توضیحاتی مرتبط باکاهش 5 میلیارد دلار ارزش سهام در یک ماه، و دلیل برپائی تظاهرات ضد آمریکائی در عراق
دو گزارش خبری از روزنامه ی جمهوری اسلامی 8 آبان ضمیمه شده است تا که پیرامونش نکات ناگفته با اهداف پنهان شده اش بررسی و بر جسته گردد. بنابراین در برابر اعتراف کاهش 5 میلیاردلار ارزش سهام در بازار ایان که در یک ماه اتفاق افتاده که همچنان این نوسان کاهش ادامه دارد ابتدا می بایست گفت ادعای بی تأثیر بحران اقتصادی و مالی و بانکی آمریکا که دنیارا این بحران زیر پوشش خود قرار داده است که فقط یک قلم موجب کاهش ارزش سهام سهام 5 میلیارد دلاری در بازار سهام رژیم تروریستی آخوندی بهمراه داشته است. ولی ا کمال تعجب برخی همچون حامیان و پیروان پاسدار گماشته احمدی نژاد که خودش اعتراف آشکار کرده است که به تئوری های اقتصادی باور ندارد و افزوده که تلاش گسترده می کند تا که سیستم بانکداری را به سبک مؤسسات قرض الحسنه دوران شتر سواری تبدیل کند . از سوی دیگر در شرایطی که کاهش بهای نفت با افزایش کسری بودجه در حال رقابت تنگاتنگ با هم می باشند . البته این کاهش بهای نفت نیز بر خلاف پیش بینی پاسدار گماشته آحمدی نژاد از آب در آمد که پیش بینی کرده بود قیمت هر بشگه نفت محال است که بر زیر قیمت 100 دار کاهش یابد. حال بماند که پاسدار علی لاریجانی انگلیسی و رئیس مجلس دکوری و کمدی و انتصابی و ارتجاعی هشتم که اذعان کرده کاهش هر دلار در هر بشکه نفت سالیانه یک میلیار دلار می شود.
همچنین با توجه به سئوال بی پاسخ مانده ی افزایش برداشت غیر قانونی از حساب ارز ذخیره سپرده خزانه ی دولت به کجا رفته و چگونه هزینه شده است؟ به خصوص اینکه نه گشایشی در وضعیت معیشتی مردم ونه بهبودی برای رفع مشکلات و معضلات اقتصادی کشوره به وجود نیامده است ، بلکه بر عکس روند رو به رشد نرخ تورم و گرانی لجام گسیخته وافزایش قیمت کالاها و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و هر روز که سپری می شود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بدتر ز روز قبل می شود.

بنابراین در این شرایط خیلی مسخره و توهین آمیز است که طلبه پاسدار امید حمیدی قلم بر دست یادداشت روز نویس شده در روزنامه ی پرونده و سناریو ساز اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی سرباز جو حسین شریعتمداری در یادداشت روز گذشته ی خود ادعای کمدی کرد که بحرلن اقتصادی و مالی و بانکی آمریکا که برروی بازار اقتصادی اروپا وحتی آسیا اثر گذاشته است . اما به دلیل اینکه رابطه ی بانکی و پولی با رژیم تروریستی آخوندی با اروپا کم و محدود می باشد لذا موجب شده است تا که این تأثری گذاری بحران اقتصادی و مالی و بانکی در بازار ایران ناچیز باشد و افزود که خطر عبور برای به صدا در آوردن زنگ خطر نمی باشد.
ا لبته چون این طلبه پاسدار همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد نه اینکه باور به تئوری های اقتصادی ندارد. علم ودانش اقتصادی و پولی و بانکی هم ندارد زیرا که دانش آموخته ی و فلسفه ی حوزوی است که فله ای فکر می کند و کیلوئی نظر می دهد. بنابراین درک نمی کند و نمی داند که دهکده ی جهانی یعنی چه ؟ و معنی کاهش 5 میلیارد دلار کاهش ارزش سهام در یک ماه یعنی چه؟ همانگونه که نمی داند دلیل و ریشه ی این کاهش ناگهانی یعنی چه؟ چرا پس از شروع کاهش بهای نفت ترکش آن به بازار بورس ایران آنچنان اصابت کرد که کاهش 5 میلیار دلاری کاهش یا ضرر و زیان در ی ماه داشته است؟ بدتر اینکه چون سهام داران خارجی نمی باشند . ضرر دربست داخلی می باشد. مهمتر اینکه چرا واردات همچنان رو به افزاش است و کاهش ارزش ریال در برابر دلار آمریکا به وجود آمده است و نزدیک به هزار و بیست تومان هر دلار آمریکائی شده است؟

اما از سوی دیگر برای سیاه کردن مردمی که 3 دهه است نامحرم بوده اند . زیرا که چه در دورن اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان ماه سال 58 در تهران که هرگز دلیل اشغال گری به مردم ایران گفته نشد وچه آن زمان که بر خلاف هوار و فریاد مرگ بر آمریکا زدن و قول محاکمه جاسوسان سفارت آمریکا دادن معلوم نشد که چگونه به جای محاکمه اینان آزاد شدند؟ یا آن زمانی که رفسنجانی در تهران به دیدار و ملاقات مک فارلین نماینده ی ویژه ی ریگان رئیس جمهور وقت حزب جمهوری خواه رفت و کتاب و کیک و کتاب و موشک های ضد هوائی آمریکائی را از مجاهدان افغانی تحویل گرفت که نمی بایست مردم نا محرم ایران بدانند تا شرایط کنونی که پاسدار گماشته ی لوطی جماران و غلامک سپاه پاسداران احمدی پس از اینکه رئیس جمهوری شد اعلام کرد که اسرائیل با ید نابود گردد و جهان بدون آمریکا آرزو کرد تا اینکه اخیرا ً هم به دلال و جاسوس چند جانبه و تابلو هوشنگ امیر احمدی عفو ملوکانه داد و به ایران وی را دعوت کرد تا پیک نامه بر دوطرفه باشد . تا اینکه پاسدار گماشته در اسفند ماه سال گذشته به بغداد رفت و چندماه پس از آن یادش افتاد تا اعتراف کند در بغداد عکس یادگاری با یک فرمانده ی نظامی آمریکائی در بغداد گرفته است و در دنباله خواهان باز گشائی همزمان دفاتر حافظ منافع دو کشور در تهران وواشنگتن و بر قراری روابط دیپلماتک شد تا خلاصه شرایط اخیرکه رحیم مشائی معاون پاسدار گماشته احمدی نژاد بی سر و صدا به آمریکا سفر کرد و همزمان مسعود بازرانی رهبر حزب دمکرات کردستان عراق به تهران فراخوانده شد و پس از دیدار با مقامات عالی رتبه ی رژیم تروریستی آخوندی و باز گشت به عراق عازم سفر آمریکا برای دیدر با بوش شد . از طرف دیگر مطبوعات رژیم خبر از نامه ی محرمانه بوش در تهران دادند
همینطور یاسریکی از آقازاده های رفسنجانی اخیراً به بغداد رفته و با عبدالعزیز حکیم دلال و جاسوس چند جانبه دیدار داشته تا که شرایط دعوت رفسنجانی در عراق از سوی جلال طالبانی دنبال شود .

در خاتمه اینکه این توضیحات افشا گرایانه داده شد تا که مشخص شود پشت این موش و گربه بازی رژیم تروریستی آخوندی به خصوص لوطی جماران و سپاه پاسداران در عراق چه می گذرد و این چه کنند. چرا رز خسروی فعال شده و روزانه هزاران نفر مأموران اطلاعاتی و امنیتی به عنوان تاجر و زوار راهی عراق به خصوص شهرهای مذهبی می شوند تا که در تظاهرات ضدآمریکائی شرکت کنند که سپاه پاسداران سپاه قدس و سفیر پاسدار تروریست رژیم تروریستی آخوندی در عراق بر نامه ریز و تدارک دهنده اش می باشند و برای چه هرروز هم ادامه دارد ولی با فریاد بر آمریکا سردادن هم خواهان ملغا شدن توافقنامه ی امنیتی میان دولت آمریکا و عراق می شوند وهم اینکه با تأکید تقاضای اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق می شوند. البته توطئه و فشار برروی مجاهدین ساکن شهر اشرف جای خود دارد .
پرسش است که پس از 30 سال بازی کردن با سیاست نخ نما شده ی مبارزه با آمریکا چه موقع قرار است به پایان برسد؟ مردم عراق چه گناهی کرده اند که با با تلاق شدن عراق به گروگان رژیم تروریستی آخوندی در آمده اند که می بایست هزینه و بهای دسترسی به سلاح هسته ای رژیم بربرمنش و تاریک اندیش و پدر خوانده ی تروریسم جهانی را به پردازند؟ همچنین مقامات آمریکائی برای به سیاست چند پهلوی مخالفت و تأکید کردن بر مخالفت دسترسی سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی تأکید می کنند اما از طرف دیگر با در رابطه بودن با لابی های دوطرفه سیاستی اتخاذ کرده اند که به سیاست فرصت سوزی موسوم شده است که کمک به دسترسی به سلاح هسته ای رژیم تروریستی آخوندی می کند؟
هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 8 آبان ماه سال- 1387