گزیده خبرهای 5 اسفند 90
مظفر در گفت‌و گو با فارس:برآوردها از مشارکت 65 درصدی مردم در انتخابات مجلس نهم حکایت دارد.خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایی گفت: برآوردها حکایت از آن دارد که مردم شریف ایران حضوری 65درصدی را در انتخابات نهم مجلس رقم بزنند .
با اینگونه ادعای کیلویی کردن که بدون نظر سنجی مستقل و غیر علمی می باشد که  این همکار سابق سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری  کرده است  . مشخص است که بطور جدی برای  تدارک آرای تقلبات دشمن شکن مورد نظر علی خائنه ای در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند مقدمه سازی وتبلیغات می شود .حال داشته باشید وی که جزو لیست نامزدان تهران می باشد از واجد لشرایطین جمعیت بیش از 12 میلیونی تهران چه میزآن آرای قلابی وی کسب می کند؟  به خصوص حضور 30 هزار تظاهرات نمایشی ساندیس خوران 22 بهمن را پر شور ومعیار حضور 12 اسفند دانسته است
 حسین مظفر عضو جبهه متحد اصولگرایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در خصوص فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با رقابت‌هایی که در میان گروه‌ها و احزاب و جریانات سیاسی جاری است شور و نشاط فضای کشور را پر کرده است.مردم رفته‌رفته نسبت به انتخابات احساس مسئولیت بیشتری کرده و معتقدم مردم همانگونه که در راهپیمایی 22بهمن نشان دادند حضور پرشور و گسترده‌ای خواهند داشت.عضو مجمع تشخیص نظام با اشاره به نظرسنجی‌های رسمی و علمی انجام شده در سطح کشور تأکید کرد: برآوردها حکایت از آن دارد که مردم شریف ایران حضوری 65درصدی را در انتخابات نهم مجلس رقم بزنند و برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی کشور ورق بزنند. دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که ملت را از نظام و انقلاب خود جدا کنند.مردم در روز 22بهمن در یک مرحله دشمن را نا امید کردند و لذا تمام شواهد و قرائن نشان می‌دهد که انتخابات مجلس نهم رفراندوم دیگری در تثبیت و ارتقاء جایگاه جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. شاهد هستیم که لیست‌ها و گروه‌های متعددی در انتخابات حاضر شده‌اند ولی به نظر می‌رسد که این لیست‌ها بیش از حد افزایش یافته است و از این موضوع متأسف هستم. اینکه هر کسی در لیست قرار نگیرد و بعد از آن اقدام به ارائه لیست جداگانه‌ای کند و اسم جبهه نیز بر خود بگذارد کار اشتباهی است .متأسفانه این روند موجب انشقاق و تشدد آرا می‌شود و موجب تضعیف آرا می‌شود. این شکل امور برای مردم ایران نیز خوشایند نیست. مردم تشدد به خصوص از اصولگرایان نمی‌پذیرند. به نظر من جبهه متحد اصولگرایان لیستی است که می‌توان گفت مردم به آن اعتماد دارند و جامعتین نیز آن را مورد تأیید قرار دادند.عضو جبهه متحد اصولگرایی در ادامه سخنان خود گفت: آنچه امروز مهم است این است که کاندیداها و جریان‌‌ها باید بر اساس برنامه و در صحنه حاضر شوند. لذا بنده شخصاً با توجه به تخصصی که دارم برنامه‌هایی در خصوص آموزش، فرهنگ و مسائل سیاسی تهیه کرده‌ام و در صورت اعتماد مردم آنها را در مجلس آینده به کار می‌گیرم.مظفر در خاتمه تأکید کرد: در این فرصت باقیمانده گروه‌ها و احزاب باید برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند و مردم نیز با توجه به برنامه‌های آنها به برنامه‌ها رأی بدهند. ولی هر چند برای ارائه برنامه کمی دیر شده است اما در همین فرصت می‌توان تا حد امکان برنامه‌ها را اعلام کرد و زمینه حضور پرشور مردم را در پایه صندوق‌های رأی فراهم آورد.
ایران انفجار‌های تروریستی امروز عراق را محکوم کردخبرگزاری فارس: معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن انفجارهای تروریستی امروز عراق، تصریح کرد: رهبران، دولت و ملت فهیم و مقاوم عراق با قدرت به گام‌های خود در مسیر تحکیم امنیت و ثبات این کشور ادامه می‌دهند.
این اقدامی فرافکنانه وتلاش مذبوحانه برای سفید کردن پرونده وچنگال خونین سپاه قدس و عوامل نفوذی دیگر به خصوص همکاری با اعضای القاعده می باشد .به ویژه اینکه محکوم تکذیب کردن حاکمان رژیم عوامفریب دین فروش شیاد نوعی تأیید کردن مضاعف در آنچه است که انکار  یا محکوم شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به انفجارهای تروریستی روز جاری در عراق، کشتار مردم بیگناه آن کشور را که با هدایت برخی طرف‌ها و در قالب عملیات تروریستی صورت پذیرفت را قویاً محکوم کرد.معاون وزیر امور خارجه کشورمان افزود: ما اطمینان داریم که رهبران، دولت و ملت فهیم و مقاوم عراق با قدرت گام‌های خود را در مسیر تحکیم امنیت و ثبات این کشور مهم اسلامی و عربی تداوم خواهند بخشید و علی‌رغم توطئه سازمان یافته علیه عراق، دولت منتخب و قانونی این کشور به نخست وزیری آقای مالکی و همچنین نیروهای پلیس و امنیتی با هوشیاری و اقتدار این قبیل اقدامات مذبوحانه تروریستی را خنثی خواهند کرد.امیرعبداللهیان اضافه کرد: خوشبختانه عراق شاهد پیشرفت‌ها و تحولات امیدبخشی است که با شایستگی دولت و ملت عراق و در سایه همبستگی ملی در مسیر طبیعی خود به پیش می‌رود.
ثمری در گفت‌و‌گو با فارس:25 نفر از جبهه متحد و پایداری با ایثار از حق خود بگذرند/تعدد لیست‌ها مضر است.خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام ثمری با بیان اینکه افرادی که در دو لیست متحد و پایداری حضور دارند برای حفظ حرمت حضرات آیات این دو جریان و همچنین حفظ اتحاد نیروهای انقلاب باید از سهم‌شان کوتاه آمده و 25 نفر با ایثار از حق خود بگذرند، ‌گفت: دوستان در هر دو جبهه پیشنهاد آقای شریعتمداری را عملی کنند.
این طلبله ثمری که معلم اخلاق بودن را هم یدک می کشد با این پیشنهادی که ارائه کرده است با اعتراف ثابت کرده که جزو ثمرات یا تولیدی سربازجو پاسدار حسین شریعتداری می باشد .چونکه طوطی وار یادداشت روز وی را رله ونشخوار کرده است .عجیب اینکه سر دژخیم شکنجه گر تواب ساز و پرونده ساز پاسدار حسین شریعتمداری منفور و پلید را برادر بزرگوار خطاب کرده است !
حجت الاسلام علی ثمری مشاور سابق رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس "توانا" اظهار داشت: تعدد لیست‌ها به وحدت اصولگرایان ضربه می‌زند.ثمری با تأکید بر اینکه اقبال مردم در تهران بیشتر به دو لیست متحد و پایداری است در عین حال متذکر شد که در این دو لیست بسیاری از رأی‌ها می‌شکند و احتمالاً انتخابات تهران به دور دوم کشیده می‌شود و در این شرایط افرادی که وحدت دارند از شانس پیروزی بیشتری برخوردار می‌شوند.* 25 نفر ار جبهه متحد و پایداری با ایثار از حق خود بگذرندوی در ادامه با اشاره به سرمقاله روز گذشته شریعتمداری، خاطرنشان کرد: بزرگوارانی که در دو لیست متحد و پایداری حضور دارند برای حفظ حرمت و قداست جایگاه رفیع حضرات آیات مصباح، خوشوقت، مهدوی‌کنی و یزدی و همچنین حفظ اتحاد پیروان امام راحل و انقلاب باید از سهم‌شان کوتاه آمده و 25 نفر با ایثار از حق خود بگذرند."دوستان در هر دو جبهه پیشنهاد برادر بزرگوار آقای شریعتمداری را عملی کنند تا روحانیت همچنان عامل وحدت باشند و بروز وحدت در همفکری و تشکل واحد این دو جریان ظهور کند."این استاد اخلاق درباره معیارهای حذف این 25 نفر اظهار داشت: باید نسبت به موضع‌گیری به‌موقع در قبال فتنه و انحراف، ساده‌زیستی، استکبار ستیزی، همراهی‌شان با ولایت و تأثیرشان در بنیه‌های انقلاب به آنها معدل داد.وی با بیان اینکه وجود چنین افراد انقلابی در هر دو لیست بسیار است و لذا افراد باید خودشان گذشت کنند، افزود: متاسفانه  هرکس خود را برتر از دیگری می‌بیند در حالی‌که باید کوتاه بیایند.مشاور سابق رئیس‌جمهور تصریح کرد: کسانی که دلسوز انقلاب هستند  باید به تکلیف بالاتری یعنی حفظ وحدت امت اسلامی توجه کنند.
گلوبال ریسرچ:افسران ترک بازداشت شده در سوریه توسط "موساد" آموزش دیده‌ بودند.خبرگزاری فارس: به گزارش گلوبال ریسرچ گفته می‌شود که افسران ترکیه‌ای اعزام شده به سوریه که توسط نیروهای سوری دستگیر شده‌اند توسط موساد آموزش دیده بودند و به منظور بمب گذاری در سوریه و تضغیف امنیت ملی این کشور وارد سوریه شده‌اند.
لابد بازجوها هم پاسداران سپاه قدس اعزام شده به سوریه هستند که جزو تعلیم وآموزش دیدگان سربازجو پاسدار حسین شیعتمداری هستند که موفق به چنین کشفی شده اند.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه "گلوبال ریسرچ"، طبق گزارش روزنامه" هاآرتص"، ۴۰ نفر از افسران جاسوسی ترکیه که برای اقدامات خرابکارانه به سوریه اعزام شده بودند توسط ارتش سوریه بازداشت شدند. طبق این گزارش، ترکیه درحال تدارک مذاکرات گسترده با سوریه به منظور تضمین آزادی این افراد است.هاآرتص همچنین متذکر شد که آزادی آنها وابسته به استرداد مخالفان سوریه است که اکنون در ترکیه زندگی می‌کنند.منابع دولتی ترکیه به این روزنامه اسرائیلی گفتند که ترکیه درخواست سوریه را رد کرده و مواضع خود را علیه سوریه مستحکم‌تر کرده است.گفته می‌شود افسران اعزام شده به سوریه توسط موساد آموزش دیدند و به منظور بمب گذاری در سوریه و تضغیف امنیت ملی این کشور وارد سوریه شده‌اند. همچنین بعضی از سربازان ارتش مخالفان دولت سوریه نیز در خاک اردن توسط موساد آموزش دیده‌اند.براساس این گزارش، تایید این اطلاعات توسط منابع اطلاعاتی اسرائیل نشان دهنده دخالت اسرائیل در سوریه است. گزارش‌های دیگر نیز از دخالت سازمان سیا و سازمان MI6 انگلیس در سوریه وجود دارد.
مرندی در نشست خبری اعلام کرد.اسامی ۲۶ کاندیدای جبهه دانشگاهیان در ‌تهران.خبرگزاری فارس: دبیر جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی اسامی ۲۶ کاندید این جبهه ‌برای انتخابات آینده مجلس در شهر تهران را اعلام کرد.
چگونه است که جبهه دانشگاهیان به جای اینکه اساتید دانشگاهیان جزو نامزدان مورد نظرشان باشد .اما از چهره بد نام ومنفور یار وهمکاری سعید امامی آخوند خسرو خوبان یا روح الله حسینیان و بسیجی پرویز سروری که پرونده ی مجرمان بازداشتگاه  کهریزک را در بازر مکاره کنونی ماستمالی کر و سایر چهره های امثالهم حمایت کرده است؟
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدرضا مرندی دبیرکل جبهه دانشگاهیان انقلاب اسلامی لیست ۲۶ نفره این تشکل را برای شهر تهران اعلام کرد که اسامی این افراد به شرح ذیل است:۱- غلامعلی حدادعادل۲- محمدرضا مرندی۳- حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی۴- حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی۵- ایراندخت فیاض۶- محمد سلیمانی۷- سیدمسعود میرکاظمی۸- حسین نجابت۹- طیبه صفایی۱۰- حجت‌الاسلام محمدرضا باقرزاده۱۱- محمدهادی زاهدی‌وفا۱۲- فرهاد جوانمردی۱۳- مهرداد بذرپاش۱۴- احمد زمانی گندمانی۱۵- حجت‌الاسلام نبویان۱۶- فاطمه رهبر۱۷- محمداسماعیل کوثری۱۸- محمدنبی حبیبی۱۹- علی‌اصغر زارعی۲۰- حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان۲۱- سیدکمال الدین سجادی۲۲- لاله افتخاری۲۳- الهام امین‌زاده۲۴- سیدمهدی هاشمی۲۵- پرویز سروری۲۶- حسین طلابر اساس این گزارش ریاض، مجتبی میردامادی و نادر طالب‌زاده نیز در لیست جبهه دانشگاهیان قرار داشتند که به دلیل انصرافشان از کاندیداتوری مجلس از این لیست حذف شدند.همچنین سیدشهاب‌الدین صدر یکی دیگر از اعضای لیست جبهه دانشگاهیان بود که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.