دلیل حملات و دو برابر کشته شدگان نظامیان آمریکا در عراق در ماه جاری چیست؟
دلیل و پاسخ دو برابرشدن حملات علیه آمریکا در عراق خیلی روش است . برای اینکه رابطه تنگاتنگ با بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی دارد . زیرااولاً: که در این ماه بود که شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه ی 1803 را به تصویب رساند.دوماً: از سوی دیگر در همین ماه بود که پاسدار احمدی نژاد به عراق سفر کرد ودر مدت 3 روزی که این پاسدار در عراق بود و با وجود اینکه 14 گروه و دسته و حزب و تشکل ائتلافی در پارلمان و کابینه ی عراق با وی دیدار و گفتگو نداشتند . همچنین آیت الله سیستانی هم حاضر نشد در نجف این پاسدار تروریست را به پذیرد تا با وی دیدار و ملاقات داشته باشد .سوماً:اینکه تعجب انگیز بود که در این 3 روز مردم عراق یکی از آرام ترین روز ها را مشاهده وتجربه کردند که بدون هرگونه شک و ابهامی نظر مردم عراق و ناظران سیاسی همه این بود که عامل اصلی و سرنخ اقدامات تروریستی و خرابکاری و عملیات انتحاری و استشهادی در عراق ر ژیم تروریستی آخوندی و ولی فقیه و سپاه پاسداران می باشد . ازطرف دیگر چون برای مقامات آمریکائی مشخص شد که دیگر هیچگونه شبهه ای وجود ندارد که عامل کشتار مردم عراق و نظامیان آمریکائیان مستقر در عراق، کدام کشور همسایه می باشد؟ بنابراین به این دلیل افشا شدگی بود که مقامات آمریکائی از ادامه ی مذاکره با مقات رژیم تروریستی آخوندی که خواهان ادامه ی آن بود خود داری کردند .
پس برای اینکه این شرایط شکسته شود. تلاش شد که برای باج گیری و راه عبور برای بحران هسته ای در عراق هرچه بیشتر بحران سازی و جنگ افروزی و ناامنی حاصل شود . بنابراین هم بر ضریب دخالت گری در عراق در همه سطوح و ابعداد افزوده شد . هم موج کشتار نظامیان آمریکائی مستقر مضاعف شد . مضاف بر اینکه به ایجاد درگیری نظامی میان نیروهای نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران در عراق با جیش المهدی مقتی صدر دامن زده شد . زیرا که می بایست کنترل دربست شهر نفت خیز بصره در اخیار عوامل رژیم تروریستی آخوندی قرار می گرفت تا اینکه دیگر مشکلی برای سپاه پاسداران که تسلط کامل بر 14 حلقه چاه های نفت در این شهر انداخته است از بین برود وبا خیال آسود ه از سوی سپاه پاسداران از بندر بصره نفت قاچاق شود از طرف دیگر چون شرایط بصره خطری شد و رابطه با انگلیس هم به خاطر بحران هسته ای دچار تنش شد، لذا 5 شهوند ربوده شده ی انگلیسی از عراق به ایران منتقل شدند.
بنابراین مکمل ین تنش و بحران آفرینی های زنجیره ای جشن هسته ای در نظنر برپا شد که در این جشن حضور پاسدار احمدی نژاد نیز حضور داشت و خبر از فعال کردن 6 هزار سانتریفیوژ را اعلام کرد . البته پاسدار احمدی نژاد با این اقدام خود نه اینکه به قطعنامه ی 1803 شورای امنیت سازمان ملل دهان کجی کرد ، بلکه از سوی دیگر بطور شفاف اهداف نظامی پروژه ی هسته ای را فر یاد زد. البته این بر گزاری جشن هسته ای در نطنز و بیستم فروردین که روزملی فنآوری هسته ای نامیده شده است ، بخشی از پیام نوروزی نوآوری و شکوفائی هسته ای می باشد که لوطی جماران در مشهد به دستور سپاه پاسداران نوید آن را داد. .
از این منظر جای تعجب نیست که چرا آمار حملات و کشته شدگان آمریکا در عراق دو برابر شده است؟ زیرا از یک طرف معادله بخش جهول معلوم شده بحران هسته ای و اهداف نظامی آن می باشد و از طرف دیگر یا بخش مجهول معادله ی دو مجهولی معلوم شده ی دیگر است . یعنی نتیجه ی فعال بودن لابی ها در اروپا و آمریکا می باشد که کمک قال توجهی به ادامه ی سیاست خائنانه ی مذاکره و مماشات گری اروپا و مذاکرات آمریکا کرده اند که بهترین فرصت وقت کشی و پیشبرد سیاست اهداف پروژه ی هسته ای فراهم شد . همینطور دخالت گری در عرق و فلسطین و لبنان نیز افزایش یافته است . زیرا به جای اینکه از سوی اروپا سیاست قاطع در پیش گرفته می شد، در ست بر عکس آنقدر نرمش و سازش شد که نه بحران فلسطین و نواره غزه و لبنان و عدم انتخاب رئیس جمهور در این کشور ادامه یافت ، بلکه افزایش حملات وکشتن نظامیان در آمریکا نبز مهیاهم شد .
مهمتر اینکه اتحادیه ی اروپا نیز به دلیل حذف کامل امزدان رقیب دوم خردادی های مورد حمایت شان از دم تیغ با اتهامات گسترئده از قبیل خائن و جاسوس بیگانه که رد صلاحیت فله ای شدند و اعتراف شد که بر گزاری نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم نه عادلانه ونه آزاد بود.
آیا پس از برگزاری جشن هسته ای در نطنز که ادامه ی آن در مشهد دنبال خواهد شد و دو برابر شدن شته های نظامی آمریکا در عراق. بازهم آیا غرب می خواهد به سیاست خائنانه و کثیف و پلید مذاکره و مماشات با رژیم تروریستی آخوندی را ادامه دهد؟ آیا مقامات آمریکائی نیز برای بازهم افزایش حملات وکشته های نظامی آمریکا در عراق مشتاق ادامه ی مذاکره ی امنیت عراق هستند و علاقه دارند که با نماینده ی تروریست رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و جنگ افروز آخوندی مجدداً به پای میز مذاکره بروند؟
هوشنگ-بهداد
پنجشنبه 22 فروردین ماه سال 1387