نقد و بررسی " نعل وارونه ! ( يادداشت روز )" روزنامه ی کیهان دوشنبه 22 مهر ماه سال - 1387
"عنوان که خودشهم وارونه بیان وبازتلب داده شده است . تدعی کننده ی این مثل است که گفته می رطب خورده ، کی منع رطب کند؟!"

با عنوان انتخاب شده مدعی همچون رطب خورده منع رطب کرده است . برای اینکه اعتصاب و تظاهرات ادامه دار بازاریان نسبت به الیات ارزش افزوده موجب شده است تا که سربازجوی بدنام حسین شریعتمداری وارد میدان کارزار شود و پس از منبر رفتن و روضه ی مبسوط خواندن گریز به صحران ی کربلا زده است و اشاره با سرمایه داران حرامخوار در بازار کرده و تهدید شان نموده است.البته بدون آنکه تذکر داده شود چگونه در نظام مدعی مذهبی که خمینی گفته بود می خواهد حکومت را به مستضعفان و پا برهنگان بدهد . اکنون چگونه شده است که به جای اینکه مستضعفان وتهی دستان قدرت و حاکمیت را به دست خود به گیرند. بقول وی مشتی سرمایه دار حرامخوار رشد کرده اند؟ چرا گفته نشده ریشه ی رشد این پدیده کجا بوده است؟ مگر نبض بازار از زمان جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق در اختیار باند مافیائی انگلیس مؤتلفه نبوده است که در 3 دهه ی گذشته شریک دزد و رفیق قافله بوده اند؟

چگونه شد که اولاً چرا در 3 دهه ی گذشته کسی کاری با اینان نداشته است؟ مگر در حکومت مذهبی که خمینی شیاد بنا نهاد. وی نگفته بود که اقتصاد مال خر است؟ مر اکنون این خران اقتصاد کشور را در اختیار خود ندارند؟ مگر اکنون بخشی از اینان جزو همان اسامی 44 نفره نمی باشند که عباس پالیزدار در دانشگاه همدان درجمع دانشجویان بسیجی پرونده ی غارتگری و دز های ادی ین مافیای مفسدان اقصادی و دزدان بیت المال را افشا و اعلام کرد که به جای مجرمان و غارتگران افشا شد خود افشاگر از سوی دستگاه فاس قضائیه قربانی شد؟
آیا شیوه ی پیدایش و رشد اینان به دلیل همان شیوه ی مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان و معتادین نبوده است که فقط محرومان وتهی دستان در 3 دهه گذشته سرشان بر بالای دار رفته است تا اینکه باند های مافیائی مواد مخدر نیروی انتظامی و پاسداران هم با خیال راحت سیاست خودشان را دنبال کنند وهم اینکه انحصار ورود و توزیع مواد مخدر را در اختیار خودشان داشته باشند که وضعیت بازاریان حامی رژیم تروریستی آخوندی نیز همینگونه است . اما عجیب است که سربازجو پاسدار دزد و غارتگر بازاریان را تهدید کرده است که پس از عقب نشینی تاکتیکی دو ماهه عدم پیگیری روش دریافت مالیات بر ارزش افزوده ؛ چرا اینان هنوز حاضر نشده اند تادست ازاعتصاب بر دارند و با تهدیدکردن شان اینان رامتهم به آلت دست همان حرام خوران سرمایه دار کرده است که اینان هستند که سایر بازاریان را تهدید و تحریک می کنند تا که که به اعتصاب خود ادامه دهند .
البته ادامه ی اعتصاب نشان می دهد که ادعای پاسدار سربازجو شریعتمداری دروغ ووارونه است . برای اینکه اقشار صنوف گوناگون بازار همچون دانشجویان و زنان و کار گران و جوانان ومعلمان نشان می دهد که ناراضی می باشند که ار تباط به عملکرد 3 دهه به خصوص 3 سال رژیم تروریستی آخوندی دارد. همچنین ماهیت پوچ بودن و دروغ ا تهام زنی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری به معرض نمایش گذشته شده است که جو نارضائی در بازار را نه متعلق به یک قشر است ، بلکه شامل حال همه ی اصناف بازار و همه گیر شده است که به دنبال فرصت بروز ونمایش نا راضایتی خود می گشته اند . بالاخره اینکه اینگونه اتهام بازجوئی به ناراضیان اعتصاب کننده ی بازاریان زدن نه فقط نقش این سربازوی شلاق بر دست و شکنجه گر شریعتمداری را به نمایش گذاشته است که ثابت می کند هر زمان که شرایط حساس و خطری می شود . چگونه مأموریت و نقش آدمکشان پلید هم عیان وعریان می شود که در 3 دهه گذشته جز صدا در گلو خفه کردن و زبان در دهان بریدن و تیر بر توی شلیک کردن و قلم شکستن و شکنجه کردن وتواب سازی کردن واعتراف گرفتن وتحریف کردن کار مهم دیگری برای مردم ایران نداشته اند.
سربازجو پاسدار یاددشت روز نویس برای اینکه اتهام سرمایداران حرام خوران را به رخ باند ما فیائی انگلیسی مؤتلفه بکشاند. زیرا که اخیراً اسدالله عسگر اولادی به سیاست اقتصادی دولت نهم حمله ور شد و انتقاد تند کرده است . بنابراین سربازجو شریعتمداری از همکاران واعضای سابق این باند انگلیسی و دزدان حرفه ای بازار و شرکای دزد و رفیق قافله ی مؤتلفه به نیکی یاد کرده وبا آویزان شدن به همکار معدوم و قصاب زندان اوین خودش اسدا لله لاجوری خطاب به سایر اعضای کنون که گفته پاسدار گماشته نامزد ریاست جمهوری دوره ی دهم اینان نیست چنین گفته ودر دنباله مزایا و تهدید کردن و اتهام زدن ها را لیست و فرموله کرده است:
"اينجاست كه بايد گفت؛ كجايند، شهيد عراقي ها، شهيد اسلامي ها، شهيد لاجوردي ها و دهها بازاري شهيد ديگر كه آن روزها در مقابل توطئه رژيم طاغوت مردانه ايستادند، شكنجه شدند، زندان كشيدند، به تبعيد رفتند ولي هرگز از ياري اسلام و مردم مظلوم كشور خويش دست نكشيدند و هويت اسلامي و انقلابي بازاريان مؤمن و متعهد را بر تارك بازارها ثبت كردند و داغ سوءاستفاده از بازاريان و اصناف را بر دل سياه رژيم خونريز و غارتگر پهلوي و حاميان بيروني آن نهادند و....كجايند بازاريان بسياري كه در روزهاي آتش و خون، كسب و كار و رونق بازار وانهادند و به جبهه ها شتافتند، خون دادند، خون دل خوردند و از حريم اسلام، انقلاب و مردم مظلوم كشور خويش دفاع كردند... امروز، باز هم، بازار همان بازار است و اصناف همان اصناف ولي پرسش اين است كه با وجود توده هاي مؤمن و انقلابي اصناف و بازاريان، چرا بايد معدودي كم شمار و كلان سرمايه دار، خواست خود را كه بي گمان خواست دشمنان تابلودار اسلام است بر آنان تحميل كنند؟! ماجرا روشن تر از آن است كه زمينه اي براي فريب خوردگي بازاريان مؤمن و متعهد وجود داشته باشد، چرا؟!..."

در خاتمه اینکه مشخص نیست که چرا سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری توضیح نداده است که اگر چنانچه این روش مالیات ارزش افزوده اینقدر مزایا دارد که وی آن را توصیف و تشریح کرده است . سئوال است که پس برای چه تا حال اجرا نشده است؟ همچنین اگر قرار است که این قانون بدون تبعیض اجرا شود . چگونه است که چرا شامل حال نهاد ها یا یاکارخانجات تولیدی و کشاورزی و مؤسسات و ... وابسته به بنیاد مستضعفان تا حال هرگز نشده و نه خواهد شد ؟ زیرا که این نهاد زیر مجموعه ی لوطی جماران هر گز حسابرسی نمی شود و به کسی هم حساب پس نداده و نمی دهد؟ همانگونه که چندین سال است که اسکله های غیر قانونی و بدون مجوز بنادرجنوب که در اختیار ارگان فاشیستی پاسداران است که جزو همکاران سر باز جو حسین شریعتمداری می باشند حتی اجازه نداده و نمی دهند تا که کسی پرسش کند این اسلکه چه نوع محموله و کالاهای قاچاق وارد کشور و چگونه توزیع می کنندد تا چه رسد به اینکه اینان حسابرسی شوند و مالیات به ذولت بدهند؟ هچنین تمام شرکت های گوناگون تجاری و اقتصادی و خدماتی و راه سازی و گازی و نفتی که وابسته به سپاه پاسداران و بسیج می باشند .همین وضعیت مشابه اسکله های بناد ر جنوب را دارند که نه حسابرسی می شوند ونه مالیات به دولت پس می دهند . البته نهادهای سرکوبگر اطلاعاتی و امنیتی دیگر همچون وزارت بد نام اطلاعات و امور خارجه هم شرایط مشابه دارند که بخش های فعال مالی و اقتصادی و تجاری داخلی و برون مرزی اشان مالیاتی به دولت که نمی دهند ، بلکه در مجموع همه اینان کلی هم بودجه دریافت می کنند.
در نهایت اینکه اگر پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری راست می گوید ودر ادعای خود صادق است . چرا تا حال نگفته است که در 3 دهه ی گذشته ی وزارت بازرگانی و اتاق اصناف در اختیار کدام باند مافیائی بوده است؟ اینان چه نقشی در صدور واگذاری امتیازات وحوالجات کالاهای اساسی و مورد نیاز وارداتی داشته اند که شامل شکر و چای و برنج و پارچه های چادر سیاه و آهن و خود روهای سواری و ... می باشد . چگونه است که این انگلان وواسطه گران و محکتران که یکشبه صاحب ثروت های نجومی باد آورده شده اند. چونکه دمخور لوطی جماران و سپاه پاسداران وسایر غارتگران و سرکوبگران حکومتی بوده اند. جزو حرام خوران ضد انقلابی نمی باشند؟.
بنابراین سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که خودش یک قلم فقط 200 هکتار زمین های مرغوب ورامین را خیلی سال پیش به عنوان مؤسسه ی فرهنگی کیهان بالا کشیده است . زیاد دور نگیرد و تلاش نکند تا که چوب را بر دارد و با خودش بازی کند و بر هم بزند وبوی گندش را در آورد . چونکه آنقدر بوی گند تعفن می دهد که موجب آرزدنحتی گریپ های مزمن می شود . برای اینکه این گلابزدگی هرگز با در یای گلاب هم قابل گند زدائی کردن نمی باشد .چونکه تاریخچه غارتگری و چپاول و مافیای اقتصادی و دزدی بیت المال سابقه و عمر 3 دهه د ارد.

هوشنگ – بهداد
دوشنبه 22 مهر ماه سال - 1387