نقدو بررسی " چرا بدترين راه حل " روزنامه ی جمهوری اسلامی چهار شنبه 8آبان ماه سال 1387
وضعیت آشفته رژیم تروریستی آخوندی آنگونه می باشد که شباهت به معتاد تزریقی دارد که دیگر رگ سالم برای تزریق برایش باقی نمانده است. چون این معتاد آنقدر زوار در رفته و داغان می باشد که توان ترک کردن ندارد ودر هر دو الت ترک و ادامه ی تزریق درمان وبهبود ونجات یافتنی نمی باشد.

گویا سرمقاله نویس فراموش کرده است که آخوند آدمکش حرفه ای و اطلاعاتی و امنیتی مصطفی پور محمدی زمانی که جراحی و برکنارشد چه گفت؟ مگر وی اعتراف نکرد که از ابتدای شکل گیری این نظام هرپست و شغل و مقام و مأموریتی که در آن قرار گرفته و انجام وظیفه کرده است به دلخواه خودش نبوده است ، بلکه به ی پیشنهاد خواسته شده که وی پذیرفت و افزود حتی این پست وزارت کشور هم به من پیشنهاد شد که قبول کردم . بنابراین اگر تصور شود که پاسدار کمیته چی هفت خط و دروغگو و خالی بند ومدرک ساز قلابی و جعلی به اختیار خودش وزیر دکوری کشورشده است تا که قرار باشد به اختیار خودش کنار رود بیشتر به جوک شباهت دارد تا واقعیت .
به خصوص که اکنون علی کردان همچون بزی شده است که در مسابقه بز کشی افغان ها میان سوار کاران حرفه ای بز کش لنگش کشیده می شود و می بایست میان رقبا در این مسابقه آنقدر این بز کشیده شود تا که یک بزکش قوی تر برنده و پیروز شود .

آری این پاسدار کمیته چی سابق و هفت خط پیر و خرفت وببو شده با پذیرش این پست دکوری وزارت کشور به مرغ عزا یابقول سرمقاله نویس ابزار جوک و طنز و خنده برای زیر سئوال بردن رژیم تروریستی آخوندی تبدیل شده است . لذا توصیه ی سرمقاله نویس جائی که موضوع رقابت قدرت و ثروت می باشد معنی و مفهومی ندارد . به خصوص اینکه خود مدعی اندرز گوی آخوند هست و خصوصیات آخوند جماعت را می داند که چه اندازه خود خواه و مغرور زیادیخواه و بخیل و حسود وتنگ نظر می باشد که تی چشم دیدن رقیب آخوندش را ندارد . اکنون گذشته از همین خصوصیات یاد شده است که پاسدار گماشته ی لوطی جماران و غلامک سپاه پاسداران احمدی نژاد عقده ای و کینه ای که عجیب و عشق قدرت دارد خودش هم وضعیت و نقش پاسدار کمیته چی علی کردان را دارد . زیرا که از این سو وامدار بسیج و سپاه پاسداران است که با آرای قلابی رئیس جمهورش کردند که وامدارشان می باشد. از سوی دیگر گماشته ی لوطی جماران است که یک خال بفرمانش می باشد که باید به سوی هر رقیب و منتقد از جمله رفسنجانی که می خواهد گماشته اش را به سویش کیش دهد تا که تسویه حساب و حال گیری کند . همچنین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری کلی تهدید با پرونده با سناریو سازی کرد تا توانست این پاسدار را رئیس جمهور کند تااز رقبای دوم خردادی انتقام گیری کند . مهمتر از همه اینکه همه حامیان این پاسدار گماشته احمدی نژاد برای دفاع و تبلیغ کردن پروژه ی هسته ای نیاز شدید به دارند که تا جانشین مناسب و خاطر جمعی برایش پیدا نکنند نمی خواهند که این پاسدار را از دست بدهند .

بنابراین پاسدار کمیته چی دروغگو ومدرک ساز علی کردان خیلی دیوار مخروبه و کوتاه و پوسیده تر از آنست که قرار باشد چنین خودش را دیوار بلد و دراز چین جا بزند و نشان دهد که هم می تواند قرار خودش با علی مطهری را لغو کند . هم در قرار با کمیسیون امنیت داخلی مجلس کمدی و دکوری و انتصابی حضور نیابد . جز اینکه از سوی مقامات باالا تر تقویت و هدایت و حمایت شود . چون این کفتر پر قیچی و دست آموز برای اهداف دیگری بر گزیده شد که اکنون می تواند با کمال پرروئی ولی در اوج دلقکی و احمق گری ادعا کند که استعفای من به صلاح ونفع نظام نیست . البته از جهتی درست می گوید . زیرا که در 3 دهه ی گذشته همه ی مسئولان نظام همینگونه بوده ومی باشند . چون در نظامی که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد و رشوه و تزویر و تبعیض و شیاد گری و عوامفریبی و دین فروشی و دروغ و نیرنگ و دجال گری و غارتگری می باشد از جنس خودش می خواهد وجای انسان های سالم و درست وخدمتکار نیست.
بهرحال سرمقاله نویس دریافته که پرونده ی پاسدار علی کردان تبدیل به استخوان در گلو گیر کرده ای شده است که دارد تبدیل به حالت خفه نمودن تبدیل می شود .بنابراین جمع بندی راه حل خودش از این شرایط را چنین فرموله و تشریح و تحلیل و توصیه کرده است :

"دلايل روشني براي اين اقدام وجود دارد كه اميد است آقاي كردان به آنها توجه كند و بزرگان نيز با عنايت به اين دلايل به آقاي وزير كشور توصيه كنند قبل از مطرح شدن استيضاح در صحن علني مجلس با تصميم خود كنار برود و به اين ماجرا خاتمه دهد. بعضي از روشن ترين دلايل از اينقرارند : 1 ـ اطلاعات موثق حكايت از تلاش دو طرف براي تضعيف همديگر و حتي به تعبير خودشان مچ گيري و افشاگري دارد . طبع چنين ماجرائي نيز همين اقتضا را دارد و هر يك از دو طرف براي آنكه پيروز ميدان جلوه كنند از هيچ اقدامي كوتاهي نخواهند كرد. شايد پيش آمدن چنين وضعيتي خوشايند مخالفان دولت و معاندان نظام و كشور باشد ولي وفاداران به انقلاب و نظام و علاقمندان به حيثيت و اعتبار كشور قطعا چنين چيزي را نمي پسندند و از ضايعات زيانبار آن ابراز نگراني مي كنند. براي دولت نيز چنين وضعيتي خسارت بار است و نبايد به آن راضي شود. 2 ـ حتي اگر وزير كشور از جلسه استيضاح پيروز خارج شود و در اين مسند بماند از اعتبار لازم براي اداره وزارتخانه اي كه قرار است امنيت داخلي و كار بزرگي همچون انتخابات را انجام دهد برخوردار نخواهد بود. زيرا اكنون اين فقط نمايندگان مجلس نيستند كه به عدم صلاحيت آقاي كردان براي ماندن در وزارت كشور معتقدند بلكه افكار عمومي كشور نيز بر همين اعتقاد است . بنابر اين باقي ماندن آقاي كردان در مسند وزارت كشور در عين حال كه اگر با راي اعتماد مجدد مجلس باشد امري قانوني است اما چون خلاف انتظار و نظر عموم است اعتبار لازم را نخواهد داشت . 3 ـ طراحان استيضاح و طرفداران آن همگي از حاميان دولت هستند و اين اقدام آنها نه تنها براي ضربه زدن به دولت نيست بلكه با هدف جراحي دولت و جدا كردن يك عضو نامتناسب با آن صورت ميگيرد. اين جراحي هرچند ممكن است براي دولت نقاهتي به همراه داشته باشد اما قطعا به نفع دولت و به توانمندتر شدن و افزايش اعتبار دولت تمام خواهد شد. در نقطه مقابل كساني كه در مجلس به جناح مخالف دولت معروفند نه در طرح استيضاح حضور داشته اند و نه با آن همراهي مي كنند. آنها آشكارا با استيضاح مخالفت و براي ابقا وزير كشور تلاش مي كنند. اين واقعيت بايد براي دولت و شخص رئيس جمهور پندآموز و پرمفهوم باشد. براي رئيس جمهوري كه به آساني اينهمه وزير عوض مي كند كنار گذاشتن وزيري كه اصرار بر ابقا وي به اعتبار دولت و كشور و نظام لطمه وارد مي كند چه معنائي دارد .4 ـ رئيس جمهور گفته است در جلسه استيضاح از وزير كشور دفاع خواهد كرد . بر فرض كه آقاي رئيس جمهور از اين صحنه پيروز خارج شود و بتواند براي باقي ماندن آقاي كردان در مسند وزارت كشور راي اعتماد بگيرد در آنصورت با افكار عمومي چه خواهد كرد با طرفداران خود در نهادهائي مثل بسيج و بسيج دانشجوئي و مساجد و ساير جوامع چه خواهد كرد هيچيك از اين مجامع تاكنون حاضر نشده اند در جريان كشمكش هاي اين چند ماه از وزير كشور حمايت كنند و عموما خواستار تعويض وي هستند. آنها قطعا خيرخواه دولت هستند و تمايلشان به اينست كه اين ماجرا هرچه زودتر و با هزينه اي هرچه كمتر پايان يابد. 5 ـ براي دولت و شخص رئيس جمهور قاعدتا همراهي آن دسته از نمايندگان مجلس كه آشكارا حامي دولت محسوب مي شوند بايد امري مهم و حائز اهميت باشد. روياروئي با اين نمايندگان در صحن علني مجلس آنهم با وضعيت و شرايط ناخوشايندي كه مطرح است قطعا به ريزش حاميان دولت منجر خواهد شد. اين استيضاح چه راي بياورد و چه نياورد چنين زياني را دربر خواهد داشت . بنابر اين آيا بهتر نيست بدون آنكه دولت چنين خسراني را متحمل شود به اين ماجرا خاتمه دهد "
در خاتمه اینکه سرمقاله نویس با مقاله ای که روز گذشته تهیه و تنظیم کرد خوب می داند که وضعیت نظام و شرایط کنونی و جو نارضایتی عمومی در جامعه چگونه است؟ همانگونه که اشراف دارد عملکرد دولت نهم و تجربه ی 3 دهه ی ذشت دولتمردان که به اینجا ختم شده است در دسترس مردم ایران می باشد که دیگر هیچگونه شک و شبهه ای در اذهان عمومی باقی نمانده استتا که مردم ندانند در ین کشتی هر گز نور رستگاری نیست. زیرا که ماهیت نظام ضد بشری شفاف و عریان شده که چیست و جنگ و دعوای قدرت و ثروت باندهای مافیائی بر سرچیست . از سوی دیگر این شلوار پوسیده و جر خورده ونخ نما شده بر قامت نظام تزئین شده آنگونه نیست تا که بتوان با اینگونه وصله و پینه کردن های فرموله شده سرمقاله نویس ترمیمش کرد . زیرا تا یک جای آن وصله شود جای دیگرش سریع جر می خورد در حقیقت این نسخه و رهنمود داده شده چه پاسدار علی کردان قبل از استیضاح کنار برود چه نرود و با استیضاح برود یا یماند مطمئنا ً برای فاطی تنبان نمی شود . برای اینکه وضعیت آشفته رژیم تروریستی آخوندی آنگونه می باشد که شباهت به معتاد تزریقی دارد که دیگر رگ سالم برای تزریق برایش باقی نمانده است . ازطرف دیگر این معتاد آنقدر زوار در رفته و داغان می باشد که توان ترک کردن ندارد . خلاصه اینکه در هر دو الت ترک و ادامه ی تزریق درمان وبهبود و نجات یافتنی نمی باشد.
هوشنگ � بهداد چهار شنبه 8آبان ماه سال 1387