گزیده خبرهای 6 اسفند 90
وزیر کشور : القای اینکه مردم با مشکل اقتصادی مواجه هستند توطئه دشمن است
پاسدار وزیر کشور که نوچه ی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع  علی خائنه ای می باشد . اکنون که  اینگونه نه تلاش مذبوحانه کرده است که با خاک پاشیدن بر توی چشمان توده های محروم وتهی دست که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند وبا پوست وخون خود گرانی وتورم وفقر وبیکاری را لمس می کنند . ولی آشکارا نا دیده گرفته است ، بلکه تهدید ومتهم کرده  است که اگر چنانچه از واقعیت ملموس مشکلات اقتصادی کشور وامور معیشتی مردم بگوید توطئه دشمن را اجرا کرده است .زیرا که موجب کاهش حضور  دشمن شکن تقلباتی ساندیس خوران در 12 اسفند می شود .حال سئوال است که چنین پاسداری با این اعتراف توهین آمیز می تواند حافظ آرای نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند باشد؟
ایلنا : مصطفی محمد نجار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه افزود: نظام سلطه هم در عرصه سخت و هم در عرصه نرم با ایجاد درگیری‌ها از‌‌ همان ابتدای انقلاب اسلامی تا جریان فتنه، با آرمانهای ملت ایران مبارزه کرده است و با ایستادگی مردم شکست خورده است.وی با بیان تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم گفت: تلاش در جهت القاي این موضوع که مردم در زندگی روزمره خود با مشکل اقتصادی مواجه هستند توطئه دشمن است تا با غبار آلود کردن فضا مشارکت مردم را در انتخابات مجلس نهم کاهش دهند.وی ادامه داد: دشمن بعد از شکست در راه پیمایی با شکوه ۲۲ بهمن به دنبال این است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و ما شاهدیم که دشمن سنگر به سنگر در حال عقب نشینی است و شکست خواهد خورد.وزیر کشور با بیان این مطلب که مردم از مجریان انتخابات مطمئن باشند، گفت: در مجموعه انتخاباتی که در دولت نهم برگزار شده ما شاهد افزایش مشارکت بودیم.وی ادامه داد: انتخابات مجلس نهم یک مانور ملی است، چرا که هم مجریان، هم ناظران و هم داوطلبان از مردم‌اند.
مسئول دولتي زمين‌هاي اجاره‌اي را با نامه جعلي فروخت
شنيده شده يکي از مسئولان دولتي در غرب کشور با جعل نامه، اقدام به فروش 81 هکتار از زمين هاي در اختيار خود به يک شرکت دولتي کرده و 70 درصد از مبلغ فروش اين زمين ها را که بيش از 44 ميليارد ريال برآورد شده است به حساب خود واريز کرده بود که با پيگيري يک نهاد نظارتي، رسيدگي به اين پرونده به جريان افتاده است.
در رژیم بی در وپیکر و دزد بازار که مثل آب خوردن اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی رخ می دهد ومترادف آن بطور زنجیره ای اخبار اختلاس های میلیاردها تومانی روزانه مخابره می شود .چرا نمی بایست که زمین اجاره ای دولت فروخته نشود؟
مرگ يك كودك به خاطر تبليغات انتخاباتي
نمایش خیمه شب بازی بازار  مکاره ی دوره ی نهم که درباغ تبلیغاتی اش پیام آور مرگ باشد .مشخص است که عملکرد این بازار مکاره ی رژیم مرگ زی ومرگ زای چگونه می خواهد باشد؟
اعتماد  : يك كودك هفت ساله در جريان تبليغات انتخاباتي يك كانديداي مجلس در حوزه انتخابيه كهگيلويه، چرام و بهمئي، جان خود را از دست داد. به گزارش مهر، اين حادثه در مراسم استقبال مردم بخش «چاروسا» از كاروان انتخاباتي يك كانديدا روي داده است. در اين حادثه تلخ «ماهان روستايي» كودك هفت ساله روستاي «چاه گرگي» توسط ماشين يكي از حاميان اين كانديدا زير گرفته مي‌شود و در دم جان مي‌سپارد. به راه انداختن كاروان‌هاي تبليغاتي يكي از شگردهاي كانديداهاي انتخابات در اين استان براي جلب راي مردم است.
در پی اخذ وام 20 میلیارد تومانی بدون اعتبارسنجي : پولی برای پرداخت ندارم
باز هم مورد دیگر باند بازی در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی فامیل سالاری که از رأس تا ذیل آن آلوده به فساد است از سیستم بانکی که آلت دست دلالان و واسطه ها وکار چاق ها واختلاس گران دولتی و حامیان وشرکای شان واقع شده است .
روزنامه خراسان : شنيده شده فردي به نام "ع.د" که با تاسيس چندين شرکت توانسته بود بيش از 20 ميليارد تومان وام کم بهره از 3 بانک دولتي اخذ کند، هم اکنون در پرداخت اقساط خود با مشکلات مختلف مواجه شده و هنگامي که مسئولان ارشد اين بانک ها تصميم به ضبط وثيقه هاي وي گرفتند مشخص شده که شعب مربوطه بدون اعتبارسنجي، اخذ مفاصاحساب مالياتي و سوابق بانکي چنين مبالغ ميلياردي را در اختيار وي قرار داده‌اند و حتي او چندين فقره چک برگشتي نيز در شعب ديگر اين بانک داشته اس
بازداشت دو خبرنگار پرس تی وی در لیبی
اکنون دیگر جای شک باقی نگذاشته است که نیروهای تروریستی وجاسوسی اطلاعاتی وا منیتی زیر پوشش خبرنگاران رسانه ای ومطبوعاتی انجام وظیفه می کنند .ابتدا در ایتالیا فاش شد . سپس در لندن لو رفت .چند روز پیش تیم شان در جمهوری آذربایجان بازداشت شد . اکنون نوبت به لیبی رسیده که تیم 2 نفره شان را دستگیر شده است.
 دو خبرنگار بریتانیایی پرس تی وی، تلویزیون انگلیسی زبان دولت ایران در لیبی بازداشت شده اند.به گزارش بی بی سی ، تلویزیون پرس تی وی می گوید که این دو خبرنگار توسط اعضای گروه های شبه نظامی مصراته بازداشت شدند و سپس به زندانی در طرابلس پایتخت لیبی انتقال داده شده اند.این تلویزیون می گوید که تماس با این دو خبرنگار از روز سه شنبه بیست و یکم فوریه قطع شده است.از دلیل یا دلایل بازداشت احتمالی این دو خبرنگار بریتانیایی در لیبی هنوز اطلاعی در دست نیست.
فرمانده سپاه تهران بزرگ: در جنگ نرم موفق شویم٬ فضا دیگر امنیتی نخواهد بود
این خبر مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا که منظور از موفقیت جنگ نرم فیلتر کامل اینترنت  همراه با  جاسوس و شنود تلفنی با سانسور مطبوعات در داخل و موازی آن اعزام مأموران تروریستی واطلاعاتی و امنیتی زیر پوشش خبر نگاران رسانه ای و مطبوعاتی به برون مرز می باشد.
دیگربان : محسن کاظمینی٬ فرمانده سپاه تهران بزرگ اعلام کرد در صورتی که سپاه پاسداران بتواند عملکرد مناسبی در «جنگ نرم» داشته باشد «هرگز فضای امنیتی در کشور حاکم نخواهد شدبه گزارش «باشگاه خبرنگاران جوان» آقای کاظمینی این مطلب را روز جمعه (پنجم اسفند) در همایش «جوانه‌های فتح خیبر» بیان کرده است.وی گفته است: «سپاه تهران بنا را بر این گذاشته که در صحنه جنگ نرم با شتاب پیش بروداین فرمانده سپاه افزوده است: «جنگ نرم شاخه‌های مختلفی دارد و دشمنان تحریم اقتصادی، استفاده از فضای مجازی و انزوای سیاسی را در این زمینه دستور کار خود قرار داده‌اندفرماندهان سپاه بیش از دو سال است که از ورود سپاه و بسیج به «جنگ نرم» خبر داده‌اند.روز گذشته نیز محمدعلی آسودی، معاون فرهنگی تبلیغات سپاه نیز در همایش «تجلیل از نخبگان فرهنگی سپاه» از سازماندهی ۲۰ هزار نیرو برای حضور در «جنگ نرم» خبر داده است.سپاه در شرایطی فعالیت‌‌های خود را متوجه «جنگ نرم» و حضور در اینترنت کرده که پیش‌تر با امنیتی کردن فضای جامعه مانع از حضور معترضان به نتیجه انتخابات در خیابان‌ها شده بود.فرماندهان سپاه٬ بسیج و پلیس طی دو سال گذشته هرگز حاضر نشده‌اند فضای امنیتی ایجاد شده در کشور را بپذیرند٬ اما آقای کاظمینی در سخنان خود به طور تلویحی به این واقعیت اعتراف کرده است