تصاویرخاتمی، حجاریان، هاشمی و... اصلاح‌ طلبان در مراسم ترحیم.مراسم ترحیم پدر عبدالله نوری در مسجد نور تهران. 8 اسفند 90
وقتی که گفته می شد از افعی کبوتر زاییده نمی شود و رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف اصلاح پذیر شدنی نمی باشد .چون قرون وسطایی وضد بشری می باشد که هیچگونه سنخیتی با دنیای مدرن کنونی ندارد .ولی آن زمان که مدعیان خوش خیال اصلاح طلبان  که بر قدرت بودند .مدعی بودند و می پنداشتند که شرایط به قبل از 2 خرداد 76 بر نمی گردد . غافل از آنکه نمی دانستند که فضا به سمتی  چرخش خواهد کرد که دستآورد 8 ساله اینان  منتهی خواهد شد که کروبی و موسوی از رهبران مدعیان اصلاح طلبان در حصر خانگی قرار گیرند وحد اکثر فعالیتی که سایر مدعیان اصلاح طلبان می توانند داشته باشند گرد همآیی های مراسم تسلیت می باشد که در حقیقت مراسم ختم خودشان می باشد. مگر اینکه با تجربه ی کسب شده ی 33 ساله که برای شان اثبات شده است با بودن ولی وقیح و حکومت فاشیستی مذهبی نه اصلاح شدنی و نه معنی و مفهومی دارد ، جز اینکه بطور  کامل قطع امید از این امام زاده کور کن جای شفا  کنندوتلاش برای تغییرات دمکراتیک  در ایران نمایند. بهمین دلیل عبدالله نوری از پست وزارت کشوردولت مدعی اصلاح طلبی به زندان اوین کوچ کرد تا مهمان هتل اوین شد تا بیشتر معنی ومفهوم ادعای اصلاح طلبی در رژیم مذهبی کودتایی نامتعارف اثبات شود . سپس برادرش علیرضا عضو بازار مکاره ششم با توی فرستادنش در جاده جالوس  را از دست داد . اکنون هم در سوگ پدرش نشسته است و به این واقعیت رسیده است که دیگر حضورش در نمایش خیمه شب بازی نه مثمر ثمر که زیان آورست . کاش بقیه هم قطاران وی هم چنین نظری اتخاذ می نمودند.
 
  
 
 عبدالله نوری: در انتخابات شرکت نمی‌کنم
وزیر دولت محمد خاتمی گفت که هیچ یک از لیست‌های انتخابات مجلس نهم ندیده است. به گزارش فارس،‌ عبدالله نوری وزیر دولت محمد خاتمی در حاشیه مراسم ختم پدرش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که من گرفتار برنامه‌های فوت پدرم بودم، هیچ لیستی را ندیدم، ولی خودم در انتخابات شرکت نمی‌کنم. وی در خصوص حضور مردم در انتخابات هم ابراز بی‌اطلاعی کرد و افزود: از نحوه حضور مردم در انتخابات هم بی‌اطلاع هستم. نوری در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور شما در راستای تحریم انتخابات است، گفت: من شرکت نمی‌کنم و نمی‌دانم که اصلاح‌طلبان گفته‌اند در انتخابات شرکت نمی‌کنند.