نقد و بررسی " كدام كودتا ؟! (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 27 مهر ماه سال 1387
" با فرافکنی از طرح کودتا در عراق گفتن، به دلیل خنثی کردن افشا شدن نقش دخالت گری در کار شکنی توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا"
قلمزن غیر ایرانی یادداشت روز نویس که بقول خودش مختصص و خبره در بررسی و تحلیل کردن اوضاع و احوال کشورهای همجوار و خاورمیانه به خصوص کشورهای عربی می باشد دوباره وارد میدان شده و پیرامون وضعیت عراق قلمفرسائی کرده است . زیرا که تلاش های مذبوحانه دخالت گری و به ویژه دشمنی و مخالفت های سران رژیم تروریستی به ویژه لوطی جماران و سپاه پاسداران و سپاه قدس در مورد کار شکنی و خنثی نمودن توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا بهدررفته است . بنابراین با عنوان کودتا ودفاع کردن از دولت ومجلس قانونی عراق علیه اشغال گران دارای 300 هزار نیروی نظامی در عراق شروع کرده است.
سئوال است که این چگونه دولت ومجلس قانونی در عراق می باشد که لوطی جماران به نخست وزیرش هواپیمای مسافری ایرباس خصوصی هدیه کرده است که هر زمان نیاز هست فراخوان داده شود تا در تهران وجماران با اعضای کابینه حضور یابند و گزارش ارائه کنند و فرامین جدید دریافت کنند؟ یا اینکه به رئیس مجلس عراق اخیراً فراخوان داده شد تاکه در تهران حضور یابد تا پیام امری به ایشان منتقل شود که می بایست با توافقنامه میان دوت عراق با آمریکا مخالفت شود و برای ملغی کردش تلاش شود . یا اینکه اکنون فاش شده است که نماینده یا نمایندگان این مجلس از سوی رژیم تروریستی آخوندی خریداری شده اند تا که همین سیاست را دنبال کنند.یا اینکه چون قرار بود جلال طالبانی رئیس جمهور کرد زبان عراق در تهران حضور یابد تا پیرامون چگونگی ملغی کردن این توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا مذاکره وبحث و تفاهم و موافقت شود . ولی چون رئیس جمهور عراق تأخیر در این سفر نمود بلافاصله گلوله باران مناطق مرزی کردستان عراق شروع شد تا اینگونه با تهدید کردن تلافی بد قولی شده باشد. بلی اکنون که خبر از شکست توطئه و دسیسه های ناموفق برای کارشکنی کردن در توافقنامه ی امنیتی رژیم تروریستی در عراق علنی و افشا شده است . ناگهان یادداشت روز نویس عرب غیر ایرانی خواب نما شده و یادش افتاده است که آمریکا از سال 2006 قصد کودتا داشته که می خواسته دولت نوری المالکی را ساقط و قانون اساسی عراق را تغییر دهد و حزب بعث عراق را جایگزین آن کند . البته باید افزود اگر در همان زمان دولت مالکی را بر کنار کرده بود . هرگز نه نا آرامی های عراق ادامه می یافت . نه میدان مانور عوامل رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران فاشیستی و سپاه قدس درعراق افزایش می یافت ونه وضعیت عراق اینگونه می شد و در نهایت آمریکا هم تقبل خسارات کلان هزینه ی مالی و تلفات جانی نمی شد
در دنباله پاسدار یادداشت روزنویس نتیجه گرفته که آمریکا از شرایط کنونی عراق راضی نیست و می خواهد که شرایط را به نفع خودش تغییر دهد که نیاز به کودتا دارد که اقدام آن کار آسانی می باشد ولی کنترل پس از آن، کار محالی است . زیرا می بایست علیه ی شیعیان عراق کودتا شود که با 60% جمعیت کشور می باشند. یعنی طوری نظر داده است که این جمعیت شیعیه ی عراق حامی دولت کنونی است که آلت دست لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد . در صورتیکه بیش از آمریکا این اکثریت شیعیان عراق می باشند که ناراضی از عملکرد دولت عراق هستند. زیرا که این دولت عراق تابع لوطی جماران و رژیم تروریستی آخوندی هستند و خواهان تغییرش می باشند تا که حکومت دینی مشابه ولایت فقیه ایران در عراق پا نگیرد. جا لب است که پاسدار عرب و غیر ایرانی یادداشت روز خودش اعتراف کرده است که به دلیل دخالت گری های گسرده ی رژیم تروریستی آخوندی با توافقامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا منجر به این شده که پس از 9 ماه هنوز این توافقنامه ی امنیتی امضاء نشود. بنابراین آمریکا عصبی و ناخشنود از این دخالت گری می باشد و تصمیم دارد که با تعویض دولت عراق و تغییر اقنون اساسی عراق دست عوامل رژیم تروریستی آخوندی در عراق را قطع کند.
در خاتمه اینکه پاسدار یادداشت روز نویس عرب غیر ایرانی ، بدون آنکه از همکاری رژیم تروریستی آخوندی با اشغال گران نظامی عراق در دوران اشغال گری سخنی بگوید که چگونه ابراز خوشحالی از سقوط صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق می شد و بیشتر شادمانی از بمباران نظامی پایگاه های مجاهدین در عراق و خلع سلاح شدن شان می شد؟. یا اینکه توضیح دهد چگونه دو پسر صدام حسین سپس کشته و در دنباله صدام حسین در روز عید قربان به آن طرز فجیع از سوی عوامل رژیم تروریستی در بغداد بر دار کشید شد . یا اینکه لب باز کند و کلامی از اعزام گله های تروریستی با ارسال سلاح به عراق بگوید که چگونه از زمان اشغال عراق تا حال ادامه داشته است و عامل اصلی نا امنی و رشد اغتشاشات و ربودن ومثله کردن وکشتن واقدامات تروریستی و اعمال نفجاری و انتحاری در عراق بوده است؟ همچنین با فراموش کردن پرونده ی ننگین وخونین رژیم تروریستی آخوندی در عراق و لبنان و فلسطین اکنون آنگونه نتیجه گیری کرده است که اگر آمریکا دست به تغییر دولت دست نشانده یا قانون اساسی عراق بزند که شیعیان از مرکز قدرت اصلی بر کنار شوند . آنگاه مشخص خواهد شد دمکراسی بوش برای مردم عراق و اقعیت نداشته است و با موج مخالفت مردم عراق و منطقه موجه خواهد شد . یعنی اینکه هم زبان وهم رأی با خو است لوطی جماران و سپاه پاسداران خواهند شد که نه مورد تنفر اکثریت مردم ایران می باشند ونه پدر خوانده ی تروریسم در جهان است ، بلکه منزوی ترین کشور منطقه است که در درون خودش سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشد.
هوشنگ - بهداد

شنبه 27 مهر ماه سال 1387