نقد وبررسی " مقدمه (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 24 فروردین ماه سال 1387
" هدف اصلی پیام نوآوری و شکوفائی فقط دسترسی به سلاح هسته ای برای تضمین بقای رژیم ومانع از فرو پاشی آن است."
پس از کلی گرد وخاک کردن ها در چند روز گذشته، بالاخره اکنون مشخص شد که شیوه ی یادداشت روز ها هم شبیه سیاست نمازجمعه های تهران است کهب نا بر تقسیم وظایف هر امام جمعه موقتی می آید انجام وظیفه می کند . از جمله یکی همچون آخوند هفت خط و ساز و بفروش رفسنجانی است که درست در شرایط بحران خارجی وخطری که رژیم تروریستی در آن محاط شده و قرار دارد و دامنه ی تضاد و اختلافات باندی و جناحی بالا زده شده است از این ملای هفت خط حرفه ای و زد وبند چی و کار چاق کن برای ارسال کد ها و پیام های مشخص برای دفع کردن خطر استفاده می شود که وارد صحنه می شود و اجرا ی نقش می کند . اما آنجا که قرار است جریان داخلی و بیرونی تهدید شوند واز پروژه ی هسته ای دولت ونقطه ی مقابل رفسنجانی پیام منتقل شود آخوند احمد جنتی دبیر شورای نگهبان یا احمد خاتمی شاگرد و نوچه آخوند انگلیسی مصباح یزدی وارد صحنه ی نمایش خطبه خوانی نماز جمعه تهران می شوند . ولی جائیکه که قرار است نقش محلل و خنثی اجرا ودنبال گردد تریبون خطبه خوانی نماز جمعه ی تهران به آخوندکاشانی واگذار می شود . اکنون نیز اینگونه نقش و روش را یادداشت روز نویسان روزنامه ی کیهان سناریو وپرونده س از اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی حسین شریعتمداری شکنجه گر دنبال کرده اند. یعنی پس از اینکه صحبت از غول تورم وگرانی که می بایست مهار گردد و در گیری لفظی و خبری پیرامون جراحی درون کابینه میان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و سخنگوی دولت غلامحسین الها رد وبدل شد و پس از انکار وتکذیب و تأئید شدن ها که در پوشش پیام ارسال شد ودر نهایت موضع سربازجوو شکنجه خبر ونظر پاسدار حسین شریعتمداری تأئید شد . اکنون نوبت به یک طلبله پاسدار یادداشت روز نویس رسیده است تا که نقش محلل گری مشابه اخوند کاشانی را دنبال کند که مشخص نیست پیرامون نوآوری پیام نوروزی و شکوفائی اقتصادی لوطی جماران این طلبه پاسدار چه گفته و یا روضه خوانی کرده است ؟ البته بدون آنکه نامی از مردم ایران برده شود ویا اینکه کلامی در مورد نیازو مطالبات شان گفته شود که بالاخره این نوآوری وشکوفائی اقتصادی برای چیست ومخاطب کیست؟ ولی پاسدار طلبه یادداشت روز نویس تعبیر و تفسیر پیام نوآوری را در نقل قول کردن از گراهام بل اینگونه ترس ووحشت رژیم تروریستی آخوندی را به نمایش گذاشته شده است :
"- گراهام بل مي گويد: «هرگز در مسير پيموده شده گام برنداريد، چرا كه اين راه تنها به همان جايي مي رسد كه ديگران رسيدند.» بدون ترديد «نوآوري» و يافتن راه هاي نوين در جهان توسعه يافته امروز، يك ضرورت اجتناب ناپذير به حساب مي آيد. طبعا براي رسيدن به اهداف والاي انقلاب و پيشرفت و بسط عدالت بايستي رويكرد روزمرگي و تبعيت از شرايطي كه امتحان خود را پس داده اند را كنار گذاشت و ايده تحول خواهي را از راهي ميانبر درپيش گرفت:"
یعنی اینکه از سوی طلبه پاسدار یادداشت روز نویس پذیرفنته شده است که اگر چنانچه دست به طراحی سیاست چند لایه و پیچیده حرکت چراغ خاموش پیروزی گام به گام نبود یا در حقیقت کودتای خزنده ی خاموش را سپاه پاسداران عملی واجرا نمی کرد و شرایط به سبک سابق ادامه می یافت امکان فرو ریزی رژیم ترورستی آخوندی حتمی بود . بنابراین می بایست که طرح یک دست شدن و حذف رقیب به عنوان نوآوری دنبال می شد.پیرو همین نظر چون در دو ونیم سال گذشته اوضاع به مراتب بدتر از گذشته شده است واگر چنانچه دست به نوآوری دیگری زده نشود .همان ضریب خطر سرنگونی وجود دارد. بنابراین نوآوری یعنی ابزار تضمین بقای رژیم که در اصل همان پروژه ی هسته ای می باشد که در بست تأسیسات و اهداف دسترسی به سلاح هسته ای در اختیار سپاه پاسداران یا کودتا گران می باشد که طلبله پاسدار یادداشت روزنویس شده آن رااینگونه بیان کرده است :
هرچند كه طليعه هاي روشن و اميدبخشي در اين راه، خصوصا در عرصه انرژي هسته اي، نوآوريهاي پزشكي و فن آوري نانو ديده مي شود و هم چنين نشانه هايي كه حاكي از سير تحول در جامعه ما به سوي پيشرفت است، به چشم مي آيد؛ از جمله آنكه در سال 86 به اندازه 5 سال برنامه سوم در كشور توليد علم شده و در مقابل 12 هزار مقاله اي كه در طول برنامه سوم توليد شده، تنها طي سال گذشته 9300 مقاله علمي ارائه شده است؛ معهذا لازم است كه فضاي عمومي كشور به سمت نوآوري و خلاقيت حركت كند و از انجام كارهاي تقليدي، الگوبرداري، استفاده از راهكارها و نمونه هاي تكراري و شكست خورده پرهيز و پيروي از مدل ها و الگوهاي غيرمفيد، مذموم تلقي شود. هرچند كه طليعه هاي روشن و اميدبخشي در اين راه، خصوصا در عرصه انرژي هسته اي، نوآوريهاي پزشكي و فن آوري نانو ديده مي شود و هم چنين نشانه هايي كه حاكي از سير تحول در جامعه ما به سوي پيشرفت است، به چشم مي آيد؛ از جمله آنكه در سال 86 به اندازه 5 سال برنامه سوم در كشور توليد علم شده و در مقابل 12 هزار مقاله اي كه در طول برنامه سوم توليد شده، تنها طي سال گذشته 9300 مقاله علمي ارائه شده است؛ معهذا لازم است كه فضاي عمومي كشور به سمت نوآوري و خلاقيت حركت كند و از انجام كارهاي تقليدي، الگوبرداري، استفاده از راهكارها و نمونه هاي تكراري و شكست خورده پرهيز و پيروي از مدل ها و الگوهاي غيرمفيد، مذموم تلقي شود. "
در حاتمه اینکه آنگونه که طلبه پاسدار یادداشت رووز نویس مدعی پیشرفت علمی و گسترش هزاران مقالات گوناگون علمی شده است که مشخص نیست زمینه ی عینی ومادی این مقالات کجاست و پس از 3 دهه سپری شدن از عمر ننگین رژیم تروریستی آخوندی کی قرار است که نتیجه ی اینگونه پیشرفت های سیستماتیک وزنجیره ای علمی پوشالی نصیب مردم ایران گردد ؟ یا اینکه که حداقل موجب کاهش مرگ و میر و تصادف و تصادفات جاده های مرگ آفرین ایران شود و نامش از لیست پیشتاز و مقام اولی جهان برداشته شود. همچنین ایران جزو کشورهائی نباشد که رکوردار فرار مغزها و سرمایه ها باشد؟ همینطور این پیشرفت های علمی چرا موب نشده که وضعیت نابسامان اقتصادی وتورم آنگونه نباشد که ردیف اول در خاورمیانه و ردیف پنجم در جهان در مورد رشد تورم وگرانی باشد؟
بلی این چگونه افتخارات نو آوری و علمی همه جانبه می باشد که درست نتیجه معکوس داشته است؟ و برای چه پاسدار طلبه نویس اینهمه قمپز در کرده و مانور و ویراژ داده توا خالی داده وژست بی خودی گرفته است ؟ زیراکه مشخص نیست که چگونه است که با اینهمه پیشرفت های گوناگون پوشالی و دروغین علمی که طرح شده است ؟ چرا در زمینه ی امور بانکی و کشاورزی و بازرگانی و صنعتی واقتصادی درست پاسخ منفی حاصل شده است ؟ یعنی اگر فقط به سرمقاله ی امروز روزنامه ی جمهوری اسلامی وابسته به ولی فقیه رجوع شود که عنوان آن مسابقه در زمینه ی واردات کالاهای خارجی است که توضیح داده شده است چگونه موجب رشد تورم وبیکاری نابودی تولیدات داخلی شده است و از سوی دیگر از نارسائی ها وعدم تسهیلات در سیستم بانکی و مشکلات در امور مسکن گفته است. کافیست تا که گفت که عنوان سرمقاله خود گوید توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل تا که مشخص شود متن مقاله و تحلیل و انتقادات وارده چگونه می باشد؟ بهرحال داستان پییام نوآوری و شکوفائی اقتصادی در سال جدید پیرامون پروژه ی هسته ای می باشد که عامل و اهرم اصلی تضنین برای بقای رژیم روریستی آخوندی می باشد . زیرا که ما بقی طرح ها و شگردها هم تکراری و پوسیده می باشند . برای همین در بیستم فرودین روز ملی فنآوری هسته ای نامیده شده است و در نطنز جشن گرفته شد و خیر از راه اندازی 6 هزار سانتریفیوژ جد ید داده شد و ادامه برگزاری این جشن به مشهد کشانیده شد که با پسوند خبر جراحی و خراطی و سلاخی بزرگ درون کابینه همراه شد که اینهم می بایست جزو نوآوری وشکوفائی اقتصادی باشد . یعنی حذف بخشی از بدنه ی نظام که معادل ومترادف همان نقل قول گرام بل می باشد. بهرحال باز تأکید می شود که نوآوری و شکوفائی اقتصادی در شتاب گیری دسترسی به سلاح هسته ای و مبارزه با گردن کلفت های مفسدین اقتصادی مورد نظر پاسدار احمدی نژاد می باشد که سد راه واگذاری 2000 میلیارد سرمایه ها و اموال دولتی به بخش خصوصی یا بسیجیان وپاسداران می باشد که قرار است از طریق خصوصی سازی اصل 44 قانون اساسی با پوشش توزیع سهام عدالت دولت اجرا و دنبال شود.
هوشنگ – بهداد
روزنامه ی کیهان شنبه 24 فروردین ماه سال 1387