دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 9 اسفند ماه سال 1390
"تجربیات 33 سال و رشد نهضت تورم وگرانی وفقر وبیکاری وشکاف عمیق طبقاتی وکارتن خوابان خیابانی وفراموش کردن مطالبات ومشکلات  حاشیه نشینان شهر ها یا آلونک  نشینان  ها چه ارتباطی به توطئه های تخریبی وتبلیغی دشمن بیگانه برای کاهش مشارکت مردم دارد که ادعا شده است ؟ برای چه مردم باید در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شرکت کنند تا که تبدیل به ساندیس خوران  دشمن شکن شوند تامشروعیت کاذب  برای  رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری کسب گردد . سپس رهبر ولی وقیح علی خائنه ای  ادعای حضور 80% وبیشتر مردم در این نمایش خیمه شب بازی کند .ولی مردم به ویژه محرومان  که جمعیت 80% کشورر ا تشکیل می دهند .همچنان  شاهد  بدترشدن وضع شان از شرایط موجود باشند؟"
روضه خوانان و مداحان ومعرکه گیران و قلم بر دستان وارونه گو و کتمان کنندگان حقایق که برخی شان یادداشت روز نویس شده اند  غافل از اینکه   هیچ توجه داشته باشند که مردم  ایران دارای فهم وشعور وتجربه می باشند به خصوص آنگونه که آنان که در 22 خرداد 88 حضور داشتند وشاهد بودندکه چه اتفاق افتاد . نمی شود که هم دروغ و وارونه گزارش وتحلیل داده شود . هم اینکه  اینان که در صحنه حضور داشتند متهم  به فتنه وفتنه گری وفریب خوردگان دشمن بیگانه  شوند. عجیب است  آنانکه به این ترفند مدام  اتهام ونعل وارونه می زنند نمی دانند که تکرارش گذشته از  رو شدن دستان خالی  شان از طرف دیگر  ادامه ی وارونه گویی وتوهین به فهم وشعور کردن مردم این چنین تبدیل به بازی کردن چیز بد بو با چوب وبر هم زدن وبوی گندش بیشتر در آوردن می شود:
"ناگفته پيداست اين پاسخ، پايان كار نبود و طبيعي است كه دشمنان و مخالفان نظام جمهوري اسلامي به انتخابات 12اسفند به ويژه پس از ناكامي بزرگ در انتخابات قبلي و فتنه 88 به عنوان بزنگاهي براي توطئه ها و آرزوهاي شيطاني شان؛ نگاه ويژه داشته و دندان طمع تيز كرده باشند.
بنابراين دشمن براي تعيين راهبرد (هدف كلي) و تاكتيك (راه هاي رسيدن به آن هدف كلي) خود از مدت ها قبل با برنامه ريزي ها و طرح هاي خرد و كلان به كارزار انتخابات مجلس ايران ورود جدي داشته است.به عنوان نمونه براي اينكه دورخيز دشمن براي انتخابات اسفند 90 مشخص شود مي توان به سخنان معنادار جرج سوروس در اسفند 89 اشاره كرد كه در مصاحبه با سي ان ان گفت: «حاضرم شرط ببندم ايران تا يك سال آينده سقوط خواهد كرد»!بنابراين راهبرد دشمن و شكست خوردگان فتنه 88، به چالش كشيدن «مشاركت» در انتخابات مجلس نهم بود. دقيقا اينجاست كه وقتي دشمن بيروني، راهبرد كاهش مشاركت در انتخابات مجلس را سرلوحه خود قرار مي دهد جرياني در داخل پروژه «تحريم انتخابات»! را به منظور كمرنگ كردن حضور مردم پيش مي كشد"
وکیل تسخیری  و یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان چون وامدار است . پس باید مثل همیشه با  گزینه  برداری کردن از یادداشت های روز دروغ نامه ی کیهان به خصوص یادداشت روز های سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری قلم زنی کند و ادعاهای پوشالی شان   را رله ونشخوار  نماید . برای همین مجوز ندارد تا بگوید عدم حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند نه حاصل عملکرد 33 سال دروغ گویی و قول های دروغ دادن ها ست که بطور سیستماتیک باز تولید می شود به خصوص  تجربه کودتای 22 خرداد 88 و در گیر بودن  5  عضو بازارمکاره در اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومانی  همچنین رد صلاحیت شدن بیش از 30  عضو بازار مکاره ی دیگر و جنگ وسگ دعوا میان بازار مکاره با دولت و فراموش کردن  پیگیری  مطالبات  مردم نمی باشد ، بلکه نتیجه  اقدامات غرب به خصوص آمریکا بوده است که اینگونه لیست  توطئه  وتهدید ها برای کاهش مشارکت  با واکنش های رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی شده است :
" تحريم دهها تن از مقامات بلندپايه ايران، 2- تصويب سه قطعنامه بر ضد ايران اسلامي در موضوعات هسته اي، تروريسم و حقوق بشر، 3- انتشار گزارش هاي پياپي به بهانه حقوق بشر عليه جمهوري اسلامي توسط بان كي مون، احمد شهيد و كميته سوم مجمع عمومي، 4- تهديدات سياسي و نظامي عليه كشورمان با اين ترجيع بند صهيونيستي- آمريكايي كه؛ «همه گزينه ها روي ميز است»!، 5- دست يازيدن به ترور دانشمندان هسته اي كشورمان و به شهادت رساندن مصطفي احمدي روشن، 6- تحريم بانك مركزي، 7-تحريم نفت و...جاي كمترين ترديدي نيست كه همه اين تلاش ها و تقلاهاي دشمن براي به سقف رساندن فشارها عليه نظام جمهوري اسلامي و انتقال اين فشارها به زندگي مردم بوده است تا در نهايت به علت غلبه فضاي يأس و نااميدي، راهبرد كاهش مشاركت مردمي در انتخابات را عملي نمايند اما صحنه عمل با ميدان تاكتيك ها و اعمال فشارها براي تحقق آن راهبرد خاص متفاوت است، چرا؟مي توان به چند نكته كليدي و راه گشا اشاره داشت؛ الف: اقدامات و تدابير متقابل ايران اسلامي در راستاي دكترين «تهديد در برابر تهديد» بسياري از نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب كرد. به عنوان مثال طرح بستن تنگه هرمز كه ايران اسلامي چندي پيش در رزمايش ولايت 90، بستن اين آبراه استراتژيك را تمرين كرد پيام مقتدرانه و در عين حال بازدارنده اي بود به دشمناني كه پيش تر رجز مي خواندند و بعد در هنگامه عمل ترمز كردند. علي رغم افزايش فشارها بر ايران تا جمهوري اسلامي را به زعم خودشان منفعل كرده و به گوشه رينگ ببرند در بحبوحه همين فضا، ايران در كمينگاه الكترونيكي خود پهپاد جاسوسي آمريكا را شكار كرد.اين اقدام نه تنها اقتدار جمهوري اسلامي را آشكارا به دنيا مخابره كرد بلكه نشان داد اتهام نقض قواعد و مقررات بين المللي و حقوقي از سوي آمريكا به ايران دروغ است و اتفاقا اين واشنگتن است كه برخلاف پروپاگاندا، يد طولايي در نقض حقوق كشورها دارد. متوسل شدن به اقداماتي كور و بي نتيجه مانند ترور شهيد احمدي روشن نيز كاملا به ضرر دشمنان جمهوري اسلامي تمام شد و جاي تامل است كه ماه پيش در 80 شهر آمريكا و كانادا، مردم در حمايت از ايران اسلامي و در حالي كه عكس شهيد احمدي روشن را بر دست داشتند اقدامات تروريستي و احتمال حمله نظامي به ايران را محكوم كردند.مهم ترين شليك و آخرين تير دشمن عليه ايران در هفته ها و ماه هاي اخير انجام شد و تحريم توأمان بانك مركزي و نفت ايران اين مطلب را نشان مي داد. اما واقعيت باز هم ناكامي آنها را تصوير مي كند.ايران بدون هياهو و بيرون از بلوف، صدور نفت به فرانسه و انگليس را قطع كرد و كافي است بازتاب هاي اين اقدام قاطعانه و تدبير هوشمندانه جمهوري اسلامي پي گيري شود تا مشخص شود كه دشمن در اجرايي كردن تاكتيك هايش بر ضد ايران شكست خورده است.: و بالاخره بايد گفت؛ همچنانكه به اعتراف «هافينگتون پست» تهاجم و لشكركشي آمريكا به منطقه به ضرر اين كشور و به سود جمهوري اسلامي بود و به اعتراف «جروز الم پست» بهار عربي- بخوانيد بيداري اسلامي- در تحولات منطقه به ضرر آمريكا تمام شده است؛ راهبرد و تاكتيك هاي آمريكا و چند كشور همسو با آن در به چالش كشيدن مشاركت مردم در انتخابات مجلس نهم به ضرر آمريكا و اروپا تمام شد و از سوي ديگر؛ عزم ملت ايران را براي حضور در پاي صندوق هاي راي و پاسخ كوبنده به پروژه «تهديد، تحريم و ترور» دو چندان كرده است كه شواهد اين واقعيت در 22 بهمن امسال نمود غيرقابل انكاري داشت"
همانگونه که اشاره شد اینگونه یادداشت های روز  گذشته از اینکه وارونه است ، بلکه توهین آمیز می باشد . برای اینکه نه کوچکترین اشاره به مردم و مطالبات شان  و ضریب نارضایتی شان از شرایط موجود  نشده است  ، بلکه به اختلاف عمیق  و رقابت  شدید بین باند های مافیایی کودتایی دوجبهه اصول گرایی وپایداری نشده است که  3 تا یادداشت روزهای سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری که از وحشت دو سر باخت توصیه وتهدید کرد که برای جلوگیری از شکستن آرای ساندیس خوران  لازم است که دو لیست تبدیل به یک لیست مشترک شود وتأکیدنمود آن اسامی که مقابل فتنه 88 دیر متوجه وموضع گیری کردند. باید از دو لیست حذف گردند چون این بد  و دیر فهمی های اینان اگر وارد بازار مکاره شوند احتمال دارد که با بد فهمی  های تکراری شان خطر آفرین  شوند . از سوی دیگر تحریم کردن رقیب مغلوب برون مرزی وحتی داخل طوریکه بر اساس گزارش دروغ نامه ی کیهان در مراسم سوگواری پدر عبد الله نوری که خاتمی و رفسنجانی و دخترش فائزه وبردار همسرش حسین مرعشی وعباس عبدی و محمد علی ابطحی و... حضور داشتند. هیچکدام حاضر نشدند تا جواب دهند که در بازار مکاره شرکت می کنند .البته عبدالله نوری گفته است که شرکت نمی کند . همینطور سایت های اینترنتی  وابسته به پاسدار گماشته احمدی نژاد می گویند که بدلیل رد صلاحیت 600 نامزدان رئیس جمهور در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شرکت نمی کنند . از طرف  دیگر گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  از   رشت گزارش داده است که در حوزه نامزدان چانه زنی پیرامون خریدن  قیمت رأی می شود .قبل از این گزارش  وزیر اخراجی وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه منوچهر متکی  اعتراف کرد که تعداد 100 نامزد را می شناسد که از مرکز ثروت و سرمایه  با اینان تماس گرفته شده که هزینه ی تبلیغات  شما داده می شود تا که بعداً در بازار مکاره مجری اهداف شان باشند . خوب ا ین گونه اعترافات و تجربیات 33 سال و رشد نهضت تورم وگرانی وفقر وبیکاری وشکاف عمیق طبقاتی وکارتن خوابان خیابانی وفراموش کردن مطالبات ومشکلات  حاشیه نشینان شهر ها یا آلونک  نشینان  ها چه ارتباطی به توطئه های تخریبی وتبلیغی دشمن بیگانه برای کاهش مشارکت مردم دارد که ادعا شده است ؟ برای چه مردم باید در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شرکت کنند تا که تبدیل به ساندیس خوران  دشمن شکن شوند تامشروعیت کاذب  برای  رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری کسب گردد . سپس رهبر ولی وقیح علی خائنه ای  ادعای حضور 80% وبیشتر مردم در این نمایش خیمه شب بازی کند .ولی مردم به ویژه محرومان  که جمعیت 80% کشورر ا تشکیل می دهند .همچنان  شاهد  بدترشدن وضع شان از شرایط موجود باشند؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 9 اسفند ماه سال 1390
تيري كه كمانه كرد (يادداشت روز)