ترور دانشمندان ايراني رشوه منافقين به آمريكا براي خروج از فهرست
این چگونه تحلیل گر ارش  گر امنیتی وزیر دفاع آمریکا  می باشد  که مشخص نکرده است چگونه تحلیل وی در ست شبیه ادعای اهاماتی وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف و  تحلیل های سربازجو پاسدار احمدی نژاد از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی ومجاهدین می باشد؟ کدامیک نفوذی ارگان جاسوسی دیگری هستند؟  همچنانکه مشخص نیست که چرا سربازجو کودن ومدعی ابله وکودن تر از خودش  نگفته اند که بر خلاف ادعای شان برای چه نه آمریکا هنوز بنا بر خواست حاکمان ایران نام م اهدین را نه از توی لیست تروریست خارج نکرده است ، بلکه در توطئه ی مشترک واشنگتن وبغداد وتهران وآلت دست کردن سازمان ملل بر خلاف قول داده شده  تلاش مذبوحانه کرده اند  تا که کمپ لیبرتی یا  مکان پرورش افعی  را  برای 397 مجاهد اشرفی تبدیل به زندان شعبه اوین یاا بو غریب کنند؟
يك تحليلگر ارشد نظامي آمريكا با اشاره به ترور دانشمندان هسته اي جمهوري اسلامي ايران بخصوص مصطفي احمدي روشن اعلام كرد كه اين اقدامات رشوه گروهك منافقين به آمريكا براي خروج از ليست گروه هاي تروريستي بودمايكل مالوف» تحليلگر پايگاه خبري (world Net Daily) و تحليلگر ارشد امنيتي وزير دفاع آمريكا در اين باره نوشت: گروهك تروريستي منافقين در كنار بسياري از اقدامات همچون لابي گري، پرداخت رشوه، حامي سازي و مواردي از اين قبيل براي خروج از ليست گروه هاي تروريستي آمريكا ترور دانشمندان ايراني را نيز در سرلوحه كارهاي خويش قرار داده است تا بدين وسيله از تمامي اهرم ها كه در پرتو نگاه ابزاري برخي از سياستمداران به مفهوم ترور وجود دارد براي گسترش عرصه جولان خويش بهره گيرد.وي افزود: گروهك تروريستي منافقين كه منابع اطلاعاتي آمريكا، ترور دانشمندان هسته اي ايران از سوي آنها را تأييد كرده اند، با پشتيباني آمريكايي هاي سرشناس، خواستار خروج نام خود از ليست تروريستي وزارت امورخارجه ايالات متحده هستند.منابع اطلاعاتي آمريكا تأييد مي كنند كه اين گروهك با همكاري رژيم صهيونيستي در ترور دو دانشمند هسته اي دست داشته اند، تا به امروز، پنج دانشمند هسته اي در ايران مورد هدف قرار گرفته اند.بر اساس اين گزارش، روزنامه ديلي ميل بريتانيا گزارش مي دهد كه مقامات آمريكا تأييد كرده اند كه رژيم صهيونيستي براي ترور دانشمندان هسته اي، برخي از افراد ضد ايراني را آموزش داده و آنها را از لحاظ مالي تأمين كرده است.ديگر منابع آمريكايي نيز رابطه نزديك بين موساد و گروهك تروريستي منافقين را تأييد كرده اند.با وجود تأييد منابع اطلاعاتي آمريكا از دخالت منافقين در ترورهاي مداوم، اين گروهك تروريستي به دنبال حذف نام خود از ليست تروريستي آمريكاست؛ هدفي كه برخي از آمريكايي هاي سرشناس، تعدادي از اعضاي كنگره و يك شركت برجسته حقوقي مستقر در واشنگتن براي لابي گري از آن حمايت مي كنند.گروهك منافقين تعدادي از شهروندان آمريكايي را به قتل رسانده، با صدام، رئيس جمهور رژيم سابق عراق همكاري داشته و با طالبان افغانستان و القاعده نيز رابطه نزديكي دارد.در آگوست 1998، اين گروهك با كمك طالبان افغانستان و القاعده 11 ديپلمات ايراني، روزنامه نگار و شهروند بي گناه را در حمله اي به مسلمانان شيعه در افغانستان به قتل رساند.منابع اطلاعاتي آمريكا در گفتگو با پايگاه خبري.World Net Daily اعلام كردند كه اين گروهك تروريستي در فرار اعضاي القاعده به داخل مرزهاي شرقي ايران در پي حمله نيروهاي آمريكايي به افغانستان در اكتبر 2001، دست داشته است.امروزه اين گروهك با داشتن سرمايه زياد تلاش دارد تا نام خود را از ليست گروه هاي تروريستي وزارت امورخارجه آمريكا كه با عنوان سازمان تروريستي خارجي شناسايي شده، خارج كند
عاقبت سیاست  توزیع مجانی سیب زمینی دولتی ا کنون به اینجا رسیده است که ایام فصل زمستان رسیده ولی سیب زمیب برروی دست کشاورزان سرابی مانده است تا که سبز شوند ودر نمایش خیمه شب بازی دیگری از سوی دولت خریداری وبرای جمع آوری رأی بطور مجانی توزیع گردد.
سراب- خبرنگاركيهان:با وجود فرارسيدن ماه اسفند محصول سيب زميني امسال همچنان روي دست كشاورزان مانده است.به گزارش خبرنگار ما از سراب كشاورزي اين شهرستان بيشتر به توليد محصولاتي نظير سيب زميني متمركز است و امسال نبود بازار عرضه مناسب و ناتواني كشاورزان از عرضه مستقيم محصولات خود به خريداران، آنها ناچار به نگهداري سيب زميني در انبار شدندمصطفي محمودي» از اهالي روستاي «ايوق» در اين مورد گفت: پيشه اصلي ساكنان اين روستا دامداري و كشاورزي است و هرگونه مشكلي در برداشت و فروش محصولات كشاورزي، ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد خانواده كشاورز وارد مي آورد و بدون حمايت هاي دولت و مسئولان، ادامه كار كشاورزي ناممكن است.براساس مشاهدات خبرنگار ما در حال حاضر بيش از 50 هزار تن سيب زميني در انبارهاي كشاورزان شهرستان سراب منتظر مشتريان خود است اما متاسفانه با كيفيت ترين سيب زميني حتي به قيمت 2هزار ريال نيز خريدار ندارد.
عجب رکود واشل شکنی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف بر جای گذاشته است . چونکه پس از 33 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین که شده است .اکنون شرایط به چایی رسیده است که در کنار پدر ومادر معتاد  کودک 4 ساله خرم آبادی هم تزریقی شده است تا بعنوان پشتوانه تجربه ی  عملکرد 33 ساله علی خائنه ای بتواند زمینه ی ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه کند.
خرم آباد-خبرنگار كيهان:دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: داروهايي كه تحت عنوان لاغركننده و كاهش دهنده اشتها توسط برخي داروخانه هاي استان توزيع شده اعتيادآور است.حجت فراشي كه در جلسه كميسيون ارتقاء امنيت اجتماعي لرستان، سخن مي گفت، افزود: زناني كه در سوداي لاغر شدن از اين نوع داروها استفاده كرده اند معتاد شده اند و مصرف اين داروها موجب افزايش آمار معتادان در اين خطه شده است.وي گفت: نوعي مواد مخدر به نام «آسانسوري» كه مخلوطي از كراك و شيشه است بدون نياز به لابراتوار توليد مي شود كه موجب بروز رفتارهاي پرخطر و غيرانساني در مصرف كننده مي شود.فراشي با بيان اينكه 80درصد اين مواد در روستاها توليد مي شود، افزود: قرص «ري تالين» كه مصرف سه عدد آن عوارض منفي معادل 7 سال اعتياد به ترياك دارد از جمله داروهايي است كه در خوابگاه ها عرضه آن شيوع يافته است.دبير ستاد مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: يك دختر بچه 4 ساله كه به علت اعتياد پدر و مادرش، به مصرف مواد مخدر آلوده شده است، روزانه با مراجعه به مركز توزيع سرنگ به معتادان در خرم آباد، سرنگ مورد نياز را دريافت و مواد مخدر تزريق مي كند.فراشي با بيان اين مطلب كه در محله گل سفيد 5 عضو يك خانواده همگي معتاد هستند، افزود: دختر بچه 7 ساله اي همزمان كراك و شيشه مصرف مي كند و در صورت مصرف يكي از اين مواد، نشئه نمي شود.وي اضافه كرد: اين دختر بچه هنگامي كه يك ونيم سال داشت مادرش را از دست داد و پدر وي نيز براي ساكت كردنش كراك و شيشه به او داده است.فراشي گفت: امسال حدود 2 تن و 700 كيلوگرم مواد مخدر در لرستان كشف و ضبط شده است.
جهت اطلاع
جالب است که اکنون حامیان طلبه محمد سعید ذاکری سر دبیر هفته نامه ی 9 دی بازداشت شده از سوی دستگاه فاسد قضاییه بدلیل توهین به پاسدار علی لاریجانی در قم اینگونه فعال شده و دست به توزیع شب نامه علیه ی پاسدار علی لاریجانی زده اند تا انتقام گرفته باشند.. حال چگونه بازار مکاره ای که اینگونه علیه هم دست به روشن گری می زنند وپرونده ی هم دیگر را رو می کینند می تواند پاسخگوی مظالبات مردم ایران باشند که این چنین علیه ی هم تیغ کشی می کنند؟ 
تخريب گسترده و تبليغات مسموم عليه دكتر علي لاريجاني در قم، شهر جهاد و اجتهاد و دين و اخلاق، موجب حيرت مردم شده است. گزارش‌هاي رسيده از قم حكايت از پخش جزوه‌هاي بدون نام و نشان و سي دي‌هاي پر از توهين نسبت به علي لاريجاني در سطح وسيع در شهر قم دارند. براساس همين گزارش‌ها، نهادهاي نظارتي و قضايي ضمن شناسايي و پلمپ يكي از مراكزي كه اقدام به تكثير گسترده اين شب نامه‌ها مي‌كرد با عوامل خاطي برخورد كرده‌‌اند. دكتر علي لاريجاني كه هم اكنون رئيس مجلس هشتم است، به توصيه مراجع تقليد، كانديداي ورود به مجلس نهم از شهر قم شده و جامعه مدرسين حوزه علميه قم نيز وي را به عنوان كانديداي خود معرفي كرده است. تخريب كنندگان از جناح افراطي اصولگرايان هستند، همان كساني كه در سال‌هاي اخير، بسياري از بزرگان انقلاب و كشور و مراجع تقليد نيز از تهاجم و تخريب آنان در امان نبودند. مقاله صفحه 3 را در همين زمينه بخوانيد
این هم مدل دیگری از افشاگری عملکرد  بازار مکاره  ی کنونی می باشد که محصول کودتای عله ی رقیب مغلوب  مدعی  اصول گرای حامی رهبر علی خائنه ای می باشد . آنگونه عملکردشان  به تمسخر گرفته شده که اکنون از سوی موکلین  برای وکیل لوله های بی اراده  دعا شده است که طوری باشد که جزومتهمان اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومانی باشند وهمچنان بتوانند به دروغ گفتن های شان به جای پاسخگویی به مطالبات مردم فعال باشند که تا که سوگوار نباشند وافسوس بیهوده  نخورند که چگونه به جای دفاع از منافع مردم  برابر باندهاي قدرت و ثروت  ،مردم ومنافع شان را ذبح شرعي کنند.
ضعف عملكرد نمايندگان مجلس در تحقق مطالبات واقعي مردم، موجب شده بعضي رسانه‌ها چاره كار را فقط در دعا كردن و به خدا پناه بردن جستجو كنند. سايت تابناك، ديروز نوشت: تا روز برگزاري انتخابات، در قالب نيايش‌هاي انتخاباتي اين مطالبات واقعي را در قالبي طنزآلود از جانب خوانندگان مطرح مي‌كند. اين سايت در بخشي از اولين نيايش انتخاباتي خود نوشت: "خدايا به ما نماينده‌اي عطا كن تا در چهار سال بعد، بر بي‌ثمري انتخابش افسوس نخوريم و بر بيهودگي كارهايش سوگوار نباشيم. خدايا نماينده‌اي براي ما برگزين كه ما را از فاجعه ناميمون تخريب و ثروت سالاري كه همه گير شده و وقاحتش حتي در بين احباب انقلاب از بين رفته و هر كس در آن آلوده نشده باشد، غير مدير خوانده مي‌شود در امان دار. خدايا تو را سپاس مي‌گويم و از تو مي‌خواهيم نماينده آينده ما در برابر پول و خواهش‌هاي نفساني، سر خم فرود نياورد و منافع مردم را در برابر باندهاي قدرت و ثروت ذبح شرعي و قانوني نكند." طبق اعلام سخنگوي شوراي نگهبان، 5 نفر از نمايندگان مجلس هشتم كه براي داوطلب شدن جهت مجلس نهم رد صلاحيت شده‌اند، در فساد بزرگ سه هزار ميليارد توماني دست داشته‌اند. ضمناً تعدادي از متهمان حضور در اين فساد مالي، از ثبت نام در انتخابات خودداري كرده‌اند
سند دروغ پراكني‌هاي جمهوري آذربايجان عليه ايران
چگونه است هر گونه اتهام های ساختگی به سایر کشورهای منطقه و همسایه که از سوی حاکمان ایران وارگان های اطلاعاتی ومطبوعاتی زده می شود . آنگونه  مستند و درست است که ومو درزش نمیر ود . و لی اگر چنانچه بدلیل بازداشت  تروریست های اعزامی و وجود مدارک  مستند  از سوی هریک از کشور های منطقه فاش شود  در جا تکذیب می شود  وهمگان هم با ید این تکذیبیه را قبول کنند؟! 
اقدامات و اظهارات خصمانه مقامات و دستگاه‌هاي اجرايي جمهوري آذربايجان عليه جمهوري اسلامي ايران، هر روز ابعاد جديدي پيدا مي‌كند، به گونه‌اي كه در آخرين مورد از اين دست، هفته گذشته، وزارت امنيت ملي جمهوري آذربايجان، اعلام كرد اعضاي يك گروه تروريستي وابسته به ايران را بازداشت كرده است؛ اما اين گونه ادعاها در حالي مطرح مي‌‌شود كه هر روز خبر جديدي از رابطه نزديك جمهوري آذربايجان و رژيم صهيونيستي منتشر مي‌شود. به گزارش "تابناك"، در بيانيه وزارت امنيت ملي جمهوري آذربايجان كه در رابطه با ادعاي فوق از تلويزيون دولتي اين كشور منتشر شد، اعلام گشته بود كه اين افراد، قصد انجام كارهاي تروريستي عليه شهروندان خارجي را داشته‌اند و مقادير بسياري سلاح و مهمات از آن‌ها كشف و ضبط شده است. در اين بيانيه همچنين ادعا شده بود كه اين افراد، مستقيم با سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران و نيز حزب‌الله لبنان در ارتباط بوده‌اند. اين اظهارات درحالي است كه روزنامه "واشنگتن پست" به نقل از مقامات رژيم صهيونيستي، سندي را افشا كرده است كه بر پايه آن اين رژيم طي معامله‌اي تسليحاتي به ارزش بيش از يك و نيم ميليارد دلار، مجموعه‌اي از تجهيزات، از هواپيماهاي بدون سرنشين گرفته تا سامانه‌هاي دفاع موشكي در اختيار جمهوري آذربايجان خواهد گذارد