نقد و بررسی " همصدا با اين صدا (يادداشت روز)" روز نامه ی کیهان پنجشنبه 29 فروردین ماه سال 1387
"پاسدارسربازجو شریعتمداری برای مبارزه همه جانبه با رقیب دوم خردادی از احمدی نژاد ملتمسانه تقاضا کرده با وزیر کشور به جای جراحی، تعامل کند"
باز سربازجو پاسدار شکنجه گر وتحریف گر و پرونده و سناریو وتواب ساز خبره باز گرده ی خبر افتاده وگردو جسته است وبا د مش مشغول شکستن ومانور دادن شده است تا اینکه هم موضع انتقادی خودش علیه پاسدار احمدی نژاد نتر لوطی جماران را لوث کند و آن را به فراموشی سپارد که انتقاد تند وتیز به تغییر وتحول وجراحی درون کابینه دولت کرد و از غول تورم و گرانی علمی بودن اقتصاد گفت که به بیماری مزمن یک صد ساله مبتلا می باشد که نتیجه گرفته بود اینگونه جراحی های درون کابینه اوضاع را بدتر می کند که بهتر نمی کند، مشروط بر اینکه تأکید کرده بود هرکس که هم آواز با پاسدار احمدی نژاد نباشد مورد تیغ جراحی واقع می شود .البته از آخوند آدمکش حرافه ای و اطلاعاتی و امنیتی وهم تیم خودش وزیر کشور مصطفی پورمحمدی دفاع کرد واخطار داد چون نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم در این شرایط خطیر کنونی در پیش است. در یک سال باقیمانده درست نیست که این آخوند برکنار شود . البته از سوی از طریق نمایندگان دست نشانده مجلس فضا سازی شروع شد که ابتدا تعداد 100و سپس 150 نماینده ی وامدار مجلس از پاسدار احمدی نژاد خواستند که آخوند آدمکش حرفهای و اطلاعاتی و امنیتی در پست ومقام خودش ابقا شود.از سوی دیگر پاسدار ذوالقدر با تعداد 60پاسدار و بسیجی نماینده ی مجلس هشتم دیدار کرد و از نامزد دیگر به جز پاسدار احمدی نژادبرای ریاست جمهوری دوره ی دهم سخن گفت . البته این پاسدار هم جزو تیم برنامه ریزان سیاست حرکت چراغ خاموش می باشد که در کنار سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری توانستند پاسدار احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند که اکنون علیه ی وی چرخش داده اند.
بنابراین اکنون که گندش در آمده است. پاسدار سرباز جو و شکنجه گر حسین شریعتمداری سریع دوباره تغییر موضع وتاکتیک داده است ودر پشت سخنان پاسدار احمدی نژاد در قم سنگر گرفته است و به دوم خردادی ها سخت تاخته است. در دنباله در وصف سخنان پر شور ودل سوخته ی پاسداار احمدی نژاد در قم گفت وتأئید کرد جانمایه گفته های وی از اسلام است که از موضع دلسوزانه و عدالتخوانه برای مسضتعفان بیان شد . البته بدون آنکه بگوید که چگونه شده است که ر 3 دهه ی مستضعفان روز به روز مستضعف تر و فقیر تر شده اند . ورا در مقابل عده ای انگل وواطه و مفتخور گردن کلفت تر و دارای حساب های بانکی داخلی و خارجی اند که انباشته شده است و هم چنان بیشتر می شود . ولی اکنون از خمینی نقل قول شده که این مستضعفان ولی نعمت خمینی بودند و به همین دلیل به این روز گار سخت و طاقت فرسا بتلا شده اند. خلاصه اینگونه روضه خوانی شد تا اینکه ثابت کند که عامل اصلی شکاف عمیق طبقاتی و فقر نهادینه شده وتورم وگرانی فراگسترکنونی درجامعه مربوط به جناح رقیب و ضعف برخی از نهاد های حکومتی از جمله قوه ی قضائیه می باشد که پرونده ی درشت کلان دزدان وغارتگرن را اجازه گشودن وپیگیری نداده است. چونکه خودش همجون لوطی جماران دم وریشش در فساد گیر است واگر سر نخ کلاف باز شود نه جمع شدنی نم باشد ، بلکه همچون قانون از کجا آورده ای زمان شاه منتهی به سر نگونی می شود . بنابراین می بایست از موضع فرافکنی ونا دیده گرفتن نقش باندهای مافیائی حاکم از جمله نقش خود پاسدار سربازجو وشکنجه گر حسین شریعتمداری که فقط یک قلم سابقه بالا کشی 200 حکتار زمین های مرغوب ورامین را دارد که به عنوان مؤسسه ی کیهان تصاحب شد و پاسدار احمدی نژاد که پرونده ی اختلاس گری 350 میلیارد تومانی ر دوران شهردار بودن درتهران دارد . همچنین صاحب ثروت نجومی و کلانی که مشاور اقتصادی اش پاسدار محمد صادق محصولی دارد مبلغ 140 میلیون دلار. حال بماند که نقش و میزان غارتگری سرسام آور باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی چگونه است که در 3 دهه ی گذشته در کنار همه باندها و جناح حضور داشته و غارتگری و چپاول کرده که اصول گرا هم می باشد . ولی جالب است که همه کاسه و کوسه بر سر رقیب دوم خردادی اینگونه شکسته شده و آنان مقصر شناخته شده اند:
"وجود مافياي اقتصادي، پيوند آن با محافل بيروني و برخي از افراد و جريانات سياسي در داخل كشور قابل انكار نيست و از سوي ديگر، ترديدي نيست كه دولت اصولگرا با توطئه گسترده و كينه توزي و دشمني عميق آمريكا و متحدانش روبروست و اين كينه توزي همانگونه كه دكتراحمدي نژاد نيز بارها تاكيد كرده است، از تكيه اصولگرايان به آموزه هاي اصيل اسلام و انقلاب ريشه مي گيرد. به بيان ديگر، صف آرايي دشمنان بيروني عليه دولت و مجلس اصولگرا و همنوايي برخي از جريانات داخلي با آنها -چه آگاهانه و خيانت آميز و چه ناآگاهانه و از سر غفلت!- و نيز، پيوند باندهاي فساد اقتصادي با اين مجموعه، تماماً، صف آرايي در مقابل اسلام، نظام و مردم ايران است، بنابراين اولين گام براي مقابله با دشمن مشترك- مجموعه دشمنان بيروني، دنباله هاي داخلي آنها و مفسدان اقتصادي- ضرورت همبستگي و هماهنگي ميان تمامي اصولگرايان است، چه آنان كه بر كرسي هاي مسئوليت نشسته اند و چه توده هاي عظيم مردم كه مسئولان اصولگرا به نمايندگي از جانب آنها مسئوليت پذيرفته اند"
پاسدار سربازو حسین شریعتداری در ادامه سناریوی خود با آویزان شدن به نقش راه دشمن لوطی جماران وسر نخ و آدرس هائی که عترش پاسدار احمدی نژاد در قم داده وبا ترکیب و تلفیق کردن هر دو تا برروی هم دیگر تبدیل به اهرم تهاجمی علیه تاکتیک های رقیب دوم خردادی شده و بر روی فشار به اینان متمر کز شده و مانور داده است تا که نه مقصر قلمد شان کند، بلکه مجبور به سکوتش کند که دیگر لب به سخن اعتراضی و انتقاد ی نسبت از عملکر دولت باز نگشاید و فرصت نداشته باشند از شرایط بحرانی حاکم و جراحی بزرگ درون دولت مدعی عدالت تبلیغات به نفع جناخ خودش کنند . به خصوص اینکه در آستانه ی برگزاری نمایش خیمه شب بازی مرحله ی دوم مجلس هشتم است که نیاز مبرم به سناریو سازی جدید ومانور دادن تبلیغاتی علیه ی دوم خرداد می باشد. برای همین رهنمود به پاسدار احمدی نژاد داده است که برای مبارزه با دشمنان بیرونی و مفسدان درونی می بایست که از جریان وباند های مافیائی اصول گرایان استفاده کند و حتی تأکید و نسخه تجویز نموده در کابینه و مجلس با ید با آنان که اختلاف سلیقه دارد و عملکرد آنان را نمی پسندد به جای جراحی کردن شان راه تعامل با آنان را در پیش گیرد . یعنی اینکه مجدداً از آخوند آدمکش حرفه ای و اطلاعاتی و امنیتی وزیر کشور دفاع کرده است . بالاخره این اسدار بازجو این چنین راه حل مبارزه با رقیب ارائه کرده است:
"-وجود مافياي اقتصادي، پيوند آن با محافل بيروني و برخي از افراد و جريانات سياسي در داخل كشور قابل انكار نيست و از سوي ديگر، ترديدي نيست كه دولت اصولگرا با توطئه گسترده و كينه توزي و دشمني عميق آمريكا و متحدانش روبروست و اين كينه توزي همانگونه كه دكتراحمدي نژاد نيز بارها تاكيد كرده است، از تكيه اصولگرايان به آموزه هاي اصيل اسلام و انقلاب ريشه مي گيرد. به بيان ديگر، صف آرايي دشمنان بيروني عليه دولت و مجلس اصولگرا و همنوايي برخي از جريانات داخلي با آنها -چه آگاهانه و خيانت آميز و چه ناآگاهانه و از سر غفلت!- و نيز، پيوند باندهاي فساد اقتصادي با اين مجموعه، تماماً، صف آرايي در مقابل اسلام، نظام و مردم ايران است، بنابراين اولين گام براي مقابله با دشمن مشترك- مجموعه دشمنان بيروني، دنباله هاي داخلي آنها و مفسدان اقتصادي- ضرورت همبستگي و هماهنگي ميان تمامي اصولگرايان است، چه آنان كه بر كرسي هاي مسئوليت نشسته اند و چه توده هاي عظيم مردم كه مسئولان اصولگرا به نمايندگي از جانب آنها مسئوليت پذيرفته اند"
درپایان پاسدار سر باز جو شکنجه گر حسین شریعتمداری اشاره به وبلاگ شخصی پاسدار احمد نژاد کرده و با مچ گیری به روش بازجوئی کردن از پاسدار احمدی نژاد که اعتراف به اشتباهات درون دولت کرده است و برای اینکه همچنان از برخی مهره های درون دولت ومجلس از جمله وزیر کشور دفاع کرده باشد مدعی شده است که اینان توجیه نشده اند که وظیفه پاسدار احمدی نژاد است که اینان را در بستر مبارزه با مفسدان اقتصادی آگاه وتوجیه کند. آنگاه پس از بیان شیوه بازجوئی چماق و به بخش هویج رجوع کرده و با بر دست گرفتن دستمال ابر یشمی یزدی اینگونه موضع گیری انتقادی یادداشت های قبلی خودش را ماستمالی کرده است :
66-و بالاخره، بايد اذعان كرد سخنان ديروز دكتراحمدي نژاد، بار ديگر نشان داد كه مردم در انتخاب خود اشتباه نكرده اند و فرزند لايق و پاكباخته اي را براي عبور از عقبه هاي سخت مسير بر كرسي رياست اجرايي كشور خويش نشانده اند."
در خاتمه اینکه بازهم به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم و یا اینکه چگونگی روش برخورد با مهار کردن تورم وگرانی ،جائیکه ئ در یکی از یادداشت های روز ورق پاره سناریو ساز کیهان از علمی بودن اقتصادی و بیمار مزمن 100 ساله گفته شد . اما عجیب است که این پاسدار اکنون اصلاً اشاره به ریشه و علت های بنیادین فقر و رشد عمیق طبقات و فساد و آلوده بودن جامعه به فساد اشاره نکرد. ولی به جای مهار کردن تورم وگرانی فقط با جو سازی و فشار تلاش مذبوحانه کرده است تا که رقیب را شکر خدا برای راه فرار و توجیه گری کند تا فضای رفع مسئولیت وپاسخگوئی باز شود و در عوض انمود شود که مقصر همه ی مصائب و معضلات اقتصادی و تورم وگرانی حاکم اینان می باشند . گویا اینکه ولی فقیه ولوطی جماران در این نظام چغدر بوده است که فقط به درد لبو فروشان در فصل زمستان ویا تبدیل به قند وشکر و انواع و اقسام شیرینی می خورد که که می تواند یا دهان شیرین کام کند. یا در کنار عنتر بطور مشترک می توند دست به شیرینیکاری بزند و هیچگونه نقشی در وضعیت موجود ندارد وتا چند ماه پیش در کنارسخنگوی دولت وعنترش در سنفونی انکار تورم وگرانی نمی نواخت ودربست از دولت عدالت محور و عملکردش دفاع وحمایت نمی کرد ومنتقدین متهم به فهم وشعور کمتر از بزغاله را تهدید نمی کرد و در کنار مطبوعات متهم به سخنگو وبلندگوی دشمن بیگانه علیه ی دولت نمی کرد که اکنون پاسدار سرباز جو حسین شریعتمداری همین روش مشابه ی لوطی جماران را دنبال کرده است. واقعیت این است که مشکل اصلی ساختار ارتجاعی این رژیم فاسد و اصلاح ناپذیر است که از رأس تا ذیل آ آلوده می باشد که به جای جراحی درون کابینه ی که شاخ وبرگ می باشد. باید از ریشه و اساس جراحی گردد تا که مشکل مردم ایران وعراق و منطقه و حتی بخشی ازمعضل ونگرانی جهان ناشی از دسترسی به لاح هسته ای شدن این رژیم تروریستی آخوندی حل گردد.
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 29 فروردین ماه سال 87