ریشه ی غائله آفرینی وراه اندازی تظاهرات ضد آمریکائی در عراق کجاست؟
راه اندازی اینگونه معرکه گیر ی ها و تظاهرات در عراق جدید نیست تاکه قابل شناخت نباشد سر نخ هدایت گرش کجاست و ریشه وعلت آن چیست و در راستای چه اهدافی کمی باشد؟ زیرا گذشته از اینکه بیانگر نقش دخالت گری علنی در امور داخلی عراق می باشد که پس از اشغال نظامی عراق اینگونه دخالت گری گسترده بطور سیستما تیک ادامه داده شده است و گذشته از اینکه عراق را تبدیل به باتلاق کرده است ناامنی نیز در این کشور گسترش یافته است و روزی نیست که در اثر اقدامات انفجاری و تروریستی تعداد بیشماری از مردم بی گناه عراقی کشته و مجروح نگردند . زیرا که هزینه ای می باشد که مردم وکشور عراق می پر دازند تا لوطی جماران و سپاه پاسداران صاحب سلاح هسته ای شوند.
بنابراین اکنون که قطعنامه ی دیگری که در شورای امنیت سازمان به تصویب رسید که بر خلاف تصور سران و مسئولان هسته ای رژیم تروریستی آخوندی بود . زیرا که این بار حتی نماینده ی اندونزی که دفعه قبل رأی ممتنع داده بود این بار به این قطعنامه رأی مثبت علیه پرونده ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی داد . پس برای جبران وتلاش برای عبور از بحران هسته ای می بایست که دست به اقدامات خنثی کننده و تلافی جویان زده شود. از سوی دیگر برجسته شدن تناقض آشکار در شیوه دیپلماسی و سیاست شتر گاو پلنگی خارجی این رژیم قرون وسطائی و نامشروع و ضد بشری می باشد. برای اینکه از یک سو پاسدار گماشته احمدی نژاد خواهان ایجاد رابطه با آمریکا می باشد . بطوریکه برای فعال کردن مسیر این پیشنهاد یکی از مشهور و منفور ترین دلال و جاسوس های چند جانبه به نام هوشنگ امیر احمدی نیز به بازی گرفته شده است . همچنین از طرف دیگر روزنامه گاردین انگلیس گزارش داده و تعجب کرده که چرا سخنان پاسدارگماشته احمدی نژاد سانسور شده است. چونکه در حاشیه مصاحبه مطبوعاتی خود در آمریکا گفته بود که اگر چنانچه فلسطین و اسرائیل تصمیم به تشکیل دو کشور مستقل بگیرند ما هم نظرمان در مورد شناسائی اسرائیل را تغییر خواهیم داد . حال بماند که گفته می شود از سوی برخی از کشورهای عربی تلاش می شود که دیدار هائی میان نمایندگان اسرائیل و پاسدار گماشته احمدی نژاد انجام گیرد . یعنی درست نظر مخاف نابود باد اسرائیل و تأکید همیشگی بر عدم رسمیت شناختن اسرائیل است . ناگفته نماند که فراموش نشده که چگونه در تهران سیمینارهای گوناگون وحتی کاریکاتوری برای دروغ بودن هلااست گذاشته می شد ؟
بهرحال اعتراف پاسدار گماشته احمدی نژاد در این مورد که ادامه سیاست دیکته شده دلال و جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر اححمدی است که رحیم مشائی ادعای دوستی با ملت اسرائیل کرد که صد البته بیان اینگونه نظرات و تصمم گیری ها بدون مشورت لوطی جماران و سپاه پاسداران نبوده است. برای همینکفن پوشان بسی نشده و راهی خیابان ها نمی شدند. زیرا که یک سیاست تاکتیکی انحرافی کاهش فشار هسته ای می باشد . یعنی آن روی سکه ی اتخاذ سیاست فرصت سوزی برای دسترسی به سلاح هسته ای می باشد که بخش عریانش بصورت دشمنی با روند صلح خاورمیانه و سنگ اندازی در مسیر اقدام وتلاش های به توافق رسیدن صلح اسائیل و فلسطین وپس گیری بلندی های جولان و تشکیل کشور مستقل و دمکراتیک فلسطین است که از طریق حمایت از حماس و حزب الله لبنان دنبال می شود . به خصوص اینککه همیشه مانور تبلیغاتی برروی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل می شود که طراح اصلی و دخالت گر این جنگ 33 روزه سپاه پاسداران بود .
همچنین راه اندازی اینگونه تظاهرات اخیر در عراق بدون شک برنامه ریز و محرک و مشوق اصلی لوطی جماران و سپاه پاسداران می باشد. زیرا که تنها کشور همسایه و مداخله گرجدی در امور داخلی عراق رژیم تروریستی آخوندی می باشد که به وضوح همه ی مسئولانش اعلام دشمنی آشکار و مخالفت با توافقنامه ی امنیتی میان دولت عراق با آمریکا نموده اند . زیرا که می گویند می بایست نیروهای نظامی آمریکا در عراق اخراج شوند وجایش را خودشان بگیرند و طبیعی استراه اندازی تظاهرات در کوفه از طریق متدی صدر ار تباط تنگاتنگ به پرونده ی هسته ای و تصویب قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل و سفر و وورد یک مقام علی رتبه آمریکائی به بغداد دارد که بدون شک اثبات می کند اهداف پروژه ی هسته ای نه صلح آمیز که به جز اهداف نظامی نمی تواند هدف دیگری باشد.
البته که برای بار دیگر نیز ثابت می کند تا زمانیکه که این رژیم بربر منش و تاریک اندیش و جنگ افروز و دین فروش و غارتگر حاکم بر ایران بر سر کار می باشد خبر و اثری از امنیت و صلح و ثبات سیاسی نه در عراق ونه در خاورمیانه امکان پذیر می باشد .
بنابراین تأکید می شود که بیش از این تعلل جایز نیست، در شرایطی که طرح پیشنهادی راه حل خانم مریم رجوی وجود دارد از این طرح پیشنهادی استقبال نگردد چونکه گفته می شود نه جنگ، نه مماشات ومذاکره ، بلکه تغییرات دمکراتیک در ایران، آنهم که با حمایت و پشتیبانی از این پیشنهاد و مقاومت مردم ایران که شدنی می باشد. البته پیش شرط آن خارج کردن سریع نام سازان مجاهدین از لیست گروه و سازمان های تروریستی می باشد.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 14 مهر ماه سال 1387