نقد و بررسی " ملاحظاتي پيرامون قطعنامه هاي ضدايراني" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 16 مهراه سال 1385
"چرا حرف و سخن اول و آخر هر مسئولی در رژیم تروریستی آخوندی دفاع کردن از پروژه ی هسته ای می باشد؟"
محال است که در مطبوعات همچون موضع گیری رهبر و سایر مسئولان رژیم تروریستی آخوندی گزارش تحلیلی مقاله ای یافت شود که بطور مستقیم به مردم اختصاص داده شده واز منافع و مطالبات اینان دفاع شده باشد که بدون پیگیری منافع باندی و گروهی و جناحی ودفاع ز پروژه ی هسته ای باشد . یعنی اینکه دراکثر مقالات حتی نامی از مردم ایران هم برده نمی شود تا چه رسد به اینکه قرار باشد که ا ز منافغ و مطالبات اینان دفاع شود . آنجا هم که نام مردم برده می شود همچون دین وسیله ی ابزار تبلیغاتی می باشد . مثلاً اینگونه گفته می شود ملت اجازه نمی دهد که غنی سازی اورانیوم متوقف شود ! بلی اگر ناپرهیزی شود که نامی از مردم برده شود و تلویحاً اشار ای هم به عدم پرداخت مطالبات شان ا شود یا اینکه انتقاد به دولت یا عملکرد باند یا حناح حاکم از سوی رقیب می باشد یا بالعکس است . یعنی اینکه بردن نام مردم یا ملت وسیله برای سپر دفاعی یا تهاجمی کردن در برابر رقیب است یا برای جنگ قدرت و بیان خواست مطالبات اهداف مدعی و باندی و جناحی دارد که منتقد خود به آن تعلق دارد. یعنی اینکه در حقیقت جنگ قدرت و انباشت ثروت باند ها و جناح های رقیب مورد نظراست که 3 دهه است این بازی ادامه داشته است .

بنابراین بی جهت نیست که سرمقاله نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی که ارگان تبلیغاتی ولی فقیه یا لوطی جماران است که معمولاً مقالات این روزنامه ی بیان کننده نکته نظرات لوطی جماران نیز می تواند قلمداد شود. چونکه به دیدگاه لوطی جماران خیلی نزدیک می باشد. پس سرمقاله نیس ترجیح می دهد که سرمقالات به بررسی یا ارزیابی کشور های همجوار یا منطقه باشد . در حقیقت پیگیری سیستاتیک اینگونه مقالات اذعان و اعتراف به سیاست دخالت گری در امور داخلی این کشور ها می باشد . دلیل هم مشخص می باشد ادامه ی سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی به برون مرز می باشد که بنیانگذار این سیاست همان خمینی شیاد بنیانذگدار رژیم تروریستی آخوندی می باشد . البته چند سالی است که این سیاست در بست در خدمت سیاست دفاع کردن از پروژه ای و در خدمت آن می باشد . برای اینکه دسترسی به سلاح هسته ای برای رژیم تروریستی آخوندی بسیار معهم و حیاتی می باشد . پس بی دلیل نیست که دفاع کردن از این پروژه ی هسته ای جزو مبرم واساسی ترین موضوع رژیم تروریستی آخوندی می باشد. آنگونه که حرف اول و آخر حرف هر مسئول و نهادی دفاع کردن از این پروژه ی هسته ای است . بطوریکه دامنه شعاع دفاع کردن از آن شامل نماز جمعه های شهر های سراسر ایران شده است . وبطور دربست جای بازگوئی و رسیدگی به مظالبات مردم ایران را گرفته است . چونکه تبدیل به موضوع اصلی و حیاتی رژیم فاشیستی مذبی شده است . آنگونه که کمتر موضوع یا مسئله ی مهمی وجود ندارد که بطور مسقیم و غیر مستقیم مرتبط با پرونده ی هسته ای نداشته باشد . برای اینکه رژیم تروریستی آخوندی نامشروع و ضد مردمی برای بقای حکومت نکبت بارش نیاز به تضمین بقا دارد و این تنضمین ظسم فقط در دسترسی به سلاح هسته ای وود دارد. چونکه گذشته از باج گیری بیرونی پشتوانه اهداف مشخص برون مرزی علیه ی همان جوانان نا راضی می باشد که زمانی نه چندان دور مسئولان رژیم ضدبشری برای توجیه کردن عدم پیکیری اهداف نظامی پروژه هسته ای مدعی بودند ک ما نیاز به بمب اتمی نداریم چون هم مذهب مان به ما اجازه ی داشتن آن را نمی دهد . ضمن اینکه هر جوان خودش یک بمب اتم است . حال بماند که زنان بی حجاب بقول آخوند متحجر و زن ستیز آخوند علم الهدی امام جنعه مشهد که می گوید زنان بی حجاب خطرناک تر از بمب اتم می باشند.

بلی بدلیل نیاز بیش از حد به بمب اتمی می باشد که اینهمه ضریب حساسیت سران و مسئولان رژیم تروریستی آخوندی پیرامون پروژه ی هسته ای و چگونه دفع کردن از آن از خود نشان می دهند . همینطور بهمین جهت است که سرمقاله نویس بی خیال مظالبات مردم ایران شده ووظیفه خود دانسته است که از پروژه ی هسته ای دفاع کند و قطعنامه ی اخیر شوای امنیت سازمان ملل را مورد نقد و بررسی قرار دهد. مهتر اینکه سرمقاله نویس بالاخره به این نتیجه رسیده است که کشاندن پرونده به شورای امنیت سازمان ملل از همان ابتدا اشتباه بوده است . یعنی اینکه می بایست بدوم ممانعت و هیچگونه محدودیتی اجازه داده می شد تا اینکه رژیم تروریستی آخوندی صاحب بمب اتم می شد و آن را چاشنی و پشتیبان براج گیری و تهدید کردن اهداف خود می کرد.

در خاتمه اینکه همانگونه که گفته شد چون مردم محلی از اعتراف ندارند سخنی از چگونگی کشف راه حال مشکلات اقتصادی و معضلات معیشتی مردم هم هر گز گفته نمی شود و برای خنثی کردن ودور زدن فشار بین المللی و تحریم های مرتبط با پروژه ی هسته ای سرمقاله نویس از تلاش برای پیشرفت و ترقی علمی داده است. البته چون سرمقاله نویس مسئله اش مردم نیست توضیح نمی دهد که چگونه است ژاپن بدون دسترسی به سلاح هسته پیشرفت کرده است و ترقی و پیشرفت ادعائی علمی رژیم تروریستی آخوندی چگونه است که نه نمونه مادی مثبت و سود آور برای مردم وجامعه ندارد ، بلکه درست منفی و زیان آور است؟ . البته پاسخ داده شد که اگر چنانچه سخن از ترقی و پیشرفت علمی می شود نه هدف در خدمت مردم و چگونه بر آورده کردن مطالبات شان می باشد ، بلکه هدف نهائی دسترسی به سلاح هسته ای است که در راستتا و اهداف مشخص است. بهمین خاطر در ابتدای نوشتار اشاره شد که ترجیح بند شروع و پایانی سخن هر نهاد و مسئولی دفاع کردن از پروژه ی هسته ای است که جایگزین مردم و مطالبات شان و خلاصه همه چیز شده است. چونکه رژیم منزوی و متزلزل و نامشروع و ضدمردم وضدبشری آخوندی احساس خطر جدی می کند که برای رفع خطر نیاز به تضمین دسترسی به سلاح هسته ای دارد.

هوشنگ � بهداد
سه شنبه 16 مهراه سال 1385