نگاهی به مواضع تاکتیکی ضد امپریالیستی و ضدجنگ شاعر طناز ومفسر سیاسی درخدمت لوطی جماران محمدعلی اصفهانی
باز درافشانی ضد امپریالیستی و ضد جنگ شاعر طناز و متخصص سگ باز و سگ وتوله شناسی محمدعلی اصفهانی در خدمت ارباب اوج گرفته ودر سال نو آوری و شکوفائی اقتصادی لوطی جماران شکفته شده است و همانگونهکه لوطی تقاضا کرده ورهنمود داده که می بایست مشارکت حد اکثری کرد ایشان هم لبیک گفته است. البته اینگونه مدعیان سگ و توله سگ شناس به دیگران انتقاد کرده بودند که چرا اینان همچون خودش برای لوطی جماران پارس نمی کنند ودم وگوش تکان نمی دهند واز بیت خلافت این لوطی حفاظت نمی کنند . اکنون نیز چون نمی تواند به صورت مستقیم وعلنی به همان شیوه ی سگ وتوله شناسی وپارس کردن از لوطی خودش دفاع کند. مجبور شده است از موضع تسلط بر شناخت علمی ضد امپریالیستی پیشر فته و ضد جنگی مدرن وجهانگیر علیه مخالفان بقول خودش نافهم روضه ی مبسوط ضد امپریالیستی و ضد جنگی به خواند. عجیب است برای اینکه پرونده ی خود ولوطی را سفید کند تا که بتواند قربانی و جلاد را به یک چوب براند ودر یک سطح وطراز قرار دهد تا به نفع لوطی تمام شود که در ایران حاکم است وقدرت دارد و جنایت وغارت وسر کوب می کند.
البته این نوچه لوطی ضد امپریالیست و ضد جنگ فراموش کرده است که این امام ضد امپریالیستش بود که گفته بود جنگ نعمت الهی است و لاکن تا فتنه در عالم است جنگ هم می باشد و پس از وی جانشین وپیروانش همین فتوای رهبر ضد امپریالیستش را ادامه دادند و هم اکنون در عراق و فلسطین وبنان مشغول جنگ افروزی می باشند واثری از مخالفت با اینگونه جنگ الروزی از سوی مدعیان شعاری ضد جنگ دیده نمی شود. چه می شود کرد که اینگونه موضع دو آتشه جنگ و ضد امپریالیست و ضد آمریکا داشتن درست شبیه وکپی همان موضع لوطی جماران ومبارزه با شیطان بزرگ است که حتی نامزدان دوم خردادی ها را نیز با سلاح مرز شناسی با دشمن بیگانه ی آمریکا ومخدوش نکردن مرز با آن، قتل عام وسلاخی و فله ای و گله ای رد صلاحیت کرد. ولی اکنون نوچه ومبلغ لوطی و شاعر طنار ومفسر وتحلیل گر سیاسی خودش مجبور به اعتراف شده است که چه مواضع مشترک پوشالی و کمدی ضد امپریالیستی با لوطی جماران دارد. برای اینکه از فیگارو فرانسوی و ایندیدپندنت انگلیسی نقل قول کرده وبه سایت همکار معلوم الحالش علی شمس داده است که بله لولط جماران با شیطان بزرگ مدت 5 سال در پشت پرده مشغول مذاکره و مبارزه ضد امپریالیستی و ارتجاعی ودل دادن وقلوه گرفتن بوده اند . یعنی همان الگوی شاعر دربار لوطی خلافت جماران است که در بسته بندی بقول خودش مبارزه ی مدرن همه چیز فهمی با امپریایست پیشرفته علیه ی مخالفان نا فهم در شناخت امپریالیست دنبال می کند تا اینکه این طوری بتوان از نهایت شرمندگی و به شیوه ی فلسفی حوزوی به درگفتن تا دیوار بشنود پیام لوطی جماران علیه ی مخالفین به خصوص مجاهدین منتقل و داده شود .
آخر چون اینگونه شعرای طناز ومفسر ومحلل سیاسی درباری هنوز بند نافشان با لوطی جماران قطع نشده است . بنابراین به همان سبک پاسداران و شکنجه گران یادداشت روز نویس شده و طلبه های جانباز و ترکش خورده ی جنگ سرمقاله نویس شده، قلمزنی می کنند و برای ایزم گم کردن وطلبکارانه برخورد کردن ورقیب را زیر سئوال کشاندن ومتهم ومحکوم کردن هدف خود شان را دنبال می کنند وهر گز هم از موضع علت ومعلولی با مسائل برخورد نمی کنند . زیرا که با پاک کردن صورت مسئله پیوسته با معلول ها آنگونه که خود می خواهند بازی می کنند وبه آنان می پر دازند. یعنی برای اینکه مجاهدین را جنگ طلب معرفی کنند و اینان را همردیف رهبر ومسئولان جنایتکاران حاکم بر ایران قرار دهند که داستان بر گردان شده ی همان تز معروف %80 و 20 % وزارت بد نام اطلاعت می باشد که سالیان پیش جمشید تفرشی آن را باز کرده بود . برای همین کاری به این واقعیت ندارند که چند سال پیش مریم رجوی چه بود ؟ مگر ایشان نگفته بود نه جنک ، نه سازش ونه مماشات گری ، حمایت از مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران ، ولی همانگونه که اینان نمی گویند که مگر جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق چه کرد وچه بر سر مرد م ایران آورد که پس از آتش بس و سر کشی جام زهر خمینی تا کنون بد تر از آن را بر سر مردم ایران آورده نشده است؟
لذاهرگز چنین مباد که تصور شود اینگونه جماعت در خدمت لوطی جماران که با هرگونه ادا و اطوار خوشمزه و بی مزه ی رقص شتری مبارزه با امپریالیست و ضد جنگ داشتن و برای رد گم کردن چند تا بد و بیراه آبکی و تاککتیکی نثار رژیم وارتجاع کردن ولی خیلی بیش از آن را به مجاهدین گفتن ، محال است که اینان به اندازه ی سر سوزنی دل شان برای مردم ایران بسوزد و از موضع انسان دوستی اینان به نفع مردم ایران لغز خوانی کنند. زیرا اگراینان دل در گروی مردم ایران و آزادی داشتند و ضد جنگ و ضد امپریالیست بودند. خوب ابتدا می بایست توضیح می دادند که وضعیت مردم ایران چگونه است؟ تورم وگرانی یعنی چه و ریشه ی آن چیست وراه حل آن چگونه است؟ قیمت نفت اکنون چگونه است؟ در آمد چند سال گذشته ی نفت کجا رفته است وچرا؟ مگر اکنون شرایط جنگی در ایران حاکم است که حکومت نا خوانده ی نظامی حاکم شده است؟ نیروی انتظامی چه می کند وچرا؟ مخاطبان این ارگان یستند وپیامش برای اینان چیست؟ مگر همانگونه که گفته شد جنگ چه کرد وچه می کند که بدتر از آن اکنون در ایران حاکم نیست؟
مهمتر اینکه دلیل وجه اشتراک دشمنی اینان با سران رژیم جنایتکار حاکم بر ایران با مجاهدین چیست و ته وماده ی اینگونه دشمنی با مجاهدین داشتن تا کنون به نفع کدام طرف تمام شده است وچرا؟ اگر این مدعیا ن همیشه طلبکار واقعاً با رژیم تروریستی آخوندی مرز دارند خوب چرا بیلان نمی دهند که چگونه دارند مبارزه می کنند؟ مگر مجاهدین مانع مبارزه ی این جماعت با رژیم شده است؟ ولی وقتی در عمل تجربه ومقایسه می شود که مشخص و ثابت می شود که مواضع و عملکرد ها دقیقاً همسو وهمگام با دستگاه تبلیغات وجنگ روانی و شیطان سازی رژیم ترریستی آخوند می باشد . طوریکه حتی گاهی بدتر است چون غلیظ تر ادعای پوشالی مبارزه با امپریالیست و آمریکا که چاشنی آن شده است که با مجاهدین دشمنی می کنند . خوب سئوال است کهمی بایست نام این عمل را چه گذاشت و به امثال محمد علی اصفهانی ها و رفیق همکار معلوم الحالش علی شمس ها چه گفت؟
مگر باز جویان و شکنجه گر شلاق بر دست وتیر خلاص زنان درون سیاه چال ها با معترضین ومخالفین ودانشجویان چه می کنند و یا مزدوران اعزامی به پاریس و سایت های مزدوران وابسته به وزارت بد نام اطلاعات چه نوع مأموریتی را علیه ی مجاهدین دنبال کرده واجرا می کنند که این مدعیان آن را انجام نداده اند؟ فقط فرقش در این است که همانگونه که گفته شد بصورت تاکتیکی شعار مبارزه با امپیالیست و ضد جنگ برای کوبیدن مجاهدین وجنگ افروز خواندنش را با صدای بلند تر و بدون لکنت زبان فریاد می زنند تا اینکه جای فریاد اعتراضی مرگ بر دیکتاتور دانشجویان در دانشگاه ها را عوض کنند. ودر اینشرایط حاس و خطیر کنون امداد رسان لوطی و عنترش باشند.

هوشنگ – بهداد
بیست ونهم فروردین ماه سال 1387