چرا آخوند مصطفی پور محمدی رئيس سازمان بازرسي كل كشو،ر اعتراف کرده که امكان نظارتي در كشور وجود ندارد
نیاز به گفتن نیست تا که توضیح داده شود آخوند اطلااتی – امنیتی و آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی کیست و چه پرونده و کارنامه ی ننگینی دارد و چه اقدامات و جنایاتی را در 3 دهه گذشته انجام داده است؟ زیرا که وی اظهر المن الشمس است. به خصوص نقش وی در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 و قتل های زنجیره ای بر کسی پوشیده نیست . همنین وی در دوران رفسنجانی نیز معاون وزیر اطلاعات بد نام علی فلاحیان بود که در کنار سعید امامی و سربازجو حسین شریعتمداری قرار داشت . در دولت مدعی نهم امام زمانی و عدالت محور و تحول گرا وعاشق خدمتگزاری به مردم ایران وزیر کشور شد . طرح سهمیه بندی بنزین و سرکوب امنیت اجتماعی راوی اجرا کرد . به احتمال زیاد نفقش کلیدی در انحلا ل سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه بندی داشت. زیرا که می خواست قدرت مالی استان ها وارگان های سرکوبگر را افزایش دهد و استاندارا در بودجه بندی بدون وابستگی به دولت مرکزی مستقل گردند که فقط زیر کنترل وزارت کشور باشند . دو معاون امنیتی و سیاسی وی دو پاسدار بودند که یکی به نام محمد باقر ذوالقدر عاون امنیتی بود مبتکر طرح سیاست حرکت چراغ خاموش پیچیده چند لایه پیروزی گام به گام بود که هم نظام را یک دست کرد و هم اینکه نقش محوری در رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد داشت . پاسدار دیگری پاسدار علیر ضا افشار بود که معاونت سیاسی و زارت کشور را داشت . هر 3 تائی به دلایل اختلافاتی که با پاسدار گماشته احمدی نژاد پیدا کردند کنار گذاشته شدند . به احتمال زیاد آخوند مصطفی پور محمدی می تواند از نامزدان رقیب پاسدار احمدی نژاد در نمایش خیمه شب بازی انتخابات انتصابات ریاست جمهوری دهم باشد .
اما به دلیل افشاگری که عباس پالیز دار با چشمک و چراغ سبز پاسدار احمدی نژاد در جمع دانشجویان بسیجی در همدان کرد و پرونده ی قضائی اختلاس و غارتگری تعداد 44 مفسدان اقتصادی و دزدان مافیائی بیت المال را اعلام و افشا کرد. در نهایت منتهی به باز داشت شدن و بازجوئی و زندانی شدن خود عباس پاسدار از سوی سعید مرتضوی دادستان تهران شد که از سابقه ی بازجوئی وشکنجه گری و قتل خانمی زهرا کاظمی که خبرنگار عکاس و تبعه ی کانادا بود در زندان اوین بر خور دار است . در دنباله رئیس سازمان کل بازرسی کشور به علت اینکه پروند ها را در دسترس عباس پالیز دار و اعضای تیم وی گذاشته بود بر کنار شد و جای وی یک آخوند آدمکش حرفه مشابه اش مصطفی پور محمدی گرفت که اکنون آنقدر و ضعسیت رژیم خراب و بهم ریخته و آشفته شده است و فساد و دزدی و غارتگری گسترش یافته که اعتراف شده که درون دستگاه حکومتی و نظام بدون نظارت و کنترل شده است و موجب شده است که صدای اعتراضی یکی از سر آشپز باشی ها در آید و اینگونه اعتراف و اعتراض کند و فریاد از شوری آش بزند. یعنی دقیقاً وی با این اعتراف آشکار فرار به جلو و آی دزد کردن و آدرس غلط دادن پاسدار گماشته احمدی نژا را به نمایش گذاشته است که چگونه عوامفریبانه و شیادانه جیغ بنفش می کشید و پیوسته مدعی می شد که می خواهد مبارزه با مافیای اقتصادی کند و یک ریز تهدید می کرد اسامی که در جیب دارد می خواهد این مفسدان و مافیای اقتصادی را اعلام و افشا کند.ولی اکنون در گفتگوی تلویزیونی خوداعتراف می کند هی می گویند غار تگری شده و پول نفت را برده و خورده اند و در مقام دفاع از خود بر آمد و بر عکس ادعاهای سابق اذعان کرد و از منتقدات پرسید کی زدی کرده و برده و خورده چه کسانی هستند معرفی کنید که کیستند؟ یعنی دقیقاً توپ را انداخته دون زمین منتقدین که زمان تهدید افشاگری کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد همین پرسش را از وی م کردند که چرا تهدید می کنی و اسامی غارتگران و مفسدان اقتصادی را اعلام نمی کنی که کیستند؟
البته بعدا ًاین تدید افشاگری از سوی عباس پالیزدار تعداد 44 رأس از این غارتگران افشا شد که چون وابسته به لوطی جماران بودند ونام ارگان فاشیسی سپاه پاسدران در میان شان بود منجر به قربانی شدن خود افشاگر شد و پاسدار گماشته امدی نژاد نیز ترجیح داد اموش شود.
از طرف دیگر اکنون زمانی که رئیس کل بازرسی کشور اعلام امکان هیچگونه نظارت و تحقیق و بازرسی در کار نیست ضمن به نمایش گذاشتن وضعیت فساد همه همه گیر از رأس نظا تا ذیل آن که وجود دارد . همینطو مشخص نیست که چگونه وچه موقع قرار است که پرونده ی غارتگران وکلان دزدان مافیای اقتصادی و دزدان بیت المال مورد بررسی قرار گیرد وحد اقل اسامی اشان معرفی شوند؟!

در خاتمه اینکه تصور نشود کهاعتراف آخوند آدمکش حرفه ای مصطفی پور محمدی نه به دلیل اعتراف ضعف بازرسی است که و اقعاً وی ناراحت است که چرا امکان بازرسی در کشور نیست و هدف وی انجام و پیگیری مسئولیت محوله در راستای منافع ملی کشور می باشد که هر گز چنین مباد . زیرا هدف تبلیغات ریاست جمهوری برای خودش و ناشی از انتقام گیری از پاسدار احمدی نژاد به دلیل جراحی و اخراج کردنش از وزارت کشور و تضاد و رقابت های باندهای ما فیائی درونی می باشد . زیرا ار غیر از این بود دلل نداشت که عباس پالیز دار به دلیل افشاگری دزدان و مافیای اقتصادی بیت المال بازداشت و بازجوئی و زندان می شد.

هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 18 مهر ماه سال 1387