دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 2 اسفند ماه 1390
"با تابلویی که مدعی غیر ایرانی قلم بردست از اعضای بازار مکاره ی آینده ترسیم نموده است . مگر  بازار مکاره می تواند جایگاه جز مترسکان وغلامکانی نباشد که باید در خدمت سرکوب وحشیانه ی معترضان وتأیید کردن این سیاست باشند تا متهم به همسویی با فتنه ومنحرفین ومراکز قدرت وثروت نشوند ، برای اینکه اینان  بطور در بست وظیفه دارند که در زیر  چتر علی خائنه ای همکاره و کودتاگران پاسدار خیمه  بزنند و لبیک گوی شان باشند وبرای شان سینه بزنند تا به ساده لوح وخوشباور وترسو  و آلت دست بودن دشمن بیگانه واقع  ن متهم نشوند ؟"
برگردان وترجمان ادعای قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس  که از مردمی و اسلامی بودن رژیم فاشیستی گفته که از ترکیب این دو جمهوری اسلامی  یا مردم سالاری دینی شده است . یعنی با شرایط کنونی که حاصل عمکرد 33 سال پیش می باشد  ترجمعه ی گفتمان  واعتراف آشکار این مدعی به ابزار قدرت وثروت و ترس و وحشت وارعاب و تهدید وسرکوب وسانسور  ... است که 33 سال تجربه شده است و دستآوردش آنگونه وحشتناک وغیر انسانی می باشد که حتی یک مورد نمی توان از جمع اقدامات وکار نامه ی عملکرد حاکمان وجود داشته باشد که از حق وحقوق ومنافع مردم وملت دفاع شده باشد . طوریکه رهبران مدعین اصلاح طلبان که 8 سال برای رژیم نا مشروع وضد بشری ومنفور مشروعیت کاذب کسب کردند. اکنون  یا در حصر خانگی بسر می برند . یا اینکه مورد بد ترین تهمت واتهامات بس سنگین قرار دارند . بنابراین اکنون که پس از اینکه تق کودتای 22 خرداد 88 وعواقب فاجعه آمیز تظاهرات نا راضیان  در آمده است و دیگر جای ابهامی از ماهیت بر پایی نمایشات خیمه شب بازی های فرمایشی بر جای نگذاشته است . ولی مأمور غیر ایرانی  وظیفه دارد که محور نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند معرکه گیری وبازار گرمی کندواز اعلام آمادگی پرداخت هزینه ی سنگین برای ا نتخابات آزاد وپر شور  سخن گفته است . زیرا که می داند علی خائنه ای تقاضای حضور دشمن شکن یا حماسه تقلبات گسترده کرده است .  ولی نه اینکه  نا دیده گرفته که اسلام وملت ابزار علیه ی ملت ومنافع ملی شده است ، بلکه این نین از الگو بودن جمهوری اسلامی  مانور تبلیغاتی داده است :
"اگر انتخابات هزينه هاي -بعضا- هنگفتي هم داشته باشد، نظام اين هزينه هاي سنگين را مي پردازد اما از برگزاري «انتخابات پرشور»، «آزاد» و «حداكثري» چشم پوشي نمي كند يك نمونه اين هزينه هاي هنگفت، وقايع پس از انتخابات رياست جمهوري سال 88 است. با اين وجود نظام باز به مشاركت حداكثري مردم مي انديشد هر چند فتنه گراني كه آن روز داعيه برخورداري از رأي مردم را داشتند، امروزه از عدم مشاركت سخن مي گويند.اگر دقيق تر به موضوع نگاه كنيم، درمي يابيم كه اساساً پايه گذار «دين ورزي» و «حركت براساس رأي مردم» جمهوري اسلامي است. اين مدلي است كه پيش از اين ناممكن تلقي مي شد و امروز مردم اهل سنت و علماي آنان هم اين مدل را دنبال مي كنند. تا يك دهه پيش افرادي مثل سروش و حجاريان در داعيه اي علمي مي گفتند عرفي شدن نشانه شريعت زدايي است و بعضي ديگر هم مدعي بودند كه حضرت امام با طرح جمهوري اسلامي، عملا حكومت ديني را از آسمان به زمين آورد و عرفي كرد. اين البته ادعاي باطلي است چرا كه حضرت امام سالها پيش از تاسيس جمهوري اسلامي - و زماني كه در بحث ولايت فقيه سال 1348- از تشكيل حكومت اسلامي سخن گفتند و آن را وظيفه همه علما مي دانستند از حمايت قاطع مردم از چنين ايده اي هم حرف مي زدند و برخلاف بعضي از علما كه مي گفتند امكان عملي شدن اين ايده وجود ندارد، از آمادگي مردم خبر مي دادند، به عبارت ديگر از منظر امام، مردم مكلف بودند كه حكومت اسلامي را به وجود آورند و از آن مراقبت نمايند و اين كار را مي كنند بعد هم كه جمهوري اسلامي تشكيل شد حضرت امام مردم را مكلف به حفظ جمهوري اسلامي دانسته و حفظ آن را «اوجب واجبات» ناميدند.در جمهوري اسلامي هر چه مشاركت انتخاباتي پرتعدادتر باشد پايه هاي حكومتي كه مي خواهد راهكارها و معارف دين را پياده كند، مستحكم تر مي شود"
قلم بردست غیر ایرانی سیاه سفید کن با شیوه ی تصویر مار کشیدن مار قالب کردن شیادانه وفریبکارانه تلاش کرده است که انشقاق و انشعاب و دسته و گروهای یک بار مصرفانی که فقط در چند روز تبلیغاتی بازار مکاره هویت  دارندو پس از آن فراموش می شوند . به ویژه اینکه همه ی اینان جزو برگ و شاخه های ساقه وریشه پوسیده ی مدعیان اصول گرا می باشد. اما  که قلم بر دست یادداشت روز نویس غیر ایرانی برای اینکه پاسخ تحریم کنندگان وغیر رقابتی بودن نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند راا داده باشد اینگونه ادعا ی وارونه کرده است :
"فتنه گران و منحرفين كه بر رقابتي نبودن انتخابات تاكيد مي ورزند- كه تعدد ليست ها و كانديداها خلاف اين را نشان مي دهد- امروزه دست هاي درهم تنيده اي براي مايوس كردن متدينين از حضور فعال در پاي صندوق هاي اخذ رأي ديده مي شود. اين دو جريان ممكن است در روز انتخابات و روزهاي منتهي به آن دست به اقدامات هيجاني براي تحريك فضا و بخصوص تحريك متدينين بزنند و در نهايت جو اجتماعي را عليه آنان برانگيزند در اين ميدان موثرترين كار استفاده از چهره هايي است كه در عين اينكه هيچگاه بطور واقعي اصولگرا نبوده اند، اين ظرفيت را دارند كه اصولگرايي را بدنما، قدرت مأب و رو به نابودي معرفي كنند و حال آنكه تنها جرم اصولگرايان اين است كه روي عملكرد اين ها حرف جدي دارند. نگاهي به عكس هاي صفحه اول روزنامه هاي مربوط به فتنه گران و منحرفين و تيترهاي برجسته آنان از تدارك خاصي براي بر هم زدن بازي خردمندانه و قطبي سازي انتخابات حكايت مي كند مردم بايد مراقب باشند و به دام آنان نيفتند.
بالاخره اینکه  مدعی غیر ایرانی با قلم وامدار و اجاره ای اش ریشه ی ادعای مضحک مردمی بودن وبا آغوش باز بسوی همگان بودن را  آشکارا  زده است .چونکه مدعی است آنانی که از زیر تیغ وصافی شورای نگهبان دست نشانده ی علی خائنه ای عبور کرده وتأیید صلاحیت  شده اند .به معنی این نیست که  انتخاب اين افراد مشكل خاصي را براي مردم و كشور پديد نمي آورد. بنابراین  اینگونه تأکید کرده است که اعضای جدید بازار مکاره ی نهم  نباید وابسته به کانون های قدرت وثروت باشند:
"مواجهه توام با سعه صدر و «رحمت» نظام با كانديداها به اين معناست كه نظام آغوش خود را به روي همگان گشوده است و همه كساني را كه از كفه صلاحيت هاي لازم برخوردار بوده اند، پذيرفته است. ولي اين هرگز به اين معنا نيست كه همه اين ها تمامي صلاحيتي كه لازمه نمايندگي مردم انقلابي و متدين است را دارند و حتي به اين معنا نيست كه انتخاب اين افراد مشكل خاصي را براي مردم و كشور پديد نمي آورد. با نگاهي به منتخبين و مجالس گذشته درمي يابيم كه از قضا پاره اي از منتخبين چه مشكلات بزرگي را پديد آوردند با اين وصف بايد گفت انتخابات تا آنجا كه به نظام- رهبري و نهادهاي مسئول انتخابات- مربوط مي شود، از حداكثر سماحت برخوردار است و تا آنجا كه به مردم مربوط مي شود بايد با اعمال حداكثر دقت درباره واگذاري كرسي مجلس به كانديداها توام باشد و مردم بايد بدانند، به ميزاني كه نماينده مجلس متدين تر، امين تر، دلسوزتر، شجاع تر، حساس تر در برابر فساد اقتصادي و سياسي و به محرومين نزديكتر باشد، مصالح مردم و كشور بيشتر تامين مي شود. منتخب مردم نبايدهايي هم دارد. اگر كانديدايي به نمايندگي مردم از زاويه «تجارت» و «تبليغات» بنگرد اين شايسته اعتماد مردم نيست اما چگونه مي توان چنين كانديدايي را شناخت. خود نحوه تبليغات و شعارهاي كانديداها بيانگر آن است كه چه كساني نمايندگي را تجارتي پرسود مي دانند و از نردبان تبليغات پرهزينه و رنگارنگ بالا رفته اند تا به آن برسند .تاجر مسلكي در جايگاهي كه شكل دهنده به نظام سياسي و به تعبير حضرت امام در رأس امور است، يك تهديد هويتي و حتي امنيتي براي مردم و نظام سياسي به حساب مي آيد و مردم بايد با جديت مراقب اين مسئله باشند
یادداشت روز غیر ایرانی بدون اشاره که اگر چنانچه ثروت وقدرت بد است که  دارندگانش نباید وارد بازار مکاره شوند چون از مردم فاصله دارند وبه مراکز قدرت وثروت نزدیک هستند . برای چه توضیح نداده  است که چگونه برخی که جزو وابستگان حکومتی و حتی لی خائنه اس هستند صاحب ثروت های کلان ونجومی یکشبه شدند؟ برای چه نه بازار جنگ قدرت وثروت خیلی داغ است که منشاء همه اختلافات و رقابت ها وحذف و کودتاها وبگیر وبه ببند و زندان وتهدید شده است؟ مهمتر اینکه قدرت وثروت لازم و ملزوم هم شده است. آنگونه که شکاف عمیق طبقاتی به وجود آمده است که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . ولی قلم بر دست غیر ایرانی بطور عمد اینگونه روضه خوانی وارونه وبی ربط برای سیاه سفید کردن خوانده است :
"نزديكي به صاحبان ثروت و قدرت حتي اگر ثروت و قدرت آنان كاملا مشروع هم باشد، براي مجلس و نظام سياسي سم مهلك است چرا كه اگر مجلس و نمايندگان آن كه براساس قانون اساسي بايد نزديكترين قرابت را به توده هاي محروم داشته باشند، به صاحبان ثروت و قدرت وصل شوند، از مردم جدا شده و در واقع به اندازه خود نظام را از مردم جدا كرده اند و اين مي تواند خسارت هاي غيرقابل جبراني براي توده هاي مردم و نظام سياسي داشته باشد. صاحبان ثروت و قدرت تمايل دارند كه مناصب نظام را دائما در دست داشته و آن را به جاي سپردن به مردم دست بدست كنند. يادمان نرفته است كه در مقاطعي بعضي ها از تمديد غيرقانوني دوره رياست جمهوري سخن مي گفتند و بعضي هم از مدل روسيه خبر دادند كانديداهايي كه در زد و بند با اصحاب ثروت و قدرت به كرسي مجلس دست پيدا مي كنند بعداً در بازي مشترك با صاحبان ثروت و قدرت، قواعد حقوقي و سنن اجتماعي را دور مي زنند و همه چيز را با منافع باند خود تطبيق مي دهند"
 خیلی مسخره است با وجود اینکه رئیس بازار مکاره آلت دست علی خائنه ای است . آنگاه از نماینده ی مستقل وبا اراده  سخن گفتن  چون بازار مکاره در رأس امور است. معمای قابل غیر حل می باشد . چونکه ادعایش این است چون  بازار مکاره پس از کودتای 22 خرداد 88 همه اعضایش لبیک گوی علی خائنه ای شیاد وپاسداران کودتا گر نشدند  و نتوانستند بر اساس سوگندی که یاد نموده بودند  علیه ی فتنه گران یا رقیب مغلوب یا مردم معترض فتوای محارب ومنافق  ومرگ صادر کنند تا  چنین   توانسته باشند از کوتا گران سر کوبگر دفاع کرده باشند. تا که اکنون  اینگونه  اعضای بازار مکاره متهم به  مرعوب  شدن و در خدمت فتنه گران ومنحرفین ودشمن این ساده اندیشان زود باور واقع نشوند:

"كانديداي نمايندگي مجلس نبايد «مرعوب»، «طمع ورز» و «مفتون» باشد چرا كه اگر كانديدايي با رأي مردم در «رأس امور» بنشيند و در عين حال از شجاعت لازم براي دفاع صريح از چيزي كه به او سپرده شده است، برخوردار نباشد، اين شايسته اعتماد مردم نيست به عنوان مثال در جريان فتنه 88 بعضي از نمايندگان كه قسم خورده بودند كه از نظام سياسي و مردم در برابر قانون شكنان و دشمنان خارجي جانانه دفاع كنند، خاموش شدند و بعضي هم به لكنت زبان افتادند و حتي بعضي به فتنه گران پيوستند و به ترديدافكني روي آوردند در حالي كه در آن شرايط، مردم و نظام انتظار صراحت لهجه و دفاع قاطع آنان از نظام و مقابله جدي با فتنه گران را داشتند.نماينده مجلس نبايد مفتون هم باشد چرا كه اگر نماينده مجلس «ساده انديش» باشد از درك شرايط پيچيده عاجز بوده و در اكثر مواقع از جوهاي ساخته شده بوسيله منحرفين داخلي يا دشمن خارجي تبعيت مي نمايد اگر تعداد چنين نمايندگاني در مجلس زياد باشد با قوانين ساده انديشانه اي كه تصويب مي كنند و يا با تحليل هاي ساده انديشانه هر روز به توليد خوراك براي اين و آن رسانه و محفل دشمن پرداخته و فرصت هاي نظام و مردم را هدر مي دهند. چنين كانديداهايي چون ذهن ساده انديشانه اي دارند، از باندهاي پيچيده اثر مي پذيرند و به آلت دست اين و آن تبديل مي شوند. اين ها نوعاً پشت به حقيقت و مصلحت به دروازه حقيقت گل مي زنند و بعد توقع هوراي مخاطب را هم دارند!"
در خاتمه اینکه با تابلویی که مدعی غیر ایرانی قلم بردست از اعضای بازار مکاره ی آینده ترسیم نموده است . مگر  بازار مکاره می تواند جایگاه جز مترسکان وغلامکانی نباشد که باید در خدمت سرکوب وحشیانه ی معترضان وتأیید کردن این سیاست باشند تا متهم به همسویی با فتنه ومنحرفین ومراکز قدرت وثروت نشوند ، برای اینکه اینان  بطور در بست وظیفه دارند که در زیر  چتر علی خائنه ای همکاره و کودتاگران پاسدار خیمه  بزنند و لبیک گوی شان باشند وبرای شان سینه بزنند تا به ساده لوح وخوشباور وترسو  و آلت دست بودن دشمن بیگانه واقع  ن متهم نشوند ؟ حال حق وحقوق ومطالبات  پایمال شده ی مردم چه می شود ووضعیت نا بسامانی اقتصادی چگونه باید ترمیم شود وبهبود یابد. یا راه حل برای معضلات ا جتماعی یافت شود . مهم نیست . زیرا که یک رهبر منفور ونامشروع ولی وقیح وجود دارد که این وظایف را آنگونه که خود می خواهد و صلاح می داند عمل می کند .همچون  33 سال گذشته که از طریق پیام های نوروزی ترسیم وهدایت کرده باز هم اینگونه سیاست فتوایی به پیش برده می شود .برای اینکه رسالت رهبریت ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری اسلامی منطقه را بر عهده دارد ومی خواهد پیام واهداف انقلابش را به جهان صادر نماید .به خصوص اینکه اکنون بعنوان پیش در آمد صدای اعتراضی این انقلاب تا وال استریت و60 شهر آمریکا وکا نادا رفته و شنیده  می شود .صد البته با دست یابی به سلاح هسته ای این صدا وپیام جهان گیر خواهد شد .برای همین گماشته احمدی نژاد چند سال پیش از طرح تغییر واصلاح ساختار مدیریت جهان ومدیریت آن  سخن گفت ومکمل آن از تسخیر بزودی فضا یاد نمود .
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 2 اسفند ماه 1390
چه كساني «نماينده»اند ؟ (يادداشت روز)