پیرامون زندانی شدن هادی قابل و بله قربان گوی ساختن رژیم به نظر میر دامادی
تصاویر بازتاب داده شده در سایت نوروز سایت خبررسانیحزب مشارکت که با نکته نطرات چاشنی شده ی دبیرکل حزب مشارکت اسلامی مزین شده و قبل از پرداختن به عنوان تیتر خبری نظر محسن میردامادی که نظام فقط بله قربان گوی ی خواهد. ضرورت دارد که یاد آوری گردد که گفته می شود در فصل زمستان غریبه ای وارد شهری می شود که فصل سرما ویخ بندان بود . هنگام وردود این غریبه ی تازه وارد به دروازه ی ورودیه ی شهر ناگهان مورد تهاجم سگ های گرسنه ی ولگرد واقع می شود . خم می شود که از زمین سنگی بردارد تا که بر سوی سگان مهاجم پرتاب کند تا که آنان را از سوی خود دور گرداند . متوجه می شود که سرما ویخ بندان آنگونه است که سنگ ها بر زمین چسبیده شده اند . هر ه تلاش می کند نمی تواند تا سنگی از زمین بردارد بالالخره فریاد بر می آورد که این چگونه شهریست که در آن سنگ ها بست شده اند و سگان آزاد گذاشه شده اند؟
اکنون داستان رژیم تروریستی آخوندی می باشد که به آن مرحله ای رسیده است که نه فقط باندهای محفلی اطلاعاتی امنیتی خود سر و غده ی سرطانی خوانده شده که مسئول قتل های زنجیره ای معرفی شدند و به حساب گفته شد که جراحی شدند وادعا شد که چشمان فنته کور شد، ولی اینان در بیت رهبری لوطی جماران بازسای و سازمان دهی شدند و در کنار سپاه پاسداران وحمایت لوطی جماران باپیشبرد بقول خودشان سیاست چند لایه و پیچیده ی حرکت چراغ خاموش توانستند تا که دست به کودتای خاموش خزنده بزنند و فاتحه ی دوران اصلاح طلبان واصلاح طلبی را به خوانند و قدرت را قبضه کنند و حکومت را یک دست نمایند وچنگ برتأسیسات هسته ای بی اندازند و آنجنان دزدی و غارتگری کنند که نتیجه و دستآورد 4 سال کار مشترک دولت ومجلس لصول گرا اکنون تبدیل به رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها و رشد سرسام آور قیمت مسکن واجاره خانه و گسترش فقر و بیکاری و شکاف عیق طبقاتی و رشد روز افزون واردات در بخش اقتصادی و خلاصه جراحی بزرگ درون کابینه می باشد و در بخش سیاسی و دیپلماسی گسترش تنش وچالش و دخالت گری در امور داخلی داخلی کشورهای همجوار و منطقه ی خاورمیانه با تهدید نابود سازی اسرائیل و بحران عمیق هسته ای می باشد که حاصل این سیاست تصویب قطعنامه 1803 می باشد. در زمینه ی سیاست داخلی افزایش ارعاب و وحشت از طریق طرح امنیت اجتماعی نیروی انتظامی و مکمل آن صدور احاکم اعدام ودار زدن ها و قطع اندام سیستماتیک قوه ی قضائیه می باشد .
تازه آنگونه نسبت به رقیب دوم خردادی ها دست بالا را دارد واز موضع برتر و تهاجمی و اتهامی برخور می کند که اینان ا هم همکار و حامی دشمن بیگانه آمریکا معرفی می تا به اندازه ی کافی بهانه برای رد صلاحیت کردن فله ی – گله ای نامزدان شان در نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم وجود داشته باشد .البته چند ماه قبل از اینکه تبلیغات این بازی خیمه شب بازی انتصاباتی رد صلاحیت کردن ها آغاز شود . یک روحانی عضو حزب مشارکت اسلامی به نام هادی قابل اهل قم دستگیر و بازداشت شد .زیرا که عجیب این حزب مشارکت اسلامی برای سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و سناریو وپرونده ساز و باند انگلیسی و غارتگر مفتخورا مؤتلفه ی اسلامی عسگر اولادی هوو می باشد . بنابراین آنگونه و فضا و جوسازی علیه اش کردند تا که مقدمه برای تهاجم به این حزب آماده گردد. البته اولین قربانی اش همانگونه که گفته شد هادی قابل بود.
ناگفته نماند که نقش شیخ تواب و سپاس گوی شاه کروبی ثروت و قدرت طلب کم نیست . زیراه این شیخ به نیت اینکه شاید دری به تخته به خورد و دار و دسته ی وابسته به ولی فقیه و لوطی جماران از روی افلاس و در ماندگی و ناچاری مجبور شوند که نیاز به جانشین یا محل موقتی داشته باشند . پس رضایت دهند تا که شیخ رئیس جمهورشود تانامزد رقیبان تند روی دوم خردادی ها سید خدان خاتمی رئیس جمهور نشود. پس این شیخ مهدی کروبی بیش از آن دومورد شریعتداری و کیهان و مؤتلفه ی عسگر اولادی و رسالت این شیخ کروبی یا غضنفر نفوذی بوذ که شروع به گلزذدن درون دروازه ی ظاهراً خودی دوم خردادی های ند رو خوانده شده کرد و چپ و راست با انتقاد کردن های سیخکی سکولاریسم وتند روی و بی خود در مجلس ششم تحصن کردید و من نمی خواهم بگویم ولی می گویم که شما به رئیس مجلس ششم به من رأی نداده بودید و نمی خواستید من نامزد مجلس هفت به شوم و از من می خواستید که تحریک کنم و در برابر نظام به ایستم .ولی من اینکاره نیستم . چون هم ثروت وهم مقام گنده را طا لبم وعاشقم و آن را دوست دارم و خلاصه شما در نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی نهم لج کردید و اجازه ندادید که من رئیس جمهور به شوم . البته دام تأکید هم می کرد که دو سه ساعت خواب خستگی نیمه شبانگاهی من که پس از منقل بود . عاقبت این خوابیدن کار دستمن داد و کارها را ها خراب کرد . زیرا جا و عوض شدن ازهمان خوابیدن من شروع موجب شد که همه طرح و برنامه و آرزوها را بر هم ریخت . غافل از آنکه این شیخک هنوز درک نکرده است . وقتی که هادی قابل با آن تاریخچه ی مبارزاتی قبل از انقلاب و فعالیت سیاسی وی پس از انقلاب که قابل مقایسه با شیوه ی دستمال بر دستی مهدی کروبی نیست . تحمل نم شود و علیه ی رفسنجانی آنگونه افشا گری شد و در کنار خاتمی و حسن روحانی، جاسوسان وخائنان هسته ای خوانده شدند واز سوی دیگر تصمیم برنامه ریزان پشت پرده برای طرح و عملی کردن کودتای خاموش خزنده ریخته شده بود و قرارنبود که تو رئیس جمهورشوی ، بلکه حدف و بی اعتبار کردن رفسنجانی به دلیل ضعف های فراوان مالی اش بود که نمی بایست بیش از مو داغ کلان دزدان جدید باشد و سوزاندن خاتمی و زدن زیرآب جریانی به عنوان مدعیان اصلاح طلبی و حاکم کردن مدل و ترکیب از حکومت نظامی و دینی پاکستانی و ترکیه ای بود که مرکز ثقل آن سپاه پاسداران می باشد که در نهایت به سوی حکومت دینی مدل طالبانی می رود که نوید آن را رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری در سخنرانی خود در جمع دانشویان بسیجی ایراد. برای همین است که اکنون پاسدار سابق طرف حساب تو محسن میر دامادی اعتراف آشکار کرده است که لوطی وعنتر و حامیانش فقط بله قربان گوی می خواهند. . بنابراین بازی کردن سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در ورق پاره سناریو وپرونده ساز کیهان با تو ، فقط هدف کیش دادن تو شیخ کروبی به سوی رقبای دوم خردادی های تند رو بود تا هرچه بیشتر اینان ایزوله ومنزوی شوند و نتیجه ی خیمه شب بازی انتابات مجلس هتم طبق برنامه ی از قبل طراحی شده به نفع خودشان تمام شود. البته که باید اذعان کرد شیخ کروبی این نقش را به نحو احسن اجرا کرد .به امید آنکه روزی از گندم حکومت ری بخورد که هر گز نصیبش نه خواهد شد.
ضمن اینکه ازمحسن میر دامادی نیز پرسش است که چرا می بایست دستگاهی که می خواهد با زور خودش را تحمیل کند تا همه بله قربان گویش باشند به رسمیت شاخته شود و درنمایش مسخرهی خیمه شب بازی انتصاباتی مجلس هشتم اش شرکت شود وبه این بساط نامشروع و بله ربان گوی ترین کن و با برنامه ای اقتصادی کاملاً شکس خورده و همچنین ورشکست شده در دادن قول ووعده ها به مردم در همبازی شدن با این ژیمی که طشت رسوائی اش از بام بر زمین فتاده شده و صدایش در آمده می یایست مشروعیت داده شود؟ چرا الگوی شما هادی قبل نیست و چرا می بایست هادی قابل ها درون این حزب یکی باشد؟
مگر پرده ی بخش اول سیرک نمایش خیمه شب بازی مجلس انتصاباتی هشتم آنگونه مفتضح و شکست خورده نشد وآنقدر تق تقلبات گسترده و حماسه سازی دروغین اش در نیامد که حتی اتحادیه روپا بیانیه منتشرکرد و گفت این نمایش نه آزاد ونه عادلانه بود؟ بنابراین بازهم سئوال است که پس برای چه بازهم در پرده ی دوم نمایش کمدی خیمه شب بازی مجلس انتصاباتی هشتم شرکت شد؟!
هوشنگ – بهداد
ار دیبهشت6 ماه سال 1387