نقد وبررسی "مشت ايران بسته مي ماند (يادداشت روز) "روزنامه ی کیهان پنجشنبه 9 آبان ماه سال 1387
"بدون اینکه گفته شود برای چه عفو ملوکانه به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی و دعوت به ایران داده شد ودلیل سفر پنهانی رحیم مشائی بر آمریکابرای چیست؟ اما ادعا شده که سیاست رایج در آمریکا چگونه گفتمان با رژیم تروریستی شده است."
پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس در ابتدای یادداشت روز خود با تحریف نمودن به بخش کوچکی از واقعیت اشاره کرده است تا که ردانه به تواند بخش اعظم واقعیت را پنهان و ناگفته نگهدارد . یعنی اینکه فقط به نوک قله ی کوه یخی شناور از آب بیرون زده شده اشاره کرده است و با اعتراف کردن مبنی بر تضاد واختلاف و نارضایتی آمریکا با رژیم تروریستی آخوندی که ارتباط نه اعمال و اقداماتش دارد. زیرا که این رژیم عملکردش نه دارای نظم و ثبات است و نه اینکه قابل تحلیل و ارزیابی می باشد. برای اینکه هیچگونه همطرازی با دنیای مدرن ومدرنیته ندارد . زیرا که بربرمنش و تاریک اندیش و قرون وسطائی و تعییر نا پذیر می باشد . از سوی دیگر به دلیل تلاش برای پیگیری و دسترسی به سلاح هسته ای و صدور تروریسم و بنیاد گرائی به منطقه و سیاست دخالت گری در عراق و مخالفت کردن با توافق امنیتی میان این کشور با آمریکا و مخالفت و دشمنی شدیدی که با روند مذاکره ی صلح خاورمیانه می کند که پاسدار یادداشت روزنویس به عنوان برگ برنده به این واقعیت دخالت گری فضولانه و مخرب در عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان اعتراف کرده است. بنابراین اینگونه اعمال و اقدامات و سیاسی رژیم تروریستی آخوندی موجب نارضایتی حاکمان کاخ سفید در آمریکا شده است .

از طرف دیگر این رژیم یاغی بین الملل و مرکز پدر خواننده ی تروریسم جهانی است که نه فقط موجب عصبیت وناراحتی حاکمان آمریکا شده است ، بلکه 3 دهه است که عامل اذیت و آزار و مزاحم ومشکلات عدیده ی مردم ایران شده است . همچنین گفته شد که عامل ومعضل اصلی بی ثباتی منطقه وناامنی عراق و فلسطین و لبنان است و با تلاش گسترده که برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند . تبدیل تهدید صلح جهانی در آینده شده است.

اما قلم بردستان پاسدار چون به شیوه ی پاسداری و بازجوئی و تحریف گری ووارونه گوئی تحلیل می دهند و علت را رها می کنند وبه معلول می پردازند و مانور می دهند . بنابراین هیچگونه مسئولیت و تعهدی در بیان حقایق و اطلاع رسانی درست ندارند . چونکه ضد مردم می باشند ومردم را قبول ندارند و برای آنان قلم زنی نمی کنند . زیرا که مخاطبان خاصی دارند که به آنان پیام می دهند . پس نیاز نمی بینند در برابر ادعای ارحجیت حاکم در آمریکا گفتمان با رژیم تروریستی آخوندی که اکنون مطرح است ولی توضیح داده نمی شود که دلیل این گفتمان حاکم با رژیم در آمریکا چیست و پیش مقدمه ی آن چیست؟ چرا مواضع نامزدان انتخابات هر دو حزب نسبت به ایران و شرط توقف غنی سازی و عدم دخالت گری درعراق و .... حذف شده است ؟

همانگونه که گفته نمی شود که دلیل عفو ملوکانه به دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی دادن و دعودت از وی نمودن به ایران برای چه بود؟ چرا زمانی بس کوتاه پس از آخرین سفر این دلال و جاسوس به ایران رحیم مشائی قاچاقی عازم سفر به آمریکاشد و گفته می شود حامل پیام برای بوش بوده است؟ کتمان کردن حقایق و سانسور نمودن اخبار ناشی از چیست؟
لذا چگونه یک پاسدار اطلاعاتی � امنیتی ممیز گز و سانسورچی یادداشت روز نویس شده می توانند تحلیل درست و اصولی از مسائل روز، به خصوص تلاش برای رابطه یا تضاد و اختلاف با آمریکا ارائه کند که خودش اعتراف کرده این مقوله وارد مراحل بس پیچیده ای شده است؟ ضمن اینکه شیوه ی این پاسدار معکوس پاسدار عرب یادداشت روز نویس روز گذشته است که در دفاع کردن از سوریه و پیش بینی کردن و دامن زدن به جنگ نظامی سوریه با اسرائیل برای باز پس گیری بلندی های جولان به جای باز پس گیری از طریق ادامه ی روند مذاکره ی صلح میان طرفین تأکید کرد وضدیت و دشمنی شدید با آمریکا را بر جسته نمود . اما این یکی پاسدار قلم بر دست مأمور است که شیپور را از در گشادش بنوازد و که ادعا کند که آمریکا هیچ راهی جز این ندارد که با رژیم تروریست آخوندی قدرتمند کنار بیاید . زیرا که وی از موضع ضعف قدرت نمائی کرد است .

ناگفته نماند که اینگونه شیوه ی تحلیل دادن های متضاد و متناقض دقیقاً الگو گرفته از شیوه ی بازجوئی حاکم وجاری در زندان ها می باشد که در برابر متهم اسیر برروی موضع و منفعل و بریده و تواب پیش برده می شود .

در خاتمه اینکه اکنون اینگونه تحلیل دادن با وجود افشا افزایش ضریب دخالت گری در عراق برای لغو کردن توا فقنامه ی امنیتی میان عراق و آمریکا دنبال می شود و دشمنی با روند مذاکرات صلح خاورمیانه که با شدت و جدیت پیگیری می شود موجب منزوی شدن رژیم تروریستی آخوندی در جهان و منطقه شده است . همچنین فشار جهانی و منطقه ای بحران هسته ای هنوز نه کاهش نیافته، بلکه افزایش هم یافته است. بدتر اینکه کاهش بهای نفت و افزایش واردات و کسر بودجه اساس بودجه و تورم و گرانی و نارضایتی عمومی و برنامه های اقتصادی رژیم تروریستی آخوندی را با خطرجدی مواجه ساخته است . مهمتر اینکه رشد تضاد ها و رقابت های باندهای مافیائی آنگونه افزایش یافته و عریان و عیان شده است که برای جلوگیری از استیضاح کردن یک عنصر مفسد اخلاقی و دروغگو ومدرک جعلی ساز وزیر کشور دکوری علی کردان آنگونه موجب گلاب زدگی و آبروریزی شده است که دیگر هیچگونه اعتبار و ارزشی برای رئیس جمهور گماشته پاسدار احمدی نژاد و دولت جراحی شده و مجلس کمدی و انتصابی و دکوری دست آموز باقی نگذاشته است . در نهایت اینکه عربده کشی پاسدار یادداشت روز نویس پیرامون فضای انتخاباتی در آمریکا و ادعای مضحکی که شده نیاز که گفتمان با رژیم تروریستی آخوندی در آمریکا مسلئه ی روز شده است. اینگونه ادعای پوشالی و کمدی کردن و مضحک تر از قدرتمند بود ن رژیم گفتن ، بیشتر شباهت به آن عابر در حال عبور ترسیده در کوچه باغ های شب دارد که از وحشت سایه حرکت شاخ و برگ در ختان برروی دیوار باغات بر زیر آواز زده بود تا که اینگونه با ترس درونی خودش بر خورد کرده باشد.
هوشنگ � بهداد
پنجشنبه 9 آبان ماه سال 1387