ابراز يأس ارگان سيا از اثرگذاري پروژه تحريم انتخابات (خبر ويژه)
چگونه است اکنون رژیم در بدترین شرایط قرار گرفته است .طوریکه رقیب حذف شده و در صحنه حضور ندارد واخلاف ورقابت  میان باند های مافیایی حاکم می باشد .به ویژه اینکه جو نارضایتی از هر زمان بیشتر است ومکمل آن بیش از هر دور فراخوان تحریم داده شده است ولی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مدعی شده است حضور مردم در نمایش خیمه شب بازیب ازار مکاره ی دوره ی نهم 65% است . تازه دروغ نامه ی کیهان به نقل از نظر سنجی استان همذدا که پوستر نامزدان توی خیابان پاره می شود بیش از 71% می باشد؟ همچنین عضو اصول گرای بازار مکاره عليرضا زاكاني که رئيس ستاد جبهه متحد اصولگرايان می باشد  اعلام كرده که طبق نظرسنجي ها مشاركت حدود 65 درصد است!
دعوت به تحريم انتخابات تبديل به يك حركت سياسي معنادار نشد و لذا نمي توان توقع داشت برد اجتماعي پيدا كند.سايت راديو فردا با انتشار اين تحليل، از قول علي افشاري - از جوجه تحكيمي هاي پناهنده به آمريكا- نوشت: از آنجا كه جامعه ايران حالت سازمان يافته ندارد و اكثريت راي دهندگان به صورت غير متشكل و براساس تشخيص فردي تصميم مي گيرند لذا نمي توان انتظار داشت كه فراخوان تحريم گروه هاي سياسي اپوزيسيون، برد اجتماعي زيادي پيدا كند. در واقع حوزه نفوذ دعوت به تحريم، كف راي سازمان يافته گروه ها و جريانات را پوشش مي دهد.وي مي افزايد: در اين انتخابات تقاضا براي تحريم تبديل به يك حركت سياسي معنادار نشد تا توان بسيج كنندگي بالا پيدا كند.افشاري در مطلب ديگري كه براي سايت نيمه تعطيل راديو زمانه نوشته، يادآور شده است: بيشترين نرخ مشاركت در انتخابات مجلس، 71 درصد بوده بنابراين دست كم 29 درصد از جمعيت راي دهندگان بالقوه هيچ گاه تمايلي به شركت در انتخابات نشان نداده اند. البته انگيزه همه آنان در عدم شركت، سياسي نيست. جماعتي هستند كه اصل انتخابات براي آنان جاذبه ندارد. آنها در همه جاي دنيا هستند از اين رو در طول تاريخ هيچ انتخاباتي را نمي توان يافت كه صددرصد در آن شركت كرده باشند به غير از انتخابات هاي جعلي و دروغين.وي مي افزايد: حاميان حكومت تحت هر شرايطي در انتخابات شركت مي كنند تا نظام را تقويت نمايند و تهديدات را از آن دور سازند. در ميان اين نيرو، كساني هستند كه شركت در انتخابات را تكليف شرعي مي پندارند و براساس اعتقادات مذهبي شركت در انتخابات را جزو ضروريات دين محسوب مي كنند.خاطر نشان مي شود درصد مشاركت در 8 دوره پيشين انتخابات مجلس به اين شرح بوده است: مجلس اول (1358) 52 درصد، مجلس دوم (1363) 65 درصد، مجلس سوم (1367) 60 درصد، مجلس چهارم (1371) 58 درصد، مجلس پنجم (1374) 71 درصد، مجلس ششم (1378) 67 درصد، مجلس هفتم (1382) 51 درصد و مجلس هشتم (1386) 51 درصد
6 ماه زندان كه اين همه در و ديوار زدن ندارد! (خبر ويژه)
سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز از بس  کلید خانه ها بر پشت بام انداخته است وبا شکنجه وبازجویی و اعتراف گیری وپرونده سازی موجب صدور احکام  سنگین اعدام وزندان شده وطبعش در این مورد بلند شده است که 6 ماه حکم محکومیت سفارشی برای علی اکبر جوانفکر  مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور  را نا قابل دانسته وگفته که این محکومیت  ارزش به در ودیوار زدن یا افشاگری کردن ندارد . و تهدیادکرده   که  ممکن  است بدلیل عدم سکوت میزان محکومیت افزایش یابد.
مديرعامل متخلف ايرنا براي دومين بار اقدام به برگزاري مصاحبه مطبوعاتي كرد. اين اقدام، تلاش براي فرار از مجازات قانوني قلمداد مي شود.علي اكبر جوانفكر پيش از اين نيز اقدام به برگزاري مصاحبه مطبوعاتي كرده و با ايجاد جنجال و تشنج تلاش كرده بود تخلفات خود و حلقه انحرافي را به حاشيه بيندازد. وي به خاطر تخلفاتش به يك سال حبس و 3 سال ممنوعيت از هر نوع فعاليت مطبوعاتي محكوم شده بود. يك سال حبس بعداً به 6 ماه حبس قطعي تقليل يافت و 25 بهمن گذشته از سوي محسني اژه اي دادستان كل كشور اعلام شد. جوانفكر روز گذشته مصاحبه اي ترتيب داد و با اظهارنظر درباره مسائل گوناگوني كه ارتباطي به او ندارد، سراغ موضوع قانون اساسي رفت. در حالي كه پروژه ضد قانوني نظارت دولت بر اجراي قانون اساسي پيش از اين يك بار در دوره اصلاحات به بن بست رسيده، جوانفكر گفت: در ارتباط با هيئت نظارت بر اجراي قانون اساسي مخالفت هايي انجام شد از جمله اين كه سخنگوي شوراي نگهبان گفت كه اين شورا مخالف اين موضوع است، در حالي كه اين ربطي به شوراي نگهبان ندارد و وظيفه مشخص شده رئيس جمهور در قانون اساسي است و رئيس جمهور بعد از رهبري عزيز، مقام دوم را در كشور برعهده دارند.وي افزود: شوراي نگهبان وظيفه دارد كه به منظور پاسداري از اسلام و قانون اساسي بررسي كند كه مصوبات مجلس شوراي اسلامي مغايرتي با قانون اساسي و شرع نداشته باشد و در واقع اين پاسداري را بايد در حوزه مشخصي انجام دهد، در حالي كه ديگر موارد برعهده رئيس جمهور است، حتي رئيس جمهور بر اين بخش نيز مي تواند نظارت كند كه آيا آن بخشي كه برعهده شوراي نگهبان است به درستي عمل مي شود يا نه(!!)خاطرنشان مي شود طبق قانون اساسي، مسئوليت و صلاحيت تفسير اين قانون منحصرا به عهده «شوراي نگهبان قانون اساسي» است همچنان كه اين شورا تنها مرجع ذي صلاح براي بررسي تطبيق يا مغايرت مصوبات مجلس شوراي اسلامي با قانون اساسي و شرع است.اما صرف نظر از بحث هاي مربوط به حقوق اساسي و اصول صريح قانون اساسي در اين باره بايد به آقاي جوانفكر يادآور شد كه از اين نمد نمي توانيد كلاهي براي خود بسازيد و از تن دادن به مجازات قانوني فرار كنيد! شما اگر در ادعاي قانونگرايي صادق بوديد اقدام به تهيه ويژه نامه كذايي جهت- به زعم باطل خود- ايجاد حاشيه امن براي متهمان اصلي پرونده بزرگ فساد بانكي نمي كرديد. قطعا اگر هيئت كذايي نظارت بر اجراي قانون اساسي بخواهد به مسئوليت خود درباره عملكرد اجزاي دولت عمل كند- كه تنها وظيفه قابل انتظار و قانوني مي تواند باشد- آنگاه قبل از هر چيز بايد انگشت اتهام روي عملكرد سراسر كاسبكارانه و غيرقانوني شما در خبرگزاري جمهوري اسلامي و موسسه ايران بگذارد.اين نكته هم گفتني است كه جوانفكر چندي پيش مدعي شده بود: محكوميت من به نفع مصالح نظام نيست.
جنگ ضد ملی و میهنی خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق چه زمانی شروع و چه موقع وچگونه پایان گرفت؟.چند سال از آن زمان سپری شده است؟  این جنگ به جزا ینکه برای خمینی و  اطرافیانش موهبت الهی نامیده شد ولی برای مردم ایران عزا داری و بی خانمانی و آوارگی و برای کشور 1000 میلیارد دلار خسارت اقتصادی با ویرانی شهر ها و روستاها بر جای گذاشت .چه دستأورد دیگری داشته است که در روزبز بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره دوره ی نهم و زنده نگهداشتن فضای جنگی  15 دستگاه اتوبوس از تهران عازم منطقه عملیات جنگی می شوند . البته تا کنون خیلی از این کاروان ها رفته وباز نگشته اند .چون بدلیل تصادف در جاده های مرگ آفرین کشته شدند.
600 نفر از شهروندان منطقه 8 با 15دستگاه اتوبوس در قالب كاروان راهيان نور فردا به مناطق عملياتي اعزام مي شوند.به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 8، محمدمهدي شادالوئي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: اردوي راهيان نور فرصتي است تا شهروندان با رشادت ها و دليري هاي رزمندگان و شهيدان آشنا شوند و ارزش هاي اصيل انقلاب را درك كنند.شادالوئي ادامه داد: ضرورت و اهميت كاروان راهيان نور بر همگان روشن است و با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري اين كار فرهنگي را بايد جدي گرفت و خوشبختانه آثار اين كار فرهنگي در جامعه به ويژه در بين نسل جوان به خوبي آشكار شده است.وي ديدار از جبهه هاي نبرد جنگ تحميلي در قالب اين كاروان را موجب آشنايي زائران با بخشي از ايثارگري ها، رشادت ها و حماسه سازيهاي رزمندگان اسلام دانست و افزود: لذا بايد هر سال باشكوهتر و پرشورتر از سال قبل اين كاروان فعاليت خود را ادامه دهد.شادالوئي گفت: نسل جوان جامعه بايد با حماسه هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و اعزام كاروان راهيان نور به مناطق عملياتي با همين هدف صورت مي گيرد.
مثل همیشه بدون ریشه یابی که دلیل رشد نا هنجاری های اجتماعی از جمله مرتکب قتل شدن در جامعه چیست وبیان وتشرح پارامتر های تأثیر گذار وشتابنده همچون فقر وبیکاری و اعتیاد وتبعیض و بی عدالتی و شکاف عمیق در این موارد چیست .ولی قاتل ومقتول قربانی  فدای سیاست رعب ووحشت حاکمان جنایتکار مقصر می شوند.
مجازات قاتلان باغ شهريار در دادگاه تجديدنظر از 3 بار قصاص به 6 بار قصاص تشديد يافت.3 متهم به قتل 2 برادر در باغ شهريار كه در سال 89 در دادگاه كيفري هر كدام محكوم به يك بار قصاص، تحمل 100 ضربه شلاق و 3 سال حبس شده بودند در دادگاه تجديدنظر با احكام شديدتر مواجه شده و هر كدام به 2 بار قصاص و تحمل شلاق و حبس محكوم شدند.بنابراين گزارش در دادگاه قبلي بعد از آخرين اظهارات متهمان، قاضي عزيزمحمدي ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه حكم متهمان را اينگونه اعلام كرد: زني به نام سالومه به علت ارتباط نامشروع به تحمل 100 ضربه شلاق محكوم شد (زناي محصنه وي اثبات نشد) و آقايان مجتبي، شادمهر و حسين نيز هر سه به علت مشاركت در قتل، رابطه نامشروع وحبس غيرقانوني، به قصاص، تحمل 100 ضربه شلاق و 3 سال حبس محكوم شدند.اولياي دم نيز با توجه به اينكه مقتولان، 2 نفر بودند و متهمان 3 نفر، بايد تا قبل از اجراي حكم، به ازاي هر يك از متهمان، يك سوم ديه را به حساب دادگستري واريز كنند.با اعتراض متهمان، پرونده براي اعلام نظر به ديوان عالي كشور ارسال شد كه در نهايت با ايراد نواقصي مانند نظريه پزشكي قانوني درباره علت اصلي مرگ مقتولان و همچنين مجازات يك بار قصاص براي متهمان در مقابل دو قتل، حكم صادره را نقض و پرونده را براي رسيدگي مجدد به دادگاه كيفري استان تهران ارسال كرد.صبح ديروز جلسه محاكمه مجدد متهمان در همين شعبه برگزار شد كه عطار، نماينده دادستان با اشاره به كيفرخواست صادره بزه انتسابي به متهمان را محرز دانست و خواستار مجازات آنها شد. اولياي دم نيز خواسته خود را قصاص متهمان عنوان كردند.در ادامه جلسه متهمان در جايگاه قرار گرفتند و هر سه منكر دخالت در قتل دو برادر شدند.بعد از اظهارات و آخرين دفاعيات متهمان، قاضي عزيزمحمدي ختم جلسه را اعلام كرد و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، حكم قبلي متهمان را تكرار كرد ولي با اين تفاوت كه هر كدام از متهمان به دو بار قصاص محكوم شدند.گفتني است، عصر 27 آبان سال 88، مرد ميانسالي با حضور در دادسراي جنايي شهريار، از فقدان دو برادر خود خبر داد. تحقيقات پليس براي مشخص شدن سرنوشت اين دو برادر به نام هاي حجت 43 ساله و رضا 31 ساله، آغاز شد تا اينكه 35 روز بعد اجساد آنها داخل چاهي در يك باغ كشف شد.با تحقيقات انجام شده، مشخص شد حجت با زني به نام سالومه ارتباط داشته است كه اين زن بعد از دستگيري پرده از قتل دلخراش دو برادر توسط 3 مرد افغاني و ايراني برداشت. مدتي كوتاه بعد از اظهارات سالومه، 3 مظنون ديگر پرونده نيز دستگير و به ارتكاب قتل اعتراف كردند