پیگیری توطئه ی مشترک علیه ی مجاهدین اشرف

جهت اطلاع . 4 اسفند - 90
در شرایطی که پس از فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا  که از طریق سپاه قدس  طراحی وخبر ش آنتی شده بود  که استقرار و  کانون اصلی سپاه قدس در عراق می باشد .ناگهان  گزارش شد که  بازداشت تعدادی از اعضای اعزامی سپاه قدس به سوریه فاش شد که اعزام به سوریه شدند تا  در سرکوب معترضان سوری هم دوش نیروهای سرکوبگر رئیس جمهور خونریز و جنایتکار بشار اسد همکاری  داشته باشند .اینان به مأموریت خود اعتراف کردند . پس از آن خبرهای مشابه دیگری از سوی مخالفان سوری پخش شد . تا جایی که حاکمان ایران مجبور به قطع سفر زمینی به سوریه کرد.همچنین بطور هم زمان در سال گرد ترور عماد مغینه 3 اقدام تروریستی در هند وگرجستان وتایلند رخ داد .این خبر ها همچنان روی آنتن بودند که خبر تازه مأموران تروریست های اعزامی از ایران وحزب الله لبنان در  باکو پایتخت جمهوری  آذربایجان  مخابره شدند .اما  اکنون همچنان که حاکمان ایران در حال تکذیب اقدامات تروریستی لورفته ی برون مرزی شان علیه ی اهداف اسراییل هستند  . موازی این سیاست دستگاه وزارت بد نام اطلاعات وسپاه قدس و به ویژه سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فر در بغداد  با سایت هابیلیان وابسته به وزارت بد نام اطلاعات علیه ی مجاهدین کوک شده اند . زیرا  تلاش مذبوحانه مشترک می شود تا  مهره های نفوذی و خریداری شده در پارلمان  ویا دستگاه قضاییه آلوده ی عراق به صحنه آورده شوند تا با اجرای نمایش جای دوست ودشمن نشان  دادن ادعا کنند که درون دستگاه فاسد قضاییه عراق اسنادی موجود است که  نشان می دهد مجاهدین در قتل مردم عراق در زمان صدام حسین دست داشتند. یا اینکه تندروهای سنی مدافع اینان هستند و نمی خواهند اینان از عراق بروند . البته هدف  این ترفند تبلیغاتی  فرار به جلو به این است که گفته نشود  عراق  از سوی کدام کشور همسایه  تبدیل به باتلاق  وخیاط خلوتش شده است؟ یا اینکه سپاه قدس در این کشور چه می خواهد وچه نقشی در اقدامات تروریستی ونا امن کردن عراق دارد؟ مهمتر اینکه چرا  حاکمان ایران اجازه به هیأت آژانس اتمی دعوت شده به تهران ندادند تا از پاچنار اطراف تهران باز دید کنند؟ در عوض با اتهام دروغین  زدن علیه ی مجاهدین دسیسه وتوطئه  می شود تا انتقام روشن گری شان پیرامون پروژه ی پنهانی هسته ای واهداف آن گرفته شود . از جمله اتهام واهی زدن این گزارش می باشد که در روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی بازتاب داده شده است  تا با اینگونه جو سازی وپرونده سازی کردن ها اخلال گری از پیگیری پرونده مجاهدین وانتقال شان به کشور ثالث شود.  ناگفته نماند که اینگونه توطئه سازی ها آشکارا سیاست مداخله گری در امور داخلی عراق وتبدیل به بلندگو حاکمان ایران شدن نوری مالکی  مزدور وخائن ودست نشانده  درر استای بر آورده کردن  اهداف مشخص حاکمان ایران می باشد.
يك حقوقدان عراقي از احتمال محاكمه برخي از سران منافقين در عراق خبر داد. جمعه عطواني گفته دستگاه قضايي عراق اسنادي در اختيار دارد كه نشان مي‌دهد منافقين در قتل عام مردم عراقي در انتفاضه سال 1370 دست داشتند. به نوشته روزنامه عراقي المؤتمر اين احتمال وجود دارد كه قبل از اخراج منافقين از عراق، برخي از سران اين گروهك در خاك عراق محاكمه شوند. اين هفته، حدود 400 نفر از اعضاي منافقين از اردوگاه اشرف به اردوگاه ليبرتي در مجاورت فرودگاه بغداد منتقل شدند و طبق اعلام دولت عراق قرار است همه منافقين تا پايان ارديبهشت سال 91 از خاك عراق اخراج شوند.
عتقاد برخي گروههاي تندرو در عراق .استفاده از گروهك منافقين به عنوان اهرم فشار عليه ايران
يك روزنامه‌نگار برجسته عراقي گفت: برخي گروه‌ها و چهره‌هاي تندرو مذهبي معتقدند مي‌توان از گروهك منافقين به عنوان اهرم فشار عليه ايران استفاده كرد. هادي جلّو مرعي در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني هابيليان در پاسخ به اين سوال كه چرا دولت عراق براي اخراج منافقين تعجيل ندارد، با بيان اينكه دولت كشورش تحت تأثير برخي فشارهاي خارجي قرار دارد، ابراز داشت: درست به همين دليل است كه دولت نوري مالكي با آرامش اين پرونده را دنبال مي‌كند و اين كش و قوس‌ها نيز به دليل همين فشارهاست. وي كه چندي پيش به عنوان برترين نويسنده و روزنامه نگار عراقي در سال 2011 انتخاب شد ادامه داد: براي دولت عراق پرونده‌هاي ناتمام ديگري در عراق وجود دارد كه به مراتب مهم‌تر از پرونده منافقين است، اما دولت مالكي مصمم به پايان دادن به اين پرونده است. وي به رسانه‌هايي اشاره كرد كه از سوي اين فرقه تأمين مالي مي‌شوند و ادامه داد: در هفته‌ها و ماه‌هاي آينده شاهد فشارهاي رسانه‌اي و سياسي از سوي رسانه‌هاي طرفدار منافقين خواهيم بود؛ چرا كه آنها ديگر قادر به مقاومت كردن در داخل محيطي كه تمايل به ماندن آن‌ها ندارد نخواهند بود. وي در خصوص علت حمايت برخي رسانه‌ها از گروهك تروريستي منافقين گفت: رسانه‌ها در عراق كاملا به لحاظ سياسي، قومي و مذهبي داراي جبهه‌بندي هستند و هر يك وابسته به يك حزب يا جريان سياسي هستند و در اين ميان برخي سني‌هاي تند رو مخالف اخراج منافقين از عراق هستند و گمان مي‌كنند از اين گروهك مي‌توان به عنوان اهرم فشاري در مقابله با ايران استفاده كرد. وي ادامه داد: مسلما نبايد توقع داشته باشيم رسانه‌اي كه متعلق به جريان اياد علاوي است، اخراج گروهك منافقين را مطالبه كند، بلكه برعكس، اين جريان‌ها از حضور منافقين در عراق حمايت مي‌كنند و ساير رسانه‌ها نيز معتقدند مشكلات و گرفتاري‌هاي عراق بسيار بزرگ‌تر از موضوع يك گروهك تروريستي است كه در يك پادگان ايزوله شده در شمال بغداد به سر مي‌برد. وي در ادامه خاطر نشان ساخت: شخصا معتقدم اين گروه بهتر است كه هر چه زودتر خاك عراق را ترك كند؛ چرا كه اغلب شهروندان عراقي كه شيعه مذهب هستند با ايراني‌ها در اين احساس مشترك‌اند و خاطرات تلخي از گروهك منافقين در زمان رژيم صدام دارند