حداد عادل: دکتر زاکانی به معنای واقعی کلمه نماینده مردم است.خبرگزاری فارس:دکتر غلامعلی حداد عادل گفت: اگر بخواهم چند نماینده شاخص در مجلس نام ببرم که به معنای واقعی کلمه نماینده مردم باشند قطعا" یکی از آن ها دکتر زاکانی است. 11 اسفند 90
گفته می شود دختری که ننه اش تعریفش را بکند بدرد داعی اش می خورد ویا پسری که بابایش ازش تعریف نماید بدرد عمه اش می خورد. اکنون داستان تملق گویی وچاپلوسی و تعریف  کردن حداد عادل فامیل وهم منقلی علی خائنه ای  از زاکانی است که عضو بازار مکاره  ی کنونی و جدا شده از باند حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد است. در صورتی که وی همراه با فاطمه آجر لو رد صلاحیت شده در کنار عباس پالیزدار وافشاگری 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی در دانشگاه بوعلی سینا همدان بود که منجر به بازداشت و زندانی شدن عباس پالیز دار شد. از سوی دیگر حداد عادل با اینگونه اعتراف نا خواسته لو داده است که خودش وسایر اعضای بازار مکاره همچون وی نماینده ی قلابی ونه واقعی مردم هستند. همچنین بر جسته کرده است که لیست جبهه ی متحد اصول گرایان وابسته به آخوند ویلچری مهدوی کنی و علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر آنگونه به افلاس ودر ماندگی ووحشت ازعدم حضور ساندیس خوران و کاهش آمار رأی دهندگان افتاده اند که نیاز به اینگونه تبلیغاتی پوشالی دارند . البته بدون آنکه گفته شود تعریف مردم چیست ؟ تهران چقدر جمعیت دارد؟ وی با چه میزان آرا در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی هشتم وارد بازار مکاره شد و فردا هم با همه تقلبات تدارک دیده شده مشخص خواهد شد که  وی چه میزان رأی ساختگی از توی جعبه های مار گیری دشمن شکن برایش بیرون خواهد آمد؟ مشروط بر اینکه سئوال است که پس چرا این نماینده واقعی مردم در رأس لیست 30 نفره جبهه متحد اصول گرایان به جای حداد عادل فرار نگرفته است؟! فراموش نشود اینگونه نان قرض دادن نوعی معامله از این جیب در آوردن ودر توی جیب دیگر گذاشتن است .چون وی باید تلاش جمع آوری رأی برای رئیس کردن حداد عادل مقابل پاسدار علی لاریجانی کند.
دکتر غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که خواستار نام بردن و معرفی چند نماینده اصلح از میان نامزدهای انتخاباتی شد ، اظهار داشت: بنده اگر بخواهم چند نماینده شاخص در مجلس را نام ببرم که به معنای واقعی کلمه نماینده مردم باشند قطعا" یکی از آنها آقای دکتر زاکانی است که تلاش زیادی را در ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان انجام داده است.وی افزود: با توجه به شناختی که بنده از ابتدای مجلس هفتم تاکنون از نمایندگان داشته ام، ایشان را یکی از شایسته ترین، کارآمدترین، سالم ترین نمایندگان مجلس می دانم که برای انجام تکلیف خود تلاش می کند.  امیدوارم با رای مردم تهران یکبار دیگر مجلس شورای اسلامی بتواند از خدمات ارزشمند ایشان استفاده کند.