چرا روزنامه جمهوری نیاز به رله و مانور دادن کردن اراجیف مزدور خود فروخته ای به نام بتول ابراهیمی علیه زنان مجاهدین دارد؟
رژیم ضد بشری زن ستیز که رکوردار نقض حقوق بشرد درجهان است و سعید مرتضوی دادستان تهران دارد که بازجو وشکنجه گرو قاتل خانم کاظمی در زندان اوین است و مدتی پیش قتل جمعی 29 نفر متهم ازاقشارمحروم جامعه در یک روزدر زندان اوین را عین حقوق بشر نامید. همچنین رژیم دشمن زن و آزادی و عدالت که پس از 3 دهه می باشد که هنوز اجازه نمی دهد که حتی زنان در میادین ورزشی چون فوتبال در کنار هسر شان حضور داشته باشند . از سوی دیگر پدیده ی شومی به نام زنان خیابانی تن فروش و دختران فراری از خانه ها تولیدی ادارد که جزو بخشی از عملکردش 30ساله اش می باشد که مکمل تجارت سکس واعزام قاچاقی زنان و دختران به شیخ نشینان است که در پرونده ی ننگینش بایگانی شده است.
همینطور هنوز فراموش نشده است که چگونه سعید حنائی بسیجی با کمک و همیاری و همکاری قوه قضائی و نیروی انتظامی مشهد و فتوای مرگ آخوند مصباح یزدی که خطبه های بیش ا زنماز جمعه ی تهران ایراد می کردتعداد 19 زنان نگون بخت خیابانی را ربوده و با رو سری های خودشان خفه می کرد . در صورتیکه این قر بانیان محصول همین رژیم ضد بشر و زن ستیز بربرمنش و تاریک اندیش بودند.
اکنون این رژیم ورشکسته وبه آخر رسیده به آن در جه از افلاس و پیسی و نامشروع بودن رسیده است که نیازمد تبلیغات مزدوران و مهره های خریداری شده همچون بتول ابراهیمی می باشد تا که برای تبلیغات علیه مجاهدین در اروپا دهان گشادش را جر دهد و همچون طوطی دست آموزهمان اراجیف عقیم کردن زنان ساکنین اشراف را تکرار و نشخوار کند که مربیان باز جو وشکنجه گران و گران به دختران باکره ی اسیر در زندان اوینو این تیر خلاص زنان به وی آموزش داده اند تا چه علیه ی زنان مجاهدین بیان کند.

عجیب است که چرا هر گز گفته نمی شود که هزینه تورهای سفر های گله ای این مزدوران در برون مرز و داخل شهر ها ی ایران چگونه واز کجا تأمین می شود که الگو برداری شده ازتور سفر های تبلیغاتی داخلی و بیرونی پاسدار احمدی نژاد است که در دفاع از پروژه ی هسته ای و دادن خبر های خوش غنی سازی و بر گزاری جشن هسته ای بوده است . البته بعداً از سوی رقبا در مجلس ارتجاعی � فرمایشی مشخص شد که هزینه ی اینگونه سفر ها بدون مجوز و تصویب مجلس و غییر قانونی بوده است که از خزانه ی دولت برداشت و کش رفته شده است . احتمالاً سهم هزینه ی سفر این مزدوران سیار خود فروش نیز می بایست از آن رقم 6 میلیارد دلار نفتی مفثقود شده نفتی باشد که سر از در بیت جماران در آورد که میان سپاه پاسداران وار گان های تروریستی و اطلاعاتی و امنیتی تقسیم شد و اکنون بخشی از آن صرف هزینه ی سفرهای بلیغاتی مزدوران خود فروش همچون بتول ابراهیمی و همکارانش می شود ودراختیار اینان گذاشته می شود تاکه در راستای خوشرقصی کردن برای اربان شان در تهران، علیه ی مجاهدیو لجن پراکنی کنند و اتهامات دروغین بزنند .تاسپس اراجیف شان در روزنامه ی جمهوری اسلامی متعلق به لوطی جماران حلوا حلوا شود تا ثابت شود ضریب خود فروشی شان چه میزان است و سرچشمه کنترل از راه دورشان کجاست؟

. آخر رژیم آپارتاید جنسی که هنوز نه اینکه اجازه نمی دهد که نه زن نامزد رئیس جمهور شود .نه اینکه وزیر شود.نه اینکه حد اقل از ضریب 10 % سهمیه در مجلس ار جاع بر خور دار شود . بلکه بدتر اینکه زن به عنوان کالا و یا عنصر دست دوم نگریسته می شود. طوری که قوه ی قضائیه و دولت لایحه چند همسری را به مجلس ارائه کردند که هنوز از روی میز بر داشته نشده است و آخوند متجر و خرافه پرستی همچون احمد علم الهدی حضور زنان در کشور های بیگانه را دلیل ارسال پیامی می داند که این باور ر ا منتقل می کند و جا می اندازد که گویا رژیم تروریستی آخوندی خواهان حکومت علوی جهانی نمی باشد . همینطور این آخوند مدعیست که زنان نمی بابیست در المپیک شرکت کنند و حضور داشته باشند تا چه رسد به اینکه جلودار تیم ورزشی باشند .
در خاتمه اینکه نکته ابهام ویا شکی وجود ندارد که دلیل سوزش و عبیت و دشمنی با زنان مجاهد برای چیست؟ زیرا که کاملاً مشخص است که چرا باید تا کجا وحشت و دشمنی بازنانی وجود داشته باشد که در سازمان دمکراتیک مخالفش در رأس قدرت قرار گرفته اند که برای آزادی و برابری و نفی هرگونه جنسیت در ایران مبارزه می کنند ودر همه سطوح مبارزه با رژیم ضدبشری به خصوص در عراق حضور پررنگ دارند و پیشتازمی باشند . برای همین است که خواب و آرامش از چشمان مرتجعان زن ستیز حاکم و ارگان های تروریستی اصلاعاتی و امنیتی اش ربوده شده است و مدت مدیدی است که با هر دستأویز تبلیغاتی و هر مهره ی خود فروش مزدور و خائن به خدمت گرفته شده چون بتول ابراهیمی آویزان شده تا جنگ روانی شیطان سازی را در داخل و عراق و اروپا و آمریکا و کانادا علیه ی مجاهدین را دنبال کنند . ولی چون دستگاه طلاعاتی - تبلیغاتی رژیم تروریستی آخوندی از مهره های سوخته و گاو پیشانی سیاه چون بتول ابراهیمی با شگرد ها و اتهامات بیش از حد تکراری استفاده ی ابزاری و تبلیغاتی می کند. بنابراین خیلی وقت است که این شیوه بیشتر مایه ی آبروریزی کار گزارانومعرکه گردانان شده وهم بر ضد خودش کار برد تبلیغاتی داشته است .

هوشنگ � بهداد
مهرماه24 سال 1387