سخنان با مزه  آخوند  علم الهدی که اعتراف کرده  رهبرش دست نوشته یک کودک 3-4 ساله است . چون  برای من جالب بود که دید پدری خون فرزند سه یا چهار ساله خود را فدای رهبر  کرده است و تأکید کرده  بايد کسي به مجلس برود که سينه‌چاک ولايت باشد.6 اسفند -90
این آخوندسابق حزب خلق مسلمانی که از مو ضع ترس بازداشت و فرصت طلبی دچار چرخش و دگر اندیسی وخط امامی وسپس سینه ی چاک ومدافع رهبر علی خائنه ای هم شهری اش شده است . وی نمی داند که فراموش نشده است که چگونه این چاپلوس وسالوس که با وارونه گویی مشمئز کننده ای که از علی خائنه ای کرده است قبلاً از پاسدار گماشته احمدی نژاد با ادعای کابینه ی امام زمانی از وی و پروژه ی هسته ای دفاع می کرد.  حتی گفت مشکل تکنیکی سانتریفیوژهای غنی سازی کننده ی اورانیوم را امام زمان بر طرف وفعال کرد که از عهده متخصصان هسته ای بر نمی آمد. این آخوند مدعی نابغه گری از سوی دیگر به تبعیت از خمینی شیاد گفته بود رهبر من آن نوجوان حسین فهمیده است که در آبادان خودش را زیر تانک عراقی ها انداخت . چون جنگ ویرانگر ایران وعراق که به شکست جنگ و سر کشی جام زهر منتهی شد برایش موهبت الهی  بود.  اکنون این آخوند دغلکار وعوامفریب مدعی شده است که پلاکارد یک کودک  3- 4 ساله در تظاهرات نمایشی 22 بهمن نظر وی را جلب کرد . یعنی  اذعان کرده که رهبر وی و  رهنمود دهنده به دیگران شده است . چونکه برروی دست نوشته پلاکارد نوشته شده  بود در رگ هاي من، خون اندک و کمي وجود دارد که همين خون اندک را به رهبرم تقديم مي‌کنم. سپس  به استناد همین دست نوشته که حتماً پدر ومادر ساندیس خورش یا آخوند مسجد یا بسیجی محله برایش نوشته  وبدست وی داده بودند. دست آویز تبلیغاتی برای آخوند هفت خط و پالان ساییده علم الهدی شده است تا که فتوا دهد نامزدان همه باید ولایت مدار باشند وتأکید کرده به آنان که بیشتر ولایت مدار یا ذوب شده در ولایت هستند  بایدرأی داده باشد .چون مهم پیگیری مطالبات مردم ومنافع ملی کشور نیست ، بلکه حفظ موقعیت لرزان ولایت وقیحی علی خائنه ای می باشد. البته این آخوند گردن کلفت مفت خوار متملق وچاپلوس نگفته است که چرا خودش وفرزندانش چنین دست نوشته ای در تظاهرات فرمایشی 22 بهمن در دست نداشتند؟!
امام جمعه مشهد گفت: ولايت مداري اولين گام شناخت و احراز صلاحيت نامزدهاي انتخابات است.به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان،   احمد علم‌الهدي در خطبه دوم نمازجمعه اين هفته مشهد  که در محل رواق خميني  حرم رضوي برگزار شد با بيان اينکه فرمايشات، بيانات و آموزه‌هاي حکيمانه مقام معظم رهبري در خصوص ضرورت شرکت در انتخابات به عنوان يک واجب شرعي و ابزار جلب رضايت خدا و امام زمان است و کيفيت حرکت در عرصه رقابت‌ها، آن قدر سازنده بود که ديگر ما هر چه بخواهيم بگوييم نوآوري نيست، افزود: آنچه که اکنون مهم است تبليغات کانديداتوري و عرصه ظهور و بروز رقابت‌ها و توجه مردم به افکار و انديشه‌هاي نامزدهاست.عضو مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: اولاً برادران و خواهران، من طلبه‌اي بيش نيستم و در موقعيتي قرار ندارم که بخواهم کانديد مشخص يا ليست مشخصي به شما ارائه بدهم، من هم مثل همه شما يک راي دارم که آن را به صندوق مي‌اندازم اما شما هم بعد از 33سال به آن بلوغ و رشد سياسي رسيده‌ايد که در بين حائزان صلاحيت اصلح را به خوبي تشخيص دهيد، مخصوصاً شما جوان‌هايي که رشد يافته و تربيت‌يافته اين مکتب و انقلاب هستيد.وي ادامه داد: انتخابات مظهر مردم‌سالاري است و در مردم‌سالاري هر چه مردم بگويند همان مي‌شود البته نه هر مردمي، مردم خداپرست و دلداده خدا که همه خواستشان خواست خدا و بندگي اوست، مردم‌سالاري ما چنين است، مردم‌سالاري ديني است، هرچه مردم بخواهند و مردم بگويند.وي ادامه داد: شما پلاکاردها و دست نوشته‌هايي که مردم در 22بهمن نوشته بودند را ببينيد، چيزي که در همه آنها مشهود بود، گرايش به ولايت و رهبري بود. چيزي که نظر مرا جلب کرد يک پسر بچه سه، چهار ساله‌اي بود که يک چوبي در دست گرفته بود و در بالاي آن چوب نوشته شده بود ”در رگهاي من، خون اندک و کمي وجود دارد که همين خون اندک را به رهبرم تقديم مي‌کنم“؛ ببينيد اينها نسبت به انقلاب و رهبريشان چه احساسي دارند که با دست خودشان نوشته‌اند خون اندک پسرمان فداي ولايت. (عجب پدری! فکر کرده چون پدر است میتواند خون فرزندش را هر موقع خواست فدای دیگران کند!)وي تاکيد کرد: برحسب خواست مردم(آخوندها)، بايد کسي به مجلس برود که سينه‌چاک ولايت باشد. چنين کسي بايد با دست شما مردم نماينده مجلس بشود.