دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 8 اسفند ماه سال 1390
"پاسدار شریعتمداری  مدعیست حضور 22 بهمن  كمترين ترديدي باقي نگذاشته است كه نمایش خیمه شب بازی  دوره ی نهم بازار مکاره با حضوري حماسي و بي نظير ساندیس خواران دشمن شکن  خواهد بود که تاكيد کرده بي نظير است، آنگونه که در مقايسه با ساير موارد مشابه همراه خواهد بود. غافل از آنکه  با شکر خوردن زیادی و زدن زیرآب توصیه و رهنمودهای دولیست یکی شود  .اکنون می گوید با جا به جايي چند نامزد در تركيب لیست و بازار مکاره ی نهم  سقف آسمان به زمين نمي چسبد!  چون كه اولويت اول حضور حماسي ساندیس خوران دشمن شکن در 12 اسفند برای مشروعیت کاذب می باشد . در نهایت  توصیه کرده  همه اصولگرايان هم باید به اين نكته توجه كنند كه رقابت هاي شان  بعد از نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی  موجب نشود انتخابات به رفاقت آنان آسيب و خدشه اي وارد كند . برای اینکه قرار است تاريخ با حضور فشرده و يكپارچه آنان «پيچ بزرگ»را پشت سر  گذارد . چون باید گفته شود  بزک نمیر بهار میاد کمبیزه  با خیار میاد"
سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری چون وحشت شدید از دو سر باخت  دو جبهه مدعیان اصول گرایان  رقیب دارد .برای سومین بار در مدتی کوتاه مجبور شده است تا سر منبر برود و روضه كاش فقط يك فهرست بود  به خواند. اما چون مأیوس شده که چرا پامنبری های روضه اش اشک نریخته ولبیک به توصیه وی نگفتند  در دنباله افزوده  مایه تأسف است  که یک لیست نشد تا جایی از موضع خود زنی لیست دوجبهه 30 نفره که هر دو خود را اصول گرای ناب می نامند .در صورتی که از نظر مردم اسامی مشترک که در دو لیست وجودد ارد زیاد هم اینان اصول گرای ناب نیستند. بنابراین از روی ناچاری مجبور شده ادامه ی روضه اش این چنین توصیه هایی به طرفین مخاطبش کند:
"هر يك از دو جبهه محترم «متحد» و «پايداري» در حلقه هاي اول خود از هواداراني برخوردارند كه هر چند جبهه ديگر را نيز اصولگرا مي دانند ولي «اصولگرايي ناب» را در جبهه اي تلقي مي كنند كه خود به آن تعلق دارند.! نگاهي به اطراف بيندازيد و پاي صحبت اين و آن بنشينيد، همه يا اكثريت قريب به اتفاق را بر اين نظر مي بينيد كه از ميان نامزدهاي دو جبهه «متحد» و «پايداري» آنان را كه شايسته ترند برگزينند، اول آن كه چند نفري از مجموعه 60 نفري معرفي شده در دو ليست را، آنگونه كه بايد «اصولگرا» نمي دانند و يا كمتر اصولگرا مي دانند! دوم، اين كه چنانچه هر 60 نفر را نيز اصولگراي ناب بدانند، از ميان آنها فقط مي توانند به 30 نفر راي بدهند. بنابراين دغدغه گزينش بهترين ها از دو فهرست ياد شده ضمن آن كه طبيعي است، منطقي نيز هست و صدالبته، كاش فقط يك فهرست بود كه متأسفانه نيستبرخي از اعضا يا طرفداران جبهه پايداري - تأكيد مي شود كه فقط برخي از آنها و نه همه- براي اثبات اين كه نامزدهاي معرفي شده از سوي آنان «اصلح» و «بهترين»ها هستند به تأكيد رهبر معظم انقلاب بر بصيرت و تقواي حضرت آيت الله مصباح يزدي اشاره مي كنند و سپس اين سخن ايشان را به عنوان «سند» براي اثبات اصلح بودن نامزدهاي خود گواه مي آورند كه حضرت ايشان درباره جبهه پايداري فرموده اند؛ «در حال حاضر (جبهه پايداري) جهت گيري درستي دارند و من هم حمايتشان مي كنم».از سوي ديگر، برخي از اعضا يا طرفداران جبهه متحد- باز هم تأكيد مي شود كه فقط برخي از آنان و نه همه- با اشاره به حضور حضرت آيت الله مهدوي كني در صدر اين جبهه و نظارت ايشان بر گزينش نامزدهاي معرفي شده از سوي جبهه متحد، نامزدهاي اين جبهه را «اصلح» و «بهترين»ها مي دانند و براي اثبات نظر خويش به تاييدهاي رهبر معظم انقلاب و اين سخن معروف حضرت امام(ره) درباره آيت الله مهدوي كني استناد مي كنند كه فرموده اند؛ «من به ايشان -حضرت آيت الله مهدوي كني- ارادت داشته، دارم و خواهم داشت"
امابا تجربه ی بازجویی وتخصص مچ  واعتراف گیری  و تواب سازی  و از ریش بریدن وپیوند سبیل زدن دارد . برای اینکه پاسخ به بی استدلال بودن ادعاهای دو لیست مدعی ناب اصول گرا داده باشد اینگونه به اینان پاسخ داده یا متهم ومحاکمه ومحکوم نموده است:
 "خب! اكنون، آيا بايد نتيجه گرفت كه هر كس به تمامي 30 نامزد جبهه پايداري رأي ندهد با نظر آيت الله مصباح يزدي و نهايتاً با نظر حضرت آقا مخالفت كرده است؟! و از سوي ديگر چنانچه كسي به همه 30 نامزد معرفي شده در فهرست جبهه متحد رأي ندهد، نظر آيت الله مهدوي كني و در نتيجه نظر حضرت امام(ره) را ناديده گرفته است؟! اين چه استدلالي است؟ و چرا بعضي ها - فقط بعضي ها- اينگونه سخنان ناروا و نسبت هاي بي پايه و اساسي را به عالمان بزرگواري نظير حضرات آيات مهدوي كني و مصباح يزدي روا مي دارند؟! "
 بهر حال سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با نقل قول کردن گزینه هایی از گفته های آخوند تمساح یزدی و آخوند ویلچری مهدوی کنی وخمینی شیاد و جانشین وی علی خائنه ای تا  به مدعیان دولیست 30 نفره دو جبهه ی رقیب مدعی اصول گرایی تفهیم کرده باشد که نظرات واعمال نفوذواصرار شان بر روی  لیست خودشان موجب  ناامید شدن وی شده است . مع الوصف  بازهم پیرامون توصیه وتأکید یک لیست مشترک 30 نفره داده است. آنچنان که راه حل که ترکیب و تلفیق دو یادداشت های روزی قبلی وی محور همین مقوله است  تا هر دو جبهه باید به این رهنمود یا کیفر خواست جدید  تن بدهند  که اینگونه به شیوه خراطی پس از جراحی کوچک  کردن  دو لیست  به  30 نفر یا نصف هر لیست برای شان تهیه وتنظیم کرده است :
"اما، اكنون كه علي رغم اصرار فراوان مردم و تلاش گسترده دلسوزان، دو جبهه «متحد» و «پايداري» به وحدت نرسيده و هر يك بر نظر خود- با كمال تاسف و بي توجه به خواست مردم- اصرار ورزيده اند، راه كار پيش روي نه ليست كامل جبهه متحد است و نه فهرست كامل «جبهه پايداري»، بلكه گزينه هايي از هر دو ليست يعني «هم اين و هم آن»- شما بخوانيد «جبهه مختلط»!- مي تواند كارساز باشد. با اين معيارها كه؛آنان كه در مقابل فتنه 88 و يا حلقه انحرافي موضع روشني نگرفته و يا مواضع دوپهلو داشته و يا ديرتر از آنچه از يك شخصيت سياسي متدين و انقلابي انتظار مي رفت موضع گرفته اند، در ليست ياد شده نباشند. افرادي كه در دو گروه مورد اشاره- ساكتين فتنه و انحراف- جاي مي گيرند، بسيار اندك و كم شمارند و به يقين بعد از حذف اين عده بسيار اندك، تعداد باقيمانده خيلي بيشتر از 30 نفر مورد نياز در تهران- و احتمالا موارد مشابه در نقاط ديگر- خواهد بود، بنابراين از ميان آنها مي توان نامزدهايي را كه مواضع و عملكرد آنها نشان داده است «كارآمدي» و «تخصص» لازم براي نمايندگي مجلس را ندارند - تعهد و تدين و انقلابي بودن آنها مفروض است- كنار گذارد بالاخره، انتخابات پيش روي با توجه به شرايط كنوني و جايگاه برجسته و الگوآفرين نظام مقدس جمهوري اسلامي در منطقه و جهان، از اهميت ويژه اي برخوردار است كه حضور حماسي مردم بااهميت ترين بخش آن است. و اما، رخدادهاي چند سال اخير و از جمله حضور بي نظير و چندده ميليوني مردم در راهپيمايي 22 بهمن كمترين ترديدي باقي نگذاشته است كه انتخابات مجلس نهم با حضوري حماسي و بي نظير - تاكيد مي شود بي نظير- در مقايسه با ساير موارد مشابه همراه خواهد بود. چرا كه مردم به وضوح مي دانند و به بصيرت نشان داده اند كه «حضور» را در درجه اول اهميت و تركيب مجلس را در پله بعدي تلقي مي كنند. بنابراين و نهايتا با جا به جايي چند نامزد در تركيب مجلس نهم، سقف آسمان به زمين نمي چسبد! كه اولويت اول يعني حضور حماسي را تحت الشعاع قرار دهد و همين جا، بايد همه اصولگرايان به اين نكته توجه كنند كه رقابت هاي انتخاباتي آنها بعد از انتخابات به رفاقت آنان آسيب و خدشه اي وارد نكند چرا كه قرار است تاريخ با حضور فشرده و يكپارچه آنان «پيچ بزرگ»را پشت سر بگذارد."
در خاتمه اینکه  سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بدون توجه به فضای خفقان و سانسور وقلع وقمع وانقباظی داخل کشور که همراه با جو اختلاف و بشدت رقابتی میان باندهای مافیایی کودتایی بشدت در گیر جنگ قدرت وثروت می باشد، آنگونه که وی مجبور شده است در دو هفته گذشته 3 یادداشت روز اخطار آمیز لیست 30 نفره ی وحدت برای تهران تهیه وتنظیم  نماید ودر پایان اعلام ناامیدی ویأس کند که چرا گوش بدهکاری برای درک اخطاری یافت نشده است که به وضوح نشان از فضای عدم انسنجام ومتزلزل بودن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی است که چاشنی تحریم ها وعدم علاقه ی حضور ناراضیان معترض شده که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند . تا جایی که گزارشات خبری بازتاب داده شده است که بدلیل رد صلاحیت 600 نا مزدان حامی دولت برخی از سایت های حامی دولت وپاسدار گماشته احمدی نژاد اذعان کرده اند که در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند حضور نمی یابند . همچنین عبدالله نوری وزیر کشور دوران خاتمی در مراسم سوگواری پدرش گفته است که به کسی رأی می دهد ونه شرکت می کند. ولی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از موضع وارونه گویی  مدعی شده انتصابات- تقلبات  پيش روي 12 اسفند  با توجه به شرايط كنوني و جايگاه برجسته و الگوآفرين  رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف در داخل وعراق و سوریه  وبحرین وعربستان ولبنان به خصوص با فاصله گیری حماس در منطقه و جهان طوری که به انزوای منطقه ای و جهانی کشانیده شده ولی وی مدعیست ، از اهميت ويژه اي برخوردار است كه حضور حماسي ساندیس خوران دشمن شکن  در 12 اسفند بااهميت ترين بخش آن است.تازه مکمل این ادعاهای وارونه رخ دادهاي چند سال اخير از جمله حضور بي نظير و چندده ميليوني مردم در راهپيمايي 22 بهمن که  خبر نگار فرانسه از میدان آزادی تهران 30  هزارنفر گزارش داد . ولی پاسدار شریعتمداری  مدعیست حضور 22 بهمن  كمترين ترديدي باقي نگذاشته است كه نمایش خیمه شب بازی  دوره ی نهم بازار مکاره با حضوري حماسي و بي نظير ساندیس خواران دشمن شکن  خواهد بود که تاكيد کرده بي نظير است، آنگونه که در مقايسه با ساير موارد مشابه همراه خواهد بود. غافل از آنکه  با شکر خوردن زیادی و زدن زیرآب توصیه و رهنمودهای دولیست یکی شود  .اکنون می گوید با جا به جايي چند نامزد در تركيب لیست و بازار مکاره ی نهم  سقف آسمان به زمين نمي چسبد!  چون كه اولويت اول حضور حماسي ساندیس خوران دشمن شکن در 12 اسفند برای مشروعیت کاذب می باشد . در نهایت  توصیه کرده  همه اصولگرايان هم باید به اين نكته توجه كنند كه رقابت هاي شان  بعد از نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی  موجب نشود انتخابات به رفاقت آنان آسيب و خدشه اي وارد كند . برای اینکه قرار است تاريخ با حضور فشرده و يكپارچه آنان «پيچ بزرگ»را پشت سر  گذارد . چون باید گفته شود  بزک نمیر بهار میاد کمبیزه  با خیار میاد.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 2 شنبه 8 اسفند ماه سال 1390
هم اين و هم آن (يادداشت روز)