رابطه حضور رحیم مشائی در آمریکا و نامه محرمانه بوش در تهران و بسیج 3 میلیون بسیج دانش آموزی در مراسم 13 آبان و تظاهرات بصره

سه دهه است که آخوند های جنایتکار حاکم و شرکای پاسدارش با تاکتیک وحربه مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا برای حفظ قدرت خود شان نقش اجرا کرده اند. این بازی با اشغال سفارت آمریکا در تهران که در 13 آبان سال 58 شروع شد که خمینی شیاد این واقعه ی طراحیشده را اقلاب بزرگتر از انقلاب اول خواند که هم زمینه ی سقوط دولت موقت دولت بازرگان را فراهم رد وهم در دنباله مقد مه به قدرت خزیدن آخوندها و پاسداران را میسر و آماده کرد . هم با این اشغال گرری سفارت آمریکا در تهران بنا بر اعتراف یادداشت روز 13 آبان 1383 سربازجو حسین شریعتمداری موجب آغاز جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایرانو عراق شد که خمینی جنگ افروز و کینه ای و جاه طلب آن راعنوان نعمت الهی نامید و چاشنی تضمین تثبیت قدرت شد و این جنگ تا سر کشی جام زهر شکست ادامه یافت که رفسنجانی در خطبه ی نمازجمعهی تهران اعتراف کرد که این جنگ ضدملی و ضدمیهنی که خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران خواهان ادامه و تداومش بودند مبلغ 1000 میلیارد دلار فقط خسارت مالی و اقتصادی ببار آورد .
مهمتر اینکه حاکمان شیاد و جنایتکار و عوامفریب و دین فروش و جنگ افروز با چماق مبارزه کردن با آمریکا ووابسته کردن هر صدای معترض ومخالف به آمریکا ین بازی کثیف برای حفظ قدرت و ثروت و انحصاری کردنش را تا به روش های گوناگون ادامه داده اند. به خصوص در شرایط کنونی که گند عفو ملوکانه دادن به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی وبه ایران دعوت کردنش در آمده است که چگونه چندین ماه است که این دلال و جاسوس در حال تردد به ایران و مشغول دیدار و ملاقات و تماس با پاسدار گماشته احمدی و اعضای کابینه از جمله رحیم مشائی معاون رئیس جمهور و غلامحسین الهام سخنگوی دولت بوده که پیلام های طرفین را نتقل نموده است . البته وی با زد و بندهای پشت پرده و علنی برای ایجاد مذاکره و رابطه با آمریکا فعال بوده است. در همین رابطه در شرایطی که اکنون رحیم مشائی بطور غیر مترقبه به آمریکا سفر کرده است . ولی شاهدیم که رزنامهی سرمایه ی مورخ 6 آبان خبراز نامه ی محرمانه ی بوش در تهران داده است .
بهرصورت بازی پشت پرده به دلیل نا محرم بودن مردم ایران درست کپی شرایط در تابستان 65 است که رفسنجانی روباه مکار در تهران به دیدار مک فارلین نماینده ی ویژه ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا از حزب جمهوریخواه رفت و کیک و کلت و کتاب رادر یافت گرد . در صورتیکه در خیابان های سراسر ایران ومدارس فریاد مرگ بر آمریکا و صدام حسین طینن انداز بود. اکنون نیز برای رد گم کرن سردار پاسدار بسیجی محمد صالح جوکار اعلام کرده است که تعداد 3 میلیون دانش آموز بسیجی در حماسه استکبار ستیزی مراسم روز 13 آبان حضور می یابند . البته این سازمان بسیج در کنار سپاه پاسداران به دلیل اینکه در پای صندوق آرای نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات ریاست جمهوری دره ی نهم حضور داشت. دست به تقلبات گسترده زدند تا که توانستند پاسدار گماشته ی لوطی جماران احمدی نژاد را رئیس جمهور کنند . اکنون نیز اینگونه نمایشات و بازی های کمدی که از نظر اعداد ارقام تبلیغاتی دانش آموزان بسیجی که بسیار گنده نمائی شده است در بستر تلاش مذبوحنه دوباره رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد .
فراموش نشود که البته مکمل فضای سیاست دخالت گری در عراق می باشد که مدتی می باشد که خط اعتراض و تظاهرات تدارک دیده شده ی زنجیره ای ر عراف راه اندازی شده است که مخالفت با توافقامه ی امنیتی میان دولت عراق و آمریکا می باشد که هر ر ز به شکل و روشی دنبال می شود که ارتبط مستقیم به ملغا کردن این توافقنامه و حفط حیات خلوت بودن عراق برای لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد.زیرا که پیش در آمد حاشیه ی امنیتی برای بقای حکومت لرزان رژیم تروریستی و بربر منش و تاریک اندیش آخوندی می باشد . برای اینکه سران رژیم تروریستی آخوندی اعتراف کرده و فریاد زده اند که امنیت عراق عین امنیت رژیم می باشد . ضمن اینکه هدف مهمتر پیگیری دسترسی به سلاح هسته ای در میان می باشد که نیاز مبرم به در چنگ داشتن عراق برای سیاست چانه زنی و مذاکره و باج گیری ضررت جدی دارد . همانگونه که حضور مجاهدین در شهر اشرف برای سران رژیم تروریستی تبدیل به کابوسی شده است که آرامش و خواب راحت از چشمان سران رژیم را ربوده است. بنابراین به این تصاویر ضمیمه شد توجه نمائید که جزو عوامل و جیره خواران رژیم تروریستی آخوندی در شهر بصره می باشند که سیاهی لشکر های پشت ردیف تصاویر صف های جلوئی می بایست پاسداران و عوامل و تروریست های اعزامی از ایران باشند .
بهر حال اعزام رحیم مشائی برای سیاه کاری و آدرس غلط دادن به آمریکا و ترتیب دادن اعتراض و تظاهرات نمایشی در بصره یا سایر شهر های عراق وخبر حضور 3 میلیون بسیجی دانش آموزان در مراسم 13 آبان یک خط مرتبط و زنجیره ای متصل بهم دیگر می باشند که برنامه ریز اصی سپاه پاسداران و لوطی جماران با نقش جای دوست و دشمن نشان دادن پاسدار گماشته ی لوطی جماران و غلامک سپاه پاسداران احمدی نژاد می باشد.پس سران و مقامات آمریکائی اگر چنانچه خواهان عمیق تر شدن بحران اقتصادی و مالی و بانکی خود نمی باشند می بایست که خیلی حساب شده با چشمان وگوشان باز پیام های لابی های رژیم تروریستی آخوندی را دریافت و بررسی کنند و از همه زوایا به آن نگاه کنند که اشراف داشته باشند که سران رژیم تروریستی آخوندی و سپا پاسداران چگونه پشت پرده پیام ارسال می کنند و در عمل در عراق و ایران چه انجام می دهند؟
هوشنگ – بهداد
دوشنبه 6 آبان ماه سال 1387