بتمرگ (گفت و شنود)
گفتم چرا سر باز جو با هذیان گویی و چرند؟معتاده به ریش رهبر گلاب بزنه به ریش خود گند
گفت : به نوکر خانی گفتند نامت چیست؟به پرسشگر جواب داد ،  یادم نیست
سئوال شد مگه میشه نام خود کنی فراموش؟پس ترا چه صدا می زنن ای زیرک با هوش؟
گفت بتمرگ ، زرنزن، خفه شو، احمق تیزبین ،چون شباهت زیاد داری به سربازجوی اوین
  گفت: يك سايت ضدانقلابي شرايط اپوزيسيون فراري را در آمريكا و كشورهاي اروپايي بسيار وخيم و خجالت آور دانسته است.
گفتم: چرا؟! چطور مگه؟!
گفت: نوشته است «در ايران كه بوديم هرچه مي خواستيم مي گفتيم و مي نوشتيم و اعتراض هم مي كرديم كه آزادي نيست اما، اينجا، فقط حق داريم عليه ايران بنويسيم و حرف بزنيم
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: مي نويسد؛ اينجا اگر يك كلمه به شرايط خود اعتراض كنيم و يا چيزي عليه آمريكا يا كشور اروپايي كه در آن پناهنده شده ايم بنويسيم و بگوييم تهديد به ديپورت (اخراج) مي شويم.
گفتم: از نوكر يكي از خانها پرسيدند اسمت چيست؟! گفت؛ يادم نيست! با تعجب پرسيدند؛ چرا؟! مگر مي شود كه آدم اسم خودش را فراموش كند؟! پس اربابت تو را چي صدا مي كند؟ گفت؛ «بتمرگ»، «خفه شو»، «زر نزن»! و البته بعضي وقت ها هم مرا مرتيكه احمق صدا مي زند!
گفت :سربازجو ی پیام آور مرگ ، مواد نشئه ی ناب  زده توی رگ
درحال نشئگی  کرده هذیان گویی ، وارونه گویی کرده جای رک گویی
گفتم : این روانی  چرا زنجیر کرده پاره؟پاچه که گرفته این نوچه رهبر همکاره؟
به سوی چه کسی پرقیچی کرده پرواز؟تا با وزارت بد نام شده باشه هم آواز
گفت : بدون اینکه رفته باشه سر قراری ، از یک سایت  گمنام نقل کرده اقراری
گفته چگونه نسبت به اپوزیسیون فراری؟ از سرنوشت وخیم شان کرده بیقراری
گفتم : منظور سربازجو چیست؟ چرا چنین نقل کرده این تروریست؟
گفت : سرباز جو تلاش کرده با شیادی ، وانمود کند که  درایران هست آزادی
چون مدعی شده این بی ترمز و دنده ، آنان که با اروپا و آمریکا شدند پناهنده
از هم دیگه می پرسند و می کنند سئوال ،در ایران آزاد بودیم و می کردیم حال
اما در اروپا و آمریکا نمی تونیم بزنیم حرف ، فقط  علیه رژیم گفتن برای شان داره صرف
گفتم چرا سر باز جو با هذیان گویی و چرند؟معتاده به ریش رهبر گلاب بزنه به ریش خود گند
گفت : به نوکر خانی گفتند نامت چیست؟به پرسشگر جواب داد ،  یادم نیست
سئوال شد مگه میشه نام خود کنی فراموش؟پس ترا چه صدا می زنن ای زیرک با هوش؟
گفت بتمرگ ، زرنزن، خفه شو، احمق تیزبین ،چون شباهت زیاد داری به سربازجوی اوین