گفت . شنود دروغ نامه ی کیهان 4 اسفند 90
گفتم :چرا سربازجوی سوپر ابله بیچاره؟ وانمود میکنه  که  رهبره و همکاره
گفت : آخه سربازجوی گزمه و عسس  ، احساس کرده  شده آن مگس
روزی با چند مگس کرد پرواز،  گرد زباله ای باگیزگیز خواندند آواز
شروع به خوردن کردند که ناگهان ، یکی گفت حالم بهم خورد دست بر دهان
بقیه پرسیدند چه شده بما بگو؟ گفت داخل زباله یافتم من مو
سربازجو خودش می دهد بو ،  بقیه متهم میکنه این پررو
گفت: يكي از پادوهاي راديو آمريكا در مصاحبه با بي بي سي از اين شبكه و ساير شبكه هاي فارسي زبان آمريكا و اروپا كه عليه ايران اسلامي برنامه پخش مي كنند دفاع كرد و آنها را رسانه هاي مستقل ناميد!
گفتم: از اين حيوونكي ها چه انتظاري داري؟ مدير راديو فارسي زبان زمانه متعلق به دولت هلند در پاسخ به برخي از اين افراد گفته بود شما برده ما هستيد و بايد كاملا در اختيار ما باشيد!
گفت: همين يارو گفته؛ در ايران به ما مزدور و وطن فروش مي گويند ولي ما از آمريكا و اروپا براي ايجاد دموكراسي در ايران استفاده مي كنيم! و البته بعضي وقت ها انتقاداتي هم به آمريكايي ها و اروپايي ها داريم!
گفتم: چند تا مگس روي زباله نشسته و مشغول خوردن بودند ناگهان يكي از آنها سرش را بلند كرد و گفت؛ اه حالم بهم خورد! پرسيدند چرا؟! گفت «مو» توي زباله بود!
گفت :سربازجوی کودن  دراز گوش ، برای اینکه مطالبات مردم کنه فراموش
نماینده ی رهبراراذل اوباش و وحوش ، سر توی هر سوراخ میکنه چون موش
تا پرسه زنان وفضله ریزان این بازجو ، حامیان رقیب رد یابی کنه و جستجو
بهانه گیر آورد کوک کند سازی ، تا برای شان کند پرونده سازی
چون تازی که دنبال میکنه شکار ، سربازجو  اعتیاد داره به اینکار
گفتم : سربازجو کرده چکار؟کی دنبال کرده این جنایتکار؟
گفت : برای اینکه داشته باشه بهانه ،نقل کرده از رادیو اروپا و آمریکا وزمانه
چرا حامیان رقیب می کنند گفتگو؟ پس پاچه اشان گرفته این بی آبرو
متهم شان کرده به وطن فروش ومزدور ،چرا همکاری نمی کنند ونمی شوند مأمور؟
چرا علیه رژیم  می گویند  به جای حمایت؟تا سربازجو از اینان نداشته باشه رضایت
گفتم :چرا سربازجوی سوپر ابله بیچاره؟ وانمود میکنه  که  رهبره و همکاره
گفت : آخه سربازجوی گزمه و عسس  ، احساس کرده  شده آن مگس
روزی با چند مگس کرد پرواز،  گرد زباله ای باگیزگیز خواندند آواز
شروع به خوردن کردند که ناگهان ، یکی گفت حالم بهم خورد دست بر دهان
بقیه پرسیدند چه شده بما بگو؟ گفت داخل زباله یافتم من مو
سربازجو خودش می دهد بو ،  بقیه متهم میکنه این پر رو