نقد و بررسی "طرحي براي جبران شكستهاي رژيم صهيونيستي" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 21 مهر ماه سال 1387
"بحران سازی و صدور آن با پرونده و سناریو سازی و وارونه گوئی کردن، شگرد ها لورفته شده ی رمز بقای رژیم تروریستی بوده که چوننخ نما شده، دیگر کاربرد ندارد"
این روز های سختی برای سرمقاله نویس است که مطمئناً همچون روزهای ماه عسل خوران با آن روز ها نیست که حزب الله لبنان در جنگ 33 با اسرائیل فریاد و هوار شادی سرداده می شد که نا بودی عن القریب اسرئیل یست . یا اینکه شبیه مانور دادن با حماس در راه اندازی جنگ داخی با ساف و جدا کردن نواز غزه نیست که برای اسماعیل هنیه علیه محمود عباس هورا کشیده می شد و حماس تحریک به ایجاد آشوب وناامنی در نوار غزه می شد تازمینه یو بهره برداری سیاسی و تبلیغاتی با اشک تمساح برای فلسطین ریختن هم فراهم شود .
یاحتی شرایط کنونی شبیه آن روزهای طراحی اقدامات تروریستی در عراق و انفجار لوله های آب شهر اشرف در بغداد و قطع کردن آب مجاهدین وساکنان شهر اشرف نیست که آبرسانی شهر اشرف با تعداد 20 هزار روستائیان ااطرف آن قطع شد از سوی تروریست های سپاه قدس و طراحی پاسدار تروریست کاظمی قمی سفیر رژیم تروریستی آخوندی در عراق برنامه ریزی و اقدام شده بود . البته به موازات این اقدامات تروریستی، مخالفین عراقی که به حضور ودخالت گری رژیم تروریستی در عراق معترض بودند ربوده و مثله و کشته می شدند. همچنین نظامیان آمریکائی مستقر در عراق از طریق اعزام تروریست و ارسال سلاح های بمب های کناره جاده ای و کنترل از راه دور کشته می شدند .خلاصه از این فضای متشتج و ناامن سازی عراق و منطقه ی خاورمیانه رژیم تروریستی باباج گیری برای پیش بردن پروژه ی هسته ای خودش بهره برده است و سفت و سخت هم سیاست اعتراض و مخالفت به حضور آمریکا و مجاهدین در عراق دنبال می شد . مهمتر اینکه تظاهرات های سفارشی با فشار علنی و پنهانی علیه توافقنامه ی میان دولت عراق و آمریکا تدارک دیده و برنامه ریزی می شد. اما بمرور بهره بر داری از اینگونه فرصت طلبی و مرده خوری یا ماه عسل خوری ها رنگباخته و سپری شده است . زیرا که اکنون همه ی نقش پشت پرده ی لوطی جماران و سپاه پاسداران از طریق عوامل خودش در عراق افشا و رسوا شده است و مقامات آمریکائی نیز به وضوح دریافته و آگاه شده اند که عامل و مقصر اصلی فشار برروی دولت عراق رژیا است که به نام مردم عراق و مراجع تقلید این کشور سیاست رژیم تروریستی آخوندی دنبال شده است که تأکید بر ملغی کردن این توافقنامه میان دولت عراق و آمریکا به جای امضای آن شده است . پس فشار برروی دولت عراق برای امضای توافقنامه روی دولت عراقاز سوی آمریکا زیاد شده تا رژیم تروریستی نتواند بیش از این مانوردهد .
برای همین است که تازگی ها دستگاه تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی بسیج شده است که تبلیغ می کند آمریکا در عراق تصمیم دارد مخالفین توافقنامه ی کاپیتولاسیون را ترور کند . از سوی دیگر مسئله روند مذاکره ی صلح سوریه با اسرائیل بر سر بلندی های جولان است . به خصوص اینکه دولت مصر هم پیشنهاد صلح دیگری داده است تاکه اختلاف میان حماس و ساف برطرف شود که این پیشنهاد هر گز نمی تواند خوشآیند رژیم تروریستی آخوندی باشد . برای همین است که سر مقاله نویس اکنون پیگیری این موضوع را در دستور کارخودش قرار داده است. و از طرح 14 ماده ای پیشنهادی مصر به عنوان طرح 14 ماده ای رژیم کمپ دیویدی قاهره یاد کرده است .
درخاتمه اینکه پرسش است که چگونه است در میان همه کشورهای مجاور و همسایه ی عراق فقط این رژیم تروریستی آخوندی است که حق ویژه ی خود می داند که می بایست به عنوان وکیل مدافع و سخنگوی دولت وملت عراق در همه سطوح امور داخلی عراق دخالت گری کند ؟ البته حاصل این دخالت گری تا نون باتلاق و نامان کرن عراق بوده است. از سوی دیگربرای چه در میان همه کشورهای عربی خاورمیانه تنها این رژیم تروریستی آخوندی می باشد که کاتولیک تر از پاپ شده و از موضع دایه مهربانتر از مادر برای مردم فلسطین اشک تمساح می ریزی می کند ؟ در صورتیکه دانشجویان ناراضی در دانشگاه شیراز ایراً فریاد مرگ بر دیکتار می زنند که ضریب نارضایتی و نا مشروع بودن رژم تروریستی آخوندی را می رساند. همچنین در شرایطی که تورم وگرانی و فقر و بیکاری در کشور غوغا می کند. همین سرمقاله نویس در سر مقاله ی روز گذشته خود توماری بالا و بلند به عنوان عذر های بر زمین مانده ها از سوی پاسدار احمدی نژاد را لیست کرده بود. لذا چگونه سران چنین رژیم منحوس ونکبت بار وننگینی می تواند دلسوز مردم عراق و فلسطین باشند؟
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 21 مهر ماه سال 1387