گزیده خبرهای 5 اسفند 90 . قسمت -2
وزیردفاع: ملت ایران آرزوی نبرد با اسرائیل را دارد
 در پاسخ به پاسدار تروریست وزیر دفاع وحیدی باید گفت که اولاً  سران حاکم ایران و اسراییل که 33 سال است با هم در گیر جنگ زرگری هستند . بطور کلی فرق با مردم ایران واسراییل دارند.  دوماً  چگونه وبوسیله چه نظر سنجی آزاد ومستقل وی نماینده وسخنگو ی مردم ایران شده و از سوی اینان فتوای جنگ علیه ی اسراییل داده است؟ سوماً مگر شعارهای  تظاهرات ضد حکومتی  ناراضیان معترض ایرانی فراموش شده است که چگونه پس از کودتای 22 خرداد 88 توی خیابان های ایران در روز قدس مقابل شعار دهندگان بلند گو بر دست که مرگ بر آمریکا واسراییل می گفتند تا این شعار ها را تکرار کنند ولی معترضان که  مرگ بر روسیه وچین جواب دادند و برای خنثی کردن ترفند شعار های  تاکتیکی تبلیغاتی از فلسطین حاکمان  افزودند نه  غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران؟  بنابراین دیگر اینگونه شعار های عوامفریبانه ی نخ نما شده نه برای مردم ایران ونه ملت فلسطین خریداری ندارد ونه اینکه می تواند پوشش استتاری  دفاع از اهداف هسته ای باشد .
وزیر دفاع با اشاره به اینکه امروز رژیم صهیونیستی در آستانه یک فروپاشی بزرگ قرار دارد، گفت: بدون شک هرگونه اقدام این رژیم علیه ایران به نابودی کامل آن می‌انجامد و ملت ما آرزوی چنین نبرد رودررویی با آنها را دارندسردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز گذشته در همایش بین‌المللی سرداران شهید جهان اسلام که به منظور گرامی‌داشت فرماندهان شهید حزب‌الله لبنان در تالار بزرگ وزارت کشور، برگزار شد با اشاره به اینکه در این جنگ همه کشورهای استعماری و مرتجعین عرب جمع شدند تا حزب‌الله را نابود کنند، تصریح کرد: به گفته آن وزیر خارجه بی‌خرد، آنها می‌خواستند خاورمیانه نویی بسازند و با تمام توان به میدان آمدند و حتی آمریکا دست اسرائیل را برای هر کاری باز گذاشت. وحیدی افزود: البته در مقطعی از جنگ که رژیم صهیونیستی قصد عقب‌نشینی داشت، با فشار آمریکا در صحنه ماند و در هفته‌ آخر آنها به این فکر می‌کردند که چه طور می‌توانند از این جنگ خلاص شوندوزیر دفاع با اشاره به مسائل روز در سطح بین‌الملل تاکید کرد: امروز رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر از گذشته و درمانده‌‌تر از قبل با ارتش سرخورده و خسته روزهای بدی را سپری می‌کند. وحیدی در خصوص توان موشکی حزب‌الله گفت: موشک‌های مقاومت موجب چندین میلیون جابجایی در داخل سرزمین‌های اشغالی شدند و رژیم صهیونیستی امروز بقای خود را کاملا در خطر می‌بیند. وی ادامه داد:‌ البته آنها برای اینکه مشکل روانی‌شان را حل بکنند، سروصدای زیادی کرده و دم از عملیات علیه ایران می‌زنند اما اینها اظهارات مضحکی است. وزیر دفاع خاطرنشان کرد: آنها نمی‌دانند که مبارزین رزمندگان ایرانی آماده‌اند تا در صورت این حماقت اسرائیل را از صحنه روزگار محو کرده و ملت ایران همواره آرزوی نبرد رو در رو با رژیم صهیونیستی دارند. سردار وحیدی با تاکید مجدد بر اینکه امروز اسرائیل در آستانه فروپاشی است، گفت: البته ممکن است برخی باور نکنند اما در ۲۱ بهمن سال ۵۷ نیز شاید کسی باور نمی‌کرد که ملت ایران رژیم شاهنشاهی وابسته به آمریکا را اینطور از بین ببرد. وی با اشاره به روحیه پائین سربازان اسرائیلی برای حضور در جنگ، گفت: وقتی آنها مجبور به ترک جنوب لبنان شدند، بسیاری از فرماندهانشان برای به پایان رسیدن این ماموریت خدا را شکر می‌کردند. وزیر دفاع افزود: بی‌تردید عملیات اسراییل علیه ایران یعنی نابودی بلاشک این رژیم تا آخر و ما امروز ملتی هستیم سربلند و سرافراز و با عزت و حزب‌الله نیز جبهه جلویی مبارزه با اسرائیل را در دست دارد و این جبهه روز به روز قوی‌تر شده است.
پای یک وزیر در پرونده "فساد بزرگ"
داستان اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی گرچه  یک طرح برنامه ریزی شده از قبل است که می بایست در آستانه ی برگزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند تبدیل به  توطئه ای علیه ی جریان انحرافی درون دولت شود. آنهم دولتی که مدعی عدالت محوری وساده زیستی  وپاک ترن  دولت تاریخ در جهان است .ولی از آنجایی که این رژیم از رأس تا ذیل آن در همه سطوح آلوده به فساد است وعنصری سالم در آن یافت نمی شود . بنابراین این شوی نمایشی علیه جریان انحرافی درون دولت که به اهرم فشار و بازی ومانور تبلیغاتی  تبدیل  شده است . هرچه بیشتر بر هم زده شود .بوی گندش بیشتر در می آیدوموجب آزار مشام بازیگرانش خواهد شد.
دادگاه اختلاس سه هزار میلیاردی هفته گذشته به صورت علنی برگزار شد. هر چند رسانه ها از ذکر اسامی ممنوع بودند ولی پای یک وزیر و چند معاون وزیر به میان آمد. در این میان رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرد پرونده دیگری از این اختلاس به دادگاه رفته استبه گزارش خبرنگار مهر در کنار تمام خبرهای قضایی و حقوقی هفته گذشته مهمترین خبر مربوط به برگزاری دادگاه متهمان اصلی پرونده فساد مالی بزرگ بود که تمامی خبرها را تحت الشعاع خود قرار داد. شیرازیها صاحب دادسرای ویژه امور جنایی و امنیتی شدند .علی القاصی دادستان شیراز گفت: دادسرای ویژه امور جنایی و امنیتی شیراز با استقرار در میدان آزادی (گاز) و ابتدای خیابان ابریشمی و با نظارت ویژه دادستان بر مقابله با جرایم جنایی و امنیتی ایجاد شد. قوه قضائیه الکترونیکی می شود 80 درصد زندانیان کشور تحصیلات زیر سیکل دارند غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با بیان اینکه جهل و ناآگاهی دو محور اصلی ارتکاب جرم در جامعه است، گفت: طی آخرین آمار اخذ شده در زندان‌های کشور ‌٥/ ‌١٢ درصد بیسواد، ‌٣١ درصد تحصیلات ابتدایی، ‌٣١ درصد در حد سیکل و ‌٢٠ درصد نیز زیر دیپلم هستند که در مجموع می‌توان گفت تحصیلات حدود ‌٨٠ درصد زندانیان در حد راهنمایی و پایین‌تر است. 20 هزار زندانی مهریه میهمان 2 ساله زندانها .لجبازی معاونت حقوقی ریاست جمهوری با مجلس .نام یک وزیر و چند معاون وزیر در دادگاه اختلاس .جایزه 20 میلیونی قوه قضائیه به 3 فیلم جشنواره فجر .معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای نخستین بار هنر را به عنوان راهی برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه انتخاب کرد و با ورود به جشنواره فیلم فجر سه اثر را که با این دیدگاه ساخته شده اند، مورد تقدیر قرار داد. جمع هدایای قوه قضائیه برای سه فیلم برگزیده تنها 20 میلیون تومان بود. که به علی وزیریان برای فیلم یک سطر تا واقعیت، سید روح اله حجازی برای زندگی خصوصی آقا و خانم میم و پرویز شیخ طادی برای روزهای زندگی تعلق گرفت.
در عوض سهم اینان از طریق مجرمان جنایت علیه ی بشریت از سوی سعید مرتضوی قاتل وبازجو وشکنجه وپرونده ساز و سردار ر ادان جنایتکار معاون فرمانده نا جا وهمکاری اعضای بازار مکاره  لات ولمپن حسین فدایی و بسیجی پرویز سروری جلو جلو در بازداشتگاه کهریزک در سال 88 داده شد
مدیرعامل آسایشگاه کهریزک با تاکید بر اینکه این مجموعه بدهی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی را در خصوص هزینه‌های آب، برق و گاز به سازما‌ن‌های مربوطه دارد، گفت:‌ بعد از گذشت ۱۱ ماه از سال جاری ریالی بابت یارانه افراد سالمند و مددجو پرداخت نشده استفارس: مدیرعامل آسایشگاه کهریزک با تاکید بر اینکه این مجموعه بدهی حدود ۳۰۰ میلیون تومانی را در خصوص هزینه‌های آب، برق و گاز به سازما‌ن‌های مربوطه دارد، گفت:‌ بعد از گذشت ۱۱ ماه از سال جاری ریالی بابت یارانه افراد سالمند و مددجو پرداخت نشده است.محمدرضا صوفی‌نژاد با اشاره به اینکه امسال مجموعه آسایشگاه کهریزک با مشکلات متعددی روبرو بوده است، اظهار داشت: افزایش هزینه‌ها و نگهداری سالمندان و معلولان نسبت به سالهای گذشته مشکلات را افزایش داده است.وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار و ۷۵۰ سالمند، معلول در این مرکز نگهداری می‌شوند که هزینه نگهداری هر یک از این افراد میانگین حدود یک میلیون تومان است.صوفی‌نژاد ادامه داد:‌یکی از مشکلاتی که مجموعه آسایشگاه کهریزک با آن روبرو است عدم پرداخت یارانه نقدی افراد حاضر در این مجموعه است به طوری که پس از گذشت ۱۱ ماه از سال جاری ریالی بابت یارانه نقدی افراد پرداخت نشده است.مدیرعامل آسایشگاه کهریزک در پاسخ به این پرسش که آیا یارانه نقدی این افراد به خانواده‌هایشان پرداخت نمی‌شود گفت: با بررسی‌های انجام شده هنوز خانواده‌های این افراد نیز یارانه‌ دریافت نکردند و این مشکل همچنان پابرجاست.وی بیان داشت: سازمان بهزیستی در سال جاری همکاری مناسبی را با مجموعه آسایشگاه کهریزک در خصوص پرداخت یارانه نقدی افراد معرفی شده از سوی خود داشته است به طوری که میانگین به هر نفر مبلغ ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌‌کند.صوفی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل دولت و همچنین دستور رئیس جمهور مشکلات بوجود آمده در آسایشگاه کهریزک در بخش‌های اعتباری برطرف شود.
در عوض در ایران که رهبرانش مدعی آزاد وامن ترین کشور جهان است. نه عذر خواهی در کار نیست هم سرعت اینترنت بطور عمدی کاهش داده می شود . هم ایمیل های خارجی مسدود م شود .هم اینترنت فیلتر می شود .مهم اینکه دست به جاسوسی وبازداشت وشکنجه ومحکومیت  همچون سعید ملک پور همراه با زندان واعدام می باشد.
مخابرات امارات با صدور اعلامیه ای تایید کرد که کاربران اینترنتی در این کشور با سرعت بسیار پایین در ساعت های اوج استفاده از اینترنت مواجه هستند.روگار نو: مخابرات امارات با صدور اعلامیه ای تایید کرد که کاربران اینترنتی در این کشور با سرعت بسیار پایین در ساعت های اوج استفاده از اینترنت مواجه هستند.بر اساس این گزارش، دلیل سرعت پایین اینترنت، قطع کابل دریایی در بین عمان و دبی به دلیل برخورد یک زیردریایی عنوان شده است.مخابرات امارات در بیانه ای اعلام کرد: ما این بیانیه را صادر کردیم تا به کاربران خود اطلاع دهیم  که اینترنت به دلیل  قطع کابل  که در ساعت 7:45 دقیقه روز 21 فوریه صورت گرفت با وضعیت ناخوشایندی مواجه شده است.مخابرات امارات در ادامه به کارابران هشدار داد که سرعت اینرتنت در زمان اوج استفاده از آن کاهش خواهد یافت.در ادامه این بیانیه آمده است: وقوع چنین اتفاقاتی از دست ما خارج است. هم اکنون، ما در حال  حل سریع این مسئله هستیم.شرکت مخابرات امارات که "دو" نام دارد در این بیانیه آورده است: پروسه تعمیر و ترمیم  کابل اغاز شده است و انتظار می رود که وضعیت اینترنت تا چند روز اینده به وضعیت عادی بر گردد.شرکت "دو" در پایان آورده است: ما بابت همه چیز از کاربران خود عذرخواهی می کنیم و متعهد به انجام اقدامات سریع برای بازگرداندن وضعیت اینترنت به شکل قبلی می شویم.
"ورود رهبری برای جلوگیری از حذف نخبگان امنیتی"
مشخص است که رهبر علی خائنه ای از حذف نخبگان امنیتی واطلاعاتی وپاسداری وبسیجی به بازار مکاره دوره ی نهم باید شاکی باشد .چون از طریق اینان هم باید سایر اعضای بازار مکاره کنترل شوند که موفق به عبور از صافی های گوناگونو  قول دادن های دروغین وتقلب وارد باز مکاره شده اند .مهمتر اینکه نیروهای امنیتی مأمور وموطف پیگیری  تصویب طرح حذف پست ریاست جمهوری هستند که علی خائنه ای در سفر کرمانشاه به این درخواست پیشنهادی اشاره نمود؟
حجت الاسلام ابولحسن نواب معاون سیاسی جامعه روحانیت مبارز تهران در  یک گفت و گوی مشروح با خبرآنلاین ضمن بیان برنامه های ائتلاف بزرگ اصولگرایان با تاکید بر شعار جذب حداکثری گفت: جذب حداکثری یعنی اینکه از همه ظرفیت‌های کشور استفاده بشود. از طرد و نفی و رد این‌ها جلوگیری بکنیم. این‌ها خودش خیلی تاثیر گذار است. همین بدبختی ای که بر سر کشور آمده است به خاطر این است که یک زمانی که ما فقط 500 میلیون دلار ذخیره ارزی داشته‌ایم با مدیریت درست توانسته‌ایم بازار ارز را کنترل کنیم اما اکنون که به قول خود مسئولین بالاترین ذخیره ارزی را داریم نمی توانیم بازار را کنترل کنیم. از این معلوم میشود که کسانی مسئول هستند از همه ظرفیت مدیریتی کشور بهره نمی گیرند.آیا واقعا در همه جای دنیا نخبگان سیاسی و اقتصادی و امنیتی شان را به بهانه بازنشستگی طرد می کنند. این چیزی است که اتفاق افتاد. ما چقدر ذخیره انسانی سی ساله مان را در این مدت دولت آقای احمدی نژاد از دست دادیم؟ چقدر نخبگان کارآمدمان را از دست دادیم؟ کار به جایی رسید که در پاره‌ای از موارد مقام معظم رهبری در مورد نخبگان امنیتی وارد عمل شدند. در سیاست خارجی هم همینطور. بسیاری از افراد کارکشته را در حوزه سیاست خارجی حذف کردیم و واقعا چه چیزی را جایگزین آن کردیم؟ ما در این پیروزی‌های پی در پی ملت های مسلمان منطقه چه استفاده‌ای کرده‌ایم؟