نقد وبررسی " براي اصولگرايي (يادداشت روز) " رزنامه ی کیهان یکشنبه اول اردبهشت ماهسال 1387
"اعتراف به شکست عملکرد مدعیان اصولگرایان و دامنه اختلافاتآنان ، با توصیف صفات وخصائل بد ومنفی شیطان"
هفته اول اردیبهشت ماه مربوط به تبلیغات مرحله ی دوم نمایش خیمه شب بازی انتصابات مجلس هشتم است که گویا تبلیغاتش خنثی با حالتی از عقده گشائی همراه با آه و افسوس است که شروع شده است. زیرا که تبلیغات به شیوه ی اصول گرائی و اختلاف در آن هم چاشنی این مرحله ی دوم شده که با درد چه کتنم و نسخه ی چه باید کرد هم ضمیمه و پسوند آنبه عنوان راهار و رهنمود عمل شده است.
یعنی همان مدعیان اصول گرایانی که مجلس هفتم و دولت را در اختیار خود داشته اند که از طریق برنامه ریزی سیاست چند لایه وپیچیده حرکت خاموش تثبیت پیروزی را گام به گام پیش بردند و مبتکر آن پاسدار محمد باقر ذولقدر جانشین فرمانده ی کل سپاه پاسداران بود که در کنار اعضای سابق تیم باز سازی شده ی اطلاعتی – امنیتی سعید امامی این کودتای خاموش خزنده را طراحی و دنبال کرد . البته ایشان در دولت یا کابینه ی مدعی 70 میلیونی امام زمانی و عدالت محور عاشق خدمتگزاری به مردم ایران معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور را بر عهده داشت که بازهم طراح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی بود که همگان به خصوص جوانان ودختران ناراضی ناراضی بازتاب و اثرات و واکنش های این طرح را به خوبی می دانند که چیست که نیاز به تکرار ولیست کردن عملکرد آن ضروی نمی باشد؟
بلی اصول گرایان که ادعا داشتند رقیب دوم خردادی ها شیفتگان قدرت اند و خود شان عاشقان را خدمت گزاران مردم ومکتب می دانستند وتأکید می کردند که بر اساس وظیفه ی دینی و مکتبی که دارند احساس مسئولیت کردند که می بایست وارد میدان وکارزار شوند. برای اینکه هر گز نه به قدرت ونه به ثروت وباند سازی چشم دوخته اند . و در مجلس هفتم مدعی اصلگرائی قول داده بودند که با حزب آباد گرانی که دارند می خواهند ایران را تبدیل به ژاپن اسلامی کنند. . از سوی دیگر همار موازی مدعی اصوگرائی دولت نهم است که عملکرد مشترک شان آنگونه شده که شرایط کنونی روند رشد یابنده ی لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالا ها و مسکن و اجاره خانه ها و فقر و شکاف عمیق طبقاتی می باشد که به آن مرحله ای رسیده است که رئیس جمهوی پاسدار احمدی نژاد عنتر لوطی جماران به قم ر فت و برای درمان تورم وگرانی گفت که می بایست با مافیا یا تروریست های اقتصادی مبارزه کرد و گفت که تصمیم دارد به آن مبارزه جدی کند . زیرا که اینان با مبلع یا مبالغ چند میلیارد تومان پول نقد وارد بازار خرید و فروش خانه ها شدند و موجب افزایش مسکن واجاره خانه شدند.
از سوی عنتر لطی جماران دیگر تأکید کرد که دو تا مأموریت دارد . اول آباد کردن ایران ودومی دخالت در مدیریت جهان برای اصلاحات و تغییرات در آن است تا که به توانیم در داخل کشور هم احساس امنیت داشته باشیم و بتوانیم با مافیای اقصادی مبارزه کنیم که سرش توی توبره ی دشمن خارجی می باشد . زیرا که همین اینها هستند که موجب شدند به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان که به آنان قول داده شده بود که در کنارش مبارزه با مفاسد اقتصادی در وزارتخانه نفت شود . ولی چون اینان گفتند ما دو وزارتخانه ی مهم نفت و اقتصاد را در اختیار داریم و هر کاری به به خواهیم انجام می دهیم تا دولت شکست به خورد. بلی همین تروریست یا مافیای اقتصادی بودند که شرایط کنونی تورم وگرانی را به وجود آورده اند که اسامی شان در جیب کوجکم جا سازی شده است . ولی چون انگشتانم موقع وضو گرفتن نماز صبحگاهی ضربه دیده ، زیرا که در زمانی که خواب آلود بودم با دیوار اصابت کردم که انگشتان دستم ضربه وباد کرده و کلفت شده یا تورم کرده اند که همین آماس کردن وتورم خودش موجب بیشتر تورم و گرانی موجود شده و تورم گرانی را تقویت کرده است . بنابراین اکنون انگشتان دستم به دلیل کفت شدگی بر توی جیب کوچک کتم نمی روند و نمی توانم که اسامی مافیای اقتصادی را از جیبم در آورم . یعنی اینکه اکنون امکان قرائت این اسامی نیست . گرچه خوتان می دانیدکه اینان کیستند؟ .
بلی مجلس و دولت اصول گرا با حمایت و پشتیبانی هه جانبه لوطی جماران و سپاه پاسداران در کنار هم دیگر کاری کرده اند که درست نقطه ی مقابل ادعائی می باشد که داشتند و قول هائی که به مردم ایران داده بودند انجام دادند . برای همین جائیکه افشا شده که برای 5 سال است که در پشت پرده کارشناسان ضد شیطان که عجیب در این یادداشت روز کنونی سربازجو پاسدار یادداشت روز نویس در مورد همین شیطان وصفات وخصائل بدش صحبت کرده است که چه ضرباتی به اصول گرایان زده است. در صورتیکه با شیطان بزرگ مشغول گپ زدن و مذاکره ومصاحبه ی هسته ای می باشند .
ولی در داخل کشور لوطی جماران همچون فرمانده ی کل سپاه پاسداران محمد علی جعفری با لگد بر گور خمینی زدن ونادیده گرفتن نامه ی وی که نظامیان مجاز نیستند در مسائل سیاسی به نفع باند وجناح وجریان سیاسی موضع گیری وتبلیغ کنند . بطور علی از اصول گریان ودولت دفاع کرد و با نفی جمهوریت از حکومت اسلامی طالباتی و دولت دفاع کرد. لوطی جماران نیز با بهانه و سوژه ی مبارزه با دشمن بیگا نه آمریکا و دشمن شناسی و مرز مخدودش نکردن با آن خواهان حذف رقبای رقیب وحمایت از نامزدان حامی دولت شد و موجب رد صلاحیت فله ای – گله ای نامزدان اصلاح طبان قلابی را فراهم نمود و سبب پیروزی نمایندان مجلس انتصابی هشتم در روند اول گردید . اکنون نیز شورای نگهبان با ابطال کردن 3 حوزه ی انتخابیه انتخاباتی –انتصابی مجلس هشتم مانع شد تا که 3 نماینده مدعی اصلاح طلبان وارد مجلس انتصاباتی هشتم نشوند.
عجیب است که اکنون سربازجو پاسدار سربازجو وشکنجه معروف بدون آنکه به دلیل شکست اجرائی و طرح های اقتصادی اصول گرایان اشاره ای داشته باشد و یا اینکه در مورد اختلافات و تضادها و رشدآن سخنی بگوید که چرا فضا آنگونه شده است که حتی اجازه داده نمی شود ه پاسدار علی لاریجانی به اصفهان به رود تا در مسجدی در این شهر از نمایندگان اصول گرایان راست سنتی یا باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی از آخوندرهبر و علی اکبر پرورش سخنرانی داشته باشد ؟!
یا اینکه گفته شود که چرا فضای مجلس اصول گرای هفتم آنگونه شد که یک نماینده ی اقلیت به نام نورالدین پیرمؤذن چون با رادیو صدای آمریکا مصاحبه و گفتگو داشت و انتقاد به رد صلاحیت کرد های فله ای – گله ای کرد- به همکار دشمن بودن متهم شد و در آستانه ی برزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم آخوند آدمکش حرفه ای گوش و آدمخوار محسنی اژه ای وزیر وزارت بد نام اطلاعات وی را خائن نامید و تأکید کرد که پرونده اش می بایست دنبال شود . همچنین نماینده ی دیگر مجلس هفتم اکبر اعلمی از تبریز مجلس هفتم به دلیل نامه به لوطی جماران نوشتن و وی را متهم کردن به دخالت گری در نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم و جانبداری کردن از یک باند وابسته به دولت برای حذف باند رقیب اصلاح طلبان دیگرکه بر خلاف قانون می باشد ایشان قبل از رفتن به داد گاه مجبور شد در مجلس ارتجاعی هفتم وصیت نامه ی خودش را قرائت کرد .؟
یا اینکه را نماینده ی دیگر اصول گرای مجلس هفتم به نام عماد افروغ که خیلی بیش از دو نماینده سخن برای گفتن دارد .وی نیز به دلیل انتقادات منطقی به عمکرد دولت و گوسفند نبودن، چندین بار به مرگ تهدد شده است. بنابراین سربازجو پاسدار شکنجه گر یادداشت نویس بدون کوچک ترین اشاره ای به موضوع شکست ونا کامی های اصول گرایان در مجلس و دولت کند و یا توضیح دهد که چرا نه در وصف مثبت اتحاد منسجم اصول گرایان مدعیان عاشقان خدمتگزاری به مردم ایران، سخنی نگفته است ، بلکه برای ه برعکس از جدائی و اختلاف و فاصله گیری و به سمت شیطان رفتن ومعایب شیطن واعمال و کردار و رفتار واهداف وطرح هایش گفته است که اتفاقاً برای اولین بار است که در یادداشت روزها بطور مستقیم از رقیب دوم خردادی ها نام برده نشده است ؟ لذا این اعتراف همراه با سکوت به مفهوم آنست که عملکرد اصول گرایان آنگونه می باشد و دامنه ی رقابت ها وجنگ و سگ دعواها و قدرت طلبی ها باندی درونی بقدری افزایش یافته است که برخی از باندهای مافیائی درونی جبهه ی اصول گرایان می بایست جای خود ر به بسیجیان وپاسداران تازه نفس و تازه کار ولی پراشتها برای دزدی و غارتگری بدهند. همینطور عملکرد دولت هم آنچنان منفی می باشد که می بایست برایش اینگونه روضه خوانی منبری بی بو وبی خاصیت از سوی سر بازجو پاسدار یادداشت روز نویس وزیر ارشاد یا همکار سانسورجی اش بر سر گوری شود و اشک و گریه وزاری برایش ریخته شود که در حقیقت در آن مرده ای وجود ندارد.

هوشنگ – بهداد
یکشنبه اول اردبهشت ماهسال 1387