تصاویر بازار کساد  بی رونق تبلیغات انتخاباتی بازار مکاره نهم . 6 اسفند 90
این صحنه ها وتصاویر  به حساب تبلیغاتی  نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره  12 اسفند را در نظر داشته باشید . آنگاه از یک طرف با ادعای شرکت 71% سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری و 65% از سوی حسین مظفر نامزد اصول گرا و18% پیش بینی محمد جواد با هنر که  نایب رئیس کنونی بازار مکاره  است مقایسه کنید . سپس منتظر باشید تا که  نتایج اعلام شده نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم در 12 اسفند  اعلام شود  که چگونه با معجزه گری حضور پاسداران و بسیجیان ونیروی انتظامی واطلاعاتی  که  برای تدارک گسترده پر کردن جعبه های مار گیری وتقلبات می باشد . البته با  صحنه سازی گرد آوری ساندیس خوران در برخی از حوزه های رأی گیری در تهران تا  با بردن خبرنگاران خارجی دعوت شده برای گزارش حضور پرشور ساندیس خوران را شاهد باشند چاشنی ادعای از قبل تعیین وترسیم شده ی حضور پرشور دشمن شکن ساندیس خوران رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای شود . تا که  وی وارد صحنه ی معرکه گردانی  روضه خوانی این حضور پر شور ساندیس خوران شود واز  چگونگی  دگر باره مشت محکم  برتوی دهان دشمن وتحریم کنندگان وعوامل داخلی دشمن یاد کند؟ در صورتی که هزینه ی کلانی که صرف پوستر وبروشور های رنگی تبلیغات شده که کف پیاده رو ها روی زمین ریخته شده است .می توانست اختصاص به 8 میلیون دانش آموزان ترک تحصیل کرده ای شود که بدلیل فقر خانوادگی وهزینه ی بالای تحصیلی مجبور به ترک تحصیل ومدرسه شدند و تبدیل به کوکان کار خیابانی شده اند . بالاخره اینکه این صحنه ها اثبات گر این واقعیت است که هم  فراخوان تحریم ها کار ساز بوده است .هم رشد آگاهی مردم به خصوص تجربیات کسب شده شان پس از کودتای 22 خرداد 88 و وقایع پس از آن موجب شده است که اهداف بر گزاری اینگونه نمایشات خیمه شب بازی های فرمایشی مر بوط به بازیگران درگیر جنگ قدرت وثروت  آشکارا فاش شود. چونکه هیچ ربطی به مطالبات مردم ومنافع ملی کشور  ندارد که بطور  طنز کمدی گفته می شود مجلس در رأس امور وعصاره ملت است.