گزیده خبر های 6 اسفند 90 . قسمت - 5
آدمكشي هيچ! چرا از چراغ قرمز رد شدي؟! (خبر ويژه)
سر باز جو پاسدار حسین شریعتنمداری پرونده ساز وارونه گوی با یک تیر چند هدف زده است . زیرا که بطور عمدی مهدی اصلانی که 16 آذری یا انشعابی از اکثریت  بوده است و  بهمین ا تهام هم  باز داشت  و4 سال هم زندانی شد ومی گوید مستقل است  را هوادار مجاهدین جازده است تا که وکیل تسخیری که با همین فامیلی با وی و دروغ  نامه ی کیهان همکاری نزدیک دارد  لو نرود که فامیل غیر غیر مذهبی دارد.
ماجراي افشا مفاد جلسه محرمانه شوراي راه سبز اميد با گروهك ضد انقلاب فدائيان خلق هر روز ابعاد تازه تري به خود مي گيرد. در اولين واكنش مزروعي با دستپاچگي به تكذيب تناقض آميز خبر اقدام كرد.وي كه نمي توانست نشست خود با گروهك فدائيان خلق را انكار كند گفت تاكنون با اميرارجمند و واحدي نشستي نداشته است اين در حالي است كه در خبر جلسه محرمانه شوراي راه سبز اميد با گروهك ضد انقلاب فدائيان آمده بود اميرارجمند، واحدي و مزروعي هركدام به صورت جداگانه با فدائيان خلق نشست داشته اند.اين ماجرا با نوشت «مهدي اصلاني» در سايت ضدانقلابي گويا نيوز نيز ابعاد تازه تري يافتاصلاني» كه در جواني از فعالان گروهك منافقين بوده است و هم اكنون در پوشش سازمان هاي به اصطلاح حقوق بشري در كشورهاي غربي عليه ايران گدايي مي كند به بهانه حضور «مزروعي» در مراسم سياهكل گروهك ضد انقلاب فدائيان خلق، مقاله تند و تيزي خطاب به رهبران اين گروهك نوشته و از آنان در اين خصوص توضيح خواسته است .وي با ذكر دقيق سوابق مهمان ويژه(مزروعي) مراسم سياهكل گروهك فدائيان خلق نوشته: « به چه بهايي در مراسم سياهكل پيراهن » صفايي فراهاني «را بر تن» رجبعلي مزروعي پروو كرديد؟ به چه قيمت اين پيراهن را تن خور مهمان و متحد سياسيتان نموديد؟ چرا حرمت مي شكنيد و قامت قدرت ستيزان را هم قد قدرت پذيري سياسيتان پايين مي آوريد؟ اين ها كه دستشان تا مرفق به خون فدايي و مجاهد آغشته است. به همه چيز چوب حراج زديد. ديگر سياهكل را در راه ائتلاف سياسيتان سر نبريد. رجبعلي مزروعي را با سياهكل چه كار؟»اين گزارش حاكي است انتشار اين يادداشت در سايت صهيونيستي بالاترين نيز با واكنش جالب كاربران اين سايت مواجه شد: از سويي برخي كاربران كامنت گذاشته اند كه متاسفند بر آرمان هاي اصلاحات و خاتمي كه در انتهاي راه به همنشيني گروهك هاي تروريستي رسيده اند و در سوي ديگر گروهك خطاب قرار دادن فدائيان خلق با فحش و بدو بي راه اعضاي اين گروهك مواجه شده است.گفتني است مزروعي رابط تعريف شده سران فتنه با دفتر اتحاديه اروپا در بروكسل است و ارتباط گسترده اي با گروه هاي ضد انقلاب از جمله منافقين، فدائيان و سلطنت طلب ها دارد. از اين روي به نظر مي رسد افشاي رابطه وي با فدائيان- كه چيز تازه و عجيبي نيست- نوعي رد گم كردن است و اين سناريو با هدف كاستن از جنايات مزروعي و تنزل آن از وطن فروشي به سطح ارتباط با فدائيان، ساخته شده است. نظير آن كه به آدمكش فقط گفته شود چرا از چراغ قرمز رد شدي؟!
رژیم فاشیستی  مذهبی و ترو ریستی وکودتایی نا متعارف وو زارت بد نام اطاعات آنگونه مقابل مجاهدین به پیسی و ضعف افتاده است که چپ و راست مجبور است از زائده ی منفور وزارت بد نام اطلاعات سایت هابیلیان این  تابلوی  گاو پیشانی سیاد از مشهد تا بغداد وجلوی درب اشرف و پاریس وسوئیس با صرف هزینه های بس گزاف بعنوان مأمور سر دژخیم بازجوی پرونده ساز زندان اوین  علیه ی  مجاهدین استفاده شود . سپس برای تیر خلاص زدن در دروغ نامه ی همکارش سر بازجو پاسدار شریعتمداری عملکردش رله وتبلیغ شود.
دبير كانون خانواده هاي شهداي ترور گفت گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارش آينده خود به قرباني تروريسم بودن ايران طي سه دهه اخير اذعان خواهد كرد.حقاني در نشست تعدادي از نمايندگان سازمان هاي مردم نهاد با جبهه متحد اصولگرايان افزود:كانون خانواده هاي شهداي ترور كشور، دايره المعارف 71هزار و 161 شهيد ترور كشور را در سوئيس به احمد شهيد ارائه كرده و وي هنگام ارائه اين گزارش، اخيراً اذعان كرد كه ايران قرباني تروريسم است.وي ادامه داد: قرار است اين دايره المعارف و اثبات قرباني بودن ايران در مسئله تروريسم، تا پايان اسفند به دبيركل سازمان ملل متحد ارائه و منتشر شود. حقاني با بيان اينكه پس از مدتها رايزني با وزارت خارجه براي اين موضوع به سوئيس رفتيم گفت: در ديدار با احمد شهيد به او متذكر شديم كه گزارش اوليه اش در خصوص نقض حقوق بشر در ايران از معاندان نظام از جمله گروهك هاي تروريستي منافقين، پژاك و سلطنت طلبان و افراد مغرض بوده است.دبيركل كانون خانواده هاي شهداي ترور كشور در ادامه با بيان اينكه از 71 هزار و 161شهيد ترور تنها چند صد نفر از مسئولان نظام هستند گفت: جمع كثيري از مردم به دست تروريست هاي مسلح و منافقين به شهادت رسيدند كه هم اكنون در دامن آمريكا و غرب و مدعيان حقوق بشر پناهنده شده اند.وي افزود: در شرايطي كه دشمنان در خارج از مرزها با افرادي كه خود را نمايندگان سمن ها (سازمان هاي مردم نهاد) معرفي مي كنند وارد مذاكره مي شوند بايد سمن هايي كه در داخل كشور علاقه به خاك اين سرزمين و اعتقادات انقلابي دارند فراتر از مرزها، صداي مظلوميت ملت ايران را به گوش نهادهاي بين المللي برسانند.حقاني در پايان از تعلل مسئولان در واكنش به گزارش اوليه احمد شهيد انتقاد كرد و گفت: با توجه به اينكه دشمن مسئله حقوق بشر را همانند مسئله هسته اي، حربه فشار عليه ايران قرار داده است دولت، مجلس و ستاد حقوق بشر قوه قضائيه بايد به طور عملي و رسانه اي و همچنين استفاده از سازمان هاي مردم نهاد عليه اين گزارش وارد ميدان مي شدند، اما واكنش ها كافي نبود.
به نظر می رسد که استاندار بصره عضور سپاه قدس می باشد که چنین در خواستی کرده است . ضمن اینکه اگر حاکمان ایران اهل مسکن سازی هستند  سر پناهی برای  کارتن خوابان ردیف می کرد . یا برای  آلونک نشینان حاشیه شهرها  مسکن سازی می کرذ .
آبادان- خبرنگاركيهان:استاندار بصره گفت: در بصره نياز به ساخت سه شهرك جديد داريم كه اميد مي رود از توان شركت هاي ايراني مرتبط در امر ساخت مسكن به ويژه شركت هاي موجود در آبادان بهره بگيريم.خلف عبدالصمد خلف از شركت هاي مقتدر و توانمند ايراني در بحث ساخت و ساز مسكن خواست تا در ساخت 250 هزار واحد مسكوني مورد نياز در اين استان مشاركت كنند.استاندار بصره در جريان بازديد از مسكن مهر شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: استان بصره نياز مبرمي به واحدهاي مسكن جديد دارد به نحوي كه اين كمبود به شكل يك مشكل حاد نمود پيدا كرده است.او افزود: سفر به آبادان و بازديد از مسكن مهر اين شهرستان در راستاي گفت وگو با مسئولان و شركت هاي توانمند و مقتدر در امر ساخت و ساز مسكن براي كمك به ساخت مسكن در استان بصره صورت گرفته است.استاندار بصره با اشاره به بازديد از مسكن مهر آبادان تصريح كرد: ساخت شش هزار واحد مسكوني در ظرف دو سال در اين شهر بسيار مناسب و مطلوب است.
چرا گفته نمی شود که  ریشه یا عامل قاتل ومقتول پروری  در جامعه چیست و همچنان در حال رشد است؟. یا تولیدکنندگان عقرب سیاه ومار وافعی و.... کیستند؟ چرا همه قاتلان ومقتولان از اقشار محرومان جامعه هستند و از حاکمان وشرکا وآقازاده های شان در میان اینان وجود ندارد .در صورتی که اینان عامل اصلی جنایات وخیانات وغارتگری وبی عدالتی وتبعیض و ... می باشند؟
حكم اعدام متهم معروف به «عقرب سياه، پس از كش وقوس هاي فراوان از سوي شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران به طرفين پرونده ابلاغ شد.محاكمه عقرب سياه كه متهم به ربودن و آزار و اذيت تعدادي زن و دختر تهراني است، 9 بهمن ماه در شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي محمدرضا محمدي كشكولي آغاز شد.عقرب سياه كه پيش از اين 2 بار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شده بود، يك بار به اعدام محكوم و يك بار هم تبرئه شد اما هر 2 حكم صادره در ديوان عالي كشور به دلايلي نقض شده بود.ديوان عالي كشور در تاريخ 11 آبان امسال، حكم صادره از شعبه 79 دادگاه كيفري استان تهران مبني بر تبرئه «عقرب سياه»، جواني كه متهم به آزار و اذيت تعدادي زن و دختر جوان در تهران بود را نقض كرد.با توجه به اين راي، پرونده به دادگاه كيفري ارسال شد تا مجددا مورد رسيدگي قرار گيرد.ساعت 10 صبح 9 بهمن ماه، ماموران زندان متهم را براي محاكمه مجدد به دادگاه آوردند اما براي آنكه متهم با شاكيان پرونده روبه رو نشود و براي جلوگيري از وقوع درگيري احتمالي اين فرد با آنها در محل ديگري نگهداري شد. در جلسه قبل محاكمه متهم، تعدادي از شاكيان او را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند و در ساعت 11 صبح نيز تعدادي از شكات اين پرونده به داخل دادگاه آمدند كه در اين حين نيز با برادر متهم درگير شدند به طوري كه ماموران دادگاه مجبور به ورود در جلسه دادگاه براي حفظ امنيت جلسه شدند.سرانجام در ساعت 14 همين روز جلسه محاكمه به پايان رسيد و بعد از خروج طرفين پرونده از دادگاه، هيئت رسيدگي كننده به پرونده وارد شور شدند و بعد از مشورت با هم، به اتفاق آراء متهم را به اعدام محكوم كردند
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد .زیرا که رژیم ضد بشری و قرون وسطایی نا متعارف در 33 سال گذشته فقط  ماشین کشتارش از سوی دستگاه فاسد قضاییه یا ارگان های سرکوبگر دیگرش در قتل های زنجیره ای  فعال بوده است . یا اینکه با شیوه های تحمیلی دیگر همچون بی عدالتی وعدم آزادی و تبعیض و  فقر و اعتیاد وبیکاری وشکاف عمیق طبقاتی مرگ تولید کرده است.
مشكين شهر-خبرنگاركيهان:فردي كه 17 ماه پيش در يك اقدام جنايت آميز مادر، خواهر و خواهرزاده خود را به قتل رسانده بود دستگير شد.فرمانده نيروي انتظامي مشكين شهر در اين زمينه اظهار داشت: قاتل كه پس از ارتكاب جنايت متواري شده بود، بامداد روز چهارشنبه مورخ 3/12/90 به دام ماموران نيروي انتظامي افتاد. سرهنگ رضا اصلاني فر در مورد چگونگي دستگيري قاتل گفت: قاتل پس از ارتكاب جنايت به اردبيل و سپس به تهران رفته و در منطقه اي دورافتاده در يك مغازه نانوايي مشغول كار شده بود. وي اخيرا براي دريافت طلبش از اقوام خود به پارس آباد مغان رفته بود كه هنگام مراجعت به تهران در بين راه دستگير شداصلاني فر» افزود: قاتل در همان تحقيقات اوليه بر كشتن سه تن از اعضاي خانواده خويش به دليل اختلاف شديد خانوادگي اعتراف كرد و با تنظيم پرونده تحويل مقامات قضايي شد