اعتصاب کارگران در اعتراض به ۶ ماه نگرفتن حقوق، حفاری خط ۳ مترو را متوقف کردا. 3 اسفند 90
چرا مسئولان مدعی اصول گرا سکوت پیشه کرده اند و مقابل مطالبات مردم به خصوص کارگران محروم و زحمتکش واکنش نشان نمی دهند  و تبدیل به  رهبرشان علی خائنه ای شده اند که هرزمان منبر وتریبون وگوش مفت گیر می آورد. آنگونه عربده کشی علیه ی آمریکا  و اسراییل می کند و از نابودی قریب الوقوع  اسراییل می گوید و اشک تمساح برای ملت فلسطین می ریزد وادا واطوار  رهبری ام القرای  جهان اسلام و جنبش بیداری در منطقه در می آورد ومدعی می شود که این انقلاب الگو گرفته از انقلاب اسلامی خمینی شیاد در ایران  است که اکنون از منطقه عبور کرده و به اروپا و وال استریت و 60 شهر آمریکا و کانادا رسیده است . گویا که ایران بهشت برین شده است و مردم وکشور هیچگونه کمبود ومشکلی ندارد . همچنین خبری از اختلاف و رقابت وجنگ قدرت و ثروت در رأس و بدنه ی نظام نیست . جز اینکه این گوشه وکنار گاهی اختلاسی از سوی نفوذی های دشمن زخم خورده به وقوع می پیوندد که رقمش هم زیاد چشم گیر نیست. چون مبلغ نا قابل 3000 هزار با 9 صفر اضافی جلویش تومان در بانک ها می باشد. برای همین دادگاهش برای چاشنی تبلیغات نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بطور همزمان شروع شده است تا موجب سر گرمی وتفریح ونه منحرف کردن اذهان عمومی شود . بهمین  دلیل شوی دادگاهش غیر علنی می باشد . از سوی دیگر معادل همین رقم در بازی افزایش قیمت ارز و دلار و سکه های طلا از سوی بانک مرکزی دنبال شده است . اما چون این بازی موجب تورم و گرانی 50%  و رشد فقر وبیکاری شده است . پس دولت اصول گرای ساده زیست وعدالت محور  که پاک ترین دولت تاریخ بشریت است . تصمیم گرفته است تا برای ترغیب وتشویق کارمندان دولتی  به حضور در نمایش خیمه شب بازی دشمن شکن 12 اسفند رأی   دهند نیم  سکه ی طلا یعنی کمتر یک سکه طلا در زمان جنگ  هدیه  عیدی نوروزی دهد . اما چون کمی دلخوری بین پاسداران رئیس جمهور با شهر دار تهران وجود دارد . برای همین دولت  نه بدهی خود به شهرداری به خصوص بودجه ی سازمان مترو را نمی دهد ، بلکه در کارش اخلال گری اصول گرایانه می کند . همین اقدام موجب شده است تاکه دستمزد ناچیز کار گران مترو برای 6 ماه به تعویق بی افتد تا بیشتر ثابت شود چرا رهبر علی خائنه ای چپ و راست تأکید بر صدور انقلاب با ادعای رهبری جنبش  بیداری اسلامی منطقه می کند ومی خواهد چگونه الگویی به ملت های منطقه اهدا کند؟
سایت قانون : کارگران شرکت پیمانکار خط 3 مترو تهران در اعتراض به عدم دریافت 6 ماه حقوق دست به اعتصاب زده‌اند. این کارگران که حدود 200 نفر هستند در مقابل شرکت سابیر بین‌الملل که پیمانکار حفاری خط 3 می‌باشد در خیابان آیت‌اله سعیدی تجمع کرده‌اند و خواستار پرداخت معوقات خود می‌باشند. یکی از کارگران این شرکت با اعلام  این خبر به قانون می‌گوید: «6 ماه است که حقوق نگرفته‌ایم، هربار اعتراض کرده‌ایم مدیرعامل شرکت وعده ماه آینده را داده است. با این مخارج زندگی و توقعات خانواده در پایان سال 6 ماه حقوق نگرفتن، زندگی کارگران مترو را بسیار سخت کرده استحفاری خط 3 مترو که تا حوالی خیابان مختاری رسیده است با وارد شدن اعتصاب این کارگران به دومین روز خود کاملاً متوقف شده است. هرچند مسئولان این شرکت در حال رایزنی با کارگران برای ازسرگیری ادامه کار آن‌ها هستند اما گویا هنوز توافقی میان آن‌ها حاصل نشده است. یکی از کارگران شرکت سابیر بین‌الملل می‌گوید: «مدیرعامل شرکت در جمع کارگران حاضر شده و قول داده است که تا یک هفته دیگر بخشی از حقوق معوقه کارگران را پرداخت کند و مابقی آن را نیز در پایان ماه واریز کند.» او می‌گوید مدیران شرکت بهانه می‌آورند که به علت پرداخت نشدن صورت‌وضعیت‌های شرکت از سوی شرکت متروی تهران آن‌ها برای پرداخت حقوق کارگران مشکل پیدا کرده‌اند. البته او اعتقاد دارد سال گذشته نیز چنین دلیلی را برای عدم پرداخت 5 ماه حقوق کارگران مطرح کردند اما در نهایت مشخص شد که پولی که از شرکت مترو تهران دریافت کرده‌اند را صرف پروژه‌های دیگر خود کرده‌اند. کارگران این شرکت اعلام کرده‌اند تا پرداخت نشدن حقوق و مزایای 6 ماه گذشته خود به سر کار برنخواهند گشت و از مسئولان شرکت متروی تهران انتظار دارند به وضعیت آن‌ها رسیدگی کنند تا هم مشکلات آن‌ها برطرف شود و هم حفاری خط 3 با توقف بیشتری مواجه نشود
.با اينهمه رشد اقتصادي عيدي كارمندان دولت يك قطعه سكه بهار آزادي است؟
 روزنامه جمهوري اسلامي : كارمندان و بازنشستگان دولتي از اينكه عليرغم بالا رفتن حبابي قيمت سكه و پائين آمدن ارزش پول ملي، عيدي آنها برابر يك نيم سكه است گلايه مندند. جمعي از كارمندان در نامه‌اي به روزنامه جمهوري اسلامي خواستند از مقامات دولتي سؤال شود كه با اينهمه رشد اقتصادي چگونه شد كه در سالهاي پس از انقلاب حتي زماني كه نفت خريدار نداشت و به قيمت كمتر از ده دلار به فروش مي‌رفت عيدي كارمندان دولت يك قطعه سكه بهار آزادي يا معادل ريالي بيشتر از ارزش يك قطعه سكه بهار آزادي بود هم اكنون با اينهمه رشد اقتصادي، ارزش ريالي عيدي در نظر گرفته شده براي كارمندان و بازنشستگان كمتر از ارزش نيم سكه است و جا دارد تا مقامات ارشد اقتصادي زحمت بكشند براي بخشي از مردم كه با شاخص‌هاي اقتصادي آشنايي دارند با بيان ساده افزايش حباب گونه قيمت سكه يا كاهش ناگهاني ارزش ريال و به عبارت ديگر تعلق كمتر از نصف ارزش عيدي سنوات گذشته به كارمندان را تشريح بفرمايند تا همگان پي به مفهوم عبارت رشد شاخص‌هاي اقتصادي ببرند و قدردان زحمات طاقت فرساي مقامات اقتصادي كه به حق پست‌هاي كليدي را تصاحب كرده‌اند باشند!