چند
می گیری رای بدهی؟ ! 9 اسفند- 90
وقتی که خبر گزاری دروغ پردار
پاسداران فارس ا ز رشت گزارش داده است که
یکی گفته که پوسترهای این نامزدها هزینههای میلیونی در بر دارد ودر ادامه افزوده
که وی پرسش کرده است که این همه هزینه ی تبلیغاتی چگونه تامین میشود؟ آنهم پس از عبور از صافی
های گوناگون تأیید صلاحیت شده که انجام گرفته به وضوح نشان می دهد که خمینی شیاد
همچون بقیه ادعاهایش چقدر وارونه مدعی شد
که گفته بود بازار مکاره در رأس امور وعصاره ی ملت است؟ بهرحال ادامه ی سیاست
خریدن آرای گزارش شده ادامه ی سیاست خریدن
آرای مردم بوسیله ی توزیع مجانی سیب زمینی دولتی است که اکنون از سوی گزارشگر این
خبر گزاری دروغ پرداز فارس از یک
حوزه تبلیغاتی یک نامزد از رشت گزارش شده
است .چون که وارد ستاد یکی از کاندیداها می شود . سپس متوجه
می شود که یکی از اطرافیان این
نامزد از چند نفر میپرسد که چند میگیری
به این کاندیدا رٱی بدهی، ونتیجه گیری کرده است که اگر چنانچه این نامزد با خرید آرای مردم وارد بازار مکاره شود نمیتواند کارآمد خوبی داشته
باشد. ضمن اینکه معلوم است اگر این نامزد با آرای
خریدنی وارد بازار مکاره شود بدنبال منافع
خودوتأمین هزینه های تبلیغاتی است . ازسوی دیگر مشخص است که چون وی وابسته به رقبا
می باشد که علیه اش روشن گری شده است .
بنابراین به احتمال زیاد از سوی دستگاه فاسد قضاییه و شورای نگهبان آلت دست آرایش
باطل وعضویت وی از بازار مکاره لغومی گردد . از طرف دیگر با وجود اینکه 5 عضو بازار مکاره مدعی اصول
گرا جزو متهمان اختلاس گران بانکی 3
میلیارد تومانی هستند و40 عضو دیگر هم رد صلاحیت شده اند .مگر فرقی بین اعضای
بازار مکاره وجود دارد به جز وابستگی شان
به باندها وجریاناتی که در گیر جنگ قدرت
وثروت با هم هستند؟
ستادهای کاندیداهایی که برای جمعآوری آرای مردم به آنها
پول و هدیه میدهند.فارس: شبهای ستادهای تبلیغاتی برخی کاندیداها مملو از جمعهایی
است که برای شنیدن وعدههایی که ممکن است هرگز عملی نشود، تجمع میکنند.پیامکهای دعوت
کاندیداها که مردم را به طرف ستادهای خود میکشانند و همچنین شلوغی ستادهای
نامزدهای انتخاباتی حکایت از این دارد که بازار ستادهای تبلیغاتی همچنان داغ است و
اما برخی وعدهها دل انسان را میسوزاند از اینکه چرا برخیها این همه شور و هیجان
را با وعدههای نادرست، میخواهند عوض کنند.ستادهای کاندیداهای انتخاباتی رشت و
دیگر شهرستانهای استان همچنان مملو از جمعیت و طرفداران فرد نامزد است.برگزاری
بساط جشن و سرور و شادی و چراغانی در بسیاری از ستادها جمعیت را به طرف خود میکشاند
و نامزدها در ستادهای خود رقابت شدیدی را ایجاد کردند.گاهی شلوغی برخی از ستادها
موجب ایجاد ترافیک در خیابانهای شهر شده و تردد را با مشکل مواجه میکند و فضای
شهر و روستاهای استان کاملا تبلیغاتی شده است.شهروندی که در مقابل یکی از ستادهای
تبلیغاتی ایستاده بود و عکسها را تماشا میکرد در گفتوگو با خبرنگار فارس درباره
تبلیغات برخی نامزدها اظهار داشت:
پوسترهای این نامزدها هزینههای میلیونی است و این همه هزینه چگونه تامین میشود.وی، افزود: وارد ستاد
یکی از کاندیداها شدم دیدم یکی از اطرافیانش از چند نفر میپرسید که چند میگیری
به این کاندیدا رٱی بدی، به نظر بنده فردی که با خرید آرای مردم وارد مجلس شود نمیتواند
کارآمدی خوبی داشته باشد.هر
قدر به روزهای پایانی زمان تبلیغات نزدیک میشویم این شور و هیجان تبلیغات زیادتر
میشود و در بین تبلیغات کنندگان رشت برخی مسئولان شهری نیز دیده میشوند که
رسیدگی به کارهای مردم که جزو وظایف آنهاست را رها کرده و برای فرد مورد نظر به
شدت در حال تبلیغات است.