نقد و بررسی " عاقبت تكيه كردن بر ديكتاتورها" کوتاه روز نامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 17 آذر ماه سال 1387
چرا برای اینکه مشخص شود دیکتا تور مستبد کیست. همه پرسی آزاد با حضور ناظران بیطرف سازمان ملل در ایران برگزار نمی شود تارسوا شود هر که در او غش شود؟

جیب بران ودزدان حرفه ای از غفلت سوژه های خود استفاده برای رسیدن به اهدافخود استفاده می کنند. فرصت طلبان نیزهمه جا از منافع خودشان دفاع می کنند . صد البته که متجحران وخرافه پرستان و عوامفریبان و دین فروشان نیز با ابزاری کردن دین یا بقول معروف با تصویر مار کشیدن ومار نشاندن ونا آگاهی وساده اندیشی دیگران سوء استفاده کا مل می کنندو همچون زالو از خون دیگران این انگلان تغذیه می کنند .
همانگونه که هنوز فراموش نشده است که روزی شادروان و زنده یاد آیت الله طالقانی تأکید و اخطار کرده بود که حکومت مستبد مذهبی از بدترین نوع حکومت های فاشیستی و استبدادی و دیکتاتوری می باشد . یعنی همین رژیم ضد مردم و بربرمنش و تاریک اندیش فاشیست مذهبی صداق عینی اش می باشد که 3 دهه است که درایران حاکم می باشد و 30 سال است که دین را تبدیل به ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و خیانت و جنایت و عوامفریبی و جنگ افروزی و دین فروشی شده است. آنگونه که جنگ ضد ملی و ضد ملی 8 ساله ی ورانگر میان ایران و عراق را نعمت الهی جا زده شد . اکنون نیز سرمقاله نویس با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن به همان سبک برای جیب بری کردن از موضع فرار و فرافکنی کردن آنگونه ادعای کمدی کرده و از گرفتار بودن ملت های مسلمان اسیر استبداد و دیکتاتوری گفته است که گویا در ایران هیچ خبری از استبداد واثری از دیکتاتوری نمی باشد . درصوریکه هم اینکه رکورد دار نقض قوق بشر در جهان می باشد . هم اینکه رهبرانش در آلمان دارای حکم محکومیت ترورمخالفین ایرانی خود می باشند.

از طرف دیگرهنر وتخصص حرفه ای آخوند جماعت منبرو روضه خوانی و گریز به صحرای کربلا زدن و آسمان و ریسمان بهم بافتن و امام حسین کشی های تکرار اندر تکرار برای دریافت حق منبری اشان می باشد . البته هر گز هم این جماعت انگل بقدرت رسیده نه با علم ونه با رابطه ی علت و ریشه ها که عامل معلول ها می باشد کاری ندارند،بلکه در همه شرایط با سفسطه گری حوزوی تعبیر و تفسیر به رأی به نفع خودشان می کنند . اکنون نیز ملای سرمقاله نویس بدون آنکه تعریفی از استبداد و دیکتاتور ارائه کند که چیست و همچنین بدون پاسخگو بودن و تشریح کردن که نقش ولی فقیه مطلق درر ژیم تروریستی آخوندی چیست؟مهمتر اینکه معنی و عملکرد فتوای حکم حکومتی که بالا تر از قانون اساسی می باشد که هر زمان لوطی جماران پس از نشئه شدن عشقش بکشد آن را صادر می کند چیست؟ اما بدلیل اینکه شیخ طنطاوی دیدار با شیمون پرز رئیس جمهور اسرائیل داشته این چنین محکوم شده و وی و حسنی مبارک رئیس جمهور مصر را مستبد دیکتاتور نامیده و به عنوان نماینده و سخنگوی مردم مصر همچون نامه ی لوطی حکومتی لوطی جماران چنین حکم محکومیت برای شان صادر کرده است:

"اول آنكه اصولا دست دادن با رئيس رژيم صهيونيستي و ابراز صميميت نسبت به او اقدام خلافي نيست و طنطاوي مرتكب جرمي نشده است تا با او برخورد شود. اين را دولتي ها و طرفداران رابطه با رژيم صهيونيستي مطرح مي كنند. دوم آنكه طنطاوي بقدري قدرتمند است كه مخالفت ها و مخالفان نمي توانند تاثيري در جايگاه او داشته باشند. و سوم آنكه مخالفت كنندگان از جايگاه قابل اعتنائي در جامعه و ميان مردم برخوردار نيستند و همين امر موجب شده است مخالفت ها طنطاوي را وادار به كنار رفتن و يا حتي عذرخواهي نمايد. واقعيت اينست كه علت بي نتيجه ماندن اعتراضات مردم مصر اراده ديكتاتور حاكم بر اين كشور يعني حسني مبارك بر حمايت از طنطاوي است . طنطاوي غلام حلقه به گوش حسني مبارك است و ديكتاتورها براي عملي ساختن آنچه اراده مي كنند به چنين افرادي نيازمند هستند. طنطاوي هويت مستقلي ندارد و مهره ايست كه فرعون مصر در بازي هاي سياسي خود او را هر طور بخواهد به كار مي گيرد. بنابر اين كاملا طبيعي است كه طنطاوي به عنوان شيخ دست نشانده الازهر به آمريكا برود و در اجلاسي تحت عنوان گفتگوي اديان با رئيس رژيم صهيونيستي كه هيچ نسبتي با اديان ندارد دست بدهد و به او لبخند بزند تا ديكتاتور مصر نقش خود را در مشروعيت بخشيدن به رژيم صهيونيستي در پوشش اديان بازي كرده باشد و پاداش خود را از آمريكا و صهيونيست ها بگيرد. نقش دلارهاي نفتي عربستان در اين بازي كثيف را نيز نبايد ناديده گرفت . شاه عربستان اين بازي را در نيويورك و درست در هنگامي كه مردم مظلوم غزه زير شديدترين جنايات صهيونيست ها درحال خرد شدن بودند به راه انداخت تا به فلسطيني ها بگويد حتي شيخ الازهر نيز حق را به رژيم صهيونيستي مي دهد و شما چاره اي جز دست برداشتن از مقاومت نداريد. هر چند ديكتاتورهاي ارتجاع عرب با به راه انداختن اين بازي نوكري خود را نسبت به شيطان بزرگ و دلالي خود براي صهيونيست ها را براي چندمين بار به اثبات رسانده اند ولي افكار عمومي جهان عرب و اسلام را با اين بازي كثيف بيش از گذشته عليه خود برانگيختند و پيچيده شدن طومار ديكتاتوري خود را تسريع كرده اند. طنطاوي نيز نبايد به حمايت فرعون مصر دل خوش باشد زيرا سنت الهي اينست كه فرعون ها درهم كوبيده مي شوند و سرنوشت كساني كه به ديكتاتورها تكيه كنند نيز همين است"

بالاخره اینکه در دنباله ملای سرمقاله نویس در شرایطی دست به خود زنی ووارونه گوئی کرده و کتمان حقیقت کرده است که رفسنجانی مکار که یکی از مهره های کلیدی در 30 گذشته در رژیم تروریستی آخوند ی بوده است .اکنون به دلایل داشتن درغارتگرری های خود و خانواده اش که مرتکب شده است و اختلاف که با رقیبش لوطی جماران دارد .برای اینکه گوش هایش کشیده شود. لوطی جماران پاسدار گماشته ی خود محمود احمدی نژاد را راهی شهر های ساری و زنجلان کرد تا ضمن اینکه اعتراف به شکاف طبقاتی کند تا که بگوید جامعه دوقطبی شده است . آنگونه که موجب 70% فقیر و محروم و30 % غنی و ثروتمتند در جامعه شده است که پاسدار احمدی نژاد برای انتقام گرفتن از عاملین این شکاف طبقاتی و غارتگری دست بر چاقوی زنجان برد و تهدید به قطع دست وپا هائی کرد که طبق گفته ی پاسدار احمدی نژاد شکم های شان پر و سیر است و پول های شان نیز از پارو بالا نمی رود .

همچنین از سوی دیگر خاتمی دشمن خطرناک و کینه توز خوانده می شود که دوباره هوس باز گشت به قدرت دارد . حال بماند که دستگاه آلوده به فساد و تبعیض قضائیه 3 دهه است که فقط احکام جنایت و مرگ علیه ی محرومان و تهی دستان صادر کرده است که حتی نه اینکه در میان شان یکی از شکم سیر و پر های ذکر شده که پولش پارو بالا نمی رود وجود نداشته است ، بلکه زمانیکه عباس پالیزدار در دانشگاه همدان پرونده ی غارتگری اسامی 44 دانه درشت نزدیک ووابسته به لوطی جماران را اعلام و افشا نمود. خود افشاگر بازداشت و زندانی شد . یا اینکه زمانیکه 29 نگون بخت و پرورش یافتگان رژیم تروریستی آخوندی در یک رووز در زندان اوین بطور جمعی بر دار کشیده شدند که مورد انتقاد مدافعان حقوق بشر قرار گرفت . سعید مرتضوی قاتل و بازجو وشکنجه گر دادستان تهران در پاسخ به منتقدان گفت که ارتکاب این جنایت عین حقوق بشر است .

درخاتمه اینکه اینگونه اقدامات استبداد و دیکتاتوری نمی باشد. به خصوص اینکه به دانشجویان آزادیخواه مجئوز داده نشد تا که در روز 16 آذر مراسم سالگرد برپا کنند و فریاد مرگ بر دیکتا تور سر دهند. در عوض گفته شد که لوطی جماران به جای دانشجویان قرار است که در دانشگاه علم وصنعت حضور یابد و علیه ی دانشجویان سخنرانی کند . البته لوطی جماران از ترس واکنش دانشجویان معترض جا خالی داد و در دانشگاه حضور نیافت . بلی این دیکتاتوری و استبداد نیست که از طریق سیاست صدور تروریسم و بنیاد گرائی و دخالت گری با چاشنی دلارهای ا هدائی عراق را باتلاق شود و لبنان تبدیل به سر زمین سوخته گردد. همینطور در فلسطین جنگ داخلی راه انداخته و نوار غزه جدا شود . زیرا که این اقدامات می بایست پشتوانه ی اهداف پروژه ی هسته ای و دسترسی به سلاح هسته ای می شد که مردم ایران نه اینکه بمب اتمی وجنگ به خاطرش نمی خواهند، بلکه اساساً رژیم تروریستی مستبد آخوندی را نمی خواهند . زیرا اکر خرافه پرستان و غارتگران ودین فروشان ومستبدان و جنگ افروزان حاکم راست می گویند که نه خود دیکتاتور مستبد و فاشیست نمی باشند، بلکه مخالفش نیز می باشند . چرا تلاش نمی کنند تا یک همه پرسی آزاد بدون دخالت گری و با حضور ناظران بیطرف سازمان ملل در ایران برگزارشود تاکه مردم ایران بطور آزادانه بتوانند نظرشان پیرامون نظام و حاکمان وپروژه ی هسته ای را بیان کنند که چیست تا رسوا شود هر که در او غش شود؟
هوشنگ � بهداد
یکشنبه 17 آذر ماه سال 1387