گزیده خبرهای 5 اسفند 90 . قسمت -3
از سوراخ كردن گوش و آمپول زدن رايگان و افطاری دادن تا...
مدت زمان تبلیغات نمایش خیمه شب بازی ها با همه انتقاداتی که بهش وارد است . اما یک امتیاز روشنگرانه بهمراه دارد . زیرا که ماهیت 33 ساله ابزاری بودن از سوی حاکمان دین فروش ووارونه گوی به نمایش گذاشته می شود که چگونه وعده های دروغین وکیلویی و سرخرمنی د ادن  همچنان ادامه دارد که چگونه زیرآب شعار مدعیان اصول گرایان ما عاشقان خدمتیم ونه شیفتگان قدرتیم ز ده شده است ؟ همچنین با مچ گیری هایی که رقبا از همدیگر می کنند. لو می دهند که غارتگران میلیاردی چگونه تبلیغات پر هزینه می کنند تا در بازار مکاره به جای پیگیری مطالبات موکلیت بدنبال کانال هایقدرت وثروت بروند تا هزینه های خرج شده با بهره های کلان جبران شود .خوب این بازار مکاره چگونه می تواند در خدمت ملت ومدافع منافع کشور باشد وبرگزاری چنین نمایش خیمه شب بازی مشروعیت دارد؟ وچرا باید به جای تحریم در آن شرکت کرد؟
شکارا افشاگر فرارو- يك كانديداي انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابيه اصفهان گفت: «در شب هاي ماه رمضان كساني كه قصد كانديداتوري داشتند اقدام به دادن افطاري مي كردند و مي ديدند كجا هيئت، مسجد و افراد فقير و بيچاره اي وجود دارد، كارت مي دادند كه برويد افطاري بگيريد كه در آن كارت اسم كسي كه مي خواست كانديدا شود وجود داشتدر هنگامه انتخابات برخي اخبار حاكي از هزينه هاي هنگفت و روش هاي نامتعارف تبليغي بعضي كانديداها به خصوص در شهرستان ها است. هزينه هاي سرسام آور و گاه حتي ميلياردي بعضي كانديداها براي ورود به مجلس از موضوعاتي است كه تعجب بسياري را برانگيخته است. چرا یک كانديدا حاظر است براي ورود به مجلس چنين هزينه هايي را بپردازد؟ نيره اخوان بيطرف عضو كميسيون قضايي مجلس در گفتگو با فرارو گفت: «مردم بايد به كساني كه در انتخابات اين هزينه هاي هنگفت را خرج مي كنند توجه داشته باشند. به فرمايش مقام معظم رهبري كانديداها نبايد به باندهاي ثروت و قدرت وابسته باشند. كانديداهايي كه اين هزينه ها را انجام مي دهند بايد مشخص شود منابع مالي اين هزينه ها را از كجا آورده اند. آيا اين پول ها ثروت از سوي ديگر كانديدايي كه اين هزينه ها را متحمل شده، هنگامي كه به مجلس راه يابد اولين كاري كه مي كند دست درازي به بيت المال است تا بتواند هزينه هاي متحمل شده را جبران كند. بنابراين يا بابت معامله با كسي است كه به مجلس مي رود يا اگر از كسي قرض گرفته يا كساني براي او خرجهايي كرده بايد به نوعي جبران كند و اين جبران از بيت المال صورت مي گيرد كه موضوعي مردود است و توصيه آقا هم اين است كه كانديداها بايد از اين موارد پرهيز كنند.آورده است يا ارث پدر است. اين مسئله بايد مشخص شودوي افزود: «از يك سو نماينده اي كه براي چهار سال در مجلس حضور دارد اگر تمامي حقوق و مزاياي خود را جمع كند بعيد است كه بتواند هزينه هاي تبليغاتي خود را جبران كند. بنابراين اين جاي سوال است كه چرا اين تبليغات پرهزينه را انجام مي دهد؟ هدف آنها چيست؟ چه كساني پشت قضيه هستند؟ اين موارد بايد مشخص شود ومردم از آنها اطلاع داشته باشند تا در راي دادن به آنها تجديدنظر بكننداين كانديداي انتخابات مجلس نهم درباره موارد اينچنيني در حوزه انتخابيه خود در اصفهان گفت: «در شب هاي ماه رمضان كساني كه قصد كانديداتوري داشتند اقدام به دادن افطاري مي كردند و مي ديدند كجا هيئت، مسجد و افراد فقير و بيچاره اي وجود دارد، كارت مي دادند كه برويد افطاري بگيريد كه در آن كارت اسم كسي كه مي خواست كانديدا شود وجود داشتوي ادامه داد: «همچنين كانديداهايي كه تاكنون نماينده نبوده، اگر پزشك بوده به مردم توصيه كرده كه بياييد رايگان معالجه مي كنم، اگر ميخواهيد گوش هاي بچه هاتان را سوراخ مي كنم، رايگان آمپول تان را مي زنم و ... خلاصه وضعيتي شده كه مايه سرافكندگي براي جايگاه پزشكي است كه بخواهد از اين طريق وارد مجلس شود. يكي ديگر كه بيت المال به دست آنها سپرده شده مي رود از هر مسجدي مي پرسد كه چه نيازي داريد اين 2 ميليون، اين 10 ميليون و اگر خرجي داريد انجام مي دهم ولي كن بايد از فلاني حمايت كنيد اخوان در پايان گفت: «كانديداها بايد خدا را در نظر بگيرند. مي خواهند بروند مجلس چكار بكنند. من واقعا نمي دانم
«مجلس باید زمینه ظهور امام زمان را فراهم کند»
این ادعای مشابه شرکت با ر اول  پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل در هاله ای از نور است .یا تشکیل کالبنه ی 70 میلیون نهم وی است .همچنین مترادف عریضه نویسی ها به رؤسای جمهور آمریکا و مکمل تهیه وتنظیم سی دی ظهور نزدیک است . صدالبه پیش مقدمه ی ستیابی به سلاح هسته ای برای پشتوانه حکومت جهانی مهدودیت می باشد.
باشگاه خبرنگاران : قائم مقام پژوهشکده مهدويت در قم گفت : باید نمایندگانی انتخاب شوند که زمينه‌ساز ظهور امام زمان باشند.حجت الاسلام صادق سهرابي با تاکيد بر اينکه نماينده مجلس بايد با اعتقاد راسخ به انتظار و مهدويت، خود را به افق جامعه مهدوي نزديک کند، گفت: بايد نمايندگان زمينه‌ساز ظهور را براي مجلس انتخاب کنيم.وی با بيان شاخصه‌هاي مجلس در جامعه مهدوي، اظهارداشت: مجلس در نظام جمهوري اسلامي، جايگاه تقنين و به مثابه نظارت ملي بر مجموعه عملکرد کارگزاران نظام است؛ بنابراين افرادي که وارد مجلس مي‌شوند بايد از وزن فاخري برخوردار باشند تا بتوانند از پس اين مسووليت بزرگ برآيند.قائم مقام پژوهشکده مهدويت با ذکر شاخصه‌هاي اصلي يک نماينده زمينه‌ساز ظهور، گفت: يک نماينده بايد از نظر شناختي و رفتاري باور داشته باشد که دين به تمام نيازهاي بشر پاسخ مي‌دهد بنا بر این خودش را با مجموعه دين تطبيق بدهد و اخلاق ديني و منش الهي داشته باشد.حجت الاسلام سهرابي ادامه داد: يک نماينده مجلس زمينه‌ساز ظهور باید با در نظر گرفتن چشم انداز نظام جمهوري اسلامي؛ يعني تحقق ظهور امام زمان ، نگاهي کاملا مهدوي و منتظرانه داشته باشد؛ و بايد حساسيت‌هاي عصر غيبت را در نظر بگيرد و در موضوعات کاري مجلس، چه در عرصه نظارت و چه در قانون گذاري به تحقق زمينه‌هاي ظهور بينديشد.
کاخ سفید تایید حکم اعدام کشیش ندرخانی را به شدت محکوم کرد
باید گفت نه نیاز به این محکوم کردن از سوی کاخ سفید است ونه پیش بردن  سیاست خائنانه ی مماشات گری از سوی لابی های دوطرف که منجر به نقض مستمر حقوق بشر وافزایش صدور چنین احکامی شده است که ترکش این مرگ به شهروند آمریکایی و ایرانی اصابت کرده است.
کاخ سفید واشینگتن انتشار گزارش تایید حکم اعدام کشیش یوسف نَدَرخانی توسط مقام های جمهوری اسلامی را «به شدیدترین وجه ممکن» محکوم کرد.به گزارش رادیو فردا، بیانیه کاخ سفید می افزاید این حکم نقض آشکار و تکان دهنده ی تعهدات بین المللی و حتی قانون اساسی جمهوری اسلامی و ارزش های مذهبی ایران است.کاخ سفید در پایان این بیانیه ، وجدان های بشری و جامعه بین المللی را فراخوانده است که از مقام های جمهوری اسلامی بخواهند هرچه سریعتر کشیش یوسف نَدَرخانی را آزاد کنند.
اظهارات داود احمدینژاد (برادر محمود نژاد) درباره شیاطینی که جشن نوروز راه انداخته و با زنان لسآنجلسی مینشینند
ملت ایران عجیب گیر اعجوبه های وحشتناکی اسیر شده اند که مشخص یست کهچ ه شد وچه اتفاق تدارک دیده ی پشت پرده تدارک دیده شد که سر وکله ی کسانی بر مسند قدرت پیدا شود که قبل از 22 بهمن 57 یک در میلیون هم کسی باور نمی کرد که روزی ایران قرار است میدان یکه تازی و رجز ولغز خوانی دون پایگانی شود که پیرامون جنگ قدرت وثروت نه با خودشان مشکل دارند بلکه از اندیشه ی پوسیده ای دفاع می کنند که قرون وسطایی و ضد بشری وابزار قدرت وثروت وسانسور وسرکوب شده است؟
 نسیم آنلاین به نقل از داود احمدینژاد (از اعضای حزب باد) سخنران مراسم دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد نوشت:- امروز این اقیانوس بی کران انقلاب با رهبری قائدش واتکا بر ایمان و اخلاص شما در حال فتح قله هاست.- شعار محوری فتنه گران 88جسارت به اصل ولایت فقیه بود.- این اصل ولایت فقیه است که منافع همه مستکبران و پیاده نظام دشمن را از بین برده است.- آن شیاطینی که امروز جشن نوروز راه می اندازند مکتب شما را نفی می کنند،مستمسک به مکتب ایرانی می شوند؛با زنان بی هویتی چون هدیه ها می نشینند و در آمریکا با زنان لس آنجلسی می نشینند؛هزار فریب و نیرنگ به کار می برند. تنها را مقابله با اینها گوش به فرمان امام (ره)ورهبری بودن است.- الان ده‌ها گروه با لیست های مختلف حضور دارند؛اگر ما متفرق باشیم و جریان انحراف منسجم باشد، جریان انحراف توفیق می یابد.- ما در انتخاب مرجع چه می کنیم؟ اعلم را انتخاب می کنیم؛دقت داشته باشید و توصیه های مقام معظم رهبری را گوش کنید در این صورت پیروز هستیم.- اینهایی که در انتخابات پول زیادی صرف می کنند همین ها باند انحرافی هستند.- این اختلاس ها توسط افرادی شکل گرفت که دم از مکتب ایرانی می زدند.- اینها همان هایی هستند که در زمانی که همه دنیا در حال الگو گیری از شما بود عبدالله اردنی را به ایران می آورند.- من از نیمه اول سال 84 و در زمانی که هنوز حکم احمدی نژاد تنفیذ نشده بود جلوی لیدرهای جریان انحراف ایستادم وتا همین لحظه اطلاعات آنها را به مسئولان ذی ربط می دهم.

محمدمهدی شهریاری٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بعد از انتخابات سال ۸۸ نشاط سیاسی از بین رفت
مشخص است همانگونه که مردم در مراسم جشن  وعروسی ونوروز شاد هستند و دست به رقصی و پایکوبی می زنند. برعکس در مراسم عزا وسوگواری غمگین واندوهناک هستند . بنابراین پس از کودتای تقلباتی 22 خرداد 88 که پاسخ معترضان با هجوم ضرب وشتم وبازداشت و گلوله وشکنجه وتجاوز وقتل داده شد وهرروز از آن زمان تا کنون گذشته بر آمار بازداشت شدگان ومحکومان زندانی واعدام ها افزوده شده است .به خصوص اینکه اکنون رقابت وتضاد وجنگ قدرت وثروت میان باندهای کودتا گر کشیده شده است .مگر قرار است هنوز جایی برای نشاط سیاسی وجودداشته باشد؟
دیگربان : محمدمهدی شهریاری٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ «نشاط سیاسی» از بین رفته است و نهاد‌ها و افرادی که نباید در انتخابات دخالت کنند٬ وارد انتخابات شده‌اند.آقای شهریاری که صلاحیتش برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی ۱۲ اسفند از سوی شورای نگهبان رد شده این مطلب را روز چهارشنبه (سوم اسفند) در گفتگو با سایت «آتی‌نیوز» بیان کرده است.وی گفته بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم٬ اتفاقاتی در ایران رخ داد که منجر به حذف برخی احزاب سیاسی و در ‌‌نهایت از بین رفتن «نشاط سیاسی» شده است.این نماینده مجلس افزوده که بعد از انتخابات سال ۸۸ «جناحی که خود را به حاکمیت نزدیک کرده بود توانستند نیروهایی که طی ۳۰ سال برای انقلاب و نظام زحمت کشیده بودند را حذف کنندشهریاری در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار کرده علت گرم نبودن فضای سیاسی کشور دخالت «نهاد‌ها یا افرادی {است} که نباید در این عرصه دخالت کنندوی نامی از این افراد و جریان‌ها نبرده است.سپاه پاسداران و نیرو‌های بسیج از جمله نیرو‌ها و نهادهایی هستند که دخالت آن‌ها در سیاست و انتخابات ممنوع است٬ اما فرماندهان این نیرو‌ها سال‌هاست وارد سیاست شده‌اند