پیرامون دیدار پاسدار احمدی نژاد با همسر زنده یاد دکتر حسین فاطمی
ایرنا خبرگزاری رژیم تروریستی آخوندی می باشد که بطور دربست اخبار بیطرف مربوط به دولت مدعی امام زمانی و عدلت محور وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران را بازتاب می دهد ومخابره می کند. مورخ 19 فرودین تصویر خبری زیر با عنوان "یدار همسر دکتر حسین فاطمی با احمدی نژاد"را بازتاب داده است که قابل تأمل می باشد. زیرا که مگر گفته نمی شود هرگز ننگ با ننگ پاک نمی شود؟ این جمله درهمان اوایل انقلاب بر در و دیوار خیابان های شهرهای ایران نوشته شد که مرتبط به بهشتی و زد وبندهای پشت صحنه ی وی بود. مگر همین چند روز پیش نبود که مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی گزارش کردند که با دادن عفو ملوکانه به دلال و جاسوس دو جانبه هوشنگ امیر احمدی داده شد تا که برای واسطه گری میان غول وحشی قرون وسطائی با شیطان بزرگ واسه گری کند؟ تا اینکه با سرکشی جام زهر و نشخوار شکر سرخ به3 دهه ادعای پوچ وکمدی ادعای مبارزه با آمریکا پایان داده شود. آنهم آمریکا پیر استعماری که با همکاری آخوند کاشانی ودر بار شاه علیه ی حکومت ملی شادروان دکتر مصدق کودتای ننگین نظامی در 28 مردادماه سال 1332 شد و در ادامه منجر به قدرت گیری آخوندها از جمله همین پاسدار گمنام امام زمان احمدی نژاد شد. مگر خمینی کلمه ملی را مترادف با مرتد نمی دانست ؟ مگر خمینی در 25 خرداد اه سال 60 به نهضت آزادی و جبهه ملی خطاب نکرد که چرا اطلاعیه داده و می خواهید به عنوان اعتراض و پایمال شدن قانون اساسی دست به تظاهرا بزنید و تهدید کرد که اگر چنانچه اطلاعیه خودتان را پس نگیرید وعقب نشینی نکنید می گویم که مرتد می باشید؟ مگر برداشتن پسوند اسلامی از مجلس شورا و گنجانیدن پسوند اسلامی فراموش شده است که ضریب دشمنی با ملی و ملی گرائی تا چه اندازه ای بوده است که اکنون نتوان فهم کرد که چه نوع تهدید و فشارهائی در کار بوده است که همسر زنده یاد دتر حسین فاطمی را وادار کرده است که به دیدار عنصر پلید و رذل و پاسدار شکنجه گر و عنتر لوطی جماران برود که نه اینکه به جای بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها و مسکن واجاره ی آن را تحمیل و تحویل منتظران دریافت نان کرده است. از سوی دیگر مگر همین پاسدار عنتر لوط جماران نبود که در دانشگاه بجنورد روشنفکران ومنتقدین دولت را به دانشتن کمتر از فهم وشعور بزغله متهم کرد؟ بلکه دانشگاه ها را تبدیل به محیط پادگان نظامی کرده است وبدترین برخورد با دانشجویان آزادیخواه را داشته است . آنگونه اعضای خانواده های دانشجویان زندانی مجبور شدند در پشت دیوار زندان اوین مراسم هفت سین نوروزی را بر گذار کنند. بنابراین در شرایطی که نهضت آزادی که گاهی نامی از زنده یاد مصدق را یدک می کشد تحمل نمی شود ودر ردیف جاسوس و عوامل بیگانه به خصوص دشمن آمریکا قرارگرفته است وهنوز فراموش نشده است که چگونه در برگزاری نمایش خیمه شب بازی انتصابی مجلس هشتم نامزدان رقیب دوم خردادی ها با اتهامات بسیار سنگین رد صلاحیت شدند تا حماسه ی دروغین مشارکت حد اکثری حضور مردم ساخته شود؟ اکنون چگونه می توان باور داشت که فشار و اجباری در پشت وادار کردن این دیدار در کار نبوده است ؟ البته حالت سیاهپوش بودن همسر زنده یاد دکتر حسین فاطمی وقیافه عبوس ودر هم رفته عنتر لوطی جماران نشان از آن دارد که هر دو طرف و با اکراه فراوان تن به این دیدار داده اند. زیرا که هیچگونه وجه اشتراک میا ن افکار ارتجاعی و اندیشه ی خرافه پرست و سرکوب گرایانه پاسدار احمدی نژاد عنتر لوطی جماران با زنده یاد دکتر حسین فاطمی وجود ندارد.
اما مگر می توان با ترتیب دادن اینگونه صحنه های اجباری و تئاتری به نفع برنامه ریزان پشت صحنه باشد ؟ آنهم در شرایطی که زمان زیادی از به زیر تیغ سانسور بردن و لغو مجوز 9 نشریه هنری و سینمائی و.. نگذشته است که از سوی وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد پاسدار محمد حسین هرندی انجام شد. همینطور در حالتی که فرمانده ی نیروی انتظامی قول سرکوب بیشتر وادامه ی طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی در کنترل نامحسوس در سال جدید را داده است و تأکید بر محقق کردن آن نموده است که بزبان ساده یعنی افزایش و گسترش هرچه بیشتر با جوانان ناراضی و خشمگین می باشد که با بهانه ی ساختگی مبارزه با اراذل و اوباش اعتیاد ومواد مخدر و مبارزه با بی حجابی به پیش برده می شود.
جالب است که در این دیدار که زمینه آن از اهدای کتاب تاریخچه زندگی و مبارزه زنده یاد دکتر حسین فاطمی شروع شده است به عنوان سخنگوی ملت از مقاومت و ایستادگی دکتر حسین فاطمی گفت که ناجوانمردانه در برابر ایستادگی در مقابل بیگانه جان خودش را داد که شاید خواسته موقعیت و شرایط خودش را با دکتر حسین فاطمی مقایسه کند ودر رابطه با رشد تضاد ورقابت های رشد یابنده درون باندهای مافیائی جناح حاکم سرنوشت خودش را چنین مقایسه کرده است که زنده نمی تواند کاخ ریاست جمهوری را ترک کند.

هوشنگ - بهداد