دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 3 اسفند ماه سال 1390
نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان  " تا چه قبول افتد و... ؟ ! "  
"سئوال است جایی که رقابت واختلاف وجنگ قدرت وثروت میان  حامیان نزدیک علی خائنه ای کشیده شده است . باز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی  که ضد منافع ملت و منافع ملی است  حضور یافت وتبدیل به هیزم آتش تنوری شد که کبریت روشن کردن و بنزین شعله ور ساختنش از سوی پاسدار سربازجو شریعتمداری منفور ومشهور می باشد . یا نه اینکه اکنون که چنین دامنه وعمق اختلافات  آشکار شده است . بهترین شرایط  تبلیغ عدم تحریم وتلاش برای فاش خواستن عدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامتعارف می باشد تا در ادامه بستر فروپاشی و جایگزینی حکومت دمکراتیک شتاب گیرد ؟"
سراسیمگی ودستپاچگی سربازجو پاسدار گماشته احمدی نژاد طوری است که خارج از تقسیم کار و نوبت یادداشت روز نویسی اش وارد گود شده تا پس از یادداشت روز " سرگردنه جای وزن کشی نیست " نگرانی هایش  را از موضع مترادف ولی وقیح گونه به نمایش گذارد و با مخاطب قرار دادن آخوند محمد تقی تمساح و رقیب وی آخوند  مهدوی کنی ویلچری رئیس سیرک مجمع خبرگان  ضمن ابزار نگرانی شدیدش از دو لیست جداگانه ی 30 نفره وعدم تقبل اخار وپیشنهاد قبلی اش  اخطار به اینان وحامیان شان  کند و  پیرامونش تجزیه وتحلیل  نماید که بازی رقابت دو باند رقیب مدعی اصول گرایان در نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره نهم در 12 اسفند با دو لیست جداگانه چقدر خطرناک  است . آنگونه که هم در جبهه داخلی  خطر آفرین است  هم تهدید  آسیب رساندن ن  به وجهه بیرونی وجهه ی نظام ضد بشری وکودتایی نا متعارف  دارد. هم اینکه جایگاه ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه زیر سئوال می برد . بنابراین برای توجیه وشیر فهم کردن این دو آخوند این چنین با شکسته نفسی  ولی شیادانه دست به شامورتی بازی وپرده بازی وسیاه بازی در این  یادداشت تکمیلی " سرگردنه   جای کشتی گیری  نیست" زده است :
"شايد برخي از عزيزان، مخصوصا دو عزيز بزرگواري كه نامي از آنها در يادداشت پيش روي خواهد آمد، اين وجيزه را مصداق «درازدستي» يك «كوته آستين» به ساحت بزرگان تلقي فرمايند و به ملامت، اين بيت خواجه شيراز را خطاب به نگارنده بر لب آرند كه؛زاهد پياله پيما، صوفي غرابه بر دوش.اي كوته آستينان، تا كي درازدستي؟!در پاسخ اما، نه به جسارت- كه از اين قلم دور باد- بلكه به ارادت، مي توان و بايد آن بيت لسان الغيب را پاسخي از ديگر شاعر شيرين سخن شيراز، پيش نهاد؛گاه باشد كه كودكي نادان.به غلط بر هدف زند تيري.در يادداشتي با عنوان «سرگردنه كشتي نگيريد» به شرايط حساس كنوني و جايگاه برجسته تر از هميشه ايران اسلامي در معادلات منطقه اي و جهاني اشاره كرده و آورده بوديم كه «امروزه بزرگترين دشواري آمريكا و متحدانش حضور موثر «الگوي ايران اسلامي» و نقش بي بديل و سرنوشت ساز آن در انقلاب هاي اسلامي منطقه است» و نتيجه گرفته بوديم كه براي آنها خدشه دار كردن اين الگو از بالاترين اهميت برخوردار است و در اين ميان، تركيب مجلس اگر چه اهميت فراواني دارد ولي براي دشمن در مقايسه با الگوي انقلاب ساز و بيداري آفرين ايران اسلامي، در اولويت دوم جاي گرفته است. آنجا به اولويت اول پرداختيم و اينجا اولويت دوم را در نظر داريم، و آسيبي كه بي توجهي نسبت به آن مي تواند براي «اولويت اول» در پي داشته باشد. چگونه؟!"
همچنین در دنباله با فراموشی کامل  ادعای خود  پیرامون مجلس یا بازار مکاره ی ششم که آن را با بهانه ی عبور یک گاو از بخش حراست پارلمان یمن که جلویش سد شده بود این اقدام را  به گاوداری  بودن  مجلس ششم تشبیه نمود و به شورای نگهبان آلت دست نهیب زد که یا باید درب این گاو داری بسته و گاوان آن بیرون ریخته شود .یا اینکه قول وتضمین داده شود که در دوره بعدی هیچ گاوی واردش نشود. البته آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان با این اخطار لبیک گفت وقبول کرد که اشتباه کرده وقول داد که جبران می کند و با رد صلاحیت کردن نامزدان مدعیان اصلاح طلب در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی هفتم بقول خود وفا نمود.اما سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری  با نادیدن گرفتن این اخطار خود  آشکار نه زیرآب خمینی شیاد  را  زده  است  که گفته بود مجلس در رأس امور وعصاره ملت است، بلکه با گلاب زدن بر گور خمینی شیاد  اکنون با تبصره ی تجربه کسب شده از بازجویی زندان اوین وصنعت تواب سازی اینگونه با آویزان شدن به گفته ی خمینی  تابلو یا خط وخطوط تأکید آمیز  برای اصول گرایان مورد نظرش ترسیم کرده است:
" اين سخن نه خلاف است و نه گزاف، بلكه نكته اي بديهي است و به آساني قابل فهم كه اصولگرايان به مفهوم واقعي آن، بيش از ديگران در بستر اصيل اسلام و انقلاب گام برمي دارند و ديگران اگرچه با عبور از كانال «صلاحيت سنجي» شوراي نگهبان- صرفنظر از برخي اشتباهات احتمالي- «صالح» تلقي مي شوند ولي خانه ملت به قول حضرت امام(ره) «عصاره فضيلت ها» است و جاي آنان كه «اصلح»اند و «شايسته تر»، از اين روي تلاش براي حضور اصولگرايان در مجلس شوراي اسلامي كه باز هم به فرموده امام راحلمان(ره) «در رأس امور» است، ضرورتي اجتناب ناپذير خواهد بود. تأكيد مي شود كه اصولگرا به مفهوم واقعي آن مورد نظر است نه هر كس كه زير تابلويي با نام اصولگرايان فلان! و اصولگرايان بهمان! و... حضور پيدا كرده است"
جالب است که پاسدار شریعتمداری نگرانی شدید  خود از شکستن آرا بدلیل دو لیست جداگانه ی 30 نفره  کهمتصل به دو آخوند نامبرده هستند . همچنین  و حشت از منتهی شدن به پراکندگی آرا و شکست کامل مدعیان اصول گرایان مهمتر اینکه عدم پیاده کردن تقلبات دشمن شکن که مورد نظر علی خائنه ای است اینگونه به خطر اختلاف مدعیان اصول گرایان اشاره کرده است :
"اختلاف اصولگرايان، مثلاً در فهرست 30 نفره تهران- كه شاخص و اثرگذار است- از يكسو پراكندگي آراء را به دنبال خواهد داشت كه عبور فرصت طلبان از اين معبر و ورود آنان به خانه ملت، از جمله پي آمدهاي احتمالي آن است. نيست؟! معلوم است كه هست!اما پي آمد بعدي، مستقيماً به «الگوي ايران اسلامي» آسيب مي رساند و بي توجهي به آن، بازي در ميدان دشمن و خطرناكتر از مورد اول است.  چند ماهي است كه برادران و خواهران اصولگرا در دو جبهه با تابلوهاي «جبهه متحد اصولگرايان» و «جبهه پايداري» از يكديگر فاصله گرفته اند و هر يك از آنها، «بينش و منش» خود را «اصولگرايي ناب»! و ديگري را «زاويه دار با اصولگرايي»! معرفي مي كنند! كه به آن خواهيم پرداخت، اما، آنچه در اين بند از نوشته پيش روي مورد نظراست اين كه؛ هر يك از دو جبهه ياد شده، حلقه اي از طرفداران و هواداران پر و پا قرص دارند كه مانند سردمداران اين يا آن جبهه، خود را اصولگراي ناب و طرف ديگر را «زاويه دار با اصولگرايي» تلقي مي كنند و البته خيل عظيم اصولگرايان يعني توده هاي مردم- كه هميشه تعيين كننده بوده اند- از اختلاف دو جبهه مورد اشاره انگشت حيرت به دندان گزيده و - بدون تعارف و رودربايستي- بايد گفت؛ ضمن آن كه هر دو جبهه را اصولگرا مي دانند اما هيچيك از آنها را اصولگراي مطلق!! و بي عيب و نقص نمي دانند"
 بهرحال سربازجو پاسدار سناریو ساز شریعتمداری ناخواسته عمق وماهیت مدعیان سابق عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت را فاش ساختته وبه نمایش گذاشته است . در صورتی که قابل پیش بینی بود ومدام گوشزد می شد که رژیم کودتایی یک پایه شده پس از حذف رقیب ماه عسل خوران شان کوتاه خواهد بود واختلاف ورقابت وجنگ قدرت وثروت میان شان شروع خواهد شد. اکنون سربازجوی عربده کش و زنگی تیغ برکف  دست و نشئه و مست از پیروزی پس از کودتای 22 خرداد 88 اینگونه از موضع ضعف وپیسی که بازگو کننده ی حالات ووضعیت رهبرش علی خائنه ای می باشد . خطاب به دومدعی رقیب دست به پرسش گری بروز خطر احتمالی زده است :
"اما، خطر احتمالي كه به آن اشاره شد كجاست؟!- آقايان و خانم هاي دست اندركار «جبهه متحد اصولگرايان» و «جبهه پايداري» آيا نمي بينيد كه دو حلقه ياد شده از طرفداران هر يك از شما عزيزان، مدتي است كه از هم فاصله گرفته اند و در وحدت و يكپارچگي آنان «ترك» افتاده است؟! آيا مي توانيد انكار كنيد كه شما عزيزان- هر كدام به نوعي و به اندازه اي چه كم و چه زياد- در ايجاد اين «ترك» سهم داشته ايد؟! به سايت ها و نشريات و مصاحبه ها و مقالات چند ماهه اخير خود نيم نگاهي بيندازيد. انگار نه انگار كه دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها، گوش خوابانيده و در كمين نشسته اند! راستي! خودتان قضاوت كنيد، در اين مدت چه اندازه به جبهه اصولگراي مقابل خود پرداخته- بخوانيد پرخاش- كرده ايد و چه ميزان به روشنگري و مقابله با دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها تاخته ايد؟! با عرض پوزش و باز هم پوزش، آيا نگران نيستيد كه با غفلت خود نيروهاي حزب اللهي را مقابل هم قرار دهيد؟! از كاه كوه ساخته شود و عده اي براي «هيچ» درهم بپيچند؟! كاش به توصيه هاي دلسوزانه و پدرانه حضرات آيات مهدوي كني و مصباح توجه بيشتري مي فرموديد. عزيزان بزرگوار! آيا توجه داريد كه كدام بيراهه احتمالي، پيش روي است؟! "
فراموش نشود که نگرانی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که موازی ولی وقیح علی خا ننه ای فتوای تبصره دار برای دو جیریان رقیب مدعی اصول گرا صادر کرده  که مضاعف است .زیرا هم ناشی از شکست وهم ادامه ی این اختلاف و رقابت بدرون بازار مکاره ی دوره ی نهم می باشد.بنابراین برای رفع نگرانی کیفر خواستی علیه ی آن نامزدانی صادر کرده است که باید از دو لیست 60 نفره کناره گیری کنند یا پاک سازی وجراحی شوند  که چرا  مقابل جریان فتنه 88 یا رقیب مغلوب مدعی ا صلاح طلب جنبش سبز شده  و جریان انحرافی درون دولت بدلیل دیرفهمی شان دیر موضع گیری کردند وبودن شان در لیست ممکن است کج ودیر فهمی شان مقابل رقبا آسیب رسان به ذوب شدگان بی اراده واراذل اوباشانی شود که پیشمر گه های آماده ی عملیات انتحاری واستشهادی  رهبر ولی وقیح علی خائنه ای هستند که تأکید کرده اینان نباید  در لیست 30 نفره باقی بمانند . لذا  برای عملی شدنش این چنین رهنمود به دو آخوند پدر بزرگوار خوانده شده تمساح یزدی و مهدودی کنی ارائه کرده است :
"بيراهه احتمالي كه انشاءالله پيش روي نباشد، آن است كه اختلاف هرچند اندك ميان دو حلقه ياد شده به بعد از انتخابات مجلس نهم نيز كشيده شود. برادران و خواهران عزيز و دست اندركار دو جبهه مورد اشاره چه تضميني مي دهند- و مي توانند بدهند- كه بعد از پايان انتخابات مجلس، اختلاف نظرهاي كنوني باقي نماند؟! - اولا؛ آسيب ناشي از آن مستقيما به الگوي ايران اسلامي وارد خواهد شد و اين الگو را با خدشه روبرو خواهد كرد! ثانيا؛ كمترين آسيب به وحدت و يكپارچگي حزب الله، به دشمن جرات جسارت مي بخشد. راستي! مگر همين حزب الله نبود كه با نگاه به رهبر و مقتداي خود فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 را از كف خيابان جمع كرد، حماسه هاي بي نظير 9 دي و 22 بهمن را آفريد، ترفندهاي حلقه انحرافي را به دست باد سپرد و... ثالثا و رابعا و...چرا در حالي كه ايران اسلامي به الگوي پيش روي انقلاب هاي اسلامي منطقه تبديل شده و تاريخ به پرچمداري ولي امر مسلمين به پيچ بزرگ و سرنوشت ساز خود رسيده است، براي حزب الله يعني اصلي ترين، مومن ترين و فداكارترين نيروي سرنوشت ساز انقلاب دغدغه هاي فرعي آفريده شود؟!نكته اي كه به خاطر آن، پيشاپيش از محضر بزرگان پوزش خواستيم و آن درخواست از حضرات آيات مهدوي كني و مصباح يزدي يعني دو پيشتاز عرصه علم و تقوي و انقلاب است كه با نگاه پدرانه خود پادرمياني كنند و فهرست واحدي ارائه فرمايند. بديهي است كه يك فهرست 30 نفره، گنجايش 60 نفر را ندارد. بنابراين با احتساب 5 نامزد مشترك، كناره گيري 25 نامزد از هر دو ليست ضروري و اجتناب ناپذير است. اما، چگونه؟!الف: كساني كه در مقابل فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 ديرتر از آنچه انتظار مي رفت موضع گرفته اند، اگرچه به خاطر موضع گيري- هرچند اندكي ديرهنگام- خود قابل تقدير هستند و در طيف اصولگرايان جاي دارند ولي شايسته تر- و شايد بايسته تر- آن كه در جايگاه ديگري غير از مجلس شوراي اسلامي به خدمت مشغول باشند. زمينه و جا براي خدمت نه «كم» است و نه «تنگ».ب: آن عده كه در مقابل حلقه انحرافي و پلشتي هاي آن موضع مشخصي نداشته و يا خيلي ديرتر از آنچه انتظار مي رفت موضع گرفته اند نيز شرايطي دقيقا مشابه گروه الف دارند و شايسته تر آن كه كنار گذاشته شوند و ضمن تقدير از موضع نهايي و كنوني آنها و حضورشان در طيف اصولگرايان به خدمت ديگري غير از نمايندگي مجلس شوراي اسلامي بپردازند.گفتني است كه «مقابله با فتنه و انحراف» يك ارزش است ولي كساني كه زير اين دو تابلو جمع مي شوند بايد نشانه هاي قابل استنادي از تقابل خود با فتنه و انحراف داشته باشند و ادعا به تنهايي براي حضور در خانه ملت كافي نيست. شماري از اين افراد، وقتي فتنه 88 به زوال گرائيد عليه آن موضع گرفتند و برخي ديگر كساني هستند كه كمترين نشانه اي از برخورد و موضع گيري آنها عليه حلقه انحرافي در هيچ جا ثبت و يا ديده نشده است.آنهايي كه بعد از برملا شدن ماهيت آمريكايي- اسرائيلي فتنه 88 و يا بعد از آشكار شدن انحراف حلقه انحرافي با برخي از عوامل اصلي «فتنه» و «انحراف» در ارتباط بوده اند، نيز مي توانند بخشي از 25 نفر قابل كناره گيري باشند.بلكه بيم آن مي رود كه ديرفهمي اين عده در موارد مشابه ديگر نيز تكرار شود. بنابراين چه لزومي دارد كه در ليست انتخاباتي اصولگرايان جاي گيرند؟!و: افراد مشمول بندهاي ياد شده بسيار اندك و كم شمارند. ولي از آنجا كه ليست 30 نفره بعد از كناره گيري اين تعداد اندك، باز هم براي بقيه جا ندارد، الزاماً و به خاطر مصلحت و مقصود بااهميت تر تعدادي ديگر نيز بايد كناره بگيرند"
در خاتمه اینکه گفته می شود وقتی به مرده رو داده شودفرصت طلبی کرده وکفن خود را زرد می کند .اکنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز که در حال شیمی در مانی می باشد. از موضع نماینده ی ویژه ی ولی وقیح منفور و نا مشروع علی خائنه ای در دروغ نامه ی کیهان با رهنمود وتوصیه و باید ونباید گویی ها که می کند نشان داده  است که قدرتی بیشتر از رهبر دکوری ومترسکی  علی خائنه ای دارد . برای اینکه اکنون پس از یادداشت "سرگردنه جای کشتی گیری نیست".تعیین وتکلیف برای دو آخوند کرده است که یکی مخالف رفسنجانی و بستر ساز جراحی کردن رفسنجانی از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی شد و دیگری آخوندی است که جانشین رفسنجانی شده است و هریک درر أس یک جبهه با پسوند اصول گرایی و پایداری اصول گرایی هستند که تبدیل به رقیب هم دیگر شده اند . ولی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با شیوه ی بازجویی زندان اوینی دست به  تهید و تنظیم  کیفرخواست برای 30 نامزد از 60 نامزدان 2 لیست 30 نفره ی دو رقیب زده وتأکید کرده است  که باید برای تهیه ی یک لیست 30 نفره 30 نفر جراحی شوند .تا مانع از شکست در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بازار مکاره ی دوره ی نهم شود .هم   موجب ادامه ی انتقال اختلاف و رقابت دو رقیب به بازار مکاره ی نهم نگردد .مهمتر اینکه جایگاه ادعای وارونه وکمدی رهبریت جنبش بیداری اسلامی علی خائنه ای  در منطقه حفظ  می شود . یعنی اینکه نقش هیأت های اجرایی وزارت کشور  و شورای نگهبان آلت دست که نقش صافی و جراحی پیرامون رد وتأیید صلاحیت کردن های نامزدان طی شد کافی نیست که نیاز به پیگیری وفتوای بیشتر از سوی نماینده ی علی خائنه ای در دروغ نامه و دخمه ی کیهان  می باشد تا بر اساس تجربیات پاسداری و  بولتن نویسی بخش اطلاعاتی ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گر وسربازجویی و شکنجه گری  واعتراف  گیری  زندان اوین و روزنامه ی نگاری که ترکیب وتلفیق دو مورد ذکر شده است  فتوا صادر نماید وتعیین تکلیف  برای دو آخوند تمساح یزدی و مهدوی کنی وجبهه های وابسته به اینان  نماید که باید دو لیست تبدیل به یک لیست شود. اکنون سئوال است جایی که رقابت واختلاف وجنگ قدرت وثروت میان  حامیان نزدیک علی خائنه ای کشیده شده است . باز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی  که ضد منافع ملت و منافع ملی است  حضور یافت وتبدیل به هیزم آتش تنوری شد که کبریت روشن کردن و بنزین شعله ور ساختنش از سوی پاسدار سربازجو شریعتمداری منفور ومشهور می باشد . یا نه اینکه اکنون که چنین دامنه وعمق اختلافات  آشکار شده است . بهترین شرایط  تبلیغ عدم تحریم وتلاش برای فاش خواستن عدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نامتعارف می باشد تا در ادامه بستر فروپاشی و جایگزینی حکومت دمکراتیک شتاب گیرد ؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 3 اسفند ماه سال 1390
. تا چه قبول افتد و... ؟ ! (يادداشت روز)