نقد وبررسی " تاكتيك سوخته! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان چهار شنبه 28 فروردی ماه سال 1387
"پاسدار یادداشت روز نویس از موضع فرافکنانه و آی دزد کنان تلاش کرده است برای سفید سازی پرونده آدرس غلط بدهد."
برخلاف عنوانی که برای یادداشت روز انتخاب شده است که نوعی فرار به جلو وخودزنی آشکار می باشد و بدون هیچگونه شک و شبهه ای تبدیل به تف و تاق و ریش شده است که نه بر ریش پاسدار طلبه ی یادداشت روز نشسته است ، بلکه ریش مسئولش در روزنامه ی سناریو و پرونده ساز کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی و لوطی و عنترش و سپاه پاسداان نیز نشسته است. برای اینکه ساده ترین سئوالاتی که می توان مطرح کرد که مدعی پاسدار طلبه ی یادداشت روز نویس و لوطی وعنترش باید پاسخگو این است که آیا رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا و افزایش قیمت مسکن و کرایه خانه و بیکاری و فقر و شکاف عمیق طبقاتی در جامعه واقعیت ندارد و اینان آنگونه است که هر گز مثل گذشته می توان انکار وتکذیب کرد که وجود ندارد؟ آیا می بایست تورم وگرانی مهار گردد یا نه؟ آیا جزو برنامه های قول داده شده نمایندگان انتصابی مجلس انتصابی هشتم می باشد یا نه ؟ از سوی دیگر سابقه سقوط چه تعداد هواپیمای مسافری در ایران به دلیل فرسوده بودن شان وجود دارد که سقوط کردند؟ حال سئوال مکملی این است که اختصاص دادن بودجه به مسائل مطرح شده مهمتر می باشد یا نه بودجه اختصاص دادن کمک به حماس و حزب الله لبنان وهواپیمای مسافری ایرباس هدیده کردن به نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی لوطی جماران وسپاه پاسداران در عاق؟ مگر عراق کشور فقیر می باشد؟ مگر جزو سومین کشورهای صادر کننده ی نفت در سازمان اوپک نمی باشد؟ برای چه لوطی جماران هواپیمای ایرباس به وی هدیه کرد؟ این هدیه در راستای چه اهدافی می باشد؟ چونکه ضرب المثل عامیانه ی ایرانی است که گفته می شود کاسه رود جائی تا باز آید قدح . به خصوص آخوندهای منبری حاکم شده که به مفت ومرده خوری و سیستم توبره و آخور معرف و مشهور ومعتاد می باشند.
پس از اشغال نظامی عراق چه تعداد از مسئولان جدید عراقی به جماران فراخوانده شده اند؟ چگونه است . چرا از میان کشورهای عربی و کشورهای همجوار عراق فقط رژیم تروریستی آخوندی می باشد که ادعا ی نماینده و سخنگوی مردم وکشور عراق را دارد وهم حتی با سفیر آمریکا در بغداد پای میز مذاکره نشسته ودر اجلاس های امنیتی عراق با همین ادعا وموضع نماینده و سخنگوی دولت عراق حضورداشته است؟ مگر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یکی از یادداشت روز خود پیرامون شکست مذاکره ی هسته ای خطاب به اروپا نگفته بود که سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا ، بلکه در خیابان های بیروت وبغداد تعیین تکلیف می شود . این اعتراف آشکارمگر جز حضور نظامی در این کشور ها در برابر آمریکا نمی باشد؟ مگر مدتی پس از این تهدید یادداشت روز پاسدار حسین شریعتمداری نبود که سپاه پاسداران از طریق حزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل را راه اندازی کرد؟ مگر پیوسته از این جنگ دفاع و ستایش نشده وبه عنوان برگ پیروزی به آن افتخار نشده است حتی در این یاددشت رز نیز به عنوانبرگ برنده از آن یاد شده است؟ مگر همین روزنامه نبود که هرروز از خط مقدمه جبهه به دلیل حضورش گزارشات انحصاری بازتاب می داد؟ مگر قبل از توقیف کردن روزنامه ی دوم خرداد شرق این حضور به عنوان افتخار یاد نمی شد و با باد در غبغب انداختن در گلو افزوده نمی شد که همه خبر گزاری های معتبر جهان اخبار جنگی خودشان از جنگ حزب اله لبنان با اسرائیل را از روزنامه ی کیهان دریتافت ومخابره می کنند . البته این روزنامه شرق توقیف شد که چرا سرمقاله نویس از زرنگی و تردستی حزب الله در مورد ربودن د و سرباز اسرائیلی نوشته بود که موجب جرقه زدن جنگ 33 روز ی لبنان و سرزمین سوخته شده ی لبنان انجامید؟
اکنون این مقامات آمریکائی از جمله رایان کراکر و ژنرال پترائوس ووزیر دفاع عراق نمی باشند که از تاکتیک سوخته شده استفاده کرده اند. چون ایان فقط ا ماهیت رژیم تروریستی آخوندی فشا کرده اندچگونه می باشد وچگونه گروهای عراقی را مسلح می کند؟ یا اینکه مگر مقتدی صدر هنگام درگیری نظامی با نیروهای نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده در مصاحبه مطبوعاتی خود با یکی از شیخ نشین های منطقه ی خلیج فارس نگفت که در دیدار سال گذشته خود با ولی فقیه یا لوطی جماران، به ایشان گفته بودم که به سلاح ایران نیست که در در امور عراق دخالت نظامی و سیاسی کند ؟ بلی اینگونه اعتراف و افشاگری کردن تاکتیک سوخته شده نمی باشد، بلکه افشاگری مستند ی می باشد که با چند سال تأخیر و بهای ویرانی و باتلاق شدن عراق و هزینه ی بسیار سنگین کشته ومجروح شدن بی شماران مردم بی گناه وبی دفاع عراقی و حتی نظامیان آمریکائی اکنون مطرح شده است .
بنابراین اکنون نوبت رژیم تروریستی آخوندی می باشد که می بایست جان بکند و ثابت کند که در عراق دخالت گری نظامی وجنایت نمی کند و سلاح میا ن گروه های عراقی توزیع نمی کند ودست به آدم ربائی و عملیات انتحاری و استشهادی و اقدامات تروریستی در عراق نمی زند و لوله های آبرسانی شهر اشرف در عراق و 20 هزار خانواده های روستائیان همجوار را منفجر نکرده است و 5 شهر وند ربوده شدگان انگلیسی در سال گذشته را از عراق را به ایران منتقل نکرده است . یا اینکه عراق را تبدیل به سرپل و سکوی صدور تروریسم وبنیاد گرائی به منطقه نکرده است و دشمنی و مخالفت همه جانبه باروند صلح خاورمیانه نمی کند وهمه جا در خاورمیانه تلاش برای بحران سازی و جنگ افروزی نمی کند تا اینکه بتواند پرونده ی هسته اش در بستر دسترسی به سلاح هسته ای را دنبال کند. فراموش نشود که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس شده همانگونه که در ابتدای این نوشتار تذکر داده شد که عنوان یادداشت روز حالت تف و تاق وریش برای مدعی و مسئول و رئیسش و پاسدار احمدی نژاد عنتر لوطی جماران وسپاه پاسداران را دارد. باز هم برای اینکه ثابت کند که رژیم تروریستی نه در عراق بلکه در فلسطین ولبنان هم حضور دارد و همچنان جنگ افروزی می کند تا که منطقه نا امن وبی ثبات باشد . بازهم برای رفع هرگونه شک وشبهه از موضع فرافکنی و فرار به جلو و آی دزد کردن ضمن اعتراف کردن به اقدامات تروریستی ، تلاش کرده است که اینگونه صورت مسئله را پاک کند و آدرس غلط دهد وطلبکاری و صد البته اعتراف کند رژیم تروریستی درعراق وخاورمیانه اقدامات تروریستی می کند :
از سوي ديگر لابي صهيونيستي دريافته است كه با سپري شدن مدت باقي مانده از دوره زمامداري جنگ طلبان در كاخ سفيد، جنبه هاي نظامي گري در سياست خارجي آمريكا، تعديل خواهد شد.اين در حالي است كه رژيم اشغالگر قدس كه در جنگ 33 روزه لبنان شكست خورده، در به زانو درآوردن دولت مردمي حماس ناكام مانده و هم چنين از تقويت بيداري اسلامي در منطقه رنج مي برد، در مجموع از شرايط امنيتي مطلوبي برخوردار نيست. از اين رو به نظر مي رسد لابي صهيونيستي به كمك جريان افراطي نومحافظه كار حاكم در آمريكا تلاش مي كند تا به صورت فزاينده اي سطح تنش بين آمريكا و ايران را تشديد كند، چرا كه اين رژيم بقاء و امنيت خود را نه در صلح پايدار كه در ناامني منطقه جستجو مي كند. ايران، هم در جهان اسلام و هم در جهان عرب، تنها كشوري است كه از همان ابتدا به خواسته و انتخاب اكثريت ملت عراق احترام گذاشت، شوراي حاكميت اين كشور را به رسميت شناخت و نخستين كشوري بود كه سفارتخانه خود را در عراق فعال كرد. كمكهاي غيرنظامي از قبيل غذا و دارو و كمك به بازسازي عراق پس از سرنگوني رژيم صدام و تشكيل حكومت مردمي در اين كشور و فعاليت هاي ديپلماتيك در آرام كردن بحرانهايي كه هر از چندي دامن گير عراق و مردم مظلوم آن مي شود، نشانه هاي بارزي از حسن همجواري بين دو كشور مسلمان به شمار مي آيداليور استون» فيلمساز آمريكايي، جرج دبليو بوش را يك «ولگرد الكلي»! مي خواند و تعجب مي كند كه چنين شخصي چطور مي تواند يك دفعه به يك شخصيت قدرتمند تبديل شود؟! فكر مي كنيد اين حرفها به گوش بوش مي رود؟!
در خاتمه پرسش است چرا و چگونه است در شرایطی که در برگزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم آنگونه با نامزدان دوم خردادی ها برخورد شد و آنگونه اتهامات به اینان زده شد که بستر ساز رد صلاحیت فله و گله ای اینان شد . در نتیجه برگزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصاباتی هشتم با تقلبات گسترده منجر به حماسه سازی دروغین شد که در جا اتحادیه ی اروپا بیانیه منتشر کرد وگفت که این نمایش نه آزاد ونه عادلانه بود . ولی رهبر یا لوطی جماران وسپاه پاسداران که نه نیروهای خودی را نه تحمل نمی کنده ونه اینکه فقط به اینان اتهامات خیانت وجاسوسی و همکاری با دشمن بیگانه آمریکا می زند، بلکه ، بلکه حتی حاضر نیست که پاسخ به دو آخوند معترض این رزیم همچون کروبی و خاتمی پاسخ دهد تا که آرای حوزه انتخابیه ی حوزه ی تهران باز شماری شود .چگونه می توان قبول کردکه این رژیم بدون اهداف و توطئه های مشخص می تواند جزو اولین کشور های منطقه و جهان باشد که آنقدر دلش برای مردم عراق سوخته است و آنقدر عاشق خدمتگزاری به مردم همچون مردم ایران می باشد که هم پس از اشغال نظامی این کشور را به رسمیت می شناسد وهم سفارتخانه ی خودش در بغداد را فعال می کند ودست از پا هم خطا نکرده و نمی کند وهیچگونه دخالت گری درعراق جز اهداف انسان دوستانه ی مکتبی و اسلامی ندارد. البته برای رفح ابهام می بایست به حضور 3 روزه پاسدار احمدی نژاد در بغداد رجوع کرد که نه سیستانی حاضر شد با این پاسدار عنتر جماران ملاقات کند ونه اینکه از میان 16 حزب و سازمان و تشکل های ائتلافی درکابینه وپارلمان عراق به جز دو تا که همانانی هستند که عامل اصلی پیشبرد اقدامات تروریستی و ناامن سازی وخشونت گرائی در عراق می باشند هیچ جریان دیگری حاضر به دیدار با این پاسدار نشد. ضمن اینکه در این 3 روزه هیچگونه اقدامات تروریستی هم در عراق انجام نشد که بیشتر ثابت کرد سر نخ اصلی اقدامات تروریستی در عراق کدام کشورمیباشد؟
حال این طلبه پاسداریادداشت روز نویس هرچه می خواهد نعله وارونه بزند وشیپور را از در گشادش بنوازد . زیرا آنگونه طشت رسوائی رژیم ضد مردمی عنتر و لوطی جماران وسپاه پاسداران از بام بر زمین فتاده است که برای بر کنار کردن پاسدار احمدی نژاد می بایست که با بمب گذاری در مسجد شیراز شود و بهترین نیروهای موجی و جانبار جبهه ی جنگ ضد ملی و ضمیهنی قصابی و جراحی و فدا شوند. همینطور پاسدار ذوالقدر طراح سیاست چند لایه و پیچیده ی چراغ خاموش پیروزی گام به گام اکنون با تعداد 60 پاسدار نماینده ی مجلس هشتم شده دیدار داشته و صحبت از نامزد پاسدارجدید برای ریاست جمهوری دوره دهم کرده است که با این اوضاع و احوال پیش بینی این نمایش بسیار دشوار است که آیا این نمایش خیمه شب بازی برگزار شود.
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 28 فروردی ماه سال 1387