گزیده خبر های 2 اسفند 90 . قسمت -2
احمدی نژاد از فراری دادن خاوری و مقصر بودن جهرمی خبر داشت
چگونه با وجود اینکه انگشت اتهام در اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی به سوی جهرمی از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد نشانه گرفته شده است .چگونه است که  چرا دستگاه فاسد قاضی به سراغ وی نرفته است؟
روزنامه ایران می گوید احمدی نژاد بعد از کنفرانس خبری جهرمی، سعی می کند دست های پشت پرده اختلاس و نقش جهرمی را افشا کند:"جهرمی نیز در این بین با لو دادن فرار خاوری، قهرمان افشاگری می‌شود و همه چیز را به گردن او می‌اندازد (چه کسی بهتر از یک متهم غایب!) تا به این ترتیب خود را از اتهامات مبرا کند، هر چند در این میان روابط عمومی بانک مرکزی در توضیحاتی مفصل به اظهارات جهرمی پاسخ داده و عنوان می‌کند: «بانک صادرات ایران به عنوان نخستین خطاکار و ناقض مقررات بوده و مسئولیت این قضیه نابخشودنی که منجر به بروز فساد مالی اخیر شده است، متوجه مدیریت وقت بانک مذکور و شخص مدیرعامل به عنوان مدیر اجرایی هیأت مدیره است.» به این ترتیب در سطح افکار عمومی، همه نگاه‌ها به سمت خاوری تغییر جهت می‌دهد و جهرمی در حاشیه امن قرار می‌گیرد. البته خاوری نیز در حاشیه امن دیگری با هزاران کیلومتر فاصله به زندگی معمول خود ادامه می‌دهد، انگار نه انگار که نه انگار!"
اگر آمریکا  از  طریق توصیه های دریافتی لابی های دو طرفه سیاست مماشات گرایانه با حاکمان ایران را دنبال نمی کند. و براساس ادعای مدی سبازجو پاسدار حسین شریعتمداری آمریکا باور دارد که اهداف هسته ای نظامی نمی باشد . برای چه دامنه ی تحریم ها را هرروز گسترش می دهد وناوگانش را راهی خلیج فارس کرده است؟
در حالي كه رئيس ستاد مشترك آمريكا مي گويد «ايران سلاح هسته اي نمي سازد»، وزير خارجه انگليس ادعا كرد ايران مشغول ساخت سلاح اتمي است و در اين صورت جنگ سرد خاورميانه را در بر خواهد گرفت. ويليام هيگ به روزنامه تلگراف گفته است: توليد سلاح هسته اي در ايران خاورميانه را به كام جنگ سرد مي كشاند چرا كه ديگر كشورها نيز مي خواهند بمب هسته اي بسازند. وي ادعا كرد: ايران جاي ترديد باقي نمي گذارد كه مي خواهد سلاح هسته اي بسازد.سخنان هيگ چنان گزافه بود كه حتي بي بي سي نيز آن را به چالش گرفت و نوشت: اظهارات هيگ از شرايط واقعي نيست و كارشناسان مي گويند سخنان وي مبالغه و بزرگ نمايي است. اظهارات وزير خارجه انگليس در حالي است كه ژنرال دمپسي رئيس ستاد مشترك ارتش آمريكا در مصاحبه با سي ان ان تصريح كرد: ايران بازيگر عاقلي است و ما مي دانيم كه تصميمي براي ساخت سلاح اتمي نگرفته است. 
جالب است اگر جنبش سبز با شدت سرکوب شد و رهبران شان تبدیل به مرغ عزا وعروسی تبدیل شدند وبیش از یک سال است که در حصر خانگ به حصر می برند . در عوض در خرم آباد مرغ سبز وارد بازار شده است .
خرم آباد - خبرنگار كيهان:معاون بهداشتي و پيشگيري سازمان دامپزشكي كشور ازورود «مرغ سبز» به بازار كشور خبر داد.دكتر محسن مشكات گفت: اين نوع مرغ بدون استفاده از هرگونه آنتي بيوتيك پرورش يافته و در شرايط كاملا طبيعي توليد شده است.وي با بيان اينكه اين مرغ توليد مرغداري هاي استان هاي قزوين و قم است، افزود: طرح توليد مرغ سبز در ديگر مرغ داري هاي كشور نيز آغاز شده است، اما با توجه به اينكه بسياري از مرغداري هاي كشور براي توليد اين نوع محصول استاندارد نيستند و نياز به تغييراتي دارند كه در اين زمينه سازمان دامپزشكي از مرغداري هايي كه مايل به توليد اين نوع محصول باشند، حمايت مي كند.مشكات در ادامه اظهار داشت: مرغ سبز با توجه به اينكه در شرايط كاملا طبيعي و استاندارد توليد مي شود و تعداد كمي از مرغداري ها در اين زمينه پيشگام هستند، لذا طبيعي است كه از مرغ معمولي گرانتر باشد.
درست است که بدلیل جنگ قدرت وثروت واختلافات باندی و گروهی وی رد صلاحیت شده است . ولی دلیل ندارد که برای دولت ونا مزدان دولتی نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره ی نهم فعالیت تبلیغاتی نکند؟
مسابقه بزرگ کتابخوانی صبح امروز دوشنبه به مناسبات سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت شورای فرهنگی و مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست در مسجد سلمان فارسی برگزار شدفارس: ۱۰۰۰ کارمند دولت در مسابقه‌ شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری که ریاست آن بر عهده عباس امیری‌فر کاندیدای رد صلاحیت‌شده انتخابات مجلس نهم است، شرکت کردند.  مسابقه بزرگ کتابخوانی صبح امروز دوشنبه به مناسبات سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با همت شورای فرهنگی و مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست در مسجد سلمان فارسی برگزار شد.  در این مسابقه نزدیک به هزار نفر از کارکنان نهاد ریاست جمهوری شرکت کردندآنگونه که پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اعلام کرده است «ایران؛ دیروز، امروز، فردا» عنوان کتاب این دوره از مسابقه بود که تحلیل بر انقلاب اسلامی و وقایع رخ داده در آن دوره دارداین کتاب در هفت فصل نگاشته شده است که ضرورت شناخت انقلاب اسلامی ایران، مفهوم‌شناسی انقلاب اسلامی ایران، ریشه‌شناسی انقلاب اسلامی، آینده‌شناسی انقلاب اسلامی از جمله مهم‌ترین فصل‌های این کتاب استریاست شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری را امیری فر بر عهده دارد.
فقط در امپراطوری دروغ.وعده وزیر آموزش و پرورش : هر دانش آموز یک لپ تاپ
خوب در رژیم عوامفریب ودین فروش فاشیستی مذهبی وارونه خبررسانی وقول دادن مسئولان بر اساس سنگ مفت وگنجشک مفت می باشد . برای چه دیدار کننده ی مترسک  خمینی شیاد مقوایی در سال گرد ورودش  می باشد . اینگونه کیلویی  وعده سر خرمنی ندهد؟
وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه تمامی مدارس کشور هوشمند می شوند که براساس آن هر دانش آموز پایه یک لپ تاپ داشته باشد .به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمید رضا حاجی بابایی با اشاره به این که تا پایان برنامه پنجم توسعه قرار است تمامی مدارس کشور هوشمند سازی شود بیان داشت : این طرح با برنامه ریزی های انجام شده تا سه سال آینده به پایان می رسد.وی اظهار داشت: تمامی کلاس های درس در مدارس باید هوشمند سازی شود و براساس این طرح هر دانش آموز پایه یک لپ تاپ داشته باشد.وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هم اکنون هوشمند سازی مدارس در 20 هزار مدرسه در حال اجراست.