای جوابگوئی به شما کا فیست .
ولی مسئولین هسته ای رژیم تروورستی آخوندی با مشکلی که مواجه شدند که سبب د بساط جشن هسته ایرا وارونه کند این بود که مجاهدین دست به افشاگری مستند در مصاحبه ی مطبوعاتی خودشان زدند و اطلاعات کامل و دقیق از خیابان مژده ی تهران ومکان جدید مرتبط به تهیه و تدارک آماده سازی زیر ساخت بمب اتمی با ترسیم تصویر وکروکی مکان را در کنفرانس مطبوعاتی ارائه کردند و تأکید کردند که برای اثبات ادعای خود از طریق سازمان ملل و آژانس هم اکنون هیئتی به ایران برای بررسی تحقیق اعزام شود تا که ت وسقم ای افشاری و اطلاع رسانی مشخص شود.
پس از این افشاگری وشوت گل و باز کردن داروزه ی حریف در دقیقه ی 90 دستگاه تبلیغات رژی آخوندی بهم ریخته وقفل شد . ابتدا تلاش شد تا سکوت کنند . سپس اتهام زدن و توهین وتهدید کردن به مجاهدین شروع شد . ولی چون افشاگری ستند بود و صحت داشت. نتوانستند آن را تکذیب و انکار کنند .
بهر حال گزارش البرادعی که به احتمال زیاد پس از این افشاگری مجاهدین می بایست نکات جدیدی در آن گنجانیده شده باشد منتشر شد . ابتدا مسئولین رژیم شروع به ذوق زدگی با ادعای پیروزی و برگزاری جشن پیروزی ناشی از گزارش البرادعی کردند . سپس که خبر ها مخابره شد متوجه شدند که دو پهلو می باشد . زیرا که بر خلاف انتظارشان در گزارش البرادعی اهداف نظامی نفی نشده بود . بهر حال مسئولان رژیم تروریستی آخوندی فهمیدند که صدور قطعنامه ذر شورای امنیت سازمان ملل قطعی می باشد . پاسدار احمدی نژاد مجبور شد عقب نشینی کند وبا ضرب سیلی صورت سرخ کند و بگوید به دلیل صادف بودن با ایام سوگواری ماه صفر برگزاری جشن پیروزی گزارش به بیستم فروردین موکول می شود . اما پس از تصویب قطعنامه ی شماره ی 1803 که همگام بیانیه اتحادیه ی اروپا پیرامون نا عادلانه و غیر آزاد بودن نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم انتار یافت . همچنین نتیجه ی سفر پاسدار احمدی نژاد به عراق هم بر ضد خودش تبدیل شد . یعنی اینکه مشخص شد که عامل اصلی ناامن سازی اقدامات تروریستی در عراق رژیم اتروریستی آخوندی می باشد. از طرف دیگر گند حماسه سازی دروغین نمایش انتصاباتی مجلس هشتم هم در آمد . زیرا که مشخص شد کمترین آمار شرکت کننده در 3 دهه ی گذشته در این نمایش خیمه شب بازی بوده است که آمار اعلام شده خیلی بیش از حد اغراق و بزرگ نمائی شده است . همینطور توطئه ی بحران سازی از طریق حماس در نوار غزه هم به شکست انجامید و تا کنون از طریق سوریه و حزب الله لبنان هم جنگ افروزی 33 روزه ی مشابه سپاه پاسداران وحزب الله لبنان با اسرائیل هم تکرار نشده است. همچنانکه با درگیری نظامی میان نیروه ی دولت دست نشانده ی نوری المالکی با جیش المهدی مقتدی صدر هم موجب شد با اعتراف و افشاگری که مقتدی صدر کرد که گفت سال گذشته در دیدار خود با ولی فقیه در جماران به ایشان گفته بودم که صلاح نیست در امور سیاسی و نظامی عراق دخالت گری شود . بابرای با این اعتراف اکنون بیشتر اثبات شد که پشت این درگیری نظامی و آشوب و ناامن کردن عراق و اقدامات تروریستی و عملیات انتحاری و... در عراق کیست؟
بنابراین اکنون راهی دیگر برای سپاه پاسداران وولی فقیه باقی نمانده است به جز اینکه پاسدار احمدی نژاد را راهی سفر نطنز کنند تا که از موضع ضف قدرت نمائی کند و در بر پائی جشن هسته ای حضور داشته باشد و خبر از راه اندازی 6 هزار سانتریفیوژهای جدید بگوید و هوار بزند و اعتراف کند که درد بی درمان رژی تروریستی آخوندی فقط دسترسی به سلاح اتمی می باشد. زیراکه افزوده در سال گذشته در چنین روزی در مشهد این نام روز فنآوری هسته ای برزیده شد و پس از این جشن هسته ای نطنز می بایست به مشهد برود تا اینکه ادامه ی جش در آنجا دنبال شود .
بهرحال اکنون بطور آشکارا مشخص شد که اهداف واقعی پروژه ی هسته ای چیست؟ و چه کلاه گشادی بر سر غرب زیر پوشش سیاست خائنانه مذاکره و مماشات رفته است؟ به خصوص انگلیسی ها که با عقب کشی موقت نیروهای نظامی خود از شهر بصره که نه نتوانستند 5 شهروند ربوده شده ی انگلیسی خود را آزاد کنند ، بلکه ایان از عراق به ایران منتقل شدند و بد تر اینکه 14 حلقه ی چاه نفت بصره نیز به اشغال سپاه پاسداران در آمده است.
از سوی دیگر گفتگوی گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی با سفیر عراق در ایران هم مشکلی را نه اینکه با هر گونه توجیکاری حل نمی کند ، بلکه بیشتر مشخص می شود که نام جنایتکاران غیر عراقی که سفیر راق ر درگیری میان یروهای مقتدی صدر با نیروهای دولتی نوری المالکی دست نانده برده است و که اینان مسلح به سلاح سنگین می باشند که تسلط بر بندر بصره ی عراق دارند و روزانه دارند 200 هزار بشکه نفت عراق را بطور قاچاق صادر می کنند و می بفروشند این جنایتکاران مسلح و تعلیم دیده ی نظامی کیستند؟ یعی اینکه گرچه بطور مستقیم نام از اینان برده نشده است. ولی مگر می توان شک کرد که همانانی می باشند که بهار سال گذشته در آبهای ساحلی عراق دست به آدم ربائی زدند و 15ملوان و قایقران انگلیسی را ربودند و برای دو هفته آنان را بر ای باج خواهی دریائی کردن در زندان این در کنترل خودشا ن نگهداشتند و همزمان نیز دست به ربودن 5 شهروند انگلیسی دیگر در عراق زدند و اکنون نیز آنان را به ایران منتقل کرده اند در اتیار خود دارند. مهمتر اینکه همانگونه که گفته شد اینان تسلط بر 14 حلقه چاه نفت در بصره انداخته اند. همچنین با اقداات روریستی خود لوله ی آب شهر اشراف در بغداد را منفجر کردند و موجب قطع شبکه ی آبرسانی شهر اشرف و 20 هزار اهالی روستا های عراقی اطراف آن شدند که از این طریق آبرسانی بهره مند می شدند.
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 21 فرردین اه سال 1387