چرا مبارزه با آمریکا و کشتن نظامیانش و ناامن سازی منطقه و افزایش قیمت نفت وتورم وگرانی، بهم دیگر ارتباط دارند؟
این 3 گزیده خبر ضیمه شده ی زیر با همدیگر مر تبط می باشند . چونکه موجب افزایش لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاهای مصرفی و مسکن واجاره خانه در جامعه می باشد. همچنین به جای اینکه افزایش قیمت نفت موجب شود که دلار و ارز بیشتری وارد خزانه ی دولت می کند که می بایست در نهایت درخدمت رفاه و آسایش و خدمت رسانی وبرآورده کردن نیاز و مایحتاج جامعه گردد و بخشی از آن نیز صرف هزینه ی زیر ساخت های تولیدی و صنایع در کشور ختصاص داده شود تا در بستر خود کفائی باشد ، ولی متأسفانه به دلیل حاکم بودن از رأس آلوده ه فساد و رشوه و تبعیض و زدی و غارتگری دستگاه حاکمه در ایران افزایش قیمت نفت و مازاد ارز درست برعکی موجب روند صعودی واردات به کشور شده است که بقول کارشناسان اقتصادی رژیم تروریستی آخوندی20% تورم 60% حاکم برجهان به دلیل حجم واردات بک پنجم درآمد ناخالص ملی سرانه این رقم تورم با اجناس وارداتی همراه خودش وارد کشور شده است که مشخص است اگر این رقم 20% تورم وارداتی با رقم 18 تا 20% نرخ تورمی که در داخل وجود دارد جممع و افزوده گردد در نهایت موجب چه نرخ وحشتناک تورم وگرانی در جامعه شده است وچه فشار طقت فرسائی براقتصاد کشور و زندگی مردم ایران وارد می کند.آنهم در شرایطی که گفته می شود 80% جمعیت کشور زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و در مقابل چه پول مفت کلان بادآورده ای را نصیب آن مافیای اقتصادی می کند که پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور اخیراً در سخنرانی خود در قم به آن اشاره کرد و دروغین ادعای مبارزه با آنان را سر داد .
اما چرا تأکید شد که خبرهای ضمیمه شده بهم دیگر متصل می باشند ربط دارند؟ بخشی از این معادله ریشه در اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان ماه سال 58 در تهران دارد که موجب سقوط دولت موقت بازرگان وقدرت گیری آخوندها وپاسداران شد و نیروهای سیاسی فعال نیز با اهر م مبارزه با آمریکا از صحنه حذف و غیر قانونی اعلام شدند. بطوریکه لوطی جماران درنمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم رقیب را با بهانه عدم دشمن شناسی و نزدیکی با دشمن بیگانه آمریکا رد صلاحیت فله ای – گله ای کرد. خبر نمایش "راهپيمايي ضد استكباري در شهرستان طبس برگزار شد" نیز ادامه همان سناریوی طراحی شده بارزه با شیطا بزرگ آمریکا می باشد. حال پشت پرده چه خبر است؟ و پاسدار احمدی نژاد عفو ملوکانه به یک دلال و جاسوس دوطرفه به نام هوشنگ امیر احمدی می دهد این داستان عوامفریبانه ی دیگریست. اما ادامه ی این سناریو پس از اشغال نظامی افغانستان وعراقشروع شد کههمگان اذعان کردند برنده ی نهائی رژیم تروریستی حاکم بر ایران بود . البته پس از این اشغال نظامی عراق زمینه ی مانور دادن رژیم تروریستی آخوندی در عراق بطور گسترده خیلی آسان فراهم شد . لذا ضمن دخالت گری گسترده در امور داخلی عراق ودست زدن به اقدامات تروریستی وناامن کردن عراق و توسعه ی خشونت گرائی و کشتن نظامیان آمریکائی ، خلاصه با باتلاق کردن عراق این کشور تبدیل به هم به میدان جنگ و رو در روئی با آمریکا شد که هدف در راستای پیشبرد سیاسست پروژه ی هسته ای اش برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد . هم اینکه عراق تبدیل به سرپل ومرکز کانون اصلی صدور روریسم وبنیاد گرائی به کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه برایرژیم تروریستی آخوندی شد .
بنابراین با بحران سازی ها و جنگ افروزی های سیستماتیکی که لوطی جماران وسپاه پاسداران در منطقه به وجودآورده است . عملاً منطقه را بی ثبات واامن ساخته است . از سوی دیگر در صد خیلی از نفت اوپک و جهان از 4 کشور اصلی عربستان و ایران و کویت وعراق تأمین می شود . البته سایر شیخ نشین های منطقه هم نفت صادر می کنند . بنابراین گسترش دامنه ی هرگونه تنش و چالش و خشونت گرائی وناامن سازی در این منطقه بلافاصله موجب نوسان و افزایش قیمت نفت در بازار جهانی می شود . به خصوص اینکه هر زمان که اسرائیل تهدید به نابودی می شود ویا تنش در نوار غزه از طریق حماس اوج می گیرد ونظامیان آمریکائی در عراق و افغانستان کشته می شوند و شرایط عراق ناامن تر می شود. این تأثیر گذاری برروند افزایش قیمت نفت هم چشم گیر تر وهم سریع تر در بازار جهانی نفت بازتاب دارد.
برای اینکه هنوز فراموش نشده است که چگونه سران جنگ افروز رژیم تروریسی آخوندی با تهدید کردن هر گونه تهاجم نظامی آمریکا یا جنگنده های اسرائیلی به تأسیسات هسته ای گفته می شد کهسریع اینان تنگه ی هرمز را خواهند بست و اجازه ی صدور به نفت کش های غول پیکر نفت از این تنگه را نخواهند داد و حتی پیش بینی کرده بودند که قیمت نفت را برای آمریکا به 200 دلارخواهند رساند.
بنابراین ثابت شده است که معادله ی سیاست مبارزه با شیطان بزرگ لوطی جماران و سیاست دخالت گری سپاه پاسداران در عراق و فلسطین ولبنان چه اثر مستقیم در بی ثبات وناامن کردن منطقه ی خاورمینه و افزایش قیمت نفت داشته است .
لذا تا دیر نشده است . غرب می بایست تا برای راه چاره جوئی با یکی از پارامترای اصلی بحران سازی وجنگ افروزی و ناامن سازی منطقه و عامل اصلی افزایش قیمت نفت در بازار جهانی به مبارزه بر خیزد و تصمیم قاطع برای تغییرات دمکرایتک درایران بگیرد و به سیاست خائنانه ی مذاکره و مماشات خودش با رژیم تروریستی آخوندی خاتمه دهد . در غیر اینصورت می بایست هزینه ی بس گزافی را به پردازد وبا افزایش سیستماتیک قیمت نفت و تورم وگرانی کواجه باشد که پیآمد افزایش قیمت نفت می باشد کهگذشته از اینکه فشار طاقت فرسائی را نه به محرومان ایرانی که جهانی تحمیل می کند و ادامه ی آن امکانب روز اغتششات غیر قابل پیش بینی را در بر خواهد که بازهم هزینه ی ضرر و زیان وخسارات مادی و انسانی آن خیلی بیشتر از سود آوری لاس زدن و ادامه دادن به سیاست کثیف و پلید و ضد انسانی خائنانه با رژیم تروریستی آخوندی می باشد
هوشنگ - بهداد
پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه سال 1387