نقد وبرسی " مي ترسيد ؟... حق داريد ! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه اردیبهشت4 ماه سال 1387
"دراز ومتهم و محاکمه کردن دوم خردادی ها با بهانه ی دفاع از آخوند مصباح انگلیسی و مرشد پاسدار احمدی نژاد کردن"
این ادعای وارونه ای که سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و سناریو وپرونده ساز کرده است . چون حرفه و تخصص این سرازجو تحریف گری و تواب و پرونده سازی ووارونه گوئی می باشد . چونکه فرافکنی کرده است . عنوانش مصداق عینی ویاد آور این مثل است که گفه شود . شبی یک مدعی از کوچه باغ ها حرکت می کرد .زمانیکه در مهتاب شب و کمی نسیم شبانگاهی بر درختان می وزید که موجب حرکات شاخه های در ختان شده بود که سایه ی حرکت شان بر دیوار و جاده عبور کوچه باغ ها نقش بر بسته بود . اما سایه ی متحرک این رقص و حرکات موزون شاخه های در ختان موجب ترس عابر مدعی شده بود. عابر ترسیده برای اینکه یک جوری با ترس غالب شده برخورد کند که بیش از این قالب تهی نکند . زد بر زیر آواز کوچه باغی اما مدتی نگذشت که بعد با بدشانسی مواجه شد . زیرا که پژواک صدایش از توی آب انبار کوچه باغ نیز برترس ناشی از حرکات سایه ی شاخه درختان ا فزود و بقول معروف از بخت بر گشتگی انگبین صفرا فزود. اکنون داستان این سرباز جو می باشد که وحشت زده از رشد تضاد و علنی شدن نامه پراکنی های انتقادی و اعتراضی بسیار شدید میان پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهوری و غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس اصول گرایان شده است . آنگونه که به عنوان طبیب در کسوت ستون طنز گفت وشنود وارد صحنه شده ونسخه ی درمان کمدی برای هذیان گویان در گیر صادر و تجویز کرده است تا شاید اینگونه شیر فهم و درمان شان کنند . بنابراین برای اینکه رد گم کند و صورت مسئله را پاک کند . مثل همیشه دست به تهیه و تنظیم سناریو نویسی زده است . یعنی با آویزان شدن به خمینی و دفاع کردن از مهره متحجر انگلیسی آخوند مصباح یزدی و رقیب شکست خورده ی در برابر رفسنجانی و مجمع خبرگانه رهبری، رقیب شکست خورده ی دوم خردادی ها را نبش قبر کرده و پرونده اشان را گشوده است تا اینکه در این شرایط موجود که افتضا مبارزه با شیطان بزرگ و دشمن شناسی لوطی جماران آنگونه به لجن وضد خودش کشیده شده است که روزنامه ی جمهوری اسلامی ارگان تبلیغاتی خودش و همنین روزنامهی سناریو وپرونده ساز کیهان ربازجو وشکنجه گر شریعتمدارینمایندهی ویژه ولی فقیه در ین روز نامه چپ و راست خبر و گزارشاتیبازتاب می دهند که ناشی از زد و بند های پشت پرده ی دولت با تشکل و شخصیت های ورزشی و سیاسی و ... آمریکائی است که جریان دارد و انتقاد تند وتیز به پاسدا احمدی نژاد می کنند که چرا عفو ملوکانه به هوشنگ امیر احمدی دلال و جاسوس دوجانبه ی آمریکائی دادی و وی را به ایران دعوت کردی و با وی دیدار و ملاقات انجام دادی که اکنون بصورت زنجیره ای خبر بدهد که از من دعوت شد تا به ایران بروم ومورد مشورت واقع شوم تا که به عنوان دلال و رابط میان دو کشور ایران وآمریکا برای ایجاد رابطه ومذاکره فعال شوم . حتی نام این حرکت خودش را نیز به نوآوری لوطی جماران نسبت داده است که می بایست در این زمینه هم دست به نوآوری زده شود تا شکوفائی اقتصادی و دمکراسی بهمراه داشته باشد .
از سوی دیگر پاسدار احمدی نژاد پس از جراحی بزرگ درون کابینه که خبرش را داد و به قم رفت و خبر از مبارزه با مافیای اقصادی و قطع دستان اینان را داد که دقیقاً مخاطب رفسنجانی و حامیانش می باشند . از جهت دیگر همان خواست قلبی آخوند انگلیسی مصباح یزدی هم می باشد که رقیب و هووی رفسنجانی می باشد . زیرا که کرسی ریاست خبرگانی که آخوندمصباح یزدی بر آن چش مدوخته بود را رفسنجانی قبضه کرده است . بنابراین اکنون که جرقه ی تبلیغاتی شعاری مبارزه با مافیای اقتصادی زده شده است و از طرف دیگر رقابت نمایش خیمه شب بازی پرده ی دوم نمایش مجلس انتصاباتی هشتم هم شروع شده است . برای اینکه اجازه داده نشود رقیب شکست خورده ی دوم خردادی ها از این اوضاع بهم ریخته ی درون باندهای حاکم مافیائی به نفع خودشان بهره گیر ند و استفاده نمایند. لذا سراز جو پاسدار حسین شریعتمداری یدداشت روز نویس بادستاویز قرار دادن نقل قول کردن یک نفر ا ز اصلاح طلبان که در آخوند مصباح یزدی به نقل از آخوند متوسلی دق مرگ شده و رئیس دفر بیت رهبری خمینی کرده و این موضوع تبدیل به بهترین بهانه شده است تا که به شیوه ی چماق و هویچی دفاع از آخوند مصباح یزدی و کوبیدن ومتهم ومحکوم کردن دوم خردادی ها شود که پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری متوسل به آن شده وتا توانسته علیه رقیب مغلوب تاخته است . بهر حال در بخشی از این کیفر خاست بالا و بلند علیه ی دوم خردادی ها و با دفاع کردن از آخوند مصباح یزدی یادداشت روز نویس خطاب به دوم خردادی های متهم محکوم چنین پرسش کرده است :
خب! آقايان تحريف كننده! چه مي فرمائيد؟! مگر نه اين كه مطابق داستان شما، حضرت امام(ره) نگران بوده اند كه مبادا آقاي محمدي عراقي نظرات پدر همسرشان يعني آيت الله مصباح يزدي را در سپاه پياده كنند! پس چرا همان حضرت امام(ره) ايشان را در حساسترين دوران سپاه يعني دوران جنگ در اين سمت گمارده اند؟! نظر حضرت امام(ره) كه صريح است و مكتوب و اين واقعيت هم كه آقاي محمدي عراقي در تمامي طول دوران جنگ در سمت ياد شده بوده اند قابل انكار نيست، پس بدون كمترين ترديدي بايد گفت؛ شما آقايان مدعي اصلاحات دروغگو، تهمت زننده و تحريف كننده نظرات امام راحل هستيد. آيا غير از اين است؟!آقاي محمدي عراقي، فرزند شهيد، زنداني سياسي دوران ستم شاهي و حاضر در عرصه هاي نبرد طي 8 سال جنگ تحميلي بوده است"
در خاتمه اینکه آنچه مهم است و مثل همیشه غایب است . یعنی حلقه ی مفقود میان جنگ و سگ دعواهای باندی وجناحی همانانمردم ایران ومطالبات پرداخت ناشده و انباش شده آنان می باشد که متأسفانه هر چه اوضاع رژیم تروریستی آخوندی بدتر و بحرانی تر می شود . بر ضریب فراموشی وپایمان شدن شدن حق و حقوق مردم ایران نیز افزوده می گردد . البته طبق تجربه ی 3 دهه ی گذشته هر چه زمان هم به جلو رفته است اوضاع و شرایط فقر و بیکاری و شکاف عمیق طبقاتی و وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران به خصوص تهی دستان ومحرومان یز بدتر از گذشته شده است وهر گز هم هیچگونه چشم انداز مثبت و امید بخشی درافق و چشم انداز در آینده نمی باشد . زیرا وقتی که در باغ مجلس انتصاباتی هشتم اینگونه باشد که دو تا از مهر ه های اصلیبه جان یکدیگر افتاده اند . یعنی رئیس جمهور اسدار احمدی و حداد عادل رئیس مجلس مدعی اصول گرائی و عدالت محوری و عاشق خدمتگزری به مردم ایران اینگونه در نامه پراکنی های رد و بدل شده میان شان هم دیگر ا متهم و محکوم به قانون شکنی ک می کنند . چگونه می توان از این نظام انتظار اشدت که مجلس انتصابی و فرمایشی و پاسداریزه شده ی هشتم می تواند برای اجرای مطالبات مردم ایران ومهار تورم وگرانی که حاصل مشرک دولت ومجلس می باشد اقدام به راه حل و یا معجزه آفرینی کند؟
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 4 اردیبهشت ماه سال 1387