غائله آفرینی در نوار غزه برای برون رفت از بحران هسته ای بافرصت طلبی تبلیغاتی
زمان زیادی از درگیری نظامی میان نیروهای نظامی دولت دست نشانده نوری المالکی و جیش المهدی مقتدی صدر نیمی گذرد که در شهر بصره ونجف و شهرک صدر و برخی از شهرهای دیگر عراق ادامه داشت که مقتدی صدر اعتراف و افشا کرد که در دیدار خود در سال گذشته در جماران به خامنه ای لوطی جماران اخطار کرده بودم که به نفع رژیم تروریستی آخوندی نمی باشد تا که در امور سیاسی و نظامی عراق دخالت کند. نا فته نماند سوی کسی واقعیت دخالت گری سیاسی و نظامی مطرح وافشا شد که جزو حامیان رژیم تروریستی آخوندی در عراق بوده و می باشد وجز ائتلاف کابینه و پارلمان عراق می باشد . از طرف دیگر مشخص است که رژیم روریستی آخوندی ر راستای چه اهدفی در امور داخلی عراق دخالت می کند ودر میان نقش سپاه پاسداران و سپاه قدس که در لیست تروریست از سوی آمریکا رفته و مورد تحریم د واقع شدند همچنین پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای چیست؟ همینطورنمی توان انکار کرد که عراق چه نقشی در مورد سرپل و کانون اصلی صدور تروریسم و بنیاد گرائی به خاورمیانه برای رژیم تروریستی آخوندی داردد که هرگز هم قابل انکار نیست .؟ البته این نقش دخالت گرایانه بطور ی گسترده است که چند روزاست در کنگره ی آمریکا سفیر این کشور در عراق و یک ژنرال دارند به سئوال و پرسش های سناتورهای هر دو حزب دمکرات و جمهریخواه پاسخ می دهند.
از طرف دیگر زمان زیادی هم از راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب لله لبنان با اسرائیل نمی گذرد که برنامه ریز اصلی آن سپاه پاسداران بود. اهداف جنگ آن آنقدر برجسته و شفاف بود که پس از پایان آن ولید جنبلاط رهبر حزب سوسیالیست مترقی و نماینئده ی پارلمان لبنان گفت که به خاطر بحران هسته ای رژیم تروریستی آخوندی لبنان تبدیل به سر زمین سوخته شد. مگر همه ی سران رژیم با افتخار از این پیروزی جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل یاد نمی کنند؟
مگر پس از این جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیلپ اسدار محسن رضائی فرمانده ی سابق سپاه پاسداران و دبیر مجمع مصلت نظام در مصاحبه تلویزیونی رژیم اعتراف نکرد که الگوی جنگی که حزب الله لبنان با اسرائیل در پیش برد . همچنین اجنگی که اکنون در لبنان و فلسطین علیه ی نیروهای اسرائیلی و درعراق و افغانستان علیه ی نیروها ی نظامی آمریکا می شود. الگو همان شیوه ی مشابه ی جنگ سپاه اسداران در جنگ ایران وعراق می باشد .در دنباله افزود که این شیوه ی جنگ منحصر به فرد سپاه پاسداران در جهان است و در پایان افزود که همه ی اینان در ایران و در پادیگاه های نظامی سپاه پاسداران آموزش نظامی دیده اند .چون خیلی از این نیروه ها در جبهه ی جنگ ایران وعراق در خط مقدم جبهه حضورداشتند ؟
مگر با حمایت و برنامه ی مشترک با سوریه طرح ترور رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان طرحی و اجرا نشد؟ مگر پس از آن چند اقدامات تروریسستی و انفجاری در این کشور اجرانشده است؟ مگر از طریق حزب الله لبنان تلاش نشده است تا که در لبنان رئیس جمهور جدید بر گزیده نشود؟مگردر دنباله بحران باتلاق سازی عراق و لبنان به فلسطین منتقل نشد ؟ مگر کوشش برای راه اندازی جنگ میان ساف و حماس نشد و دست به کشتار زده نشد ؟ مگر در ادامه دست به کودتا زده نشد ونوار غزه در فلسطین جدا نشد و از آن زمان تا حال از حماس و جهاد اسلامی استفاده نشده است و اینان تحریک وترغیب و تشویق نشده ونمی شوند به پرتاب موشک به درون خاک اسرائیل تا اینکه در نهایت با غائله آفرینی جنگ مشابه دیگر 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل به وجود آید تا انکه شانسی برای برون رفت بحران هسته ای به وجود آید که تصویب قطعنمه ی 1803 گلوی رهبر لوطی جماران و عنترش احمدی نژاد مسئولان هسته ای و سپاه پاسداران می فشارد.
اکنون با توجه به درآمدن گند عدم مشروعیت رژیم تروریستی و عدم حضور عدم در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم که اکنون مصطفی تاج زاده معاونت سیاسی زارت کشور در دوره ی اول ریاست جمهوری خاتمی و رئیس ستاد بر گزار کننده ی انتخابات مجلس ششم اکنون افشا و اعتراف کرده است که در تهران و چندین استان های بزرگ کشور جناح وباندهای مافیائی حاکم فقط 13% پایگاه دارند ودر این نمایش خیمه شب بازی شرکت کردند . بنابراین به جز پاسداریزه کردن مجلس هشتم و جنگ وجدال ودعوائی که بر سر رئیس مجلس هشتم در پیش روی می باشد . همچنین پس از برگزاری جشن هسته ای در نطنز و راه اندازی 6000 سانتریفیوژهای جدید که خودش تبدیل به بحرانی جدید جهانی برای رژیم تروریستی آخوندی شده است . همینطور در دنباله این پاسدار عنتر لوطی جماران در مشهد خبر از جراحی و خراطی بزرگ درون کابینه داد که آماده باش برای جراحی بزرگ را نیز پسوند کرد . از سوی دیگر داستان دخالت گری در عراق که اظهر المن الشمس شده است. دشمنی علیه ی روند صلح خاورمیانه که از هر زمان دیگری شدت گرفته است . لذا طبق تجربه ی گذشته می بایست که سپاه پاسداران دست به بحران سازی و جنگ افروزی جدید در عراق و فلسطین و لبنان بزند تا اینکه خاورمیانه با جنگی دیگر مواجه شود تا سران رژیم همچون جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل موفق شوند دست به مانور تبلیغاتی و تهدید دیگران به نفع خو بزنند ودر پشت پرده بتوانند با زد و بند وباج دادن وتهدبید نمودن اهداف پروژه ه ی هسته ای را دنبال کنند که بدون کوچکترین شک دست سپاه پاسداران در پشت بحران سازی فلسطین می باشد که از طریق حماس و جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله دنبال می شود و برای سران رژیم و لوطی و عنترش و سپاه پاسداران اصلاً هم برایشان مهم نیست که شرایط فلسطین لبنان بدتر از عراق شود . چونکه هدف برون رفت بحران هسته ای مورد نظر می باشد تا که در دنباله دسترسی سلاح هسته ای امکان پذیر گردد. درنتیجه فراموش نشود که گزارش دادن خبر تصویری از غزه از سوی گزارشگر روزنامه ی جمهوری اسلامی در همین راستا می باشد.
1387هوشنگ –بهداد شنبه 24 فروردین ماه سال