نقد و بررسی " يورش اطلاعاتى به شر( يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 10 آذر ماه سال 1387
" چراپاسدار یاددشت روز نویس با پاک کردن صورت مسئله وبا آدرس غلط دادن ، از موضع ضعف، قدرت نمائی برای پاک کردن پرونده سیاه کرده است؟ "
گفته می شود مگر چغندر هم جزو میوه جات می شود؟ اکنون پاسدار بازجویادداشت روز نویس ثابت کرده است که در شرایط قحطی میوه ،چغندر هم می تواند جزو میوه جات شود. زیرا که هم شیرین است و هم مشتقات لبو و قند و شکر دارد که شیرینی جات هم تولید کند .
دلیل هم ساده است. زیرا که اکنون اقدامات تروریستی در هند رخ داده که یاد آور فاجعه 11 سپتامبر در آمریکا می باشد که طبق تحلیل و استدلال سربازجو حسین شریعتمداری یادداشت روز مورخ 13 آبان 1383 که به مناست سالگرد اشغال سفارت آمریکا تهیه و تنظیم شد، تأکید شده بود که از بازتاب و نتایج اشغال سفارت آمریکا در تهران، یک مورد هم همین فاجعه 11 سپتامبر است که نام برده شده بود . زیرا که این اقدام تروریستی بستر ساز اشغال نظامی افغانستان وعراق شد که رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی خود در تهران اعتراف کرد که این اشغال گری ها با همکاری رژیم تروریستی آخوندی به وقوع پیوست. سپس همه ناظران و آگاهان سیاسی ونظامی و آشنا به شرایط منطقه متفق القول نظر دادند که برنده ی نهائی و اصلی این اشغال گریها، فقط رژیم تروریستی آخوندی بوده است و دربست به نفعش تمام شد . البته هزینه ی سنگین مالی و اقتصادی که آمریکا در این دو اشغال گری نظامی متحمل شد. زمینه ساز شرایط بحران کنونی اقتصادی و مالی در آمریکا شده است. جالب است که پاسدار احمدی نژاد بطور وارونه و آدرس غلط تحلیل و نظر داده است که بوش دست به تهاجم نظامی افغانستان وعراق زد تا که این بحران اقتصادی و مالی کنونی در آمریکا را به تعویق بی اندازد . بهر حال این شرایط اکنون موجب ذوق زدگی پاسدار یادداشت روز نویس شده است که ذوق زدگی مخفی و پنهانی خودش نسبت به اقدامات تروریستی در بمئی هندوستان را نیز ضمیمه کرده و فریاد از زلزله ی سیاسی � اقتصادی زده که جهان را فرا گرفته است و می رود که بقدرت 60 ساله غرب پایان دهد و قدرت غرب دگرگون شود و قدرت از غرب به سوی شرق و هند و روسیه رود و به موازات آن دامنه ی رشد قدرت به کشور های اسلامی همچون اند وزی و ترکیه و رژیم تروریستی آخوندی روی آورد .
حال داشته باشید که رژیم بحران زا و بحران زی و متزلزل و نا مشروع و ضد مردمی در شرایطی ادعای قدرت می کند که رژیم آنگونه بی اعتبار شده و چشم انداز بقایش مبهم و مجهول و به خطر افتاده است که از ترس ووحشت هر روز می بایست ارگان و شیوه ی جدید سرکوب و مانور سر کوبگری رزمایش و همایش وارد صحنه کند تا به جای مطالبات مردم ونا رضایتی عمومی و نگرانی از خیزش و قیام های عمومی به خصوص جوانان ناراضی وعده ی سرکوب بیشتر داده شود . طوری که فرمانده ها ی نیروی انتظامی و بسیجی و پاسداران اعتراف کرده اند که بر نامه ی حضور شان وهم گشت زنی و مانور دادن شان 3 ساله و دائمی می باشد. به خصوص اینکه از وحشت سالگرد بزرگداشت مراسم 16 آذر دانشجوئی آنقر وحشتزده شده است که نه اینکه فضای خفقان و پادگانی در دانشگاه های ایران حاکم شده و دست به باز داشت دانشجویاتن زده می شود ، بلکه وزیر علوم با اعتراف اینکه مجوز به دانشجویان برای بر پائی مراسم 16 آذر داده نمی شود . ولی از طرف دیگر طبق دستور بر نامه ریزان کودتا گران خاموش و خزنده ی پشت پرده وزیر علوم از لوطی جماران دعوت شده تا که برای اولین بار وی به مناسبت 16 آذر در دانشگاه علم و صنعت حضور یابد .

اکنون سئوال است در شرایطی که رشد تورم و گرانی و افزایش قیمت کا لاها و فقر و بیکاری در جامعه بیداد می کند و هرروز کسری بودجه بیشتر می شود . زیرا که بهای نفت کاهش می یابد و افزایش واردات نیز همچنان ادامه دارد این اقداات کجا بمنزله ی چشم انداز قدرت رژیم تروریستی آخوندی می باشد؟

باید اذعان کرد که این دیگر یک شگرد لو رفته و نخ نما شده ایست که شیوه ی کار پاسداران و بازجویان اطلاعاتی قلم بر دست شده و مدعیان تحلیل گر یادداشت روز نویس شده است که تابلوئی که اینان ترسیم می کنند پیرامون سیکل مدار بسته ای است که بر اساس و پایه ی هر چه بیشتر شدت سرکوب و اختناق داخلی و سانسور در شبکه ی خبر رسانی و مطبوعات است که با تهدید رقیب و پرونده و سناریو سازی برایش دنبال می شود که هدف ایجاد خفقان و اعدام در جامعه با منحرف کردن اذهان عمومی و سر کار گذاشتن مردم است که ضمیمه اش دادن وعده های دروغ و غلط محور تورم و گرانی و فقر و بیکاری است که با چاشنی و مطرح کردن بطور سیستماتیک دشمن خارجی و عدم مخدوش کردن مرز با این دشمن است. همچنین متهم کردن مخالفان ورقیب و دگر اندیشان به همکاری کردن با این دشمن است که قید شد با برپائی همایش و رزمایش و مانور نظامی و انتظامی و بسیجی و آزمایش موشک های دور برد ار سوی پاسداران و حاکم کردن فضای حکومت نظامی اعلام نا شده در هم آیمخته و دنبال می شود که مکمل آن سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی با دفاع از مردم عراق و فلسطین و لبنان و افغانستان می باشد .

در خاتمه اینکه این تاکتیک های ذکر شده با بهانه ی سیاست دخالت گری در امور داخلی سایر کشور هابا عنوان و پوشش دفاع کردن از پروژه ی هسته ای می باشد که هم تضمین بقای رژیم تروریستی آخوندی و هم تکمیل کننده و پشتوانه ی اهداف بلند پروازانه ی محو کردن اسرائیل و تبدیل به امپر اتور بزرگ شدن منطقه ی خاور میانه می باشد . برای همین است که محتوای یادداشت روز ها آویزان شدن به جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل و مانوردادن قدرت با آن علیه ی آمریکا اسرائیل است. یا تهدید کردن کشور های میانه رو ی عرب خاورمیانه می باشد که رابطه دیپلماتیک با آمریکا یا اسرائیل دارند و پیرامون مذاکرت صلح خاورمیانه فعال هستند و مخالف پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی می باشند . همچنین دشمنی عریان با روند مذاکره ی صلح خاورمینه و ناامن سازی منطقه و به خصوص عراق است که با پرچم دایه مهر بانتر از مادر برای مردم عراق و لبنان و فلسطین و افغانستان دنبال می شود . البته که سمت و سوی دیگر یادداشت روز ها رقیب دوم خردادی ها و گاهی منتقدان خودی پاسدار احمدی نژاد می باشند . زیرا که ار تباط مستقیم به نمایش خیمه شب بازی انتخابات � انتصابات ریاست جمهوری دوره ی دهم و حذف رقیب و قبضه ی قدرت و انباشت ثروت و انحصاری کردنش دارد . فراموش نشود که کانون و مرکز پدر خواننده تروریست درجهان تهران و جماران است و بدو ن شک انگیزه ی اقدامات تروریستی در بمئی اگر با دقت و ریشه ای مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد درست همین تهران - جماران است . همینطور تأکید می شودآنچه در این میان ارزش و محلی از اعراب ندارد مردم ایران و مطالبات شان می باشد.
هوشنگ - بهداد
یکشنبه 10 آذر ماه سال 1387