آخرين ديدگاه هاي فتنه گران درباره انتخابات در حاشيه يك مراسم ختم
گزارشی که  دروغ نامه ی کیهان از مراسم ختم پدر شیخ عبدالله نوری داده است که وزیر کشور خاتمی  بود سپس زندانی شد  . گذشته از اینکه این گزارش با شیوه ی بازجویی وپرونده سازی ونیش وکنایه می باشد . مهم اینکه فاش کرده که نه کسی حاضر شده با گزارشگر این دروغ نامه گفتگو کند ونه اینکه هیچکدام پاسخ مثبت به حضور در بازی نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند داده است .در صورتیکه قرار است حضور ساندیس خوران آنگونه باشد که موجب حماسه سازی تقلبات دشمن شکن شود.
در حاشيه يك مراسم ختم، جمعي از فتنه گران آخرين مواضع خود را درخصوص انتخابات پيش رو بيان كردند.مراسم ختم پدر «عبدالله نوري»- وزير كشور دولت خاتمي- با حاشيه هاي فراواني همراه بود و فرصتي شد تا جمعي از فتنه گران ضمن تجديد ديدار، آخرين مواضع سياسي خود را نيز بيان كنند.پس از ورود سيدمحمد خاتمي به مراسم ختم پدر عبدالله نوري خبرنگاران از وي درباره شركت در انتخابات سوال كردند كه وي هيچ پاسخي نداد و پس از خروج وي، باز خبرنگاران سوال خود را تكرار كردند كه وي فقط گفت: مخلص شما هستم.رئيس دولت اصلاحات در پاسخ به اين سوال كه آيا عدم حضور شما در انتخابات به معناي تحريم است، گفت: شما كه هر چه دلتان مي خواهد، مي نويسيد.خاتمي به اين ترتيب استراتژي تحريم را رد نكرد.حسين مرعشي فعال سياسي اصلاح طلب يكي ديگر از چهره هايي بود كه با سوال خبرنگاران مواجه شد. وي درباره شركت در انتخابات اظهار داشت: من منتظر نظر آقاي احمدي نژاد هستم تا بعد از آن تصميم بگيرم!عباس عبدي عضو سابق جبهه مشاركت در حاشيه اين مراسم ختم در پاسخ به خبرنگاران درباره اينكه آيا در انتخابات شركت مي كنيد يا نه؟ با حالت توهين آميزي گفت: اصلا رسانه نيستيد كه پاسخ شما را بدهم.وي توضيح نداد كه آيا با ملاك هاي وي جز بي بي سي و VOA «رسانه» ديگري هم باقي مي ماند؟!پس از پايان مراسم ختم، هنگامي كه عبدالله نوري در حال خروج از مسجد نور بود با فخر السادات محتشمي پور همسر مصطفي تاج زاده از متهمان امنيتي فتنه 88 مواجه شد و با وي به گفتگو پرداخت. همچنين الياس حضرتي «عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي» در حاشيه اين مراسم درباره شركت در انتخابات گفت: در انتخابات شركت مي كنم و به علي مطهري نيز راي مي دهم.
اینهم نظر یک فرصت طلبی که ردانه برای اینکه صندلی خود در بازار مکاره را حفظ کند خودش را اصلاح طلب جا زده است تا که نقش غضنفر گل زن تیم خودی را اجرا نماید. برای همین وقتی این نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم 12 اسفند را تحریم  شده است  ومردم معترض ناراضی که تجربه ی کودتای 22 خرداد و وقایع پس از آن را دارند وهیچگونه علاقه ای به حضورو تکرار آن کودتای تقلباتی تجربه شده را آزمون کردن ندارند .ولی مصطفی کواکبیان در گفتگو با سایت همکارش سربازجو پاسدار  شکنجه گر مشرق احمدی نژاد معتقد هست که ما نباید آب را بریزیم به آسیاب کسانی که می‌خواهند با حداقل مشارکت وارد بازار مکاره شوند و افزوده باید ما در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها به ایستیم تا وفاداری خودمان را به  رژیم ضد بشری قرون وسطایی ونه  مردم و مطالبات شان ومنافع ملی کشور  نشان داده شود. برای  اینکه هرچه مشارکت  ساندیس خوران دشمن شکن  گسترده‌تر باشد ضریب امنیت کودتاگران ورهبر ولی وقیح علی خائنه ای  بالاتر می‌رود.
معتقد هستم که یک سری از افراد با مشارکت پائین مردم بیشتر موافق هستند. چون فکر می‌کنند که در صورت حضور گسترده مردم رای ندارند لذا ما نباید آب را بریزیم به آسیاب کسانی که می‌خواهند با حداقل مشارکت وارد مجلس شوند.مشرق: مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری و نماینده مردم سمنان در مجلس هشتم درباره اظهار نظرهای برخی اصلاح طلبان همچنین ترکیب مجلس آینده صحبت کرد که در ذيل از نظرتان مي گذرد. بعضی‌ها به دنبال تحریم انتخابات هستند مثلا آقای موسوی لاری می گویند "اگر قرار باشد رأی بدهم به محجوب رأی می‌دهم" نظرتان در مورد اینگونه اظهار نظرهای دلسردکننده چیست؟من در مورد دیگران نظر نمی‌دهم. معتقد هستم که یک سری از افراد با مشارکت پائین مردم بیشتر موافق هستند. چون فکر می‌کنند که در صورت حضور گسترده مردم رای ندارند لذا ما نباید آب را بریزیم به آسیاب کسانی که می‌خواهند با حداقل مشارکت وارد مجلس شوند. باید ما در مقابل تهدیدات و تحریم‌ها وفاداری خودمان را به کشور و نظام نشان بدهیم و در همین حال اولین انتخاباتی هست که بعد از حوادث انتخابات 88 دارد انجام می‌شود هرچه مشارکت مردم گسترده‌تر باشد ضریب امنیت ملی در کشور بالاتر می‌رود هرکسی که ایران را دوست دارد به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس عرض می‌کنم که وظیفه خودش را باید بداند و بیاید پای صندوق‌های رأی و گله گذاری و دلخوری‌ها را بگذار بعد از انتخابات، مسأله فعلی ما حضور در پای صندوق‌های رأی است و انتخاب نمایندگانی کارآمد، شجاع، پیرو خط امام، معتقد به نظام و اصول قانون اساسی و رهبری، مدرس‌گونه، کسانی که واقعاً وارسته باشند و نه وابسته برای مردم کار بکنند نه برای جیب‌های خودشان و خودشان را وقف مردم کرده باشندهرچه نمایندگان کارآمدتر باشند مجلس کارآمدتر است و هرچه مجلس کارآمدتر باشد دولت کارآمدتر است. اگر ما دولت ضعیفی داشته باشیم مقصرش مجلس ضعیف است و اگر مجلس ضعیفی داشته باشیم به واسطه افرادی هست که  ضعیف هستند و یا از دولت پول می گیرند یا از باندهای قدرت و مافیای ثروت وام دارند. بنابراین مردم دو وظیفه دارند یک وظیفه حضور در صحنه و وظیفه بعدی انتخاب اصلح و کارآمد.•    ترکیب مجلس آینده را چطور می بینید؟مجلس آینده سه ضلعی خواهد بود یک ضلعش اصولگرایان سنتی هستند که البته منتقدان دولت هم در همین ضلع جای می‌گیرند. ضلع بعدی دولتی‌ها هستند که دوستان جبهه پایداری شامل آن می‌شوند و ضلع سوم هم اصلاح‌طلبان خواهند بود که بستگی به میزان مشارکت و نتایج آرا دارد. البته خوشبختانه ما نیز لیستی که معرفی کردیم با استقبال مردم مواجه شده و ما از این نظر خیالمان راحت است.•    شانس کدام یک از لیست ها اصولگرایان برای حضور در مجلس نهم بیشتر می دانید؟من معتقدم به ترتیب لیست های منتقدین دولت، جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری شانس بیشتری در بین اصولگرایان خواهند داشت. برخی رسانه خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه شما از بهائی معروف (هژبر یزدانی) تمجید کردید. در این زمینه چه پاسخی دارید؟غلط کردند با ....! اصلاً ما همچین صحبتی نکردیم بداخلاقی‌های رسانه‌ای موجب شده به چه چیزهایی رو آوردند، آنهایی که کم می‌آورند این کارها را می‌کنند. در سایت ما اصلاً چنین مطلبی وجود ندارد. اینها دروغ است با این دروغ‌ها رأی جمع نمی‌شود.
وزيرخارجه در نشست شوراي حقوق بشر شركت مي كند.
آیا این توهین به شورای حقوق بشر ومدافعان آن در سراسر جهانی نیست که رژیم جنایتکار ضد بشری قرون وسطایی که سالیان متمادی است پیشتاز محکومیت جهانی نقض حقوق بشر می باشد و هرروز  که می گذرد این کار نامه ی ننگین سنگین تر می شود .ولی باز هم هیأتش در نوزدهمین نشست شورای حقوق بشر  در ژنو حضور می یابد. به خصوص اینکه  محمد جواد لاریجانی  همرا این هیأت است که جنایتکاری  است که از سنگسار واعدام کودکان آشکارا  دفاع  می کند.راستی سیاست خیائنانه مماشات گری کجا را که آلوده نکرده است؟
نوزدهمين نشست شوراي حقوق بشر با حضور وزير امورخارجه كشورمان و دبير ستاد حقوق بشر قوه قضائيه، امروز در ژنو برگزار مي شود.علي اكبر صالحي وزير امور خارجه كشورمان به منظور شركت در نوزدهمين نشست شوراي حقوق بشر در راس هيئتي سياسي تهران را به مقصد ژنو ترك كرد.وزير امور خارجه قرار است طي سخنراني در نوزدهمين اجلاس شوراي حقوق بشر، ديدگاه هاي جمهوري اسلامي ايران در موضوعات حقوق بشري را تبيين كند.رئيس دستگاه ديپلماسي همچنين با حضور و سخنراني در كنفرانس خلع سلاح نقطه نظرات كشورمان در زمينه خلع سلاح و امنيت بين المللي را تشريح خواهد كرد.ديدار با تني چند از مقامات بين المللي و وزراي خارجه ديگر كشورها نيز بخشي از برنامه هاي وزير امورخارجه كشورمان در حاشيه شركت در اين نشست مي باشد.نوزدهمين نشست شوراي حقوق بشر سازمان ملل امروز با حضور برخي مقامات كشورمان از جمله محمد جواد لاريجاني دبيرستاد حقوق بشر قوه قضائيه در ژنو برگزار مي شود.در اين نشست همچنين كاپيتان شهبازي خلبان هواپيمايي كه بدون باز شدن چرخ فرود آمد، به موضوع تحريم هاي ضدانساني عليه ايران خواهد پرداخت.وضعيت حقوق بشر در انگليس (با حضور نمايندگان پارلمان انگليس)، بررسي خشونت پليس در جنبش تسخير وال استريت آمريكا (با حضور رمزي كلارك) و توصيه هاي يو پي آر در خصوص ايران و ميزان پيشبرد هر توصيه از جمله محورهاي اين نشست خواهد بود.
در پي بارندگي 30 ميليارد ريال خسارت به راه هاي مواصلاتي رودان و ميناب وارد شد
رژیم ضد بشر ی و قرون وسطایی کودتایی نا متعارف چونبی در وپیکر و برنامه  است . بنابراین  بارندگی آنگونه موجب خسارات مالی و جانی می شود که خشکسالی .چونکه به جز رقابت و در گیراختلاف وجنگ قدرت وثروت بودن وجنگ افروزی وتهدید واختلاس وغارتگری که می کند و تلاش پیگیری برای اهداف نظامی هسته ای می نماید و برای دفاع از این هدف با وارونه گویی ادعای رهبر ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری اسلامی منطقه می کند وشعار ضدیت با آمریکا ودشمنی با اسراییل سر می دهد واشک تمساح تاکتیکی تبلیغاتی برای فلسطین می ریزد .هر گز به فکر پاسخ گویی مطالبات مردم ونه منافع ملی نمی باشد.
در پي بارش بارندگي روز يك شنبه در سطح استان هرمزگان راه و ترابري هرمزگان ميزان خسارت وارده به راه هاي مواصلاتي رودان و ميناب را 30ميليارد تومان اعلام كرد. به گزارش مهر، در پي بارندگي هاي اخير در سطح شهرستان هاي ميناب و رودان خسارتي به محورهاي اصلي و فرعي و روستايي اين شهرستان ها وارد شد. كارشناسان اداره كل راه و ترابري در حال بررسي ميزان اين خسارت هستند كه برآورد اوليه ميزان خسارات حدود 30 ميليارد ريال است. در حال حاضر عوامل راهداري براي بازگشايي و ترميم محورها و ابنيه فني آسيب ديده مشغول فعاليت هستند
این خبر هم  ادامه ی گزارش  خبر قبلی می باشد .حال داشته باشید .وقتی سرباز محافظ سد امنیت  درر ژیم قانون شکن مستوجب خلاف قانون شده بشرط آنکه خبر درست باشد .اگر چنانچه روزی سد بدلایلی همچون بارندگی زیاد فزونی آب داشته یا طغیان کند یا بشکند چگونه موجب فاجعه در منطقع خواهد شد؟ عجیب است که سرباز جزو نیروهای مجری و ضابط قانونی برای حفاظت ونظارت سد است .هم اینکه آب تنی در سد غیر قانونی می باشد . مهمتر اینکه بدلیل امکانات غواصی جسد کف سد است وبیرون کشیده نشده است .
مدير آب منطقه اي شهرستان ميناب گفت: يك سرباز وظيفه در درياچه پشت سد استقلال ميناب غرق شد. محمد بازماندگان در گفت وگو با مهر با تاييد خبر غرق شدن يك سرباز وظيفه در درياچه پشت سد استقلال ميناب عنوان كرد: در ساعت 11 و 15 دقيقه پيش ازظهر دوشنبه جواني كه از پرسنل وظيفه پاسگاه مستقر در سد استقلال ميناب به دليل آبتني در درياچه غرق شد. وي عنوان كرد: اين سرباز وظيفه به عنوان نيروهاي مجري و ضابط قانوني براي حفاظت و نظارت در تردد بازديدكنندگان در پاسگاه انتظامي در سد استقلال ميناب مستقر بود. بازماندگان اظهار داشت: با وجود حضور به موقع نيروهاي آتش نشاني شهر ميناب در محل حادثه تلاش براي يافتن جسد به علت نبودن تجهيزات غواصي امكان پذير نبود و از مركز استان درخواست اعزام يك تيم امداد و نجات غواصي شده است. مدير آب منطقه اي ميناب اضافه كرد: شنا در درياچه پشت سد استقلال ميناب تخلف است. به گزارش مهر، جسد اين سرباز در كف درياچه است و امكان انجام عمليات امداد و نجات با توجه به تجهيزات آتش نشاني ميناب امكان پذير نيست.