گزارش نمایش دو اقدام نوشتاری و تصویری  ناشی از  ترس ووحشت حاکمان . 3 اسفند 90
اجرای مانور ضد اغتشاش و شورش در زندان اراک
عجب رژیم مسخره و وارونه ای چون از یک سو ادعای می کند  قادر است که آنگونه تنگه هر مز را آنچنان به بندد تاامکان عبور یک قطره نفت از این تنگه وجود نداشته با شد .همچنین ادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی منطقه می کند . ولی از طرف دیگر  آنقدر دچار ضعف واستیصال شده است که مجبور به اجرای مانور مشتر ضد اغتشاش وشورش در رندان اراک بر گزار می کند ! آخه مگر کوسه وریش پهن می شود؟
سازمان زندانها در استان مرکزی به همراه نیروی انتظامی مانور مشترک ضد اغتشاش و شورش در زندان مرکزی اراک انجام دادند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، بر اساس بخش نامه جدید سازمان زندانها جهت آماده سازی و پیشگیری از اغتشاش زندانیان یگان حفاظت زندان اراک با فرماندهی انتظامی استان مرکزی یک مانور مشترک در داخل زندان برگزار کردند.بنظر می رسد هدف از اجرای این نوع مانورها  ایجاد ترس و ارعاب در بین زندانیانی است که نسبت به شرایط زندان ها به دلیل ازدحام جمعیت، کمبود تخت خواب، عدم رسیدگی پزشکی و ... اعتراض دارند.بر اساس گزارشات رسیده ماه گذشته نیز مانور مشترکی در زندان مرکزی قم به دستور سازمان زندانها برگزار شده بود.
تصاویر  یورش ماموران ناجا به خانه های مردم در شرق تهران برای جمع آوری دیشهای ماهواره ای
این تصاویر هم مکمل گزارش قبلی می باشد .برای اینکه نمایش عریان از وحشت وترس فضای انفجاری جامعه وفاش شدن عدم مشروعیت رژیم ضدبشری وقرون وسطایی وکودتایی نا متعارف است . برای همین ممی بایست برای کنترل مردم ناراضی از موضع ضعف قدرت نمایی شود تابا مسخره ی کردن خودشان ادعاهای مسخره تر که ایران امن وآزادترین کشور جهان است به نمایش گذاشته شود که در عمل این ادعاها چگونه تناقض آمیز و وارونه می باشد .همچنین  مترادف سیاست  تفتیش عقاید وسانسور وفیلتر کردن اینترنت وکاهش سرعت آن ومحدود نمودن 30 میلیون ایمیل های خارجی است .زیرا که حاکمان کودتا گر خیلی وحشت از انتقال خبر های نوشتاری وتصویری به برون مرز و دریافت اخبار دیگر از شبکه های ماهواره ای دارند..